Haraka

Kas ir Haraka?

Haraka ir efektīvs un augstas veiktspējas SMTP serveris. Atvērtā koda SMTP serveris Haraka ir rakstīts Node.js, padarot to ļoti rezultatīvu un elastīgu, pateicoties tā spraudņu integrācijas sistēmai, kas Javascript programmētājiem ļauj pilnībā pārveidot servera uzvedību. To izmanto vairākas augstas datplūsmas tīmekļa vietnes.

Kā var izmantot Haraka?

Ja jums ir nepieciešams ļoti mērogojams node.js e-pasta serveris, Haraka ir īstais risinājums. Risinājums ir uzrakstīts asinhronā JS, tas ir ļoti ātrs, un tas var apkalpot tūkstošiem vienlaicīgu savienojumu ar ātrumu tūkstošos ziņu sekundē. Tas piedāvā lielisku aizsardzību no surogātpasta. Haraka var integrēt LiveAgent palīdzības dienestā, lai uzlabotu tā funkcionalitāti un labāk palīdzētu klientiem.

Haraka ir lielisks risinājums ikvienam, kam nepieciešama augstas veiktspējas e-pasta ziņapmaiņa, tomēr, lai saņemtu klientu atbalstu, var būt nepieciešams cits risinājums. LiveAgent palīdzības dienesta sistēma var to darīt jūsu vietā un palīdzēt jums turpināt darbu un efektīvi organizēt saziņu.

Pilnvērtīga LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēma tika izveidota efektīvai saziņai un problēmu risināšanai. Saziņas organizēšana ir vieglāka, pateicoties filtriem, surogātpasta filtriem, birkām un nodaļām, bet atbildes var būt efektīvākas, izmantojot iepriekš definētas atbildes un ziņu sagataves. Aģentu darbs nepārklāsies, pateicoties detektēšanas funkcijai, un pieteikumus var sadalīt, ja tie ir sarežģītāki. Ir daudz citu līdzekļu, kas var jums palīdzēt neskaitāmos veidos.

Kādas ir Haraka priekšrocības?

  • Augsta veiktspēja
  • Pielāgojama
  • Vīrusus filtrējoša
  • Ar mākslīgo intelektu krāpnieku identificēšanai
  • Īstenoto pakalpojumu kopums

Provide better email support with LiveAgent

Switch to email ticketing and stay on top of your customer support with the right software

Kā integrēt Haraka ar LiveAgent?

Tiklīdz esat uzstādījis Haraku, to var ērti savienot ar LiveAgent pieteikumu sistēmu. Vien dažas minūtes ir nepieciešamas procesa pabeigšanai. Detalizētu informāciju par to, kā integrēt Haraka ar LiveAgent, skatiet tālāk redzamajā pamācībā.

Haraka mājaslapa ar dažādām sadaļām un aprakstiem
Haraka mājaslapa
  • Ja vispirms jāiestata Haraka, atveriet to un izpildiet šeit pieejamās iestatīšanas instrukcijas. Mājas lapa sniedz plašu informāciju par risinājumu. Noteikti aplūkojiet sadaļu Apmācības. Kad esat pabeidzis, turpiniet tālāk norādītās integrācijas darbības.
Haraka mājaslapa ar instalēšanas instrukcijām
Instalēšanas instrukcijas
  • Kad Haraka ir iestatīts un darbojas, piesakieties LiveAgent (izvēlieties bezmaksas izmēģinājuma versiju, ja jums vēl nav LiveAgent konta) un noklikšķiniet uz Konfigurācija > E-pasts > Pasta Konti. Noklikšķiniet uz oranžās pogas Izveidot un izvēlieties Cits. Pēc tam atlasiet IMAP/POP3 un turpiniet nākamo darbību.
Haraka e-pasta integrācija programmā LiveAgent
IMAP/POP3
  • Viss, kas atlicis, ir ievadīt jūsu Haraka informāciju šajā sadaļā. Ievadiet savu lietotājvārdu un paroli, kā arī savu e-pasta adresi un citu informāciju. Ir jāizvēlas saņemšanas veids un jānorāda serveris un ports. Lūdzu, apskatiet arī citas iespējas, piemēram, izvēlēties nodaļu, kas būs atbildīga par atbildēm uz klientu pieteikumiem uz šo e-pasta adresi. Tiklīdz esat visu konfigurējis pēc savas patikas, vienkārši noklikšķiniet uz Saglabāt, lai pabeigtu procesu.
Haraka konfigurācija

Turpmāk jūs varat nodrošināt ātru un uzticamu klientu atbalstu ikvienam, kas ar jums sazinās. Noteikti atgriezieties šajā pamācībā, kad vien nepieciešams izveidot savienojumu arī ar citām e-pasta adresēm. Vai meklējat citas integrācijas? Apskatiet sadaļu un apskatiet, ko vēl varat integrēt ar LiveAgent.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Kas ir Haraka?

