Meklējat alternatīvu Chaport?

Kāpēc neiegūt vairāk nekā tikai rīku tērzēšanai tiešsaistē? LiveAgent piedāvā visātrāko tērzēšanas risinājumu tirgū, vairāk rīku, vairāk integrāciju un saprātīgu cenu.

Veiciet pārmaiņas jau šodien un izmēģiniet LiveAgent bez maksas!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Klientu apkalpošana nav tikai tērzēšana reāllaikā.
Ar LiveAgent ļaujiet klientiem izvēlēties viņiem vēlamo metodi.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Jaudīga Chaport alternatīva

LiveAgent piedāvā iespēju brīvi sazināties ar klientiem dažādos veidos. Sazinieties pa e-pastu, tērzējiet tiešsaistē, sazinieties ar sociālo mediju lietotājiem vai pa tālruni – tas viss ir iekļauts, lai Jūs varētu koncentrēties uz svarīgāko.

Ātrākais tiešsaistes tērzēšanas logrīks

LiveAgent ir ātrākais tirgū pieejamais tiešsaistes tērzēšanas logrīks. Ar tērzēšanas ātrumu 2,5 sekundes, Jūs iegūstat pašu labāko rīku.

Sazinieties ar saviem klientiem zibens ātrumā un nelieciet viņiem gaidīt.

The fastest live chat on the market

Trīs iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Zvanu centra atbalsts

Papildus daudzām citām funkcijām LiveAgent atbalsta arī zvanu centra integrāciju. To var ātri un vienkārši iestatīt!

Bagātīgs funkciju klāsts

Vairāk nekā 175 funkciju, kas atvieglos un padarīs darba plūsmu ērtāku un patīkamāku.

Pieņemamas cenas

LiveAgent ir efektīvs risinājums par saprātīgu cenu. Izvēlieties vienu no trim mūsu maksas plāniem vai izvēlieties atsevišķas funkcijas, lai pielāgotu savu palīdzības dienestu.

Professional built-in call center software

Zvanu centra atbalsts

Viena no lieliskajām LiveAgent funkcijām ir zvanu centra atbalsts. Jūs varat izveidot savu virtuālo zvanu centru un savienot to ar pārlūkprogrammu, tālruni vai jebkuru citu Jūsu izvēlētu iekārtu.

Iegūstiet vairāk no klientu atbalsta un nodrošiniet saviem klientiem personīgāku pieeju.

Paveiciet vairāk par lielisku cenu

Izmantojot LiveAgent, varat paveikt daudz vairāk un par izdevīgu cenu. Mēs piedāvājam trīs cenu plānus, kas nodrošina noderīgas funkcijas un integrācijas atbalsta sniegšanai, nesagraujot Jūsu budžetu.

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

Do more customer support for less money

Uzziniet, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Saistītie Raksti arAlternatīva Chaport
LiveAgent piedāvā dažādas programmatūras risinājumus, ieskaitot piedāvājuma pieprasījumus, atbalsta portālu, VoIP partnerus un populāras klientu apkalpošanas programmas. Tā arī nodrošina universālu klientu servisa programmatūru ar daudzvalodu atbalstu, tiešsaistes tērzētavu, zvanu centru un biļešu sistēmu, kuru iespējams izmēģināt bez maksas.

LiveAgent Tiešsaistes Seminārs 3: Tiešsaistes Čats un Čata Uzaicinājumi

LiveAgent piedāvā dažādas programmatūras risinājumus, ieskaitot piedāvājuma pieprasījumus, atbalsta portālu, VoIP partnerus un populāras klientu apkalpošanas programmas. Tā arī nodrošina universālu klientu servisa programmatūru ar daudzvalodu atbalstu, tiešsaistes tērzētavu, zvanu centru un biļešu sistēmu, kuru iespējams izmēģināt bez maksas.

LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas savieno vairākus kanālus vienā saskarnē. Uzziniet vairāk par OTRS alternatīvu un uzlabojiet savu darbību.

Meklējat OTRS alternatīvu?

LiveAgent ir ļoti laba alternatīva dažādu klientu apkalpošanas programmatūru vietā, piemēram, Olark, Verloop un Samanage. Tas piedāvā daudzvalodu atbalstu, pielāgojamas integrācijas un labu cenu. Maziem un vidējiem uzņēmumiem tas palīdz uzlabot klientu apkalpošanu un reklāmas guvumu, samazinot darba laiku.

LiveAgent sociālās klausīšanās rīki ir lieliski piemēroti proaktīvai problēmu risināšanai. Iegūstiet pilnīgu pārskatu par to, ko šodien saka par jūsu uzņēmumu.

Vai meklējat sociālās klausīšanās rīkus?

Palieliniet klientu uzticību, izmantojot LiveAgent. Samaziniet pamestos iepirkumu ratiņus, uzlabojot klientu apkalpošanu un pārdošanu. Integrējiet tērzēšanas iespējas un uzlabojiet klientu pieredzi.

Liveagent ir labākais palīdzības dienesta risinājums Jūsu uzņēmumam. Liveagent nodrošina atbalstu, izmantojot e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, sociālos medijus, zināšanu bāzi un zvanu centru par vienu izdevīgu cenu. Izvēlieties vienu no mūsu trim maksas plāniem vai izvēlieties atsevišķas funkcijas, lai pielāgotu savu palīdzības dienestu.

Meklējat alternatīvu ZenDesk Talk?

Iegūstiet LiveAgent - palīdzības dienesta programmatūru, kas ir populāra alternatīva Hiver, Verloop un Samanage. Lietotāji to izceļ kā lētu un labu integrāciju piedāvājošu risinājumu maziem un vidējiem uzņēmumiem.

Vai meklējat alternatīvu risinājumu Gist? Apskatiet LiveAgent un pārliecinieties par tā priekšrocībām. Sāciet bezmaksas izmēģinājuma versiju jau šodien un sniedziet labāku atbalstu.

Meklējat alternatīvu Gist?

Crisp?LiveAgent ir novērtēta palīdzības dienesta programmatūra, kas apvieno čatu, tiketingu un automatizāciju, nodrošinot klientu atbalstu un labu integrācijas iespēju piedāvājumu. LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes.

Bezmaksas tērzēšanas programmatūra Jūsu vietnei garantē personalizētu klientu pieredzi, labāku mijiedarbību ar zīmolu un konkurences priekšrocības.

Bezmaksas tērzēšanas programmatūra Jūsu vietnei

Tērzēšanas programmatūra uzņēmumam var palielināt intereses līmeni un klientu apkalpošanas efektivitāti, nodrošinot tūlītēju atbildi un 24/7 pieejamību. Lietotāji sagaida tērzēšanas iespēju, un tā var palielināt konversiju rādītājus un samazināt izmaksas.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x