Kas ir tiešsaistes čata istaba?
Tiešsaistes čata istabas vai čata kanāli apzīmē virtuālu vietu internetā, kurā lietotāji sazinās par kopīgu tēmu. Čata istabas ir katras tīmekļa tiešsaistes čata neatņemama sastāvdaļa. Šādu istabu varat izveidot draugiem, ģimenes locekļiem vai suņu mīļotājiem. Vairums čata istabas tiek izveidotas mājaslapā, un daudzās no tām ir iespējams lietot tīmekļa kameras.
Frequently asked questions
Kas ir tīmekļa čata istaba?
Tīmekļa čata istaba ir vieta tiešsaistes saziņai. Tā domāta lietotājiem, kurus interesē viena un tā pati tēma. Tā var būt istaba īpaši tuviem cilvēkiem, bet var būt arī plašākam lokam - vienkārši cilvēkiem ar līdzīgām interesēm. Istabas var tikt iegultas mājaslapās.
Kā es varētu izveidot tīmekļa čata istabu?
Ir plašas iespējas izveidot savu tīmekļa čata istabu. Šim procesam varat izmantot speciāli sagatavotus rīkus. Bet pats svarīgākais ir definēt savu mērķi - kāpēc vēlaties izveidot tīmekļa čata istabu un kādus mērķus tai vajadzētu sasniegt.
Kā izveidot tīmekļa čata istabu?
Lai izveidotu savu tīmekļa čata istabu, vislabāk ir atbildēt uz jautājumu: priekš kam? un kādi mērķi tai sasniedzami, kādiem kontaktiem tai būtu jākalpo. No tehniskā viedokļa, lai izveidotu savu tīmekļa čata istabu, varat izmantot jau gatavus rīkus.
Expert note
Tiešsaistes čata istaba ir virtuāla telpa internetā, kurā lietotāji var sazināties par kopīgu tēmu. Tā ir būtiska mājaslapu sastāvdaļa, kas sniedz iespēju sazināties ar apmeklētājiem reāllaikā un nodrošina augstāku klientu apkalpošanas produktivitāti.

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzas funkcijas, integrācijas un cenas ir pieejamas. Palīdzības dienesta programmatūra izklaides nozarei un nekustamā īpašuma nozarei piedāvā praktisku WYSIWYG redaktoru, kā arī bezmaksas demonstrāciju. Uzņēmums piedāvā arī atbalstu, migrāciju un partnerības programmu. LiveAgent ir ideāls risinājums izklaides industrijai un tiešais čats ir lielisks veids, kā uzlabot klientu apkalpošanu automašīnu tirdzniecības uzņēmumos.
Tīmekļa čats ir lētāks nekā tālruņa zvani, un viens cilvēks var apkalpot vairākus klientus vienlaikus, uzlabot klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas apjomus. Zināšanu bāze ir tiešsaistes bibliotēka ar informāciju par produktiem un pakalpojumiem, ko var izmantot jebkurā vietā. Uzņēmumiem ir jāizvēlas piemērotākā zināšanu bāze. LiveAgent piedāvā vairākas funkcijas un integrācijas, kas var izraisīt piedāvājuma pieprasījumu.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā VoIP tālruņa un ienākošo zvanu centra sistēmas. Tā kā uzņēmums tiecas uz sadarbību, tajā ir arī partneru programma. LiveAgent nodrošina arī populāras pašapkalpošanās un sūdzību pārvaldības sistēmas. Savienojoties ar LiveAgent, var saņemt jaunākās ziņas un atjauninājumus.
vCita ir tikšanās plānošanas rīks, kas lietderīgi izmantojams mazajiem uzņēmumiem, tam ir klientu pārvaldības un mārketinga rīki. Izmantojot vCita integrāciju ar LiveAgent, var izveidot efektīvu darbplūsmu, plānot tikšanās laikus un sarunas ar klientiem, kā arī saņemt informāciju par esošajiem un jaunajiem klientiem. LiveAgent ir programmatūra, kas nodrošina reāllaika klientu apkalpošanu un integrāciju ar uKit vietnēm. Daudzprofilu zināšanu bāze ļauj uzņēmumiem izveidot klientu portālus ar unikāliem dizainiem un saturu.