Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Apnikusi Jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā tirgū pieejamā Dixa alternatīva.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Meklējat alternatīvu Dixa?

Atklājiet LiveAgent – klientu apkalpošanas programmatūru ar daudzām funkcijām, kas spēj aptvert vairākus saziņas kanālus un sociālos medijus. Sazinieties ar klientiem, izmantojot e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, zvanu centru, klientu portālu, Viber un sociālos medijus. Uzziniet vairāk par LiveAgent vai, lai gūtu priekšstatu, sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Reports in Help desk software - LiveAgent

Mijiedarbojieties ar klientiem, izmantojot vairāk kanālu.

Izcila klientu apkalpošana ir jānodrošina vairākās klientiem ērtās vietās. Par laimi, kvalitatīvu klientu apkalpošanu varat nodrošināt no vienas palīdzības pieteikumu sistēmas. Apstrādājiet e-pasta palīdzības pieteikumus un zvanus, iestatiet tiešsaistes tērzēšanas logrīku, kā arī izveidojiet savienojumu ar Facebook, Twitter, Instagram un Viber. Viss ir pieejams vienkopus, kā tam arī jābūt, lai Jūsu aģenti varētu vairāk koncentrēties uz palīdzības sniegšanu, nepārslēdzoties starp lietotnēm.  

Īpašs klientu apkalpošanas rīks, kas spēj apstrādāt visu nepieciešamo.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Nodrošiniet lietotāju apmierinātību, izmantojot vairāk sociālo plašsaziņas līdzekļu

Sociālie plašsaziņas līdzekļi kļūst par labāku un ātrāku klientu apkalpošanas rīku atbalsta aģentiem. Tāpēc LiveAgent ir iebūvētas  Facebook un Facebook Messenger integrācijas, lai Jūs varētu viegli pieslēgt savu kontu. Tas pats attiecas arī uz Twitter un Instagram. Sazinieties sociālajos tīklos, izmantojot lietotājam draudzīgu palīdzības pieteikumu sistēmu, pārvaldiet savus ziņojumus, atbildiet uz komentāriem un vienkārši paveiciet vairāk no vienotas platformas.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Sociālo mediju palīdzības pieteikumu pārvaldība vienotā saskarnē

Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Tērzēšana reāllaikā ar intuitīvām funkcijām

Ātrāk atrisiniet klientu problēmas, izmantojot pareizo klientu atbalsta risinājumu. Saņemiet pārsteidzošu klientu atsauksmi, pateicoties ātrākajam tērzēšanas logrīkam tirgū. Tērzēšana tiešsaistē ir viens no labākajiem klientu atbalsta rīkiem, un LiveAgent atbalsta to ar galvenajām funkcijām, lai nodrošinātu vienmērīgu pieredzi. Apskatiet pilnu tiešsaistes tērzēšanas funkciju sarakstu un uzziniet, kas padara to par lielisku rīku klientu apmierinātības nodrošināšanai.

Ātrāk apstrādājiet klientu pieprasījumus, izmantojot mūsu tērzēšanu tiešsaistē

Iegūstiet lielisku klientu apkalpošanu, ko nodrošina mūsu atbalsta komanda

Mēs apkalpojam klientu pieprasījumus 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, lai nodrošinātu, ka varam palīdzēt ikvienam jebkurā laikā. Piezvaniet mums, tērzējiet ar mums, vai atsūtiet mums e-pastu, ja Jums nepieciešama mūsu palīdzība, lai atrisinātu kādu problēmu, vai ja vēlaties uzzināt ko jaunu par LiveAgent. Jūs varat arī iepazīties ar mūsu atbalsta portālu, kurā ir noderīgi raksti par mūsu klientu apkalpošanas risinājumu.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • christine preusler

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • Karl Dieterich

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • Hendrik Henze

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • Razvan Sava

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • Matt Janaway

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • Viviane Carter

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Christian Lange

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • user testimonials

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • JanWienk

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Allan Bjerkan

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Sissy Böttcher

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • Peter Koning

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu..

  • user testimonials

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Rafael Kobalyan

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Martin Drugaj

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • Ivan Golubović

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • user testimonials

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Timothy G. Keys

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • user testimonials

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • user testimonials

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • user testimonials

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • David Chandler

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzēšanu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Esat gatavs izmēģināt LiveAgent?

Noskatieties iepazīšanās videoklipu, lai uzzinātu, ko vēl spēj LiveAgent, vai sāciet mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju, lai to izmēģinātu paši. Varat arī apskatīt mūsu pieņemamos tarifu plānus, kas piemēroti dažāda lieluma un nozaru uzņēmumiem. Pievienojieties LiveAgent jau šodien un uzlabojiet aģentu produktivitāti ar mūsu palīdzības dienesta risinājumu.

Jūs būsiet labās rokās!

Vai zināt, kas kopīgs Huawei, BMW, Yamaha un O2? Jūs uzminējāt – LiveAgent!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

BUJ

Kādas ir Dixa alternatīvas?

Dixa ir daudz alternatīvu, un LiveAgent ir viena no tām. Tā piedāvā daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmu, kas apstrādā visus svarīgākos klientu kanālus. Tas ir nepieciešams mūsdienīgam palīdzības dienestam, lai labāk sasniegtu savus klientus.

Kas padara LiveAgent par labu Dixa alternatīvu?

LiveAgent izceļas ar daudzkanālu palīdzības pieteikumu apkalpošanu. Tā aptver e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, tālruņa zvanus, klientu portālu un sociālos plašsaziņas līdzekļus - Facebook, Instagram un Twitter. Varat pieslēgt arī Viber.

Kādas ir Dixa alternatīvas - LiveAgent priekšrocības?

LiveAgent piedāvā vairāk saziņas kanālu par izdevīgāku cenu, tāpēc Jums nav jāiznieko Jūsu budžets.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju