Bezmaksas Izmēģinājums

Tīkla virzītāja rādītājs (NPS)

Kas ir Tīkla virzītāja rādītājs (NPS)?

Tīkla virzītāja rādītājs ir statistiks lielums, kas parāda jūsu klienta lojalitāti. Tas parāda, cik liela iespējamība, ka klients ieteiks jūsu pakalpojumus vai produktus citiem cilvēkiem. Tas palīdz atklāt arī klientus, kuriem ir nosliece uz kurnēšanu.

Tīkla virzītāja rādītāja analīze parasti ietver virkni jautājumu, lai noteiktu jūsu klientu rīcības iemeslu, neatkarīgi no tā, vai viņi aktīvi reklamē jūsu produktus vai noklusē.

Frequently asked questions

Kas ir Tīkla virzītāja rādītājs (NPS)?

Tīkla virzītāja rādītājs (NPS) ir metrika konkrēta uzņēmuma klientu lojalitātes novērtēšanai. Tas ir alternatīvs mērījums klientu uzticībai. Pēc “Bain & Company” pētījumiem, NPS var palielināt kompānijas ienākumus.

 

Kā aprēķināt NPS?

Lai aprēķinātu NPS, atņemiet kritiķu procentu no atbalstītāju un virzītāju procenta. Piemēram, ja 50% no respondentiem bija veicinātāji un 20% bija kritiķi, NPS rezultāts ir 30%. Jo lielāks šis procents, jo labāk uzņēmumam.

 

Kā mērīt NPS LiveAgent?

Jūs varat izmērīt tīkla virzītāja rādītāja rezultātu ar LiveAgent. Kā lietotājam jums ir piekļuve visiem rīkiem, kas nepieciešami, lai veiktu aptaujas un novērtētu klientu apmierinātību. LiveAgent piedāvā integrāciju ar Nicereply. Tas ir pilnībā pielāgojams klientu apmierinātības aptaujas rīks. Tas nodrošina daudzas klientu aptauju izplatīšanas metodes.

 

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju