Iepazīstieties ar mūsu klientu apkalpošanas supervaroņiem

Michaela Gombárová customer success

Mihaela

Klientu apkalpošanas vadītāja

Mihaelas darba laiks (CET, Vīnes laiks)

Pirmdiena: 9:00 – 17:00
Otrdiena: 11:00 – 19:00
Trešdiena: 9:00 – 17:00
Ceturtdiena: 11:00 – 19:00
Piektdiena: 9:00 – 17:00

Andrejs

Klientu apkalpošanas vadītājs

Andreja darba laiks (CET, Vīnes laiks)

Pirmdiena: 11:00 – 19:00
Otrdiena: 7:00 – 15:00
Trešdiena: 11:00 – 19:00
Ceturtdiena: 7:00 – 15:00
Piektdiena: 7:00 – 15:00

Andrej Saxon customer success
Laura Luongova customer success

Laura

Klientu apkalpošanas vadītāja

Lauras darba laiks (CET, Vīnes laiks)

Pirmdiena: 9:00 – 17:00
Otrdiena: 11:00 – 19:00
Trešdiena: 9:00 – 17:00
Ceturtdiena: 11:00 – 19:00
Piektdiena: 9:00 – 17:00

Džons Gordons

Klientu apkalpošanas vadītājs

Džona darba laiks (EST, Ņujorkas laiks)

Pirmdiena: no 9:00 līdz 17:00
otrdiena: no 9:00 līdz 17:00
Trešdiena: no 9:00 līdz 17:00
Ceturtdiena: no 9:00 līdz 17:00
Piektdiena: no 9:00 līdz 17:00

JohnGordon Hilley customer success
Beata Juricova customer success

Beata

Klientu apkalpošanas vadītāja

Beatas darba laiks (CET, Vīnes laiks)

Pirmdiena: 11:00 – 19:00
Otrdiena: 7:00 – 15:00
Trešdiena: 11:00 – 19:00
Ceturtdiena: 7:00 – 15:00
Piektdiena: 7:00 – 15:00

Saistītie Raksti arKlientu panākumi
Neļaujiet, lai iespējamie "sarkanie karodziņi" izraisa neapmierinātību jau pašā sākumā. Iepazīstieties ar mūsu SaaS klientu sadarbības uzsākšanas kontrolsarakstu un rīkojieties pareizi.

SaaS klientu sadarbības uzsākšanas kontrolsaraksts

Tekstā tiek uzsvērts profesionālas atsauksmju veidošanas nozīme, lai izvairītos no nevēlamām interpretācijām. Ieteicams ievietot Aicinājuma Uz Rīcību pogas un atbilstoši novietot programmatūras apskatu mājaslapās. SaaS jeb programmatūra kā pakalpojums ir būtiska uzņēmumam saziņas ar klientiem efektivitātei un klientu apmierinātības līmeņa paaugstināšanai. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru ar dažādām integrācijas iespējām un bezmaksas izmēģinājumu periodu. Svarīgas ir klientu vērtības piedāvājumi, laba klātbūtne SaaS mājaslapās un klientu apkalpošanas programmatūra, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un veicinātu apmierinātu klientu skaitu.

Lieliska klientu apkalpošana sākas ar labāku Palīdzības Dienesta Programmatūru. Apskatiet LiveAgent priekšrocības un sāciet darbu ar to 5 minūšu laikā.

Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.

Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs līdzeklis klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personalizētu klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu. Sociālo mediju integrācija palīdz veidot lojālu auditoriju, bet zināšanu bāze un Post Affiliate Pro piedāvā papildu iespējas. Uzziniet vairāk par LiveAgent.

Atsauces teksts apraksta jaunu produktu ieviešanu tirgū, tā popularitāti un ieguvumus patērētājiem. Uzņēmums plāno paplašināt produktu klāstu.

Klientu apkalpošanas nodaļa

Atsauces teksts apraksta jaunu produktu ieviešanu tirgū, tā popularitāti un ieguvumus patērētājiem. Uzņēmums plāno paplašināt produktu klāstu.

Sarunas laiks ir vērtīga zvanu centra metrika, kas palīdz sasniegt augstu klientu apmierinātības līmeni.

Sarunas laiks

Zvanu centriem ir svarīgi saprast vārdu izrunu un klientu apkalpošanu. LiveAgent piedāvā daudzkanālu klientu apkalpošanu, uzlabojot zīmola attīstību un samazinot neapmierinātību. Sarunu laiks ir svarīgs rādītājs, kas var norādīt uz aģentu efektivitāti un klientu apkalpošanas līmeņa sasniegšanu.

Kādai personai jums būtu jābūt, lai strādātu klientu apkalpošanā? Kādas prasmes jums būtu vajadzīgas? Izmantojiet šo klientu apkalpošanas prasmju kontrolsarakstu, lai noskaidrotu, vai jums šis darbs ir īstais.

Klientu apkalpošanas prasmju kontrolsaraksts

Ja jums ir vajadzīgas labas klientu apkalpošanas prasmes, jums vajadzētu izpētīt kontrolsarakstu. Jums būtu jāstrādā pie runas prasmēm, lai efektīvi sazinātos un izveidotu attiecības. Empātija un paškontrole ir vēl vienas svarīgas prasmes, kas palīdz saglabāt mieru un veidot uzticību. Līdzīgi, aktīva klausīšanās ir būtiska, lai izprastu klientu vajadzības un nodrošinātu labāku apkalpošanu. Skaidra komunikācija ir arī svarīga, lai aģenti varētu būt ražīgāki un apmierinātāki ar saviem rezultātiem.

Jūs nekad nevarēsit apmierināt visus savus klientus, bet, izmantojot šo klientu apkalpošanas zvanu kvalitātes kontrolsarakstu, varat sniegt izcilu atbalstu tiem, kam tas visvairāk nepieciešams.

Klientu apkalpošanas zvanu kvalitātes kontrolsaraksts

LiveAgent ir klientu apkalpošanas un sūdzību pārvaldības programmatūra ar daudzām integrācijām, atbalstu un datu migrāciju. Tā piedāvā integrāciju ar VoIP pakalpojumiem, automātisku zvanu maršrutēšanu, inteliģentu IVR sistēmu un video tērzēšanu. LiveAgent ir arī daļa no daudzkanālu saziņas platformas, kas ļauj klientiem sazināties ar uzņēmumu no jebkuras vietas. 2020. gadā tā ieguva pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x