Kā SMTP serveris Haraka piedāvā augstu veiktspēju un efektivitāti. Pateicoties Node.js kodam un spraudņu sistēmai, Haraka atvērtā koda SMTP serveris ir ļoti jaudīgs un ļoti elastīgs. Ar JavaScript var pielāgot servera darbību.

Kā jūs varat izmantot Haraka?

Visiem, kas vēlas augstas veiktspējas e-pasta ziņapmaiņu, Haraka ir lieliska iespēja. Savukārt klientu atbalstam var būt nepieciešams cits risinājums. Izmantojot LiveAgent, varat sekot līdzi un organizēt saziņu.

Kādas ir Haraka integrācijas priekšrocības?

  • Augsta veiktspēja
  • Elastīgs
  • Vīrusu filtrēšana
  • Krāpšanas konstatēšana
  • Īstenoto pakalpojumu kopums

Kā integrēt Haraka un LiveAgent?

  • Atveriet LiveAgent un dodieties uz Konfigurācija > E-pasts > Pasta konti
  • Noklikšķiniet uz Izveidot > Cits > IMAP/POP3
  • Sniedziet savu detalizēto informāciju par Haraka un noklikšķiniet Saglabāt
Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS
Tiešsaistes tērzētava ir īpaša vieta internetā. Tiešraides tērzētavas galvenais mērķis ir nodrošināt reāllaika tiešsaistes čatu lietotājiem.

Tiešsaistes tērzētava

LiveAgent ir lielisks rīks uzņēmuma klientu apkalpošanai, kas uzlabo komunikāciju ar klientiem un ļauj efektīvāk risināt viņu jautājumus un problēmas. Tas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti, kas ir ļoti svarīgi biznesa panākumiem. LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, to var pielāgot savām vajadzībām. Turklāt, LiveAgent ir integrācijas draudzīga programma, kas nodrošina klientu atbalstu vairākos sakaru kanālos un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un tehnisko atbalstu, kā arī klientu servisu. Tiešsaistes čats ir efektīvs un rentabls veids, kā sazināties ar uzņēmuma atbalsta aģentiem un uzlabot klientu apkalpošanu.

Formidable Forms

Dinamiskais saturs pieejams, lai atbilstu klientu vajadzībām un uzvedībai. LiveAgent programmatūra to izmanto lojalitātes palielināšanai un valodas atbalstam. Zināšanas un atbalsta portāls, kā arī daudzas programmas un pakalpojumi pieejami, tostarp klientu apkalpošanas programmatūra, pašapkalpošanās programmatūra un citas. LiveAgent ir arī izmantojams visdažādākajos uzņēmumu jomās. Sales kontaktus var sazināties par rīcību.

Izmantojot iekšējo čatu, klientu atbalsta darbinieki var vienkārši kopīgot palīdzības pieteikumus. Katram palīdzības pieteikumam ir ID un saite, kas ļauj ar to vienkāršāk dalīties.

Palīdzības pieteikumu kopīgošana

Pieejama klientu apkalpošanas programmatūra LiveAgent, kas nodrošina palīdzības pieteikumu uzkrāšanu un pārvaldību. Izmantojot to, var sadalīt un apstrādāt pieteikumus, kā arī tā piedāvā vairākas citu funkcijas. Uzņēmums piedāvā dažādas integrācijas un atbalstu, kā arī ir pieejama bezmaksas izmēģinājuma versija. LiveAgent ir popularitāte arī citu atbalsta programmatūru un pašapkalpošanās iespēju vidū. Sales kontakti ir atrodami mājaslapā, kā arī ir iespējams abonēt jaunumus.

LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas ļauj integrēt vairāk nekā 400 platformas, tostarp Pabbly. Integrējiet Pabbly un sāciet gūt priekšrocības.

Pabbly

Pabbly ir tiešsaistes centrs jūsu mārketinga rīkiem, tostarp e-pasta mārketingam, norēķinām, veidlapām, pārbaudēm un Pabbly Connect. Izmantojot Pabbly Connect ar LiveAgent, ir iespējams uzlabot darbplūsmu, gūt labumu no plašā integrāciju klāsta un noteikt konkrētu laiku darbībām.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju