Highrise integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Lai aktivizētu Highrise spraudni, lūdzu, izpildiet tālāk sniegto detalizēto rokasgrāmatu.
- Pirmkārt, jums ir jābūt aktīvam Highrise kontam.
- Ja to darāt, LiveAgent spraudņu sadaļā aktivizējiet Highrise spraudni. (Konfigurācija> Sistēma> Spraudņi)
- Noklikšķiniet uz konfigurēt un nokopējiet sava Highrise konta API un URL.
- Apstipriniet, un jūs esat gatavi!
Kas ir Highrise?
Highrise ir uz mākoņiem balstīts CRM rīks, ko izveidojuši 37 signāli. CRM – klientu attiecību pārvaldība ir metode, kā mijiedarboties ar esošajiem un nākamajiem klientiem. CRM mērķis ir piesaistīt vairāk klientu un saglabāt esošos, vienmēr gatavojoties sazināties ar viņiem. Varat arī izsekot viņu pašreizējām problēmām vai problēmām, ar kurām viņi saskārušies agrāk.
Kā tas darbojas?
Klientu datu glabāšana divās atsevišķās saskarnēs var aizņemt daudz laika. Tāpēc mēs integrējām Highrise tieši LiveAgent. Highrise palīdzēs jums izsekot iepriekšējiem darījumiem un/vai problēmām, kas saistītas ar jūsu kontaktpersonām, un LiveAgent ļaus jums nodrošināt viņiem kvalitatīvu palīdzības dienesta klientu apkalpošanu . Aktivizējiet Highrise un sāciet pārvaldīt Highrise datus LiveAgent ietvaros (un otrādi).
Piemērs:
Teiksim, Marsels Volless iesniedza biļeti . Jūs jau zināt Marsellu un sekojat līdzi viņa iepriekšējiem darījumiem Highrise. Jūsu atbalsta aģents varēs redzēt visu šo informāciju LiveAgent, tāpēc viņš sniegs visprecīzāko un ātrāko atbildi. Turklāt aģenti var pievienot piezīmes tieši vietnē LiveAgent, kas tiks rādīta arī Highrise.
Frequently Asked Questions
Kas ir Highrise?
Highrise ir spēcīga klientu attiecību pārvaldības sistēma, kas palīdz pārvaldīt un skatīt jūsu uzņēmuma datus par klientiem. Savienojot Highrise ar LiveAgent, jūs varat izmantot CRM tieši no biļetes un efektīvi palīdzēt saviem klientiem no vienas saskarnes.
Kā jūs varat integrēt Highrise?
1. Piesakieties savā LiveAgent kontā 2. Noklikšķiniet uz Konfigurācijas -& gt; Sistēma -& gt; Spraudņi 3. Aktivizēt Highrise 4. Ievietojiet URL un API atslēgu no Highrise 5. un LIETOT!
UKit ir viegli lietojama vietnes izveides platforma bez tehniskiem prasībām, kura piedāvā gludu vilkšanas un nomešanas redaktoru. LiveAgent integrācija ļauj izvietot tiešsaistes tērzēšanas pogu, un Ukit piedāvā izmaksu draudzīgu, adaptīvu un satriecošu dizainu. LiveAgent ir novatorisks palīdzības dienests, kura čata rīks ļauj veidot attiecības ar klientiem un piedāvā inovatīvas iespējas mazo uzņēmumu īpašniekiem.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām, piemēram, tiešsaistes tērzēšanu, kas var palīdzēt uzņēmumiem piesaistīt jaunus klientus. Programma nodrošina arī iekšējo sakaru un reāllaika klientu apkalpošanu, kā arī pārskatu programmatūru. LiveAgent var tikt izmantota ar dažādām ierīcēm un ir pieejams 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periods.
The text discusses LiveAgent software, which offers various integrations and communication options with company representatives. The article also provides information on other software programs such as customer service and VoIP phone systems. There are several features available with LiveAgent, and interested parties can request a demonstration or start a free trial. Additionally, there is support available through the support portal, and the company offers data migration services, along with partner programs and collaborations. Sales contacts and social media links are also provided.