Partners
Lūdzu, izpildiet tālāk sniegtos detalizētos norādījumus, lai aktivizētu savu SharpSpring spraudni.
- Piesakieties savā Zapier kontā.
- Noklikšķiniet uz šīs saites.
- Noklikšķiniet uz Savienot šīs lietotnes

- Veiciet nepieciešamās darbības. Aizpildiet nepieciešamos laukus, piemēram, aktivizētājus un vēlamās darbības.
Kas ir SharpSpring?
SharpSpring ir mārketinga automatizācijas programmatūra, kas ļauj tirgotājiem piesaistīt vairāk potenciālo pirkumu, konvertēt vairāk potenciālo pirkumu uz pārdošanu un optimizēt mārketinga IA.
Kā jūs to varat izmantot?
Sinhronizējot LiveAget un SharpSpring, varat automātiski sinhronizēt kontaktinformāciju abās platformās.
Frequently Asked Questions
Kādas ir SharpSpring lietošanas priekšrocības?
- pielāgojams - par pieņemamu cenu - izturīga CRM sistēma
Kā savienot LiveAgent ar SharpSpring?
1. Piesakieties savā Zapier kontā 2. Noklikšķiniet uz šīs saites 3. Izvēlieties Aktivizētājs/Darbība 4. Nekavējoties izveidojiet savienojumu un izmantojiet
Angļu valoda Zvanu Centriem | Klientu Apkalpošanas Aģentu Apmācība: Klientu Pieprasījumu Apstrāde
LiveAgent ir risinājums klientu apkalpošanai, kas piedāvā daudzkanālu klientu piesaisti un uzlabo apkalpošanu, veicinot zīmola attīstību un samazinot neapmierinātību.
Bezmaksas tērzēšanas programmatūra Jūsu vietnei
Izšķiroša nozīme komerciālās tīmekļa vietnes saiknes stiprināšanā ar apmeklētājiem. Tērzēšana tiešsaistē ļauj sākt sarunas ar klientiem un sniegt atbalstu visā pirkuma procesā. LiveAgent piedāvā daudzvalodu klientu apkalpošanas programmu ar integrētu tērzēšanas rīku vietnēm.
Pakalpojumu un reklāmu sniegšana visos klientu izmantotajos kanālos palīdz saglabāt zīmola identitāti un uzlabot klientu datu kvalitāti. Lai nodrošinātu labu klientu daudzkanālu pieredzi, ir svarīgi pazīt savu auditoriju, kartēt klientu ceļu un izmantot atbilstošus risinājumus, tostarp klientu daudzkanālu atbalstu. Svarīgi ir arī ieklausīties un rīkoties pēc klientu atsauksmēm.
Nodrošiniet izciluklientu apkalpošanu.
Lielākā daļa klientu atzīmē, ka LiveAgent ir lielisks instruments klientu atbalstam un palīdz ietaupīt laiku, ātri un efektīvi sniedzot atbalstu. Tas piedāvā daudzas funkcijas un integrācijas, kas padara to par lielisku risinājumu dinamiskajiem tiešsaistes biznesiem par saprātīgu cenu. Tāpat ir uzsvērta arī tā ērtība un lietojamība.