Meklējat alternatīvu Chaport?

Kāpēc neiegūt vairāk nekā tikai rīku tērzēšanai tiešsaistē? LiveAgent piedāvā visātrāko tērzēšanas risinājumu tirgū, vairāk rīku, vairāk integrāciju un saprātīgu cenu.

Veiciet pārmaiņas jau šodien un izmēģiniet LiveAgent bez maksas!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Klientu apkalpošana nav tikai tērzēšana reāllaikā.
Ar LiveAgent ļaujiet klientiem izvēlēties viņiem vēlamo metodi.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Jaudīga Chaport alternatīva

LiveAgent piedāvā iespēju brīvi sazināties ar klientiem dažādos veidos. Sazinieties pa e-pastu, tērzējiet tiešsaistē, sazinieties ar sociālo mediju lietotājiem vai pa tālruni – tas viss ir iekļauts, lai Jūs varētu koncentrēties uz svarīgāko.

Ātrākais tiešsaistes tērzēšanas logrīks

LiveAgent ir ātrākais tirgū pieejamais tiešsaistes tērzēšanas logrīks. Ar tērzēšanas ātrumu 2,5 sekundes, Jūs iegūstat pašu labāko rīku.

Sazinieties ar saviem klientiem zibens ātrumā un nelieciet viņiem gaidīt.

The fastest live chat on the market

Trīs iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Zvanu centra atbalsts

Papildus daudzām citām funkcijām LiveAgent atbalsta arī zvanu centra integrāciju. To var ātri un vienkārši iestatīt!

Bagātīgs funkciju klāsts

Vairāk nekā 175 funkciju, kas atvieglos un padarīs darba plūsmu ērtāku un patīkamāku.

Pieņemamas cenas

LiveAgent ir efektīvs risinājums par saprātīgu cenu. Izvēlieties vienu no trim mūsu maksas plāniem vai izvēlieties atsevišķas funkcijas, lai pielāgotu savu palīdzības dienestu.

Professional built-in call center software

Zvanu centra atbalsts

Viena no lieliskajām LiveAgent funkcijām ir zvanu centra atbalsts. Jūs varat izveidot savu virtuālo zvanu centru un savienot to ar pārlūkprogrammu, tālruni vai jebkuru citu Jūsu izvēlētu iekārtu.

Iegūstiet vairāk no klientu atbalsta un nodrošiniet saviem klientiem personīgāku pieeju.

Paveiciet vairāk par lielisku cenu

Izmantojot LiveAgent, varat paveikt daudz vairāk un par izdevīgu cenu. Mēs piedāvājam trīs cenu plānus, kas nodrošina noderīgas funkcijas un integrācijas atbalsta sniegšanai, nesagraujot Jūsu budžetu.

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

Do more customer support for less money

Uzziniet, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

Vēlaties salīdzināt LiveAgent ar citām tērzēšanas programmatūrām?

Vēlaties uzzināt, kā mēs konkurējam ar citām populārākajām tiešsaistes tērzēšanas programmām? Apskatiet mūsu salīdzināšanas lapas un iepazīstieties ar visām mūsu piedāvātajām iespējām.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju