Partners
Kas ir ComTalk?
ComTalk ir telekomunikāciju uzņēmums, kas sniedz pakalpojumus visā Eiropā un tā galvenā mītne atrodas Dānijā. Uzņēmums ir tirgū jau vairāk nekā 10 gadus un pazīstams ar kvalitatīviem produktiem un lielisku klientu apkalpošanu. Liveagent ir pievienojis ComTalk, lai sniegtu labāku risinājumu klientiem, kuri vēlas savienot savus VoIP numurus ar LiveAgent zvanu centru.


Cik maksā ComTalk integrācija ar LiveAgent?
ComTalk, kā norādīts iepriekš, darbojas no Dānijas. Uzņēmums darbojas atsevišķi, tādējādi attiecīgi iekasējot maksu par pakalpojumiem. Tomēr pati ComTalk integrācija LiveAgent mūsu klientiem ir bez maksas.
Kā var savienot ComTalk ar LiveAgent?
Lūk, daži vienkārši soļi:
1. Sazinieties ar ComTalk, lai iegūtu VoIP numuru
2. Pierakstieties savā LiveAgent kontā
3. Dodieties uz Konfigurācija – Zvani – Numuri – (+ poga)
4. Atrodiet ComTalk
5. Ierakstiet VoIP numuru un citu būtisku informāciju
6. Saglabājiet visu informāciju
Ieguvumi:
- efektīva saziņa ar klientiem
- labāka klientu pieredze
- zemākas izmaksas
- labāka piekļuve, izmantojot vairākas ierīces
Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free ComTalk integration!
Frequently asked questions
Kas ir ComTalk?
ComTalk ir telekomunikāciju kompānija, kas darbojas jau vairāk nekā 10 gadus. Uzņēmums saviem klientiem nodrošina arī VoIP pakalpojumus.
Cik maksā ComTalk integrācija?
ComTalk iekasē maksu par saviem pakalpojumiem atsevišķi. Tai pat laikā LiveAgent neiekasē no klientiem papildu maksu par ComTalk VoIP numura pievienošanu.
Kur atrast VoIP partnerus LiveAgent programmā?
Pēc pierakstīšanās LiveAgent noklikšķiniet uz Konfigurācija - Zvani - Numuri - Izveidot (+).
Sarunu laiks ir svarīga zvanu centra metrika, kas norāda kopējo laiku, ko aģents pavada, veicot sarunu ar klientu. Tas ir jāmēra un jāanalizē kā vidējo vērtību, lai uzlabotu klientu pieredzi. Vidējais sarunu laiks atšķiras no vidējā apstrādes laika, kas ietver arī citus faktorus. Zvanu centru vadītājiem ir jārunā uzmanību uz abiem rādītājiem, lai sasniegtu produktivitātes un klientu apkalpošanas mērķus.
Ienākošo zvanu centra programmatūra
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un apmācību kursu. Rīko demonstrāciju, lai iegūtu informāciju par LiveAgent palīdzību uzņēmumam.