Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • Lojalitātes programmas e-pasta sagataves

Lojalitātes programmas e-pasta sagataves

Lai gan klientu ieguve uzņēmumam var šķist labāks ieguldījums, daudzi pētījumi ir pierādījuši, ka ilgtermiņā jaunu klientu piesaiste var maksāt jūsu uzņēmumam pat 7 reizes vairāk nekā esošo klientu noturēšana. Ja runa ir par klientu noturēšanu, lojalitātes programmas var būt jaudīgs rīks, kas mudina tos atgriezties, samazina klientu neapmierinātības līmeni un palielina jūsu pārdošanas apjomu. Izlasot šo rakstu, jūs uzzināsit, kāpēc lojalitātes programmās ir vērts ieguldīt, kā arī 10 e-pasta sagatvju piemērus, ko varat izmantot savās lojalitātes programmas mārketinga kampaņās.

Kas ir klientu lojalitātes programma?

Klientu lojalitātes programma ir atlīdzību programma, ko uzņēmums piedāvā saviem klientiem, lai mudinātu tos iegādāties vairāk, piedāvājot noteiktas priekšrocības. Tās var ietvert atlaides, bezmaksas preces, produktus pirms to oficiālās iznākšanas, ekskluzīvas preces vai jebkuru citu nozīmīgu atlīdzību. Lai gan tie bieži tiek izmantoti jaunu klientu piesaistīšanai, lojalitātes programmu galvenais mērķis ir saglabāt esošos klientus, veicināt lojalitāti un zīmola atbalstīšanu.

Sephora lojalitātes e-pasta sagatave
Sephora “Beauty Insider” lojalitātes programmas dzimšanas dienas e-pasts

Kāpēc lojalitātes programmas mārketingam ir nozīme

Dažādi pētījumi par klientu lojalitāti atklāja, ka lojalitātes programmas var nodrošināt milzīgu vērtību jebkuram uzņēmumam. Šeit ir tikai daži iespaidīgi statistikas dati:

  • 71% no X paaudzes, 70% mileniāļu, 63% no pēckara paaudzes un 62% no Z paaudzes apgalvo, ka lojalitātes programma ietekmē viņu zīmola izvēli. (Crowdtwist)
  • 80% no K paaudzes, 43% mileniāļu, 76% no X paaudzes un 53% no pēckara paaudzes apgalvo, ka lojalitātes programma palielina pirkumu biežumu. (Rare)
  • 71% patērētāju, kas ir lojalitātes programmu dalībnieki, uzskata, ka dalība tajās ir nozīmīga viņu attiecību ar uzņēmumiem sastāvdaļa. (Bond)
  • 73% patērētāju drīzāk ieteiks zīmolus ar labām lojalitātes programmām. (Bond)
  • Patērētāji tērē par 37% vairāk, ja viņi ir lojalitātes programmas dalībnieki. (Bond)
  • 95% uzņēmumu ziņoja, ka to lojalitātes programmas dalībnieki katru gadu tērē vairāk nekā tie klienti, kas nav dalībnieki. (LoyaltyOne)
  • Lojalitātes programmas dalībnieki rada par 12 līdz 18% vairāk ieņēmumu gadā nekā tie, kas nav dalībnieki. (Accenture)
  • Vidēji lojalitātes programmu dalībnieku daļa ir 43% no uzņēmuma gada pārdošanas apjoma. (LoyaltyOne)

10 lojalitātes programmas e-pasta sagataves

iVend veiktajā aptaujā konstatēts, ka gandrīz 63% pasaules patērētāju dod priekšroku saziņas saņemšanai no uzņēmumiem pa e-pastu, kas padara e-pastu par vienu no efektīvākajiem kanāliem lojalitātes programmu dalības veicināšanai. Tālāk ir norādītas 10 pamatsagataves, kuras varat izmantot lojalitātes programmas e-pasta kampaņās, lai uzlabotu klientu piesaisti, uzlabotu ilgtermiņa attiecības ar klientiem un palielinātu pārdošanas apjomu.

E-pasta sagatavju pielāgošana
E-pasta sagatavju saglabāšana un pielāgošana programmā LiveAgent

Jaunas lojalitātes programmas uzsākšanas e-pasta sagatave

Lojalitātes programmas uzaicinājuma e-pasta sagatave

Lojalitātes programmas sveiciena e-pasta sagatave

Nākamā priekšrocību līmeņa paziņojuma e-pasta sagatave

Līmeņa sasnieguma statusa e-pasta sagatave

Ikmēneša atlīdzības paziņojuma e-pasta sagatave

Atlīdzības termiņa atgādinājuma e-pasta sagatave

Klientu atkārtotas piesaistes e-pasta sagatave

Laimīgas dzimšanas dienas novēlējuma e-pasta sagatave

Lojalitātes programmas e-pasts — Biežāk uzdotie jautājumi

Kā reklamēt lojalitātes programmu?

Jūs varat reklamēt savu lojalitātes programmu, nosūtot e-pastus saviem lojalitātes programmas dalībniekiem. Turklāt varat viņiem nosūtīt saiti, ar ko pieteikties lojalitātes programmā.

Kā izmērīt lojalitātes programmas panākumus?

Ir vairāki veidi, kā izmērīt lojalitātes programmas panākumus. Var mērīt to cilvēku skaitu, kuri piedalās programmā, to cilvēku skaitu, kuri vērtē programmu kā noderīgu, kā arī to cilvēku skaitu, kas veic novirzīšanu uz to.

Kāds ir optimālais lojalitātes programmas e-pasta garums?

Optimālais lojalitātes programmas e-pasta garums ir 1000 –1500 simboli (aptuveni 100 –150 vārdi).

Free templates and a free trial?

That's right! Enjoy a free 14-day trial on us. Test all that LiveAgent has to offer, including email templates and canned messages.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kā es varu reklamēt savu lojalitātes programmu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jūs varat reklamēt savu lojalitātes programmu, nosūtot e-pastus saviem lojalitātes programmas dalībniekiem. Turklāt varat viņiem sūtīt saiti, ar ko pierakstīties lojalitātes programmā.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā izmērīt lojalitātes programmas panākumus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ir vairāki veidi, kā izmērīt lojalitātes programmas panākumus. Var mērīt to cilvēku skaitu, kuri piedalās programmā, to cilvēku skaitu, kuri vērtē programmu kā noderīgu, kā arī to cilvēku skaitu, kas veido novirzīšanas uz to.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāds ir optimālais lojalitātes programmas e-pasta garums?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Optimālais lojalitātes programmas e-pasta garums ir 1000 –1500 simboli, kas ir aptuveni 100 –150 vārdi.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju