LiveAgent ir platforma klientu atbalsta risinājumiem, kas piedāvā daudzus instrumentus, lai uzlabotu saziņu ar klientiem, tostarp tiešsaistes čatu rīku un pielikumu funkciju. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu, pircēju portāla programmatūru un e-pasta pārvaldības programmatūru. LiveAgent ir balvām un sertifikātiem tāpat kā partneru programma, akadēmija, emuārs, glosārijs, tīmekļa semināri, rakstīšanas tests un izmaksu kalkulators. Čata rīks nodrošina vienkāršu piekļuvi un atbalstu visās mājaslapas sadaļās.
Pārejat no Verloop uz LiveAgent?
LiveAgent ir Nr.1 palīdzības dienesta programmatūra 2020. gadā. Uzņēmumi kā Huawei, BMW, Yamaha un Oksfordas Universitāte jau to izmanto. LiveAgent piedāvā daudzus integrāciju, multivalodu atbalstu un neaizstājamu 24/7 klientu servisu par sākuma cenām no $29.
LiveAgent piedāvā vairākas funkcijas, piemēram, dažādus klientu apkalpošanas veidus un integrācijas. Arī citi risinājumi, piemēram, Five9 un UJET, ir vērts izvērtēt klientu apkalpošanai. Integrētās pastkastes uzlabo klientu apkalpošanu un drošību. LiveAgent ir ieteicams, lai uzlabotu klientu pieredzi un produktivitāti.
LiveAgent piedāvā daudzas pārvaldības programmatūras funkcijas un izmantojot to var uzlabot klientu apkalpošanu un aģenta efektivitāti. Iesakām izmantot atlaides vai stimulu, lai iegūtu klientu atsauksmes un piedāvāt tiešsaistes tērzētavu uzņēmuma mājaslapā. Lai panāktu produktīvu attālinātu darbu, nepieciešams nodrošināt nepieciešamos rīkus, kultūru un uz izveidot pamatvērtību sarakstu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.