ClickPhone integration
Partner website
Kas ir ClickPhone?
ClickPhone kopš 2004.gada darbojas kā interneta un telefonijas pakalpojumu sniedzējs un ir reģistrēts ANCOM kā telefonijas pakalpojumu un interneta piekļuves pakalpojumu operators Rumānijā.
To serveri atrodas drošos datu centros galvenajos valsts un starptautiskajos sakaru mezglos.
ClickPhone var integrēt jūsu tālruņa sakarus ar tiešsaistes platformu, izmantojot esošo CRM vai ERP, tādejādi vienkāršojot operatoru darbības.
Clickphone ir pastāvīgi diversificējusi savu produktu portfeli, piedāvājot pakalpojumus juridiskām personām no hostotām PBX centrālēm uz zvanu centra pakalpojumiem.
Kā jūs to varat izmantot?
Liveagent un ClickPhone ir partneri, kas padara ClickPhone integrāciju vieglāku nekā jebkad. Liveagent neiekasē papildu maksu par ClickPhone VoIP numura pievienošanu zvanu centram.
Ja vēlaties savienot ClickPhone ar LiveAgent zvanu centru, vienkārši piesakieties savā LiveAgent kontā un sekojiet norādījumiem.
1. Piesakieties savā LiveAgent kontā
2. Dodieties uz Numuri
3. Atrodiet ClickPhone
4. Noklikšķiniet uz Pievienot
5. Pievienojiet nepieciešamos datus
ClickPhone integrācijas izmaksas:
Clickphone un LiveAgent ir partneri. Tādējādi, ja jums ir LiveAgent abonements, integrācija ir bez maksas. Taču ClickPhone iekasē maksu par saviem pakalpojumiem, jo uzņēmums darbojas atsevišķi.
ClickPhone ieguvumi
- Cost-effective
- Improved CX
- access all across Romania
- high reliability
Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Clickphone integration!
Frequently Asked Questions
What is ClickPhone?
ClickPhone have been operating since 2004 as a provider of internet and telephony services and it is registered at ANCOM as an operator of telephony services and internet access services in Romania.
How much does it cost to integrate ClickPhone with LiveAgent?
LiveAgent has already integrated ClickPhone inside. Thus, integration is free of charge. However, keep in mind that ClickPhone charges for its services.
How can you implement a ClickPhone VoIP number inide LiveAgent?
As we mentioned previously, ClickPhone is already a part of LiveAgent. Simply log in and follow this guide: Navigate to Configurations > Call > Numbers > ClickPhone. Add the VoIP number and use it right away
Mixvoip ir uzticams telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējs, kas nodrošina visaptverošu pretkrāpšanas garantiju. Uzņēmums ir izveidojis izturīgu klientu bāzi un piedāvā konkuretspējīgas cenas par sarunām. LiveAgent un Mixvoip ir apvienojuši spēkus, lai integrētu Mixvoip numurus jūsu zvanu centra darbībā bez papildu izmaksām.
LiveAgent ir uzņēmumu risinājumu platforma, kas pielāgojas jūsu uzņēmuma mērogam un nozarei. Izmēģiniet bez maksas! Iestatīšana aizņem mazāk nekā piecas minūtes. Pieejami risinājumi dažādām nozarēm, piemēram, e-komercijai, celojumiem un viesnīcām, mārketingam un telekomunikācijām, izklaidei un vairāk. LiveAgent ir palīdzējis dažāda lieluma un veida organizācijām.
Linphone programmiskā tālruņa apskats
LiveAgent is a great example of online chat software that provides users with extensive capabilities. A chat tool is very useful for communicating with customers, providing easy access and support in all sections of a website. With the ability to receive images, videos, and share screens, this tool is vital for building relationships with customers and converting visitors into paying customers. The platform offers various features, integrations, and alternatives, as well as customer support, data migration, and system updates. It is also a popular choice for customer service, self-service, call center, complaint management, buyer portal, and email management software. Sales contacts are available for those interested in learning more about LiveAgent.
LiveAgent ir palīdzības pieteikumu un klientu apkalpošanas sistēma, kas var palīdzēt uzņēmumiem palielināt pārdošanas apjomus, ieņēmumus un samazināt izmaksas. Sistēma piedāvā klientu apkalpošanu ar servisa čatu un palīdzības dienesta pieteikumu apstrādi. LiveAgent ir pieejams arī ar atbalsta portālu. Lai uzzinātu vairāk, var pierakstīties uz individuālu zvanu vai demonstrāciju.