Klientu Attiecību Pārvaldība (CRM) nodarbojas ar informāciju un datiem par jūsu klientiem. Pēc tam tie tiek izmantoti, lai sniegtu labāku palīdzību, labāku atbalstu un labākus pakalpojumus jūsu klientiem, kolīdz viņiem tie ir nepieciešami.
Klientu attiecību pārvaldība ir visu veiksmīgo uzņēmumu būtiska sastāvdaļa, jo īpaši mūsdienu pasaulē, kur konkurence turpina augt un augt katru dienu. Uzņēmumi visā pasaulē ir sākuši izmantot klientu attiecību pārvaldības programmatūru, lai labāk risinātu ar viņu darbplūsmu saistītās problēmas un sniegtu klientiem labākus pakalpojumus.
CRM ļauj lietotājiem izsekot visam, kas jums zināms par saviem klientiem, piemēram, viņu kontaktinformāciju, viņu pasūtījumus un intereses. To varat izmantot arī, lai kontrolētu interesentus, līgumus, klientu atbalstu vai pārvaldītu līdzekļus un resursus.
Liveagent nav izņēmums, un tāpēc tā ir ne tikai vienkārša klientu atbalsta programmatūra, bet arī lielisks rīks klientu attiecību pārvaldībai.
Missing a CRM software?
No problem! LiveAgent offers a powerful built-in CRM that allows you to create unique CRM fields. Try it today for free. No credit card required.
Izmantojot LiveAgent klientu panākumu programmatūru, varat uzglabāt, kārtot un viegli piekļūt visai informācijai, ierakstiem vai datu elementiem, kas attiecas uz jūsu klientiem. Lai vai tā būtu kontaktinformācija, pasūtījumi, intereses, personiska “patika” vai “nepatika”, varat iegūt šo informāciju, kad vien tā jums nepieciešama. Tas vēl vairāk palīdzēs jums sekot interesentiem, līgumiem, pārvaldīt līdzekļus un resursus, kā arī palīdzēs nodrošināt vislabāko klientu atbalstu ar labākajiem rīkiem.
Varat vēl vairāk palielināt LiveAgent CRM iespējas, izmantojot integrācijas, piemēram, PipeDrive, SharpSpring vai Highrise, lai tālāk uzlabotu klientu attiecību pārvaldību.
Klientu apkalpošanas programmatūra
Atslēdziet savu klientu apkalpošanu ar mūsu ceļvedi par 20 labākajām klientu apkalpošanas programmatūrām 2024. gadā! Uzziniet, kā izvēlēties ideālo risinājumu, lai stiprinātu attiecības ar klientiem, uzlabotu apmierinātību un lojalitāti, kā arī palielinātu aģentu produktivitāti. Apmeklējiet, lai atklātu galvenās funkcijas un populārākos pakalpojumu sniedzējus.
Saglabājiet skaidru redzējumu, izmantojot klientu mijiedarbības programmatūru
Atklājiet LiveAgent klientu mijiedarbības programmatūru 2024. gadam, kas piedāvā personalizētu atbalstu bez iestatīšanas maksas un kredītkartes. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu, lai uzlabotu klientu pieredzi ar daudzkanālu komunikāciju, iebūvētu CRM un tiešsaistes čata logrīku, kas palīdzēs piesaistīt un noturēt klientus. Uzziniet, kā LiveAgent var veicināt jūsu biznesa izaugsmi ar tūlītēju atbalstu un vieglu sociālo mediju integrāciju.
Atklājiet, kā klientu portāla funkcijas, piemēram, zināšanu bāze, klientu forumi, atsauksmes, meklēšanas rīki un biļešu iesniegšana, var uzlabot jūsu uzņēmuma klientu apkalpošanu. Uzziniet vairāk par LiveAgent piedāvātajiem risinājumiem un faktoriem, kas jāņem vērā, izvēloties klientu pašapkalpošanās portāla programmatūru. Izmēģiniet bez maksas un piedāvājiet saviem klientiem vislabāko pašapkalpošanās pieredzi!