Bezmaksas Izmēģinājums
  • Šabloni
  • Palīdzības dienesta pieprasījumu formu sagataves

Palīdzības dienesta pieprasījumu formu sagataves

Ar laba klientu servisa nodrošināšanu jūsu klientiem nepietiek, lai izceltos pārpildītā tirgū. Šis noteikums attiecas gan uz B2C, gan B2B uzņēmumiem, kā arī uz tiem, kas pārdod pirmās nepieciešamības preces, luksusa produktus vai programmatūru.

Kāpēc? Jo mūsdienās pircēji sagaida ko vairāk, un tā ir personificēta un pozitīva pieredze. Šī pozitīvā pieredze ir cieši saistīta ar vienu no mūsdienu klientu apkalpošanas principiem – daudzkanālu klientu atbalstu.

Daudzkanālu klientu apkalpošanas nozīme un priekšrocības

Daudzkanālu klientu atbalsta līdzekļi ir pieejami klientiem dažādos saziņas kanālos un nodrošina vienādu atbalsta līmeni katrā kanālā. Tādējādi, saņemot daudzkanālu atbalstu, klientiem būtu jādod iespēja netraucēti mainīt saziņas kanālus (no tālruņa uz e-pastu vai sociālajiem medijiem un tiešsaistes čatu), neatkārtojot savas problēmas un jautājumus dažādiem atbalsta aģentiem.

Daudzkanālu klientu apkalpošanas galvenās priekšrocības, izņemot to, ka klientu pieredze acīmredzami uzlabojas, ir šādas:

1. Uzziniet vairāk par saviem klientiem

Saziņa ar klientiem, izmantojot dažādus viņu izvēlētus kanālus, var palīdzēt labāk izprast viņu vajadzības, vēlmes, cerības un problēmas. Iesaistīšanās komunikācijā ar tiem vairākos kanālos ir lielisks veids, kā tos iepazīt, un parādīt savu vēlmi radīt tiem ērtības.

Palīdzības dienesta pieprasījumu formu sagataves
Saglabājiet ieskatu par klientu mūsu iebūvētajā CRM.

2. Apkopojiet ieskatus par jūsu produktiem vai pakalpojumiem

Sazinoties ar klientiem dažādās platformās, varat apkopot daudzus vērtīgus ieskatus un nenovērtējamas atsauksmes par savu produktu vai pakalpojumu. Parasti klienti labprātāk dalās ar saviem viedokļiem par jūsu produktu vai pakalpojumu kanālā, kas viņiem šķiet pierastāks. Ar pierastāku mēs domājam, piemēram, sociālo plašsaziņas līdzekļu ziņojumus vai e-pastu, nevis klientu apmierinātības aptaujas vai uznirstošus mājaslapas jautājumus.

3. Uzlabojiet aģentu produktivitāti un veiktspēju

Tas var šķist neiespējami, bet daudzkanālu klientu apkalpošanas piedāvājums patiesībā atvieglo un paātrina jūsu aģentu darbu. Kā? Jo daudzkanālu atbalsta piedāvāšanai nepieciešams efektīvāk organizēt savu klientu apkalpošanu uzņēmumā. Un, pateicoties tam, aģenti var strādāt produktīvāk un viņu sniegums laika gaitā uzlabosies.

aģentu-veiktspēja-LiveAgent
Aģenta veiktspējas atskaites LiveAgent

4. Ievērojami ietaupiet uz klientu apkalpošanas izmaksām

Daudzkanālu klientu apkalpošanas piedāvājums nozīmē ievērojamus ietaupījumus klientu apkalpošanas budžetā. Tas ir tieši saistīts ar jūsu aģenta produktivitātes pieaugumu. Vēl vairāk, aģentiem ir mazāka neapmierinātība un viņu darbs ir vieglāks. Tas nozīmē, ka viņu motivācija un darba morāle uzlabojas.

  • Roman Bosch

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • christine preusler

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • Karl Dieterich

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • Hendrik Henze

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • Razvan Sava

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • Matt Janaway

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • Viviane Carter

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Christian Lange

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • user testimonials

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • JanWienk

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Allan Bjerkan

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Sissy Böttcher

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • Peter Koning

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • user testimonials

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Rafael Kobalyan

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Martin Drugaj

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • Ivan Golubović

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • user testimonials

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Timothy G. Keys

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • user testimonials

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • user testimonials

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • user testimonials

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • David Chandler

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Palīdzības dienesta pieprasījuma formu sagataves

Palīdzības dienesta pieprasījuma formas sagatave 1

Palīdzības dienesta pieprasījuma formas sagatave 2

Palīdzības dienesta pieprasījuma formas sagatave 3

Biežāk uzdotie jautājumi

Cik garai būtu jābūt palīdzības dienesta pieprasījuma formai?

Palīdzības dienesta pieprasījuma formām jābūt pēc iespējas īsākām. Tajās jāiekļauj tikai svarīgākie lauki, piemēram, klientu dati (vārds un uzvārds, e-pasts, tālruņa numurs, ja nepieciešams), garš teksta lauks, kurā klients var aprakstīt savu pieprasījumu, un poga “Nosūtīt”.

Ja klientu apkalpošanas nodaļa ir sarežģītāka un tajā ir vairākas komandas, tad formā būtu jāiekļauj arī atverams saraksts, kurā klients var izvēlēties, ar kuru komandu sazināties. Var pievienot arī citus atveramos sarakstus, taču atcerieties, ka veidlapai jābūt pēc iespējas īsai un vienkāršai.

Kāda valoda jālieto palīdzības dienesta pieprasījuma formā?

Līdzīgi palīdzības dienesta pieprasījuma formas garumam un struktūrai, forma jāveido viegli saprotamā valodā. Izmantojiet tādus izteikumus, kas ir saprotami un kurus klienti pārzina. Izvairieties no žargona vai tehniskas valodas lietošanas, izvairieties no frazeoloģismu vai sarežģītu, saliktu teikumu izmantošanas. Atcerieties, ka klienti ir aizņemti, tāpēc viņiem vajadzētu būt iespējai iesniegt formu dažu minūšu vai pat sekunžu laikā, neveltot laiku, mēģinot izprast jūsu uzņēmuma kodu.

Cik ātri vajadzētu atbildēt uz iesniegto pieprasījuma formu?

Vienkāršā atbilde uz šo jautājumu ir – pēc iespējas ātrāk, bet mēs zinām, ka to ir vieglāk pateikt nekā izdarīt. Laiks, kas nepieciešams, lai atbildētu uz klienta pieprasījumu, klientu apkalpošanas komandā ir jānosaka iekšēji un, ja iespējams, jāapstiprina ar pakalpojumu līmeņa līgumu (SLA), ko paraksta klientu apkalpošanas aģenti. Reakcijas laiks dažādās nozarēs un uzņēmumu vidū var atšķirties atkarībā no daudziem mainīgajiem faktoriem.

Šie faktori var būt aģentu skaits klientu apkalpošanas komandā, noteiktā laika periodā iesniegto palīdzības dienesta pieteikumu daudzums, klientu pieprasījumu sarežģītība, palīdzības dienesta operāciju automatizācijas līmenis un klientu apkalpošanas programmatūras kvalitāte, mēs nosaucām tik dažus.

Neatkarīgi no jūsu komandas iekšējiem apstākļiem klientu apkalpošanas aģentiem ir jācenšas atbildēt uz klientu pieprasījumu, tiklīdz tas ir iesniegts, liekot klientu intereses pirmajā vietā.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you improve customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cik garai būtu jābūt palīdzības dienesta pieprasījuma formai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Palīdzības dienesta pieprasījuma formām būtu jābūt pēc iespējas īsākām. Tajās jāiekļauj tikai svarīgākie lauki, piemēram, klientu dati (vārds un uzvārds, e-pasts, tālruņa numurs, ja nepieciešams), garš teksta lauks, kurā klients var aprakstīt savu pieprasījumu, un nosūtīšanas poga.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāda valoda būtu jālieto palīdzības dienesta pieprasījuma formā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Izmantojiet tādus izteikumus, kas ir saprotami un kurus klienti pārzina. Izvairieties no žargona vai tehniskas valodas lietošanas, izvairieties no frazeoloģismu vai sarežģītu, saliktu teikumu izmantošanas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cik ātri atbildēt uz iesniegto pieprasījuma formu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Neatkarīgi no jūsu komandas iekšējiem apstākļiem klientu apkalpošanas aģentiem ir jācenšas atbildēt uz klientu pieprasījumiem, tiklīdz tie ir iesniegti, ņemot vērā klientu intereses.” } }] }

Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju