ShipStation integration
Partner website
Partner Privacy Policy
ShipStation Privātuma Politika
Kas ir ShipStation?
ShipStation ir daudzkanālu produktu piegādes programmatūra tiešsaistes mazumtirgotājiem. Tā ietver tādas funkcijas un rīkus kā partiju sūtījumi, piegādes likmes ar atlaidēm, klientu pārvaldība un pielāgota zīmolu veidošana. Pārvaldiet savu tiešsaistes veikalu sūtījumus ar komfortu.
Kā Jūs to varat izmantot?
Izmantojiet ShipStation integrāciju, lai sekotu līdzi jaunumiem un atjauninājumiem par saviem klientiem, nosūtītajām precēm un pasūtījumiem. To varat izmantot arī pasūtījumu izveidei, sarunu veidošanai un klientu pārvaldībai. Varat izveidot integrāciju pēc izvēles un savienot dažādas abu lietotņu daļas. Tas ir paveicams dažu minūšu laikā.
Ieguvumi
- Palīdz pārvaldīt pasūtījumus un piegādes
- Veic jaunu klientu uzskaiti
- Nodrošina klientu un piegāžu pārvaldību
- Vairs nav nepieciešams pārslēgt lietotnes
- Palielināta darba plūsma
Kā integrēt ShipStation ar LiveAgent, izmantojot Zapier
Zapier ļauj izveidot integrāciju starp divām lietotnēm un savienot tās. Šis process aizņem tikai dažas minūtes. Viss, kas jums jādara, ir jāizvēlas lietojumprogramma un jāsavieno tā ar LiveAgent. Pirmkārt, Jums būs nepieciešams Zapier konts. Ja Jums tāda nav, to ir iespējams izveidot šeit, izmantojot savu e-pasta adresi. Kad esat pieteikušies savā kontā, dodieties uz LiveAgent + ShipStation integrācijas lapu.
Kad esat lapā, ritiniet uz leju, līdz redzat sadaļu Connect LiveAgent + ShipStation in minutes (Savienot LiveAgent + ShipStation dažu minūšu laikā). Šajā sadaļā varat izvēlēties trigeri un darbību. Trigeris vienā lietojumprogrammā aktivizē darbību otrā lietojumprogrammā.
Kā piemēru mēs jums parādīsim ShipStation trigeri Item New Order (Vienība Jauns pasūtījums) un LiveAgent darbību Create Conversation (Izveidot sarunu). Varat izvēlēties dažādus integrācijas iestatījumus. Kad esat pabeidzis atlasi, turpiniet, noklikšķinot uz zilās pogas.
Šajā sadaļā ir jākonfigurē trigeris. Sāciet, pierakstoties savā ShipStation kontā. Jums būs jānodrošina piekļuve dažiem saviem datiem.
Jums būs jānorāda arī sava API atslēga. To var atrast savā ShipStation kontā. Dodieties uz Iestatījumi> Konts > API iestatījumi. Izveidojiet jaunu API atslēgu un kopējiet atslēgu un atslēgas kodu Zapier logā.
Iesakām izmēģināt trigeri, lai pārliecinātos, vai tas darbojas. Kad tas ir izdarīts, turpiniet procesu.
Tagad ir pienācis laiks iestatīt darbību LiveAgent. Jums jāpiesakās savā LiveAgent kontā un jānodrošina piekļuve datu apstrādei. Pēc tam jāiestata darbības informācija. Šajā gadījumā ir jānorāda ziņojums, kas tiks nosūtīts pēc tam, kad ShipStation saņems jaunu pasūtījumu.
Tas ir viss. Pēdējais solis ir izmēģināt trigeri un pārbaudīt, vai tas darbojas.
Tagad varat to izmēģināt. Dodieties uz savu ShipStation kontu un izveidojiet jaunu pasūtījumu sadaļā “Pasūtījumi”.
Pārbaudiet savu LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēmas iesūtni. Jūs varat redzēt ziņojumu no ShipStation, kas informē par jaunu pasūtījumu.
Varat ērti izveidot vairāk integrāciju citiem mērķiem un padarīt savus tiešsaistes veikalus efektīvākus.
Frequently Asked Questions
Kas ir ShipStation?
ShipStation ir sūtījumu risinājums tiešsaistes veikaliem. Tas palīdz jums izveidot nosūtīšanas etiķetes, paziņo klientiem izsekošanas informāciju, nodrošina automatizāciju, bezvadu drukāšanu un daudz ko citu.
Kādas ir priekšrocības, izmantojot ShipStation ar LiveAgent?
- pasūtījumu un piegāžu pārvaldība no LiveAgent - ietaupa laiku Jūsu klientu apkalpošanas dienestam - paaugstina produktivitāti
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā tērzēšanas programmatūru klientu apkalpošanai, kā arī citus svarīgus rīkus, lai paaugstinātu efektivitāti. Tas palīdz uzņēmumiem ietaupīt naudu un nostiprināt klientu interesi par piedāvājumiem. LiveAgent ir veidojis lietotājam draudzīgu platformu, kas tiek uzlabota, lai nodrošinātu lielāku efektivitāti. Tūlītējs čats ir ērts saziņas veids ar klientiem, kas ir noderīgs klientu apkalpošanas programmās.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām, piemēram, tiešsaistes tērzēšanu, kas var palīdzēt uzņēmumiem piesaistīt jaunus klientus. Programma nodrošina arī iekšējo sakaru un reāllaika klientu apkalpošanu, kā arī pārskatu programmatūru. LiveAgent var tikt izmantota ar dažādām ierīcēm un ir pieejams 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periods.
The text discusses LiveAgent software, which offers various integrations and communication options with company representatives. The article also provides information on other software programs such as customer service and VoIP phone systems. There are several features available with LiveAgent, and interested parties can request a demonstration or start a free trial. Additionally, there is support available through the support portal, and the company offers data migration services, along with partner programs and collaborations. Sales contacts and social media links are also provided.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā pircēju portāla un e-pasta pārvaldības programmatūru, kā arī ienākošo zvanu centra un sūdzību pārvaldības sistēmu. Tā ir populāra VoIP tālruņa sistēma un piedāvā dažādas integrācijas iespējas. LiveAgent nodrošina atbalstu un datu migrāciju, lai palīdzētu saviem klientiem, kā arī piedāvā bezmaksas demo. Quality Unit, LLC ir kompānija, kas nodrošina šo programmatūru un tā ir pieejama pēc noteikumiem un nosacījumiem, drošības noteikumu un privātuma politikas, kas paredzēti uzņēmuma mājaslapā.