Shift4Shop

Kas ir Shift4Shop?

Shift4Shop iepirkumu programmatūra (iepriekš 3dcart) ir vispiemērotākais e-komercijas risinājums, lai pārvaldītu Jūsu tiešsaistes veikalu tīmeklī (datorā nav nepieciešams instalēt nekādu programmatūru). Programmatūra ļauj Jums kontrolēt tiešsaistes un bezsaistes maksājumu iespējas, iestatīt reāllaika piegādes iespējas, sazināties ar klientiem, pārvaldīt veikala krājumus un daudz ko citu!

Kā Jūs varat izmantot Shift4Shop integrāciju?

LiveAgent’s Shift4Shop integrācija ļauj Jums savā Shift4Shop veikalā izvietot tiešsaistes tērzēšanas pogu. Šī poga var palīdzēt Jūsu klientiem saņemt ātru un ērtu atbalstu. Tas var palielināt klientu lojalitāti un apmierinātību un palīdzēt Jums pārvērst vietnes apmeklētājus par maksājošiem klientiem. 

LiveAgent tiešraides tērzēšanas logrīks ir ātrākais un vienkāršākais tirgū, un tā ielādes ātrums ir 2,5 sekundes. Tērzēšanas logrīka atrašanās jūsu vietnē var uzlabot Jūsu klientu apmierinātību un, tā, savukārt, pārdošanas un mārketinga iespējas.

LiveAgent tiešsaistes tērzēšanas logrīks ir aprīkots ar daudzām noderīgām funkcijām, tostarp proaktīviem tērzēšanas uzaicinājumiem un tiešsaistes apmeklētāju uzraudzību, kas izseko, cik ilgi katrs vietnes apmeklētājs atrodas Jūsu vietnē, kādas darbības viņš veic, kā arī viņa ģeogrāfisko atrašanās vietu.

Uzlabojiet atsauksmju pārvaldību un jau šodien nodrošiniet vietnes apmeklētājiem augstas kvalitātes klientu apkalpošanu. Sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju.

Kādi ir ieguvumi, izmantojot Shift4Shop integrāciju?

  • Organizēta, universāla palīdzības pieteikumu iesūtne
  • Ātrs tiešraides tērzēšanas logrīks, kas ir pilnībā pielāgojams
  • Bezsaistes veidlapas, bezsaistes tērzēšanas pogas, pirms tērzēšanas veidlapas potenciālo klientu piesaistīšanai
  • Proaktīvi tērzēšanas uzaicinājumi
  • Apmeklētāju uzraudzība reāllaikā
  • Lielāka klientu apmierinātība
  • Ātrāks atbilžu sniegšanas laiks
  • Bezrūpīga atbalsta pieredze Jūsu klientiem

Kā ievietot LiveAgent tērzēšanas pogu savā Shift4Shop veikalā

Ja vēlaties savā Shift4Shop vietnē izvietot LiveAgent tērzēšanas pogu, lūdzu, sekojiet tālāk izklāstītajiem integrācijas norādījumiem vai sekojiet norādījumiem, kas parādīti mūsu video.

Youtube video: How to add live chat to 3dcart store | www.liveagent.com

Ja iepriekš neesat izveidojis LiveAgent pogu, autorizējieties savā kontā, atveriet sadaļu Konfigurēšana > Tērzēšana > Tērzēšanas pogas un noklikšķiniet uz oranžās pogas augšpusē, lai izveidotu jaunu pogu.

Tērzēšanas pogas opcijas izveide LiveAgent konfigurācijā
Izveidojiet tērzēšanas pogu

Izvēlieties pogas dizainu un veiciet iestatīšanu. Tas ietver pogas nosaukuma piešķiršanu, nodaļas, uz kuru vēlaties novirzīt jaunas tērzēšanas pogas, un tērzēšanas pogas valodas izvēli (kā arī citas opcijas). Kad esat pabeidzis, noklikšķiniet uz Saglabāt.

Tērzēšanas pogu galerija sadaļā Izveidot tērzēšanas pogas opcijas
Pogu galerija
Pogas rediģēšana un iespēju iestatīšana LiveAgent pogas izveides procesā
Pogas rediģēšana

Tagad dodieties uz integrācijas sadaļu kreisajā panelī un kopējiet kodu. Šis kods būs jāieliek Shift4Shop tīmekļa vietnes kājenes daļā vai galvenē.

Kopējiet pogas kodu un ievietojiet to savā tīmekļa vietnē.
Nokopējiet kodu

Atveriet Shift4Shop un dodieties uz sadaļu Saturs > Vietnes saturs. Noklikšķiniet uz sadaļas Galvene un kājene un ielīmējiet savas pogas kodu sadaļā Globālā kājenes sadaļa. Aktivizējiet bloku un Saglabājiet izmaiņas.

Shift4Shop iestatījumi ar koda pielāgošanas iespēju
Ielīmējiet kodu Shift4Shop

Kā integrēt Shift4Shop ar LiveAgent, izmantojot Zapier

Shift4Shop var arī integrēt ar LiveAgent, izmantojot Zapier. Lai uzzinātu, kā veikt pielāgotu integrāciju, sekojiet šai rokasgrāmatai. 

Šajā rokasgrāmatā dažās integrācijas iestatījumu daļās var būt parādītas dažādas opcijas, jo integrācijas opciju skaits ir ļoti liels. Tomēr kopumā tas paliek nemainīgs, un to ir viegli veikt neatkarīgi no izvēlētā integrācijas veida.

Izveidojiet Zapier kontu vai pierakstieties esošajā kontā un dodieties uz LiveAgent + Shift4Shop integrāciju lapu. Ritiniet lejup, līdz sadaļā Protokoli redzēsiet Savienot LiveAgent un Shift4Shop. Izvēlieties trigeri un darbību, kas savienos abas lietotnes.

Shift4Shop trigeris un LiveAgent darbība atlasīta Zapier integrācijās
Izvēlēts trigeris un darbība

Pirmais integrācijas solis ir izveidot savienojumu ar Shift4Shop kontu un ļaut Zapier pārvaldīt mūsu datus. Tālāk ir jāveic trigera tests. Pēc tam ir jāiestata LiveAgent darbība. Šajā piemērā tā ir e-pasta izveide. Aizpildiet nepieciešamos laukus, piemēram, sūtītāja un saņēmēja e-pasta adreses, ziņojuma tēmu un e-pasta saturu. Turpiniet testu un ieslēdziet Zap. 

LiveAgent darbības iestatīšana Zapier integrācijā ar Shift4Shop
LiveAgent darbības iestatīšana

Pārbaudiet savu e-pasta iesūtni, lai redzētu rezultātus – Jums vajadzētu saņemt e-pasta paziņojumu par jaunpievienotajiem produktiem.

Frequently asked questions

Kas ir Shift4Shop

Shift4Shop ir e-komercijas platforma tiešsaistes veikaliem.  Uzņēmums nodrošina daudzfunkcionālu platformu, padarot e-komerciju vienkāršu un efektīvu visiem tirgotājiem. 

Kā Jūs varat integrēt Shift4Shop ar savu LiveAgent?

Lai savā Shift4Shop veikalā ieviestu tērzēšanas pogu, Jums ir nepieciešams:

1. Izveidot tiešsaistes tērzēšanas pogu programmā LiveAgent

2. Nokopējiet HTML kodu no LiveAgent

3. Ievietojiet kodu savā Shift4Shop veikalā (video ceļvedis)

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS
ClickFunnels integrācija ļauj viegli pārvaldīt pārdošanas/mārketinga automatizāciju no LiveAgent. Vienkārši integrējiet to caur Zapier un sāciet gūt labumu.

ClickFunnels

Īsumā, teksts apraksta izejošās pārdošanas procesu uzņēmumos, kas lieto aukstos zvanus, e-pastus un sociālos medijus, lai piesaistītu jaunus klientus un palielinātu ieņēmumus. LiveAgent ir viens no šādām programmatūrām, ko uzņēmumi var lietot, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un efektivitāti.

Apakšdomēns ir domēns, kas ir daļa no lielāka domēna, ko sauc par galveno domēnu. Katram LiveAgent kontam ir savs apakšdomēns.

Apakšdomēns

LiveAgent ir uzņēmums, kas piedāvā klientu apkalpošanas un citu programmatūru. Tas nodrošina proaktīvu klientu atbalstu arī uz WordPress mājaslapām un piedāvā 180 papildu funkcijas un 40 trešo pušu integrācijas. LiveAgent ir alternatīva Smartsupp, kas pieejama bez maksas un kredītkartes rekvizītiem, un var izmēģināt 7 vai 30 dienas. Uzņēmuma mājaslapā var reģistrēties un izveidot savu kontu. Lai izveidotu savu tiešsaistes biznesu, ir vērts izmantot dažus rīkus, piemēram, Etsy meklēšanu un Google Trends un Google Ads Keyword Planner.

Integrējiet Fortune3 ar LiveAgent. Ar Fortune3 Jūs varat izveidot savu tiešsaistes veikalu, un tas piedāvā labākos risinājumus, lai pārdotu savus produktus tiešsaistē.

Fortune 3

Live Agent piedāvā personalizētu un zinošu klientu atbalstu visos kanālos, kas palīdz palielināt pārdošanas apjomus un gūt lielākus ieņēmumus. Uzņēmumi var izmēģināt bezmaksas 7 vai 30 dienu periodu. Live Agent ir izvēlēta kā labākā tiešsaistes čata programmatūra Shopify veikaliem.

Cīnieties ar grozu pamešanu un atgūstiet pircējus, izmantojot LiveAgent uzlabotās tiešsaistes tērzēšanas un automatizācijas funkcijas. Izmantojot LiveAgent, tas ir vienkārši.

Samazināt & amp; atgūt pamestos iepirkumu ratiņus

Lai uzlabotu reklāmas stratēģijas un pārsniegtu klientu cerības, ir svarīgi iegūt atgriezenisko saiti no klientiem. Aptaujas ir efektīvs veids, kā to panākt, bet dažreiz var būt grūti saņemt klientu atbildes. Lai to atvieglotu, ieteicams piedāvāt stimulu vai atlaidi, izmantot īsas aptaujas, precizēt mērķus, izteikt pateicību un dalīties aptaujas rezultātos ar klientiem.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju