Partners
Kas ir ComMeett?
ComMeeTT ir VoIP telefonijas operatora platforma, ko izstrādājuši 20 pieredzējuši inženieri no “Telecom world” Francijā. Tā tiek piedāvāta bez zīmola uzsvēršanas operatoriem, kuri vēlas saviem klientiem piedāvāt augstākas kvalitātes telefonpakalpojumus un augsta līmeņa atbalstu.
ComMeeTT izstrādāts, lai ieviestu jaunos biznesa telefonijas izmantošanas veidus: mobilitāte, attālināts darbs, automātisko atbilžu pakalpojumi, grupēšana, zvanu pārvirzīšana utt. Turklāt PSTN/ISDN tīklu beigas liek uzņēmumiem pielāgoties un dod tiem iespēju modernizēties.
ComMeeTT, kas pieejams mākonī, ļauj operatoriem integrēt novatorisku, intuitīvu un efektīvu telefonijas piedāvājumu, kas ir viegli ieviešams un pielāgojams pakalpojumu piedāvājumiem. Tas atbalsta operatorus, kuri vēlas dažādot savus pakalpojumu piedāvājumus, palielināt klientu apmierinātību vai apgūt jaunus tirgus.
Visu platformu pilnībā izstrādājuši mūsu eksperti inženieri, apvienojot labākās telesakaru komponentes unikāla atvērtā avota izstrādē, apvienojot drošību, uzticamību, bagātīgu funkcionalitāti, vieglu datortelefonijas integrāciju un vieglu administrēšanas saskarni operatoram un tā klientiem.
ComMeeTT komanda atbild savu operatoru klientu palīdzības vajadzībām 24/7.
Kā jūs to varat izmantot?
Liveagent un ComMeeTT ir partneri, kas atvieglo ComMeeTT integrāciju. LiveAgent neiekasē papildu maksu par ComMeeTT VoIP numura pievienošanu jūsu zvanu centram.
Ja vēlaties izveidot ComMeeTT savienojumu ar LiveAgent zvanu centru, vienkārši piesakieties savā LiveAgent kontā un sekojiet norādījumiem.
1. Piesakieties savā LiveAgent kontā
2. Dodieties uz Numuri

3. Atrodiet ComMeeTT

4. Noklikšķiniet uz Pievienot
5. Pievienojiet nepieciešamos datus

ComMeeTT integrācijas maksa:
Ja jums ir LiveAgent abonements, integrācija ir bez maksas. Taču ComMeett par saviem pakalpojumiem iekasē maksu, jo uzņēmums darbojas atsevišķi.
ComMeeTT priekšrocības
- Rentabls
- Uzlabota lietotāju pieredze
- pieeja Francijā
- augsta uzticamība
Vai vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību? Skatiet video zemāk.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free ComMeeTT integration!
Frequently asked questions
Kas ir ComMeeTT?
ComMeeTT ir VoIP telefonijas operatora platforma, ko izstrādājuši 20 pieredzējuši inženieri no “Telecom world” Francijā. Tā tiek piedāvāta bez zīmola uzsvēršanas operatoriem, kuri vēlas saviem klientiem piedāvāt augstākas kvalitātes telefonpakalpojumus un augsta līmeņa atbalstu.
Cik izmaksā ComMeeTT integrācija ar LiveAgent?
Liveagent ir partneris ar ComMeeTT. Tādējādi integrācija ir bez maksas. Tomēr paturiet prātā, ka ComMeeTT iekasē maksu par saviem pakalpojumiem.
Kā LiveAgent var pievienot ComMeeTT VoIP numuru?
Vienkārši dodieties uz Konfigurācijas > Zvani > Numuri > ComMeeTT. Pievienojiet VoIP numuru un izmantojiet to uzreiz.
Meklējat alternatīvu Customerly?
LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas nodrošina uzticamu palīdzības pieteikumu sistēmu un uzlabo klientu apkalpošanu ar pareizo programmatūru. Tam ir daudzas funkcijas un moduļi, un lietotāji norāda, ka tas var aizstāt citus programmatūras risinājumus, piemēram, ZenDesk un LeadDesk. LiveAgent ir arī piemērots individuālajiem uzņēmējiem, un tā bezmaksas izmēģinājums ļauj tiem ātrāk palīdzēt savām klientiem.
LiveAgent ir lielisks rīks klientu saziņai, kas atbilst mūsu vajadzībām. Uzņēmums piedāvā daudzas funkcijas, integrācijas un alternatīvas. LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam, un jūs varat sazināties ar tiem, lai uzzinātu vairāk. Uzņēmums piedāvā arī atbalstu un kontaktu veidus, tostarp tiešsaistes tērzēšanu un e-pasta pārvaldības programmatūru.
Meklējat bezmaksas klientu pārvaldības programmatūru?
CRM ir saīsinājums, kas apzīmē klientu attiecību pārvaldību, un lieliska bezmaksas klientu pārvaldības programmatūra apvieno e-pastu, zvanus, klientu portālu un tērzēšanas sarunas vienā universālā iesūtnē. CRM sistēma ļauj Jūsu aģentiem segmentēt klientus un skatīt iepriekšējo informāciju par tiem, tādējādi nodrošinot vienmērīgāku saziņu ar klientiem un sniedzot uzņēmumam priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem.
LiveAgent ir universāla klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudz funkciju, ieskaitot integrāciju ar citām sistēmām un vairākas valodas. Tā atvieglo sakarus un piedāvā tīmekļa seminārus, mašīnmācīšanos, datu migrāciju un atbalstu. LiveAgent ir palaists 2004. gadā un ir pieejams visā pasaulē. Uzņēmums piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju un atbalstu klientiem.