Kas ir zināšanu bāze?
Zināšanu bāze ir daļa no palīdzības centra, kas piedāvā pašapkalpošanās saturu. Tā sniedz klientiem jūsu produktu dokumentāciju.
Zināšanu bāze var būt izdevīga gan klientiem, gan aģentiem. Klienti var šeit atrast risinājumus, pat nesazinoties ar atbalsta komandu. Aģentiem ir iespēja strādāt ar mazāk pieteikumiem, un tie redzami tieši Zināšanu bāzē.
Uzziniet vairāk par zināšanu bāzi programmā LiveAgent.

Frequently asked questions
Kas ir zināšanu bāze?
Zināšanu bāze ir tiešsaistes pašapkalpošanās bibliotēka, kurā ir informācija par produktiem un pakalpojumiem, specifiskiem jautājumiem un citām ar zīmolu saistītām tēmām. Tā noder ne tikai klientiem, bet arī darbiniekiem iegūt zināšanas, kuru viņiem nav, un kuras nepieciešamas problēmas risinājumam.
Ko ietver zināšanu bāze?
Tas, ko satur zināšanu bāze, ir atkarīgs no tās mērķa. Ja tā nepieciešama uzņēmuma iekšējai lietošanai, tad tā satur informāciju par atsevišķiem Cilvēkresursu nodaļas vai juridiskā departamenta procesiem, precīzi paskaidro, kā produkts darbojas, un kā atrisināt klienta problēmu. Tā var būt arī ārējai lietošanai, un tādā gadījumā tajā būs informācija par produktiem un pakalpojumiem, kas var būt noderīga klientiem.
Kā zināšanu bāze darbojas LiveAgent?
Zināšanu bāze programmā LiveAgent ļauj izveidot kategorijas klientu portālā, pamatojoties uz jūsu produktiem un pakalpojumiem, kā arī klientu veidiem. Klientiem ir piekļuve saturam (rakstu, videoklipu, apmācības u. c. veidā), kas var palīdzēt risināt problēmas, kas var rasties, izmantojot jūsu uzņēmuma piedāvātos produktus vai pakalpojumus. To var pielāgot atbilstoši pieejamajām sagatavēm vai pielāgot savām vajadzībām.
Expert note
Zināšanu bāze ir tiešsaistes bibliotēka, kurā atrodama informācija par produktiem un pakalpojumiem. Tā ir noderīga gan klientiem, gan darbiniekiem.

Tīmekļa čats ir lētāks nekā tālruņa zvani, un viens cilvēks var apkalpot vairākus klientus vienlaikus, uzlabot klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas apjomus. Zināšanu bāze ir tiešsaistes bibliotēka ar informāciju par produktiem un pakalpojumiem, ko var izmantot jebkurā vietā. Uzņēmumiem ir jāizvēlas piemērotākā zināšanu bāze. LiveAgent piedāvā vairākas funkcijas un integrācijas, kas var izraisīt piedāvājuma pieprasījumu.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar plašu funkciju klāstu, kas ietver pašapkalpošanās programmu, ienākošo zvanu centra programmu un sūdzību pārvaldības sistēmu. LiveAgent piedāvā arī dažādas integrācijas iespējas un atbilstību VoIP tālruņa sistēmai. Jauniem lietotājiem iespējams izmēģināt bezmaksas demo versiju. Quality Unit, LLC ir uzņēmums, kas izstrādājis LiveAgent.
Meklējat bezmaksas zināšanu bāzes programmatūru?
LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas piedāvā vairākus saziņas kanālus un bezmaksas izmēģinājumu. Tā nodrošina komunikāciju ar klientiem, palielinot lojalitāti un pārdošanu. LiveAgent atbalsta zvanus, tērzēšanu un e-pastus, kā arī integrējas ar citām programmatūrām. Uzņēmums piedāvā arī atbalsta portālu, zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldību un citus risinājumus. Translation to English: LiveAgent is a customer support software that offers several communication channels and a free trial. It provides communication with customers, increasing loyalty and sales. LiveAgent supports calls, chats, and emails, as well as integrates with other software. The company also offers a support portal, call center software, complaint management and other solutions.
HelpCrunch zināšanu bāzes apskats
Ieteikumu mārketings ir efektīva mārketinga stratēģija, kas var pozitīvi ietekmēt uzņēmējdarbības attīstību. Stonly ir zināšanu bāzes risinājums, kas piedāvā dažādas sagataves un ļoti modernu saskarni, bet tā cena var būt augsta. Freshdesk piedāvā draudzīgu saskarni un pielāgojamas sagataves, kā arī bezmaksas paketi. LiveAgent ir tiešsaistes čats uzņēmumiem, kas nodrošina drošības noteikumus un privātuma politiku. Gan B2C, gan B2B uzņēmumiem būtu jāpiedāvā saīsinātas aptaujas, atlaides un skaidrojums, lai veicinātu pirkšanas lēmumus.