Sociālo mediju sūdzību atbilžu sagataves palīdz atrisināt nelaimīgu klientu problēmas un saglabāt uzņēmuma reputāciju. LiveAgent piedāvā šablonus, kas ātri un efektīvi risina sūdzības un sniedz klientiem apmierinošu atbildi.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Pat ja jūs uzmanīgi vadāt savu biznesu un esat ļoti organizēti, jums agrāk vai vēlāk būs jātiek galā ar nelaimīgiem vai neapmierinātiem klientiem. Jūs vienkārši nevarat izpatikt visiem. Protams, ir jāmēģina, bet, ja neizdodas, jāsaskaras ar sekām.
Ja klienti sūdzas tieši jums, tad jums vajadzētu būt pateicīgiem. Klientiem ir daudz iespēju publiski dalīties savā nelaimē par savu uzņēmumu, un tas var kaitēt jūsu zīmola reputācijai. Negatīvu atsauksmju saņemšana privāti jūsu sociālo mediju iesūtnē dod jums vairāk laika un iespēju, lai visu vērstu par labu, pirms negatīvā pieredze iziet ārpus kontroles.
Klientu neapmierinātības iemesli ir atšķirības starp sagaidīto attiecībā uz produktu vai pakalpojumu un faktiski saņemto. Dažkārt klientu sūdzības ir pamatotas, un dažreiz – nav. Tomēr, lai kāds būtu neapmierinātības iemesls, jūs nevarat ignorēt sūdzību.
Ir vairāki sūdzību pārvaldības modeļi, bet visbūtiskākie ir šādi pieci soļi, un tiem būtu jāseko:
I am sorry to hear that [the cause of the customer’s complaint]. I understand how unpleasant this experience must have been for you, and I’m ashamed of our customer service.
This shouldn’t have happened to you or any of our customers.
I’m forwarding your message to the appropriate department within our company.
I’m putting the highest priority on this problem you’re facing, and our team is already working to resolve the issue and help you. I’ll notify you right away when we have a solution.
I appreciate you spending the time to share your negative experience with us. This kind of feedback helps us grow and makes our company better.
Please let us know if you have any additional questions, concerns, or comments.
Regards,
[rep’s name], the [company] customer service team
Thank you for leaving your comment. We try very hard to make every customer’s experience enjoyable, and we really regret not being able to meet your expectations this time.
We will do our best to resolve this issue as soon as possible and find a solution that works for you.
Please send us a message directly to this email [email address], and we would love to continue this conversation!
Best,
The [company] social media team
I am [name], and I am the [director/manager] of customer service at [company]. Our company is recognized for our exemplary customer service, and I sincerely apologize for your recent experience with us.
We have your contact details and will reach out to you as soon as possible to solve this issue.
If it’s more convenient for you, please contact me personally at [phone/email], and I will do my best to resolve your problem.
Sincerely,
[name]
[position]
Thank you for your message. All comments from our customers are important to us, and we are sorry to hear that you had such a frustrating experience.
I hope you can see from our reviews that your situation is an exception and could not be further from our high standards. This only makes us want to resolve this problem as soon as possible and ensure it doesn’t happen again.
Please send a message to our customer service team at [email/phone] to inform them of all the details, and we promise to work out a satisfactory solution for you.
Best,
The [company] social media team
Thank you very much for bringing this problem to our attention, and please allow me to apologize for the unacceptable treatment you have received.
Keeping our clients happy is our number one priority, and I would like to ask for another opportunity to retain you as a customer.
Please call me at [phone number] or, if you prefer, we can contact you at a time that is convenient for you.
Best,
[rep’s name], the [company] customer service team
Jā, jums vajadzētu atbildēt uz visām klientu sūdzībām. Turklāt īpaša uzmanība jāpievērš visām negatīvajām atsauksmēm, ko saņemat, un jāizpēta, kas izraisīja klientu neapmierinātību ar jūsu produktu vai pakalpojumu.
Ja klienta sūdzība ir pamatota un jūsu uzņēmums ir kļūdījies, jums noteikti ir jāpasaka, ka jums ir žēl. Ja viņu sūdzība neatspoguļo realitāti, jums tomēr vajadzētu būt profesionāliem un izturēties pret klientu ar cieņu, un jācenšas parādīt, ka viņiem nav taisnība, nevis jāatvainojas.
Jums jādara viss iespējamais, lai labotu savu kļūdu. Ja esat nosūtījis kļūdainu produktu, nomainiet to ar jaunu. Ja programmatūras rīks nedarbojas pareizi, pēc iespējas ātrāk to izlabojiet. Tomēr ir dažas problēmas, kuras nevar uzreiz novērst. Šādos gadījumos jums jāmēģina kompensēt uzņēmuma pieļautās kļūdas. Piemēram, ja jums ir restorāns un klients nav apmierināts ar maltīti, kas viņiem tika pasniegta, varat piedāvāt bezmaksas pusdienas vai papildu dzērienus kā kompensācijas veidu.
Ready to put our social media complaint reply templates to use?
Sign up for our free 14-day trial today, and reply to social media messages directly from your LiveAgent dashboard. No credit<br> card required.
Meklējat alternatīvu Customerly?
LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes, samazinot aģentu darba laiku un piedāvājot vairāk funkciju. Nav jāmaksā vairāk par pasūtīto funkcionalitāti.
Klientu serviss – lietotāja piesaiste
Lietotāju piesaiste ir daudzkārtēja - tiešsaistes čats un zināšanu bāzes raksti palīdz tūlītēji sniegt atbildes klientiem, samazinot atbalsta pieprasījumu. Kontrolsaraksti veicina lietotāju iesaistīšanos.
Salīdziniet LiveAgent ar citām platformām
Izrunas svarība klientu apkalpošanā un uzņēmumu tēla veidošanā. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un apmācību kursu.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem