Partners
Kas ir ShipStation?
ShipStation ir daudzkanālu produktu piegādes programmatūra tiešsaistes mazumtirgotājiem. Tā ietver tādas funkcijas un rīkus kā partiju sūtījumi, piegādes likmes ar atlaidēm, klientu pārvaldība un pielāgota zīmolu veidošana. Pārvaldiet savu tiešsaistes veikalu sūtījumus ar komfortu.
Kā Jūs to varat izmantot?
Izmantojiet ShipStation integrāciju, lai sekotu līdzi jaunumiem un atjauninājumiem par saviem klientiem, nosūtītajām precēm un pasūtījumiem. To varat izmantot arī pasūtījumu izveidei, sarunu veidošanai un klientu pārvaldībai. Varat izveidot integrāciju pēc izvēles un savienot dažādas abu lietotņu daļas. Tas ir paveicams dažu minūšu laikā.
Ieguvumi
- Palīdz pārvaldīt pasūtījumus un piegādes
- Veic jaunu klientu uzskaiti
- Nodrošina klientu un piegāžu pārvaldību
- Vairs nav nepieciešams pārslēgt lietotnes
- Palielināta darba plūsma
Kā integrēt ShipStation ar LiveAgent, izmantojot Zapier
Zapier ļauj izveidot integrāciju starp divām lietotnēm un savienot tās. Šis process aizņem tikai dažas minūtes. Viss, kas jums jādara, ir jāizvēlas lietojumprogramma un jāsavieno tā ar LiveAgent. Pirmkārt, Jums būs nepieciešams Zapier konts. Ja Jums tāda nav, to ir iespējams izveidot šeit, izmantojot savu e-pasta adresi. Kad esat pieteikušies savā kontā, dodieties uz LiveAgent + ShipStation integrācijas lapu.

Kad esat lapā, ritiniet uz leju, līdz redzat sadaļu Connect LiveAgent + ShipStation in minutes (Savienot LiveAgent + ShipStation dažu minūšu laikā). Šajā sadaļā varat izvēlēties trigeri un darbību. Trigeris vienā lietojumprogrammā aktivizē darbību otrā lietojumprogrammā.
Kā piemēru mēs jums parādīsim ShipStation trigeri Item New Order (Vienība Jauns pasūtījums) un LiveAgent darbību Create Conversation (Izveidot sarunu). Varat izvēlēties dažādus integrācijas iestatījumus. Kad esat pabeidzis atlasi, turpiniet, noklikšķinot uz zilās pogas.

Šajā sadaļā ir jākonfigurē trigeris. Sāciet, pierakstoties savā ShipStation kontā. Jums būs jānodrošina piekļuve dažiem saviem datiem.

Jums būs jānorāda arī sava API atslēga. To var atrast savā ShipStation kontā. Dodieties uz Iestatījumi> Konts > API iestatījumi. Izveidojiet jaunu API atslēgu un kopējiet atslēgu un atslēgas kodu Zapier logā.

Iesakām izmēģināt trigeri, lai pārliecinātos, vai tas darbojas. Kad tas ir izdarīts, turpiniet procesu.

Tagad ir pienācis laiks iestatīt darbību LiveAgent. Jums jāpiesakās savā LiveAgent kontā un jānodrošina piekļuve datu apstrādei. Pēc tam jāiestata darbības informācija. Šajā gadījumā ir jānorāda ziņojums, kas tiks nosūtīts pēc tam, kad ShipStation saņems jaunu pasūtījumu.

Tas ir viss. Pēdējais solis ir izmēģināt trigeri un pārbaudīt, vai tas darbojas.

Tagad varat to izmēģināt. Dodieties uz savu ShipStation kontu un izveidojiet jaunu pasūtījumu sadaļā “Pasūtījumi”.

Pārbaudiet savu LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēmas iesūtni. Jūs varat redzēt ziņojumu no ShipStation, kas informē par jaunu pasūtījumu.

Varat ērti izveidot vairāk integrāciju citiem mērķiem un padarīt savus tiešsaistes veikalus efektīvākus.
Frequently asked questions
Kas ir ShipStation?
ShipStation ir sūtījumu risinājums tiešsaistes veikaliem. Tas palīdz jums izveidot nosūtīšanas etiķetes, paziņo klientiem izsekošanas informāciju, nodrošina automatizāciju, bezvadu drukāšanu un daudz ko citu.
Kādas ir priekšrocības, izmantojot ShipStation ar LiveAgent?
- pasūtījumu un piegāžu pārvaldība no LiveAgent
- ietaupa laiku Jūsu klientu apkalpošanas dienestam
- paaugstina produktivitāti
Klientu apkalpošanas rīki ir būtiski, lai saprastu klientu vajadzības, un populārākie rīki ir tiešsaistes kopienas, diskusijas un tiešsaistes čati. LiveAgent ir risinājums, kas nodrošina 24/7 klientu apkalpošanas dienestu ar daudzām funkcijām, piemēram, tērzēšanas vēsturi un sablonus klientu apmierinātības aptaujām. Klientu atsauksmes ir svarīgas un ietekmē esošo un potenciālo klientu pirkumu lēmumus.
Ienākošo zvanu pārsūtīšana ir process, kas vienkārši pārsūta zvanu no viena aģenta uz nākošo, lai samazinātu gaidīšanas laiku un uzlabotu klientu apmierinātību. Transnacionālajiem uzņēmumiem, lieliem uzņēmumiem un daudznacionālajiem uzņēmumiem var būt labums no ienākošo zvanu pārsūtīšanas. IVR tehnoloģija var palīdzēt novirzīt zvanus uz atbilstošu nodaļu vai aģentu.
Klientu apkalpošanas atsauksmes
Klientu apmierinātības novērtējums un apkopošana ir svarīga reputācijas uzturēšanai. LiveAgent piedāvā kompleksu klientu apkalpošanas programmatūru, kas palīdz uzlabot klientu pieredzi un tēlu. Ieteicams veikt apmierinātības aptaujas, pielāgojot jautājumus klientu vajadzībām. LiveAgent piedāvā dažādas klientu servisa atskaites, kas palīdz uzlabot uzņēmuma biznesa paradumus un nodrošina klientu vajadzības.
Atsauksmju un ieteikumu sadaļa ir efektīvs veids, kā veidot uz klientiem vērstus produktus un palielināt lojalitātes rādītājus. Ir daudz veidu, kā klientiem pavaicāt klientu apkalpošanas atsauksmes un klientu atsauksmes var uzlabot klientu apkalpošanas līmeni, ja uz tām reaģē ātri un individuāli. Klientu atsauksmes ir svarīgas, lai uzlabotu produktus un pakalpojumus. Lai iegūtu visas atsauksmes, tās jācentralizē vienuviet.