Sandbox

Kas ir Sandbox?

Sandbox ir tikai iekšējs LiveAgent konts, kas parasti tiek instalēts kā 14 dienu izmēģinājuma versija. Atsevišķi klienti var pieprasīt pagarinājumu, ja nepieciešams veikt papildu testus. Vairumā gadījumu pietiek ar 14 dienu izmēģinājuma periodu.

Frequently asked questions

Kāda ir Sandbox definīcija?

Sandbox ir iekšējai lietošanai paredzēts konts. Tas ļauj veikt darbības testus un pārbaudīt jaunas funkcijas pirms to publiskas ieviešanas. Šis risinājums palīdz identificēt iespējamās problēmas, kā arī demonstrēt darbību citiem komandas darbiniekiem.

 

Vai LiveAgent piedāvā Sandbox?

LiveAgent piedāvā Sandbox. Parasti tā tiek instalēta kā 14 dienu izmēģinājuma versija. Tā ļauj precīzi pārbaudīt, vai viss darbojas tā, kā vēlaties.

 

Vai programmā LiveAgent var pagarināt Sandbox izmantošanu?

Ja ar 14 dienu izmēģinājuma versiju nepietiek, varat pieprasīt pagarinājumu un turpināt veikt nepieciešamos testus. Tomēr vairumā gadījumu 14 dienu periods ir pietiekams.

 

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Expert note

Sandbox ir iekšējai lietošanai paredzēts konts, kas ļauj veikt darbības testus un pārbaudīt jaunas funkcijas pirms to publiskas ieviešanas. Tas palīdz identificēt problēmas un demonstrēt citiem komandas locekļiem.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Liveagent ir lieliska alternatīva HubSpot Service Hub. Atklājiet mūsu daudzkanālu vienoto iesūtni un ātrāko čata logrīku tirgū.

Meklējat alternatīvu Service Hub?

Liveagent ir lieliska Service Hub alternatīva, kas ir visvairāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra mazajam un vidējam biznesam 2020. gadā. Tam ir plašas integrācijas un automatizācijas iespējas, arī e-pasta sūtīšana un failu pievienošana ir viegli. Klientu atsauksmes ir ļoti pozitīvas, un Liveagent ir izvēlējusies vairākas kompānijas.

Vai jūs zināt, kas padara LiveAgent par labu izvēli programmatūras izstrādes uzņēmumiem? Lūk, trīs iemesli, kāpēc izvēlēties mūs.

Vērtība jebkurā nozarē

Klients var sazināties ar uzņēmumu caur tiešsaistes čatu, e-pastu vai zvanu, un vienota iesūtne apkopo visu informāciju, lai varētu uzraudzīt viņu vajadzības. LiveAgent piedāvā alternatīvu un ļauj salīdzināt risinājumu funkcijas un cenas.

Meklējiet īsto alternatīvu osTicket? Salīdziniet LiveAgent un osTicket tagad un iegūstiet labāku klientu atbalsta programmatūru jau šodien.

Meklējiet alternatīvu osTicket?

Liveagent ir platforma, kas piedāvā dažādus rīkus, lai sazinātos ar klientiem un uzlabotu reklāmguvumu. Tā piedāvā iespēju īstenot reāllaika čatu, sekot un atbildēt uz sociālo tīklu ziņām, veikt videočatus un izmantot interaktīvo balss atbildi. Tā arī ļauj reģistrēt un saglabāt visus zvanus, kas veikti, izmantojot platformu. Liveagent piedāvā arī zināšanu bāzes veidošanu, forumus un pieteikumu apstrādes automātizāciju.

LiveAgent ir lieliska alternatīva SysAid. Uzziniet vairāk par mūsu palīdzības dienestu un sāciet bezmaksas izmēģinājuma versiju jau šodien.

Meklējat SysAid alternatīvu?

LiveAgent piedāvā tiešsaistes tērzēšanu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, lai nodrošinātu izcilu klientu atbalstu. Uzņēmumi var izmantot dažāda lieluma izdevīgus tarifu plānus vai izmēģināt bezmaksas 14 dienu versiju. Nav nepieciešami kredītkartes dati.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju