Palīdzības dienesta pieprasījumu formu sagataves ir būtisks rīks, lai sniegtu klientiem personalizētu un pozitīvu pieredzi. Daudzkanālu klientu atbalsts palielina klientu apmierinātību, ietaupa izmaksas un atvieglo aģentu darbu. LiveAgent ir efektīvs risinājums, ko izmanto daudzi uzņēmumi visdažādākajos nozarēs.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Ar laba klientu servisa nodrošināšanu jūsu klientiem nepietiek, lai izceltos pārpildītā tirgū. Šis noteikums attiecas gan uz B2C, gan B2B uzņēmumiem, kā arī uz tiem, kas pārdod pirmās nepieciešamības preces, luksusa produktus vai programmatūru.
Kāpēc? Jo mūsdienās pircēji sagaida ko vairāk, un tā ir personificēta un pozitīva pieredze. Šī pozitīvā pieredze ir cieši saistīta ar vienu no mūsdienu klientu apkalpošanas principiem – daudzkanālu klientu atbalstu.
Daudzkanālu klientu atbalsta līdzekļi ir pieejami klientiem dažādos saziņas kanālos un nodrošina vienādu atbalsta līmeni katrā kanālā. Tādējādi, saņemot daudzkanālu atbalstu, klientiem būtu jādod iespēja netraucēti mainīt saziņas kanālus (no tālruņa uz e-pastu vai sociālajiem medijiem un tiešsaistes čatu), neatkārtojot savas problēmas un jautājumus dažādiem atbalsta aģentiem.
Daudzkanālu klientu apkalpošanas galvenās priekšrocības, izņemot to, ka klientu pieredze acīmredzami uzlabojas, ir šādas:
Saziņa ar klientiem, izmantojot dažādus viņu izvēlētus kanālus, var palīdzēt labāk izprast viņu vajadzības, vēlmes, cerības un problēmas. Iesaistīšanās komunikācijā ar tiem vairākos kanālos ir lielisks veids, kā tos iepazīt, un parādīt savu vēlmi radīt tiem ērtības.
Sazinoties ar klientiem dažādās platformās, varat apkopot daudzus vērtīgus ieskatus un nenovērtējamas atsauksmes par savu produktu vai pakalpojumu. Parasti klienti labprātāk dalās ar saviem viedokļiem par jūsu produktu vai pakalpojumu kanālā, kas viņiem šķiet pierastāks. Ar pierastāku mēs domājam, piemēram, sociālo plašsaziņas līdzekļu ziņojumus vai e-pastu, nevis klientu apmierinātības aptaujas vai uznirstošus mājaslapas jautājumus.
Tas var šķist neiespējami, bet daudzkanālu klientu apkalpošanas piedāvāšana patiesībā atvieglo un paātrina jūsu aģentu darbu. Kā? Jo daudzkanālu atbalsta piedāvāšanai uzņēmumam nepieciešams efektīvāk organizēt savu klientu apkalpošanu. Un, pateicoties tam, aģenti var strādāt produktīvāk un viņu sniegums laika gaitā uzlabosies.
Daudzkanālu klientu apkalpošanas piedāvājums nozīmē ievērojamus ietaupījumus klientu apkalpošanas budžetā. Tas ir tieši saistīts ar jūsu aģenta produktivitātes pieaugumu. Vēl vairāk, aģentiem ir mazāka neapmierinātība un viņu darbs ir vieglāks. Tas nozīmē, ka viņu motivācija un darba morāle uzlabojas.
Romans Bošs [Roman Bosch]
Partly
Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
HostingAdvice
LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
Karls Dīterihs
Covomo
LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
Hendriks Henze
HEWO interneta mārketings
Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
Razvans Sava
Webmaster Deals
Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
Mets Džanavejs
The Workplace Depot
Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
Viviāna Kārtere
CSI Products
Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
Kristians Lange
Lucky-Bike
Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
Jens Malmkvists
Projure
Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
Katana Aleksandrū
Websignal
Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
Jans Vienks
All British Casino
Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
Alens Bjerkans
Norske Automaten
LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
Sisija Bočere
Study Portals
Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
Pīters Konings
TypoAssassin
Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
Aranzuzu F.
Factorchic
Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
Riks Nuske
MyFutureBusiness
No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
Voiteks Kelešnijs
123-Nakup
Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
Betconstruct
Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
Martins Drugajs
Atomer
LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
Ivans Golubovičs
AVMarket
Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
Rustems Gimajevs
Antalya Consulting Language Center
Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
Timotijs G. Keidžs
korporācija Marietta
Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
Mihaēla Teodoresku
eFortuna
Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
Hilda Andrejkovičova
TrustPay
Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
Aleksandra Danišova
Nay
Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
Samuels Smaels
m:zone
LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
Deivids Čandlers
Volterman
Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
First name:
Last name:
Client ID:
Email:
Phone no.:
Please briefly describe your request:
[Long text field]
…
When can we contact you?[Calendar for the customer to select a date]
How would you like to be contacted? [List of options]
[Button] Submit your request
[Message after form submission]
Thank you for completing the form. We will start working on your request as soon as possible/in [X] minutes/today/etc.
First and last name:
Client no.:
Which department would you like to contact? [drop-down list of available departments]
How can we help? Describe your request:
[Long text field]
…
How long can you wait for us to contact you? [X minutes/X hours/X working days]
[Button] Send a request
[Message after form submission]
We’ve just received your request, and our agents will start working on it shortly.
First name:
Last name:
Email address:
Order no.*:
When was the last time you were contacted by one of our service agents? [Calendar for customer to select a date]
Please describe your request. Be as specific as possible.
[Long text field]
…
[Button] Click here to send your request
* You can find this order no. in the email confirmation we sent after you placed the order.
[Message after form submission]
Your request has just been sent. We will start working on your request today.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you improve customer service. Curious about all the opportunities?
LiveAgent ir uzņēmumu risinājumu platforma, kas pielāgojas jūsu uzņēmuma mērogam un nozarei. Izmēģiniet bez maksas! Iestatīšana aizņem mazāk nekā piecas minūtes. Pieejami risinājumi dažādām nozarēm, piemēram, e-komercijai, celojumiem un viesnīcām, mārketingam un telekomunikācijām, izklaidei un vairāk. LiveAgent ir palīdzējis dažāda lieluma un veida organizācijām.
Racionalizējiet izejošo saziņu ar klientiem
Ar LiveAgent zvanu centra programmatūru klientu saziņa tiek uzlabota, attiecības tiek optimizētas, un ir vairāk pārdošanas iespēju. Pētījums liecina, ka klienti ir atvērti proaktīvai saziņai no uzņēmumiem.
Esiet sveicināti mūsu partnerības programmā!
"Palieliniet apmierinātību un pārdošanas apjomus ar LiveAgent, viegli lietojamu klientu apkalpošanas programmatūru ar daudzām integrācijām un multivalodu atbalstu."
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem