Partners
Lai aktivizētu Highrise spraudni, lūdzu, izpildiet tālāk sniegto detalizēto rokasgrāmatu.
- Pirmkārt, jums ir jābūt aktīvam Highrise kontam.
- Ja to darāt, LiveAgent spraudņu sadaļā aktivizējiet Highrise spraudni. (Konfigurācija> Sistēma> Spraudņi)
- Noklikšķiniet uz konfigurēt un nokopējiet sava Highrise konta API un URL.
- Apstipriniet, un jūs esat gatavi!
Kas ir Highrise?
Highrise ir uz mākoņiem balstīts CRM rīks, ko izveidojuši 37 signāli. CRM – klientu attiecību pārvaldība ir metode, kā mijiedarboties ar esošajiem un nākamajiem klientiem. CRM mērķis ir piesaistīt vairāk klientu un saglabāt esošos, vienmēr gatavojoties sazināties ar viņiem. Varat arī izsekot viņu pašreizējām problēmām vai problēmām, ar kurām viņi saskārušies agrāk.
Kā tas darbojas?
Klientu datu glabāšana divās atsevišķās saskarnēs var aizņemt daudz laika. Tāpēc mēs integrējām Highrise tieši LiveAgent. Highrise palīdzēs jums izsekot iepriekšējiem darījumiem un/vai problēmām, kas saistītas ar jūsu kontaktpersonām, un LiveAgent ļaus jums nodrošināt viņiem kvalitatīvu palīdzības dienesta klientu apkalpošanu . Aktivizējiet Highrise un sāciet pārvaldīt Highrise datus LiveAgent ietvaros (un otrādi).
Piemērs:
Teiksim, Marsels Volless iesniedza biļeti . Jūs jau zināt Marsellu un sekojat līdzi viņa iepriekšējiem darījumiem Highrise. Jūsu atbalsta aģents varēs redzēt visu šo informāciju LiveAgent, tāpēc viņš sniegs visprecīzāko un ātrāko atbildi. Turklāt aģenti var pievienot piezīmes tieši vietnē LiveAgent, kas tiks rādīta arī Highrise.


Frequently asked questions
Kas ir Highrise?
Highrise ir spēcīga klientu attiecību pārvaldības sistēma, kas palīdz pārvaldīt un skatīt jūsu uzņēmuma datus par klientiem. Savienojot Highrise ar LiveAgent, jūs varat izmantot CRM tieši no biļetes un efektīvi palīdzēt saviem klientiem no vienas saskarnes.
Kā jūs varat integrēt Highrise?
1. Piesakieties savā LiveAgent kontā
2. Noklikšķiniet uz Konfigurācijas -& gt; Sistēma -& gt; Spraudņi
3. Aktivizēt Highrise
4. Ievietojiet URL un API atslēgu no Highrise
5. un LIETOT!
Šajā tekstā ir apskatītas dažādas programmatūras un risinājumi, kas palīdz organizēt zvanus klientu apkalpošanā. Novatoriskā Stonly programmatūra piedāvā dažādas iespējas, bet cena ir diezgan augsta. JustCall IVR un Twilio IVR abi ir ērti un viegli lietojami, bet ir jāpievērš uzmanība cenu palielināšanās riskam ar lielāku apjomu. LiveAgent piedāvā plašu integrāciju iespēju un atbalstu, kā arī bezmaksas izmēģinājuma versiju.
Twilio IVR, Aircall IVR un Bitrix24 IVR ir populāras interaktīvo balss atbildes līdzekļu programmatūras, kas atvieglo klientu atbalstu un zvanu organizēšanu. Aircall IVR ir lēts un iekļauts pamatpaketē, bet Twilio IVR ir izveidojams un ieviešams ar dažādām risinājumu iespējām. Bitrix24 IVR piedāvā interaktīvo balsi atbildi un viegli lietojamas funkcijas, taču var rasties grūtības ar lietotāja saskarni. Visām programmatūrām ir labas un sliktas puses, bet tās ir svarīgas uzņēmumu klientu atbalsta sistēmas organizēšanai.
Labākā koplietotā pastkaste pilsētā
Saņemot profesionālus e-pastus, svarīgi padarīt pateicības ziņas personalizētas, lai aicinātu uz turpinājumu. LiveAgent piedāvā automatizēt tādus turpinājuma e-pastus, kuri var palīdzēt noslēgt vairāk darījumu. Lai iegūtu aktīvus e-pasta abonentus, ir jāplāno kampaņa un jāsniedz tiem vērtība. Pareiza e-pasta nosūtīšana un noslēgšana ir ļoti būtisks biznesa komunikācijas elements. E-pasta saraksts jāuzlabo un jātīra, lai uzlabotu marketinga metrikas. Pēcpārdošanas e-pasta sagataves var palīdzēt atgriezt klientus.