Meklējat alternatīvu Tidio?

Atklājiet, kāpēc LiveAgent ir labākā Tidio alternatīva tirgū.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Apnikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Pārejiet uz mūsu daudzkanālu klientu saziņas programmatūru un ļaujiet klientiem ērti sazināties ar Jums, izmantojot viņu iecienītākos kanālus. Uzlabojiet mijiedarbību ar klientiem, izmantojot palīdzības pieteikumus e-pastā, tiešsaistes čatu, sociālos medijus, zvanu centru vai zināšanu bāzi. Viss ir pieejams vienā vienotā sistēmā, kas izveidota ērtai lietošanai. Sāciet bezmaksas izmēģinājuma versiju jau šodien un uzlabojiet klientu apmierinātību ar LiveAgent.
  • trustradius top rated help desk software 2021
  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • better alternative top performer 2021
  • sourceforge customers love us award liveagent

Ietaupiet ar LiveAgent

Tidio un LiveAgent tuvplānā

Funkcijas Liveagent Tidio
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi.
Tidio nepiedāvā pieteikumu apstrādi.
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā mājaslapā.
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu paketē Ticket+Chat par $29/aģentam/mēnesī.
Tidio piedāvā Tiešsaistes Čatu paketē par $46/mēnesī.
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
LiveAgent piedāvā Zvanu Centru.
Tidio nepiedāvā Zvanu Centru.
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanās portālu.
Tidio nepiedāvā Pašapkalpošanās portālu.
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju paketē Ticket par papildmaksu $39/mēnesī par kontu vai paketē All-inclusive bez papildmaksas.
Tidio piedāvā Facebook integrāciju paketē par $46/mēnesī.
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
Tidio nepiedāvā Twitter integrāciju.
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
Tidio nepiedāvā Instagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
Tidio nepiedāvā Viber integrāciju.
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, biežāk uzdotie jautājumi un padomu raksti.
LiveAgent piedāvā Zināšanu Bāzi.
Tidio nepiedāvā Zināšanu Bāzi.
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
Tidio nepiedāvā klientu forumu.
Automatizācija un Nosacījumi
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu atkārtotus uzdevumus.
LiveAgent piedāvā automatizāciju un nosacījumus.
Tidio nepiedāvā automatizāciju un nosacījumus.
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
LiveAgent piedāvā API funkcijas paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
Tidio piedāvā API funkcijas paketē par $46/mēnesī.
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku-operatoru.
LiveAgent piedāvā IVR funkciju.
Tidio nepiedāvā IVR funkciju.
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
LiveAgent piedāvā videozvanus.
Tidio nepiedāvā videozvanus.
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī
Tidio piedāvā neierobežotu vēsturi paketē par $46/mēnesī
Neierobežots Mājaslapu Skaits
Programmatūru varat lietot neierobežotā skaitā mājaslapu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
Tidio piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu paketē par $46/mēnesī.
Neierobežots Čata Pogu Skaits
Savās mājaslapās varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu paketē Ticket+Chat par $29/aģentam/mēnesī.
Tidio piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu paketē par $46/mēnesī.
Neierobežots Pieteikumu/E-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
Tidio nepiedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
Neierobežots Zvanu Ieraksts
Jebkurā laikā ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet šo ierakstu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
Tidio nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
Neierobežots 24/7 Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts cauru diennakti, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
Tidio piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu paketē par $46/mēnesī.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Ātrākais tirgū pieejamais čata rīks

Čata pakalpojums ir ātra un uzticama saziņas iespēja ar klientiem. LiveAgent čata pakalpojums ir visātrākais tirgū – čata attēlošanas ātrums ir 2,5 sekundes. Tas papildināts arī arlieliskām funkcijām, kas var uzlabot klientu iesaisti un aģentu produktivitāti. Reāllaika rakstīšanas skats ļauj redzēt, ko klienti raksta, pirms viņi nospiež taustiņu “sūtīt”, savukārt proaktīvi tērzēšanas uzaicinājumi mudina klientus sazināties ar jums. Apskatiet pilnu funkciju sarakstu vai izmēģiniet tās.

Apstrādājiet čata sarunas kā profesionālis, izmantojot mūsu čata platformu

Atrisiniet klientu jautājumus, izmantojot vairāk kanālu

Tidio čats ir lielisks rīks klientu atbalsta nodrošināšanai. Tomēr ne katrs palīdzības dienests var paļauties tikai uz čatu, lai sniegtu apbrīnojamu atbalstu klientiem. Tieši tāpēc LiveAgent piedāvā e-pasta pieteikumu apstrādi, tiešsaistes čatu, zvanu centru, klientu portālu, Viber un sociālos medijusFacebook, Twitter un Instagram.

Veidojiet labākas attiecības ar klientiem un ļaujiet klientiem sasniegt jūs no jebkuras svarīgas tiešsaistes vietas. Izmēģiniet to jau šodien un ieraugiet, kā uzlabot savu palīdzības dienestu, izmantojot daudzkanālu pieteikumu apstrādi.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Palīdzības dienesta platforma ar inteliģentu ziņojumu pārvirzīšanu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Vieglāka klientu pieredzes pārvaldība

LiveAgent ir papildināts ar uzlabotām funkcijām visiem Jūsu plānā pieejamajiem rīkiem un saziņas kanāliem. Pārvaldiet savus kontaktus un izmantojiet uzlabotu filtrēšanu, lai šķirotu no klientiem saņemtos ziņojumus. Izveidojiet pielāgotus IVR kokus savam zvanu centram. Izveidojiet pielāgotas čata un zvanu pogas vai pielāgojiet savu zīmolu un rakstu stilu klientu portālā. Apskatiet pilnu funkciju sarakstu, lai redzētu, ko iespējams paveikt ar LiveAgent.
Inovatīva programmatūra

Vai zinājāt?

2006.gadā dibinātais LiveAgent bija pirmais risinājums tirgū, kas piedāvāja tiešsaistes čata un palīdzības dienesta iespējas. No 2021. gada LiveAgent ir visaugstāk novērtētais un visvairāk pārskatītais palīdzības dienesta risinājums tirgū, kas apkalpo vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē.
Vai zinājāt?
30%

Gūstiet lielākus ieņēmumus

Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.

97%

Paaugstiniet apmierinātību

Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.

16×

Palieliniet klientu vērtību

Palieliniet pārdošanas apjomus, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.

Mēs varam parādīt Jums pārsteidzošu lietotāja pieredzi

Mēs saprotam, ka klientu atbalsta sniegšana var būt grūts darbs, ja nav neviena, kas varētu Jums palīdzēt. Tāpēc mūsu klientu atbalsts ir pieejams 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā ikvienam, kas vēlas uzzināt ko jaunu vai kam nepieciešama palīdzība kāda jautājuma risināšanā. LiveAgent ir daudz apmierinātu klientu, un arī Jūs varat kļūt par vienu no tiem. Sāciet bezmaksas izmēģinājuma versiju jau šodien un uzziniet, kā mēs to darām, vai arī apskatiet mūsu atsauksmes un izlasiet, kāpēc klienti izvēlējās pāriet uz LiveAgent.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • HostingAdvice.com

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • covomo

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • HEWO

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • WebMaster Deals

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • The Workplace Depot

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • CSI Products

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Lucky Bike

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Projure

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • Websignal

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • All British Casino

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Norske Automaten

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Study Portals

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • TypoAssassin

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • Factorchic

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • 123 Nakup

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Betconstruct

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Atomer

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • AVMarket

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Korporācija Marietta

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • eFortuna

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • Nay

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • m:zone

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • Volterman

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādes sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
Youtube video 3zYfDwqNj0U

Vai esat gatavs izmēģināt mūsu klientu atbalsta platformu?

Uzlabojiet savu saziņu ar klientiem jau šodien un sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju. Te nav nekādu zemūdens akmeņu un nav nepieciešama kredītkartes informācija. Vai vēlaties uzzināt vairāk? Apskatiet mūsu mājaslapu un pārlūkojiet to, lai iegūtu vairāk informācijas par LiveAgent. Noteikti noskatieties mūsu apskates video, lai redzētu LiveAgent darbībā.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

BUJ

Meklējat alternatīvu Tidio?

Izmēģiniet LiveAgent un pārliecinieties, kāpēc daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēma lieliski strādā Jūsu klientu labā. Apstrādājiet e-pastus, tiešsaistes čatus, zvanu centru, klientu portālu un pat Viber, Facebook, Twitter un Instagram.

Kādas ir Tidio alternatīvas LiveAgent priekšrocības?

LiveAgent piedāvā pieņemamas cenu paketes savai daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmai. Tā var arī apstrādāt vairāk saziņas kanālu un nodrošina pārsteidzošu 24/7 atbalstu saviem klientiem.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju