Kas ir VoIP zvanu ieraksts?
Vienkārši sakot, VoIP zvanu ieraksts nozīmē VoIP tālruņa zvanu ierakstīšanu. Ierakstu var saglabāt tādos formātos kā piemēram MP3 audio. Pēc tam varat izmantot tādu pakalpojumu kā Rev.com, lai VoIP zvana ierakstu pārvērstu tekstā.
Ir divi veidi, kā piekļūt VoIP zvanu ierakstiem atkarībā no VoIP (Voice over Internet Protocol) tehnoloģijas un uzņēmuma politikas.
Manuāla VoIP zvanu ierakstīšana
Manuālais paņēmiens nozīmē, ka darbinieks izlemj, vai ierakstīt VoIP zvanu, nospiežot ieraksta pogu. Šī iespēja ir laba pieeja, ja vēlaties lūgt atļauju katrā sarunā pirms VoIP zvana ierakstīšanas ieslēgšanas.
Automātiska zvanu ierakstīšana
Daži uzņēmumi izvēlas ierakstīt visas VoIP tālruņa sarunas (t.i., gan ienākošos, gan izejošos zvanus). Lai par to pabrīdinātu klientus, tālruņu sistēma klientiem parasti iepriekš paziņo, ka ienākošie zvani tiks ierakstīti “apmācību nolūkos”. Menedžeri dažkārt arī izmanto automātiskos ierakstus, lai atrisinātu strīdus ar klientiem.
Kā iestatīt VoIP zvanu ierakstīšanu
VoIP zvanu ieraksta iestatīšanas process ir atkarīgs no konkrētās izmantotās tehnoloģijas. Lai sāktu, veiciet tālāk norādītās darbības.
- Nosakiet jūsu VoIP zvana ierakstīšanas vajadzības
Zvanu ierakstīšanai tiek izmantota digitālā krātuves vieta, un daži klienti var nepiekrist tālruņa zvanu ierakstīšanai. Tāpēc ir prātīgi izstrādāt uzņēmuma vadlīnijas, kad un kā zvani tiks ierakstīti.
- Pārbaudiet, vai VoIP platformā ir ierakstīšanas līdzeklis
Nākamais solis ir pārbaudīt, vai VoIP platformās ir pieejamas specifiskas ierakstīšanas iespējas. Piemēram, ja plānojat ierakstīt lielu skaitu VoIP zvanu, pārbaudiet, kuras VoIP platformas nodrošina lielu ierakstu skaitu un cik maksāsit par zvanu ierakstiem.
- Pārbaudiet klēpjdatora saderību
Lielākā daļa VoIP pakalpojumu sniedzēju piedāvā ierakstu risinājumu VoIP lietotājiem klēpjdatora ierīcē.
- Noskaidrojiet, vai jūsu ierīce tiek atbalstīta
Sazinieties ar VoIP pakalpojumu sniedzēju, lai uzzinātu, vai tie atbalsta mobilās ierīces. Piemēram, ja darbiniekiem patīk lietot Android telefonus, tad pārbaudiet Android VoIP atbalstu. Lai pārbaudītu VoIP risinājuma kvalitāti, pārbaudiet, ko par ierakstīšanas risinājuma lietošanu saka faktiskie klienti. Piemēram, atrodiet VoIP pakalpojumu sniedzēju TrustPilot vai Capterra atsauksmju slejās un noskaidrojiet, ko cilvēki saka par savām VoIP lietotnēm.
- Iestatiet VoIP zvanu ierakstu
Šajā posmā ir jāpārbauda ierakstīšanas risinājuma audio kvalitāte. Lai pārbaudītu skaņas kvalitāti, veiciet virkni kvalitātes kontroles testu, kuros viens darbinieks simulē klientu zvanus uz pārdošanas komandu (t.i., ienākošos zvanus). Tāpat pārbaudiet, vai izejošie zvani tiek atbilstoši ierakstīti.
No limit on the number of recordings
LiveAgent offers unlimited call recordings that can be safely stored in your account.
Vai drīkstat ierakstīt zvanu ar uzņēmumu?
Pirms zvanu ierakstīšanas risinājuma lietošanas ir daži noteikumi, kas jāņem vērā.
