Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • Kā iesākt e-pastu (Padomi un sagataves)

Kā iesākt e-pastu (Padomi un sagataves)

Tā kā ik dienu tiek nosūtīti un saņemti vairāk nekā 300 miljardi e-pastu, e-pasts ir būtisks saziņas līdzeklis. Tas, kā profesionāli izveidot uzņēmuma e-pastu, jo īpaši, ja rakstāt kādam, ko nepazīstat, var būt labs izaicinājums gan mārketinga speciālistiem, gan pārdevējiem, gan klientu apkalpošanas speciālistiem.

Patiesībā tas, kā iesākat e-pastu, var ietekmēt to, vai adresāts tūlīt aizver e-pastu (un dzēš to) vai lasa. Šajā rakstā sniegti daži padomi par to, kā iesākt e-pastu, kā arī daži visbiežāk lietotie e-pasta sveicieni un e-pasta iesākumi, ko varat izmantot uzņēmuma sarakstē.

goat story e-pasts

Ko iekļaut e-pasta iesākumā?

1. Uzruna vai sveiciens

Sāc ar atbilstošu sveicienu atkarībā no tā, cik formālam tev jābūt. Vienmēr iekļaujiet adresāta vārdu (ja to zināt), lai sveiciens kļūtu personiskāks. Pēdējais, bet ne mazāk svarīgais, pārbaudiet, vai esat pareizi uzrakstījis adresāta vārdu. Mūsu ekspertu padoms? Nokopējiet un ielīmējiet adresāta vārdu, ko atrodat iepriekšējos e-pastos, e-pasta parakstos vai vietnēs, lai nodrošinātu, ka neuzrakstat kļūdu.

2. Ievads un rakstīšanas iemesls (ja nepieciešams)

Pirmoreiz rakstot kādam, iepazīstiniet ar sevi un iekļaujiet īsu teikumu par e-pasta mērķi. Šis teikums var noteikt to, vai adresāts lasīs jūsu e-pastu vai ignorēs to, tāpēc pārliecinieties, ka jūsu mērķis ir skaidrs un pārliecinošs.

Ja jums ir savstarpēji draugi, kolēģi vai paziņas, pieminiet viņus, jo tas var palielināt jūsu izredzes saņemt atbildi. Piemēram, jūs varētu izdarīt tik smalki, kā šeit: “Sveiki, [Vārds], es nedēļas nogalē uzskrēju mūsu abpusējam draugam Ričardam (no [Kompānijas]) un viņš minēja, ka jums ir nepieciešams jauns palīdzības dienesta rīks, jo pašreizējais pakalpojumu sniedzējs to vairs “nevelk”…”

3. Atklājoša frāze/laba vēlējumi (pēc izvēles)

Ja ilgi neesat rakstījis adresātam vai ja jums ir ikdienišķas attiecības ar adresātu, abos gadījumos būtu lietderīgi iekļaut tādu īsu, pozitīvu piezīmi kā “Es ceru, ka tev klājas labi”. Tas var uzdot pareizo toni atlikušajai e-pasta daļai.

Vai arī, ja saņēmējs ir dalījies ar dažiem jaunumiem pakalpojumā LinkedIn vai citos sociālajos medijos, varat apsveikt tos ar jaunākajiem sasniegumiem (gan personiskajiem, gan profesionālajiem). Varat teikt kaut ko līdzīgu kāpiemēram, “Apsveicu ar paaugstinājumu” vai “Apsveicu, ir interesanti redzēt, kā [Adresāta Uzņēmums] ieguvis tik svarīgu klientu kā [Uzņēmums]”.

4. Pateicības rindiņa (pēc izvēles)

Ņemot vērā kontekstu, e-pasta sarakstei varat pievienot īsu “paldies” rindiņu. Piemēram, ja firma/klients ir sazinājies ar jums un izteicis pieprasījumu, tad, teiksim, “Paldies, ka devāt ziņu” vai “Paldies, ka sazinājāties ar [Uzņēmumu]” ir nepieciešams. Tomēr ikreiz, kad izsakāt pateicības piezīmi, ir svarīgi to padarīt personalizētu, jo standarta pateicības piezīmes (tāpat kā iepriekš minētās piezīmes) ir mazliet pārāk vispārīgas un var kļūt par aukstām vai atsvešinošām.

Vienkārši pievienojot vārdu pirms pateicības, ziņa skan siltāk un ielūdzošāk. Lūk, piemērs: “Emīlija, paldies, ka sazinājāties ar [Kompāniju] un izvirzījāt šo jautājumu. Jums ir pilnīga taisnība…

pateicības-ziņa-klientam-LiveAgent

Piemēri un sagataves e-pasta iesākšanai

Profesionāli e-pasta sveicieni

“Sveiks [Vārds]”, iespējams, ir visizplatītākā un visplašāk lietotā e-pasta uzruna biznesa pasaulē. Šis sveiciens kopumā ir ieteicams pusformāliem un neformāliem komunikācijas stiliem. Ja vēlies būt nedaudz formālāka, “Sveiks” var aizstāt ar “Sveicināti”.

