Michaela Gombárová customer success

VIP klientu atbalsta līnija ar Mihaelu

Sazinieties ar Mihaelu, izmantojot zemāk norādīto pogu.

Mihaelas darba grafiks (CET, Vīnes laiks)

Pirmdiena: 9:00 – 17:00
Otrdiena: 11:00 – 19:00
Trešdiena: 9:00 – 17:00
Ceturtdiena: 11:00 – 19:00
Piektdiena: 9:00 – 17:00

Saistītie Raksti arMihaela
VIPTel ir Slovākijas VoIP pakalpojumu sniedzējs, kas piedāvā kompleksus zvanu pakalpojumus biznesa klientiem. Uzziniet vairāk par VIPTel integrāciju LiveAgent.

VIPTel

Bezmaksas VIPTel VoIP integrācija ar LiveAgent uzlabo klientu apkalpošanu, nodrošinot modernus zvanu risinājumus biznesam. Izmēģini bez maksas!

Izmantojiet klientu mijiedarbības programmatūru jau šodien. Sekojiet līdzi visiem klientu pieprasījumiem un uzlabojiet klientu pieredzi visos kanālos.

Saglabājiet skaidru redzējumu, izmantojot klientu mijiedarbības programmatūru

Atklājiet LiveAgent klientu mijiedarbības programmatūru 2024. gadam, kas piedāvā personalizētu atbalstu bez iestatīšanas maksas un kredītkartes. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu, lai uzlabotu klientu pieredzi ar daudzkanālu komunikāciju, iebūvētu CRM un tiešsaistes čata logrīku, kas palīdzēs piesaistīt un noturēt klientus. Uzziniet, kā LiveAgent var veicināt jūsu biznesa izaugsmi ar tūlītēju atbalstu un vieglu sociālo mediju integrāciju.

Palieliniet klientu piesaisti, izmantojot personalizētu daudzkanālu atbalstu. Atstājiet klientiem lielisku sajūtu ikreiz, kad viņi mijiedarbojas ar jūsu uzņēmumu.

Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent

Palieliniet klientu iesaisti ar LiveAgent! Piedāvājiet personalizētu un daudzkanālu atbalstu, kas nodrošina pozitīvu klientu pieredzi un veicina atkārtotus pirkumus. Izmēģiniet bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu, lai atklātu, kā uzlabot jūsu klientu piesaistes stratēģijas un iegūtu konkurences priekšrocības.

Klientu apkalpošanas vadītājs ir persona, kas atbild par klientu apkalpošanas nodaļu. Šī persona nosaka stratēģijas, uzdevumus. Viņš vada klientu nodaļu.

Klientu apkalpošanas vadītājs

Izpratne par klientu apkalpošanas vadītāja lomu ir būtiska jebkuram uzņēmumam. Šis amats ietver klientu nodaļas vadību, stratēģiju izstrādi un klientu apmierinātības uzlabošanu. Uzziniet vairāk par viņu pienākumiem, atbildību un nepieciešamajām prasmēm, lai sekmīgi vadītu klientu apkalpošanas komandu un veicinātu klientu lojalitāti. Apmeklējiet un atklājiet, kā klientu apkalpošanas vadītājs var būt jūsu uzņēmuma panākumu atslēga!

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start a Free Trial x