Kas ir zināšanu bāze?
Zināšanu bāze ir daļa no palīdzības centra, kas piedāvā pašapkalpošanās saturu. Tā sniedz klientiem jūsu produktu dokumentāciju.
Zināšanu bāze var būt izdevīga gan klientiem, gan aģentiem. Klienti var šeit atrast risinājumus, pat nesazinoties ar atbalsta komandu. Aģentiem ir iespēja strādāt ar mazāk pieteikumiem, un tie redzami tieši Zināšanu bāzē.
Uzziniet vairāk par zināšanu bāzi programmā LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kas ir zināšanu bāze?
Zināšanu bāze ir tiešsaistes pašapkalpošanās bibliotēka, kurā ir informācija par produktiem un pakalpojumiem, specifiskiem jautājumiem un citām ar zīmolu saistītām tēmām. Tā noder ne tikai klientiem, bet arī darbiniekiem iegūt zināšanas, kuru viņiem nav, un kuras nepieciešamas problēmas risinājumam.
Ko ietver zināšanu bāze?
Tas, ko satur zināšanu bāze, ir atkarīgs no tās mērķa. Ja tā nepieciešama uzņēmuma iekšējai lietošanai, tad tā satur informāciju par atsevišķiem Cilvēkresursu nodaļas vai juridiskā departamenta procesiem, precīzi paskaidro, kā produkts darbojas, un kā atrisināt klienta problēmu. Tā var būt arī ārējai lietošanai, un tādā gadījumā tajā būs informācija par produktiem un pakalpojumiem, kas var būt noderīga klientiem.
Kā zināšanu bāze darbojas LiveAgent?
Zināšanu bāze programmā LiveAgent ļauj izveidot kategorijas klientu portālā, pamatojoties uz jūsu produktiem un pakalpojumiem, kā arī klientu veidiem. Klientiem ir piekļuve saturam (rakstu, videoklipu, apmācības u. c. veidā), kas var palīdzēt risināt problēmas, kas var rasties, izmantojot jūsu uzņēmuma piedāvātos produktus vai pakalpojumus. To var pielāgot atbilstoši pieejamajām sagatavēm vai pielāgot savām vajadzībām.
Informācijas pārvaldība un zināšanu pārvaldība
Informācijas un zināšanu pārvaldība uzņēmumam nodrošina efektivitāti, inovācijas veicināšanu un konkurences priekšrocības. Zināšanu pārvaldība integrē datu un pieredzi, nodrošinot uzņēmuma izaugsmi. Galvenā atšķirība ir mērķis - informācijas pārvaldība uzskata datu skaidrību, bet zināšanu pārvaldība veicina praktisku pielietojumu.
The article discusses a demonstration of the LiveAgent platform, showing the online activity of agents and visitors on a website. The platform also allows for communication with visitors through chat, and provides information on the source of website traffic. The article also mentions the use of cookies on the website.
Zināšanu bāze- Atbildes sarežģītiem jautājumiem
Tekstā ir runāts par klientu vērtību, zināšanu bāzes nozīmi un risinājumiem klientu atbalstam. Tiek apgalvots, ka klientu vērtības piedāvājumi var uzņēmumam nodrošināt priekšrocības, bet tikai 17% saprot un apzinās to. Turklāt teksts sniedz informāciju par aptauju svarību, lai uzlabotu mārketinga stratēģijas un pārsniegtu klientu cerības, kā arī iesaka piedāvāt palīdzību vai atlaides kā stimulu un nodrošināt saīsinātu aptauju. Teksts arī piemin LiveAgent izveidi un reģistrācijas procesu.