Partners
Kas ir ClickPhone?
ClickPhone kopš 2004.gada darbojas kā interneta un telefonijas pakalpojumu sniedzējs un ir reģistrēts ANCOM kā telefonijas pakalpojumu un interneta piekļuves pakalpojumu operators Rumānijā.
To serveri atrodas drošos datu centros galvenajos valsts un starptautiskajos sakaru mezglos.
ClickPhone var integrēt jūsu tālruņa sakarus ar tiešsaistes platformu, izmantojot esošo CRM vai ERP, tādejādi vienkāršojot operatoru darbības.
Clickphone ir pastāvīgi diversificējusi savu produktu portfeli, piedāvājot pakalpojumus juridiskām personām no hostotām PBX centrālēm uz zvanu centra pakalpojumiem.
Kā jūs to varat izmantot?
Liveagent un ClickPhone ir partneri, kas padara ClickPhone integrāciju vieglāku nekā jebkad. Liveagent neiekasē papildu maksu par ClickPhone VoIP numura pievienošanu zvanu centram.
Ja vēlaties savienot ClickPhone ar LiveAgent zvanu centru, vienkārši piesakieties savā LiveAgent kontā un sekojiet norādījumiem.
1. Piesakieties savā LiveAgent kontā
2. Dodieties uz Numuri

3. Atrodiet ClickPhone

4. Noklikšķiniet uz Pievienot
5. Pievienojiet nepieciešamos datus

ClickPhone integrācijas izmaksas:
Clickphone un LiveAgent ir partneri. Tādējādi, ja jums ir LiveAgent abonements, integrācija ir bez maksas. Taču ClickPhone iekasē maksu par saviem pakalpojumiem, jo uzņēmums darbojas atsevišķi.
ClickPhone ieguvumi
- Rentabli
- Uzlabota klientu pieredze
- pieeja visā Rumānijā
- augsta uzticamība
Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Clickphone integration!
Frequently asked questions
Kas ir ClickPhone?
ClickPhone kopš 2004. gada darbojas kā interneta un telefonijas pakalpojumu sniedzējs un ir reģistrēts ANCOM kā telefonijas pakalpojumu un interneta piekļuves pakalpojumu operators Rumānijā.
Cik maksā ClickPhone un LiveAgent integrācija?
LiveAgent programmā jau ir integrēts ClickPhone. Tādējādi integrācija ir bez maksas. Tomēr ņemiet vērā, ka ClickPhone iekasē samaksu par saviem pakalpojumiem.
Kā varat ieviest ClickPhone VoIP numuru LiveAgent?
Kā jau iepriekš minējām, ClickPhone ir daļa no LiveAgent. Vienkārši piesakieties un sekojiet tālāk sniegtajiem norādījumiem: Dodieties uz Konfigurācijas > Zvani > Numuri > ClickPhone. Pievienojiet VoIP numuru un sāciet to izmantot jau uzreiz
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudz funkcijas ieskaitot integrāciju ar citām sistēmām. Tā ir pieejama arī arī kā e-pasta pārvaldības programmatūra, kura var būt izmantota pircēju portāla sistēmās. LiveAgent piedāvā demonstrācijas un ir pieejams arī ar bezmaksas versiju. Uzņēmums, kas pārvalda LiveAgent, ir Quality Unit.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmu, ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu un vairāk. Mums ir arī zināšanu bāzes, emuārs, glosārijs, akadēmija un Tīmekļa semināri. Atbalsts ir pieejams, un klienti var pierakstīties uz demonstrāciju. Quality Unit, LLC ir izveidojis LiveAgent, un uzņēmums ir saņēmis dažādas balvas un sertifikātus. Noteikumi un nosacījumi, drošības noteikumi un privātuma politika ir atrodami vietnē.
Mobilais VoIP ir lielisks risinājums uzņēmumiem, kuriem ir jāsaglabā augsta kvalitāte un efektivitāte saziņā ar klientiem. Tas nodrošina ātru un drošu sakaru un papildina biznesa operācijas. VoIP programmatūra ir standartizēta un var optimizēt video konferences zvanus. Ir daudzi VoIP pakalpojumu sniedzēji, tāpēc ir jāizvēlas pareizais, ņemot vērā cenu un uzņēmuma lielumu.
LiveAgent ir uzņēmums, kas piedāvā klientu apkalpošanas programmatūras risinājumus, tostarp VoIP tālruņu sistēmas un sūdzību pārvaldības sistēmas. LiveAgent ir arī partneru programma un piedāvā akadēmijas, kā arī tīmekļa seminārus. Uzņēmums ir saņēmis dažādas balvas un sertifikātus. LiveAgent piedāvā arī 24/7 klientu atbalstu.