Sociālo mediju sūdzību atbilžu sagataves palīdz atrisināt nelaimīgu klientu problēmas un saglabāt uzņēmuma reputāciju. LiveAgent piedāvā šablonus, kas ātri un efektīvi risina sūdzības un sniedz klientiem apmierinošu atbildi.
Pat ja jūs uzmanīgi vadāt savu biznesu un esat ļoti organizēti, jums agrāk vai vēlāk būs jātiek galā ar nelaimīgiem vai neapmierinātiem klientiem. Jūs vienkārši nevarat izpatikt visiem. Protams, ir jāmēģina, taču, ja jums neizdodas, laiku pa laikam jāsaņem dusmīga ziņa.
Ja klienti sūdzas tieši jums, jums būtu jābūt pateicīgam. Klientiem ir daudz iespēju publiski dalīties savā neapmierinātībā ar jūsu uzņēmumu, kas var kaitēt jūsu zīmola reputācijai. Tomēr, saņemot negatīvu atsauksmi privāti savā sociālo mediju iesūtnē, jums ir vairāk laika un vietas, lai sakārtotu lietas, pirms negatīvā pieredze iziet ārpus kontroles. Sociālo mediju klientu apkalpošanas programmatūra var palīdzēt jums sekot līdzi šīm sūdzībām un sniegt iespēju tās nekavējoties risināt. Lai mīkstinātu situāciju, varat izmantot atvainošanās e-pasta sagatavi, lai profesionāli noskaidrotu un atrisinātu šo problēmu.
Klientu neapmierinātības iemesli ir atšķirības starp sagaidīto attiecībā uz produktu vai pakalpojumu un faktiski saņemto. Dažkārt klientu sūdzības ir pamatotas, un dažreiz – nav. Tomēr, lai kāds būtu neapmierinātības iemesls, jūs nevarat ignorēt sūdzību.
Ir vairāki sūdzību pārvaldības modeļi, bet visbūtiskākie ir šādi pieci soļi, un tiem būtu jāietver:
Esiet uzmanīgs, kā rīkojaties ar negatīvām atsauksmēm un tālāk norādītajām uzņēmuma atvainošanās ziņām. Atcerieties, ka pat sūdzības var kalpot kā solis ceļā uz jēgpilnām klientu attiecībām, tāpēc rīkojieties uzmanīgi.
I am sorry to hear that [the cause of the customer’s complaint]. I understand how unpleasant this experience must have been for you, and I’m ashamed of our customer service.
This shouldn’t have happened to you or any of our customers.
I’m forwarding your message to the appropriate department within our company.
I’m putting the highest priority on this problem you’re facing, and our team is already working to resolve the issue and help you. I’ll notify you right away when we have a solution.
I appreciate you spending the time to share your negative experience with us. This kind of feedback helps us grow and makes our company better.
Please let us know if you have any additional questions, concerns, or comments.
Regards,
[rep’s name], the [company] customer service team
Thank you for leaving your comment. We try very hard to make every customer’s experience enjoyable, and we really regret not being able to meet your expectations this time.
We will do our best to resolve this issue as soon as possible and find a solution that works for you.
Please send us a message directly to this email [email address], and we would love to continue this conversation!
Best,
The [company] social media team
I am [name], and I am the [director/manager] of customer service at [company]. Our company is recognized for our exemplary customer service, and I sincerely apologize for your recent experience with us.
We have your contact details and will reach out to you as soon as possible to solve this issue.
If it’s more convenient for you, please contact me personally at [phone/email], and I will do my best to resolve your problem.
Sincerely,
[name]
[position]
Thank you for your message. All comments from our customers are important to us, and we are sorry to hear that you had such a frustrating experience.
I hope you can see from our reviews that your situation is an exception and could not be further from our high standards. This only makes us want to resolve this problem as soon as possible and ensure it doesn’t happen again.
Please send a message to our customer service team at [email/phone] to inform them of all the details, and we promise to work out a satisfactory solution for you.
Best,
The [company] social media team
Thank you very much for bringing this problem to our attention, and please allow me to apologize for the unacceptable treatment you have received.
Keeping our clients happy is our number one priority, and I would like to ask for another opportunity to retain you as a customer.
Please call me at [phone number] or, if you prefer, we can contact you at a time that is convenient for you.
Best,
[rep’s name], the [company] customer service team
Ready to put our social media complaint reply templates to use?
Sign up for our free 30-day trial today, and reply to social media messages directly from your LiveAgent dashboard. No credit<br> card required.
Sociālo mediju klientu apkalpošanas sagataves
Gatavas sociālo mediju klientu apkalpošanas sagataves, kuras var pielāgot, personalizēt un izmantot ikreiz, kad klienti vēršas pēc atbalsta pie sociālajiem medijiem.
Klientu atsauksmju atbildes e-pasta sagataves
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas, VoIP tālruņa sistēmas un citas programmēšanas risinājumus. Uzziniet vairāk par to, kā veidot kontaktus un piekļūt jaunumiem, izmantojot kalkulatoru. Quality Unit LLC ir autortiesību īpašnieks un nodrošina noteikumus un privātuma politiku. Jūsu LiveAgent konta izveidei tiks nosūtīti ielogošanās dati uz jūsu e-pastu.
LiveAgent ir risinājums klientu apkalpošanai, uzlabojot pieredzi un samazinot neapmierinātību. Tas nodrošina ērtu kontaktu un ātru reakciju, veicinot zīmola attīstību. Klients ir persona vai uzņēmums, kas iegādājas organizācijas produktus vai pakalpojumus. Lai palielinātu klientu apmierinātību, ir svarīgi uzklausīt viņus un nodrošināt teicamu klientu apkalpošanu.
Kā informēt klientus par cenu pieaugumu?
Šajā rakstā apskatīti dažādi e-pasta mārketinga veidi, tostarp atgādinājuma un viesumuāru sagataves. Ieteikumi par personalizēšanu, vērtības sniegšanu un lojalitāti. Rakstā minēti arī dažādi profesionāli e-pasta sveicieni un padomi. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un citus risinājumus.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team