Kas ir Sandbox?
Sandbox ir tikai iekšējs LiveAgent konts, kas parasti tiek instalēts kā 14 dienu izmēģinājuma versija. Atsevišķi klienti var pieprasīt pagarinājumu, ja nepieciešams veikt papildu testus. Vairumā gadījumu pietiek ar 14 dienu izmēģinājuma periodu.
Frequently asked questions
Kāda ir Sandbox definīcija?
Sandbox ir iekšējai lietošanai paredzēts konts. Tas ļauj veikt darbības testus un pārbaudīt jaunas funkcijas pirms to publiskas ieviešanas. Šis risinājums palīdz identificēt iespējamās problēmas, kā arī demonstrēt darbību citiem komandas darbiniekiem.
Vai LiveAgent piedāvā Sandbox?
LiveAgent piedāvā Sandbox. Parasti tā tiek instalēta kā 14 dienu izmēģinājuma versija. Tā ļauj precīzi pārbaudīt, vai viss darbojas tā, kā vēlaties.
Vai programmā LiveAgent var pagarināt Sandbox izmantošanu?
Ja ar 14 dienu izmēģinājuma versiju nepietiek, varat pieprasīt pagarinājumu un turpināt veikt nepieciešamos testus. Tomēr vairumā gadījumu 14 dienu periods ir pietiekams.
Expert note
Sandbox ir iekšējai lietošanai paredzēts konts, kas ļauj veikt darbības testus un pārbaudīt jaunas funkcijas pirms to publiskas ieviešanas. Tas palīdz identificēt problēmas un demonstrēt citiem komandas locekļiem.

Meklējat alternatīvu Service Hub?
Liveagent ir lieliska Service Hub alternatīva, kas ir visvairāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra mazajam un vidējam biznesam 2020. gadā. Tam ir plašas integrācijas un automatizācijas iespējas, arī e-pasta sūtīšana un failu pievienošana ir viegli. Klientu atsauksmes ir ļoti pozitīvas, un Liveagent ir izvēlējusies vairākas kompānijas.
Meklējiet alternatīvu osTicket?
Liveagent ir platforma, kas piedāvā dažādus rīkus, lai sazinātos ar klientiem un uzlabotu reklāmguvumu. Tā piedāvā iespēju īstenot reāllaika čatu, sekot un atbildēt uz sociālo tīklu ziņām, veikt videočatus un izmantot interaktīvo balss atbildi. Tā arī ļauj reģistrēt un saglabāt visus zvanus, kas veikti, izmantojot platformu. Liveagent piedāvā arī zināšanu bāzes veidošanu, forumus un pieteikumu apstrādes automātizāciju.