“Dārgais [Vārds]” arī ir piemērota uzruna gan formālai, gan neformālai komunikācijai. Jūsu ērtībai esam sagatavojuši veselu sarakstu ar citiem vispārīgiem sveicieniem, kurus varat izvēlēties, iesākot savu profesionālo e-pastu. Caurskatiet tos:


Kad rakstat vienam vai vairākiem saņēmējiem:

Dārgais [Vārds],
Dārgie [Vārds] un [Vārds],
Sveicināti [Vārds],
Sveiks [Vārds],
[Vārds],
Hei [Vārds],


Rakstot trim vai vairākiem saņēmējiem:

Sveiciens visiem,
[Grupas vai komandas nosaukums],
Sveiki komanda,
Sveicināti visi,
Labrīt,
Labdien,
Labvakar,


Ja neesat pārliecināts par saņēmēja vārdu:

Cienījamais,
Cienījamā,
sveiki,
Sveicināti,
Ar sveicieniem,
Cienījamais Personāla Vadītāj,
Cienījamā Personāla Komanda,


Vispārīgas e-pasta iesākšanas frāzes


Pēc apsveicināšanās varat pievienot īsu atverošo teikumu, lai sāktu savu e-pastu. Tomēr vislabāk ir izvairīties no tādiem teikumiem kā šie, ja rakstāt oficiālu e-pastu vai “auksto” e-pastu potenciālajam klientam, jo tie var kļūt pārāk draudzīgi. Tālāk ir minēti daži no visbiežāk sastopamajiem e-pastu atvērošo teikumu piemēriem.

e-pastu atvērošie teikumi

Pēcpārdošanas e-pasta atverošās frāzes


Ja neesat pārliecināts, ko rakstīt pēcpārdošanas e-pasta iesākumā, apsveriet iespēju iekļaut kādu no šīm e-pastu atverošajām frāzēm, kas var salauzt ledu:

Atbildes e-pasta atvērošās frāzes


Atbildot klientam vai topošajam klientam, daudzos gadījumos ir piemērots īss “Paldies”. Ja neesat pārliecināts, kā iekļaut “Paldies”, vai vēlaties vairāk iedvesmas, iepazīstieties ar dažām mūsu alternatīvām:

Kā iesākt “aukstās” pārdošanas e-pastu


Rakstot topošajam klientam “auksto” e-pastu, pirmā rindkopa noteiks, vai jūsu topošais klients izlems, ka jūsu ziņojumu ir vērts lasīt. Tāpēc ir svarīgi atstāt iespaidu un izcelties. Tālāk ir sniegti daži piemēri tam, ko varat iekļaut ievadrindkopā.

Ja vēlaties uzzināt vairāk, skatiet “aukstās” pārdošanas e-pasta sagataves.

Kā iesākt pēcpārdošanas e-pastu


Turpināt saziņu ar topošajiem klientiem, it īpaši, ja tie nav atbildējušas uz jūsu iepriekšējo (-ajām) ziņu (-ām), var būt izaicinājums. Ja tā ir, izmēģiniet vienu no šiem efektīvajiem e-pasta sludinājuma teikumiem — tie var būt noderīgi!

Ja vēlaties uzzināt vairāk, skatiet pēcpārdošanas e-pasta sagataves.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Kā iesākt pēcpirkuma/klienta sveiciena e-pastu


Ikreiz, kad kāds iegādājas jūsu produktu vai reģistrējas jūsu pakalpojumam, jums ir viņiem jāpateicas vai jāapsveic viņi “ģimenē”, lai nodrošinātu, ka jūsu attiecības ir labi iesākušās. Labākais veids, kā to izdarīt, ir uzrakstīt sveiciena e-pastu, kurā iekļauta pateicība, īss ievads un jebkāda noderīga informācija.

Varat apskatīt vēl citas pēc pirkuma e-pastu sagataves un sveiciena e-pasta sagataves.

Kā iesākt klientu apkalpošanas e-pastu


Gandrīz katram klientu apkalpošanas e-pastam ir jāsākas ar “Paldies”, neatkarīgi no tā, vai tā ir atbilde uz vienkāršu klientu apkalpošanas pieprasījumu vai atbilde uz klienta sūdzību. Lūk, kā tas var izskatīties:

Ja vēlaties uzzināt vairāk, skatiet klientu apkalpošanas sagataves.


Kā iesākt klientu atvainošanās e-pastu

Atbildot dusmīgiem vai neapmierinātiem klientiem, noteikti izrādiet empātiju un izsakiet atvainošanos sava uzņēmuma vārdā. Lūk, kā to var izdarīt:

atvainošanās e-pasta piemērs
Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj Jums sniegt lielisku atbalstu saviem klientiem.

Peter Komornik, izpilddirektors
logo slido black


Kopsavilkums

Jūsu uzņēmuma e-pasta ziņojuma sākums (sveiciens, iesākuma rindkopa un pirmais teikums) ir pirmais, ko saņēmējs redz, atverot jūsu e-pastu. Iesākot e-pastu profesionāli, jums ir lielāka iespēja radīt pozitīvu iespaidu. Sveiciens, ko izmantosiet, un daži pirmie teikumi, kurus izvēlēsities sava profesionālā biznesa e-pasta sākšanai, būs atkarīgi no jūsu auditorijas un saziņas konteksta. Izmantojiet iepriekš minētos e-pasta sveicienus un e-pasta atvēršanas frāzes kā iedvesmu ikreiz, kad neesat pārliecināts, kā sākt nākamo e-pastu klientam vai “aukstajam” kontaktam.


Neaizmirstiet vēlreiz pārbaudīt e-pastu, vai tajā nav pareizrakstības vai gramatikas kļūdu, un vienmēr pārliecinieties, vai esat pareizi uzrakstījis adresāta vārdu. Mūsu pēdējais padoms ir veidot to īsu un emocionāli siltu, jo neviens nevēlas lasīt garus e-pastus. Ātri ķerieties pie lietas, izmantojot pareizo balss toni, un jūs trāpīsit desmitniekā.

Biežāk uzdotie jautājumi

Kāpēc ir svarīgi, kā iesākt e-pastu?

Profesionāli iesākot e-pastu, jums ir lielāka iespēja radīt pozitīvu pirmo iespaidu uz adresātu. Rakstot kādam pirmo reizi, šis iespaids ir kritisks, jo tas var mudināt saņēmēju ne tikai izlasīt jūsu vēstījumu, bet arī atbildēt uz to.

No kuriem e-pasta sveicieniem būtu jāizvairās?

“Sveiks [Iesauka] “un “Čau [Vārds]!” ir pārāk familiāri, un tos vajadzētu lietot tikai tad, ja iepriekš esat apmainījies ar e-pastiem un jums ir labas attiecības ar adresātu. No otras puses, teksts “Visiem, uz ko tas varētu attiekties” un “Godātajam kungam vai kundzei” tiek uzskatīti par pārāk formāliem, un tie ir mazliet novecojuši, tāpēc tos vajadzētu izmantot tikai oficiālā saziņā vai tad, kad jūs nezināt to cilvēku vārdus, kuriem rakstāt.

Vai jums vajadzētu iesākt e-pastu formālā vai ikdienišķā veidā?

E-pasta iesākšana ikdienišķā, personalizētā veidā parasti ir aizraujošāka, tomēr pārāk neformāls un brīvs stils var atturēt jūsu auditoriju. Ja neesat pārliecināts, kādu toni ieņemt, jūsu visdrošākais ceļš ir būt mazliet formālākiem, nevis pārāk nevērīgiem vai draudzīgiem. Ja nepieciešams, jūs vienmēr varat pielāgot savu toni atkarībā no tā, kādu atbildi saņemsiet no adresāta.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc ir svarīgi, kā iesākat e-pastu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Iesākot e-pastu profesionāli, jums ir lielāka iespēja radīt pozitīvu pirmo iespaidu uz adresātu. Rakstot kādam pirmo reizi, šis iespaids ir kritisks, jo tas var mudināt auditoriju ne tikai izlasīt jūsu vēstījumu, bet arī atbildēt uz to.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “No kuriem e-pasta sveicieniem būtu jāizvairās?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ““Sveiks [Iesauka] “un “Čau [Vārds]!” ir pārāk familiāri, un tos vajadzētu izmantot tikai tad, ja esat jau iepriekš sarakstījies un jums ir labas attiecības ar adresātu. No otras puses, teksts “Visiem, uz ko tas varētu attiekties” un “Godātais Kungs vai Kundze” tiek uzskatīti par pārāk formāliem, un tie ir mazliet novecojuši, un tos varētu izmantot tikai oficiālā saziņā vai tad, kad nav zināmi to cilvēku vārdi, kuriem rakstāt.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai jums vajadzētu iesākt e-pastu formālākā vai ikdienišķākā veidā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-pasta iesākšana ikdienišķā, personalizētā veidā parasti ir aizraujošāka, tomēr rakstīšana pārāk neformālā un brīvā stilā patiesībā var atturēt jūsu auditoriju. Ja neesat pārliecināts, kādu toni ieņemt, jūsu visdrošākais ceļš ir būt mazliet formālākiem, nevis pārāk nevērīgiem vai draudzīgiem. Ja nepieciešams, jūs vienmēr varat pielāgot savu toni atkarībā no tā, kādu atbildi saņemsiet no adresāta.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju