Kas ir Tīkla virzītāja rādītājs (NPS)?
Tīkla virzītāja rādītājs ir statistiks lielums, kas parāda jūsu klienta lojalitāti. Tas parāda, cik liela iespējamība, ka klients ieteiks jūsu pakalpojumus vai produktus citiem cilvēkiem. Tas palīdz atklāt arī klientus, kuriem ir nosliece uz kurnēšanu.
Tīkla virzītāja rādītāja analīze parasti ietver virkni jautājumu, lai noteiktu jūsu klientu rīcības iemeslu, neatkarīgi no tā, vai viņi aktīvi reklamē jūsu produktus vai noklusē.
Frequently Asked Questions
Kas ir Tīkla virzītāja rādītājs (NPS)?
Tīkla virzītāja rādītājs (NPS) ir metrika konkrēta uzņēmuma klientu lojalitātes novērtēšanai. Tas ir alternatīvs mērījums klientu uzticībai. Pēc “Bain & Company” pētījumiem, NPS var palielināt kompānijas ienākumus.
Kā aprēķināt NPS?
Lai aprēķinātu NPS, atņemiet kritiķu procentu no atbalstītāju un virzītāju procenta. Piemēram, ja 50% no respondentiem bija veicinātāji un 20% bija kritiķi, NPS rezultāts ir 30%. Jo lielāks šis procents, jo labāk uzņēmumam.
Kā mērīt NPS LiveAgent?
Jūs varat izmērīt tīkla virzītāja rādītāja rezultātu ar LiveAgent. Kā lietotājam jums ir piekļuve visiem rīkiem, kas nepieciešami, lai veiktu aptaujas un novērtētu klientu apmierinātību. LiveAgent piedāvā integrāciju ar Nicereply. Tas ir pilnībā pielāgojams klientu apmierinātības aptaujas rīks. Tas nodrošina daudzas klientu aptauju izplatīšanas metodes.
Expert’s note
Tīkla virzītāja rādītājs (NPS) ir metrika klientu lojalitātes novērtēšanai. Tam ir liela nozīme uzņēmuma izaugsmē un ienākumos. Aprēķina, izmantojot atbalstītāju un kritiķu procentuālo attiecību.
Informācijas pārvaldība un zināšanu pārvaldība
Informācijas un zināšanu pārvaldība uzņēmumam nodrošina efektivitāti, inovācijas veicināšanu un konkurences priekšrocības. Zināšanu pārvaldība integrē datu un pieredzi, nodrošinot uzņēmuma izaugsmi. Galvenā atšķirība ir mērķis - informācijas pārvaldība uzskata datu skaidrību, bet zināšanu pārvaldība veicina praktisku pielietojumu.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzvalodu atbalstu un uzlabo klientu apmierinātību, samazinot aģentu darba laiku. Tās funkcijas ietver Facebook integrāciju, zvanu centru, pašapkalpošanos un tiešsaistes čatu. Uzņēmums LiveAgent arī piedāvā VoIP tālruņa sistēmas un sūdzību pārvaldību. Tai ir plašas iespējas uzlabot klientu apkalpošanu un pārdošanu tiešsaistē.