- Visu Pušu Zvana Ieraksta Piekrišana
Saskaņā ar HubSpot, trīspadsmit ASV štati, ieskaitot Kaliforniju, Konektikutu, Delaveru, Floridu un Montanu, pieprasa visām pusēm piekrišanu, pirms drīkst ierakstīt zvanu. Ja pārsvarā zvanāt cilvēkiem šajos štatos, pirms zvana ierakstīšanas noteikti pieprasiet atļauju. Ārpus ASV arī vairākas citas valstis prasa, lai visi izteiktu piekrišanu. Ja ierakstāt zvanus ar personām Kanādā, Vācijā un Eiropā, pārliecinieties, ka saņemat atļauju.
- Vienas Puses Piekrišana
Daži ASV štati, piemēram, Alabama, Aļaska un Kolorādo, atļauj zvana ierakstīšanu, ja viena puse piekrīt zvana ierakstīšanai.
Kā likums, parasti pirms tālruņa sarunas ierakstīšanas ieteicams lūgt atļauju. Ja neiegūsit atļauju, uzņēmums var zaudēt savu izcilas klientu apkalpošanas reputāciju.
Vai ir jābrīdina klienti, ka zvani tiek ierakstīti?
Katram uzņēmumam ir atšķirīga pieeja, lai noteiktu klientu reakciju uz zvanu ierakstīšanu. Kopumā ir divas pieejas.
Ienākošajiem zvaniem ienākot, ieraksts, kas saglabāts IVR izvēlnē, paziņo klientiem, ka zvani tiek reģistrēti apmācību nolūkā. Katrā sarunā sniedzot paziņojumu, jūs katrā situācijā pabrīdieniet klientu.
- Paziņojums Pirms Zvana
Alternatīva pieeja ir lūgt darbiniekiem, ieskaitot pārdevējus un klientu apkalpošanas komandas, lūgt atļauju pirms katra zvana ierakstīšanas.
- Atļaujas Pieprasījums
Piekļuves kontrole kļūst būtiska, ja reģistrējat zvanus vairākiem mērķiem (piemēram, apmācības nolūkos, sniedzot nozares ieskatu mārketinga komandai utml.). Klientu zvani bieži ietver sensitīvu informāciju, piemēram, klienta vārdu, adresi, tālruņa numuru un kredītkartes datus. Nodrošiniet, lai jūsu VoIP ierakstītājs tiktu aizsargāts ar parolēm un citiem drošības pasākumiem.
VoIP zvanu ieraksta priekšrocības uzņēmumiem
Izmantojot VoIP zvanu ierakstītāju, var iegūt vairākas priekšrocības. Šajā sadaļā apskatīsim visbiežākās.
Apmācību mērķiem
Ierakstot strīdus klientu sarunas laikā, var nodrošināt reālus klientu apkalpošanas treniņus darbiniekiem. Klientu apkalpošanas aģenta zvana ieraksts var atklāt vērtīgu ieskatu, kā risināt problēmas. Starp citu, varat gūt arī vērtīgu ieskatu pārdošanas pārstāvju apmācībai.
Ieskatam Pārdošanā
Katrs zvans jūsu uzņēmuma pārdevējiem var būt pilns ar klientu stāstiem un praktiskiem ieskatiem. Piemēram, varat ievērot, ka atsauces uz konkrētu informāciju no iepriekšējām sarunām palīdz radīt pozitīvu iespaidu uz klientu. Izmantojiet klientu attiecību pārvaldību (CRM), lai pēc katra pārdošanas zvana apkopotu informāciju par darbību, vēstures pārskatu un citu saistīto informāciju un pašreizējo statusu.
Mārketinga Ieskatam
Mārketinga komanda ļoti bieži nesatiek reālos klientus. Tādēļ ir noderīgi sniegt mārketinga komandai piekļuvi zvanu ierakstiem, lai tie pamatotu savu mārketinga stratēģiju ar konkrētu klienta redzējumu.
Zvanu ierakstu izmantošana pastāvīgajā apmācību un treniņu programmā ir lielisks pārvaldības rīks. Ja vadītājs pieķeras novērtēt klientu apkalpošanas aģenta veiktspēju, ļoti svarīgi ir pārskatīt dažus zvanu ierakstus. Ja rodas būtiskas problēmas, varat organizēt papildu apmācību, piemēram, lūgt aģentam lejupielādēt augsti novērtētus klientu zvanu ierakstus un noklausīties tos.
Choose a VoIP partner
LiveAgent currently hosts over 50 integrations with leading VoIP providers.
Kā var aizliegt kādam ierakstīt manas tālruņa sarunas?
