Kas ir vienota pieteikšanās?
Izmantojot vienotu pieteikšanos, varat izmantot vienu autorizācijas datu kopumu, lai pieteiktos divās vai vairākās lietojumprogrammās. Tas darbojas tāpat kā Google konts, kurā, izmantojot vienus un tos pašus pieteikšanās akreditācijas datus, varat piekļūt saviem e-pastiem, kalendāram, diskam un citām lietotnēm.
Vienota pieteikšanās (Single Sign-on jeb SSO) ir noderīgs elements, jo tas nodrošina labāku lietotāja pieredzi un ērtības. Izmantojot LiveAgent, klienti var izmantot SSO ar citām uz PHP balstītām tīmekļa lietojumprogrammām, piemēram, WordPress vai Magento.
Piemēram, WordPress sistēmā pēc tam, kad WordPress administrators ir pieteicies, viņš var piekļūt LiveAgent aģenta panelim tieši no administratora izvēlnes.
Frequently asked questions
Kas ir vienota pieteikšanās?
Vienota pierakstīšanās ir pakalpojums, kas nodrošina sesijas un lietotāja autentifikāciju. Ļauj lietotājam izmantot vienu pieteikšanās datu kopumu (vārdu un paroli), lai piekļūtu vairākām lietojumprogrammām.
Vai vienota pieteikšanās ir droša?
Vienota pierakstīšanās samazina hakeru uzbrukuma iespējamību. Lietotājs pieslēdzas tikai vienu reizi dienā un izmanto tikai vienu akreditācijas datu kopumu.Tas uzlabo organizācijas drošību. Ja katrai lietojumprogrammai viņiem ir nepieciešama atsevišķa parole un vārds, tas nav tik droši.
Vai LiveAgent nodrošina vienotas pieteikšanās iespēju?
LiveAgent ir vienotas pieteikšanās iespēja ar citām uz PHP balstītām lietojumprogrammām, piemēram, WordPress vai Magento.
Expert note
Vienota pierakstīšanās ir lietderīgs elements, kas nodrošina ērtības un uzlabo lietotāja pieredzi, izmantojot vienu autorizācijas datu kopumu atbildēm vairākās lietojumprogrammās.

Tekstā tiek aprakstīta klientu datubāze un palīdzības pieteikumu sistēma IT pieteikumu apstrādei. Tas piedāvā palīdzības pieteikumu pārvaldību un kopīgošanu, kā arī klientu informāciju un atvērtā avota palīdzības pieteikumu sistēmu. LiveAgent piedāvā alternatīvu risinājumu klientu apkalpošanas un datu pārvaldības programmām. Uzņēmums piedāvā atbalstu, datu migrāciju, kā arī seminārus un rakstīšanas testus.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas ietver VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu un vairāk. Piedāvā demonstrācijas un bezmaksas izmēģinājuma periodu. Uzņēmumam ir sadarbības partneri un balvas un sertifikāti. Noteikumi un nosacījumi attiecas uz privātuma politiku un drošības noteikumiem.© 2004-2023 Quality Unit, LLC. Visas tiesības rezervētas.
Tekstā tiek aprakstīts, kā izveidot efektīvu digitālā mārketinga stratēģiju, izmantojot personalizētus e-pastus un veiksmīgus saziņas kanālus. Ieteicams izmantot iekļaušanas e-pasta sagataves, lai uzlabotu klientu attiecības un pielāgotu produktus klientu vēlmēm. Zimbra ir uzlabots biznesa e-pasta risinājums un ir pieejams LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēmā. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas un citus risinājumus.
Apmēram 42% klientu dod priekšroku tiešsaistes čata veidam, salīdzinot ar e-pastu un sociālajiem medijiem. LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzas funkcijas un integrācijas ar citiem pakalpojumiem. Uzņēmumam ir arī atbalsta portāls un datu migrācijas iespējas. Ir pieejami arī citi alternatīvu programmatūras, un uzņēmums sadarbojas ar VoIP partneriem. Sales kontakts ir pieejams, lai sazinātos ar uzņēmumu.