VoIP ierakstītāja izmantošana sniedz priekšrocības, taču ne katram klientam patīk, ka zvans tiek ierakstīts. Tāpēc ir ļoti svarīgi, lai VoIP ierakstītāja risinājums būtu elastīgs. Pirms iegādājaties VoIP ierakstīšanas iekārtu savam uzņēmumam, pārbaudiet tālāk minētās iespējas.
Automātiskās zvana ierakstīšanas atslēgšana
Daži VoIP pakalpojumu sniedzēji piedāvā iespēju izslēgt automātisko zvanu ierakstīšanu. Lai gan ierakstīti VoIP zvani ir vērtīgi, lieliska klientu servisa uzturēšana ir vēl būtiskāka. Ja reālie klienti pieprasa pārtraukt ierakstīšanu, centieties izpildīt viņu prasību.
Piedāvājiet alternatīvu
Ja klientam rodas diskomforts par zvana ierakstīšanu, piedāvājiet alternatīvas. Piemēram, uzņēmuma īpašnieks var norādīt saviem pārdevējiem šādos gadījumos pāriet uz tiešsaistes čata pakalpojumu vai sūtīt e-pasta ziņu.
Aktīva VoIP ieraksta elastība
Aktīva VoIP ierakstīšana nozīmē tālruņa sarunas audio kopijas glabāšanu citur. Pārbaudiet, vai jūsu VoIP pakalpojumu sniedzējs ļauj izslēgt šo funkciju.
Galējā gadījumā, varat atteikties piedalīties šajā sarunā, ja neierakstat to. Lielākā daļa uzņēmumu ir motivēti saglabāt augstu klientu pieredzes līmeni. Ja zvanu ierakstīšana jums sagādā diskomfortu, pārliecinieties, vai uzņēmums jums palīdzēs citādi, piemēram, pa e-pastu.
All-in-one customer software
Sign up for a free 14-day trial and discover all that LiveAgent has to offer.
Frequently Asked Questions
Kas ir VoIP zvanu ierakstīšana?
VoIP zvanu ierakstīšana ir biznesa tālruņa zvanu, tostarp konferences zvanu, ierakstīšana dažos gadījumos, lai uzlabotu uzņēmuma veiktspēju. Zvanu ierakstus var izmantot, lai atrisinātu klientu strīdus, uzlabotu klientu apkalpošanas pārstāvju veiktspēju un turpmākos zvanus.
Kā iestatīt VoIP zvanu ierakstīšanu?
Konkrētās darbības, kas jāveic, lai iestatītu VoIP zvanu ierakstīšanu, ir atkarīgas no jūsu rīcībā esošā VoIP zvanu ierakstīšanas risinājuma. Piemēram, jums var būt iespēja manuāli ierakstīt noteiktus zvanus vai automātiski ierakstīt visus biznesa tālruņa zvanus jūsu uzņēmumam.
Vai varat ierakstīt zvanu ar uzņēmumu?
Lielākā daļa ASV štatu un valstu visā pasaulē pieļauj iespēju, ka zvanus var ierakstīt, izmantojot VoIP zvanu ierakstīšanas programmatūru. Tomēr pirms biznesa tālruņa zvanu ierakstīšanas noteikti paprasiet atļauju.
Vai klienti ir jābrīdina, ka zvani tiek ierakstīti?
Kopumā klientus ieteicams brīdināt, ka tiek ierakstītas visas uzņēmuma tālruņa sarunas. Lai saņemtu juridiskas konsultācijas par šo tēmu, lūdzu, konsultējieties ar profesionālu juristu.
Kādas ir VoIP zvanu ieraksta priekšrocības uzņēmumiem?
VoIP zvanu ierakstīšanai ir vairākas priekšrocības. Piemēram, zvanu ierakstus var izmantot, lai transkribētu klientu stāstus. Pēc tam šos klientu stāstus var izmantot tālākpārdošanas un mārketinga kampaņās. Turklāt ierakstītie biznesa tālruņa zvani ir vērtīgi, lai uzlabotu klientu apkalpošanas apmācību.
Kā pārtraukt to, ka kāds ieraksta manus zvanus?
Vispirms lūdziet uzņēmumam pārtraukt sarunas ierakstu. Ja uzņēmums uzstāj, ka ir nepieciešama sarunas ierakstīšana, apsveriet iespēju pārtraukt sarunu. Šādā situācijā labāks risinājums varētu būt uzņēmuma apmeklēšana personīgi vai sazināšanās pa e-pastu.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.