Kas ir Sandbox?
Sandbox ir tikai iekšējs LiveAgent konts, kas parasti tiek instalēts kā 14 dienu izmēģinājuma versija. Atsevišķi klienti var pieprasīt pagarinājumu, ja nepieciešams veikt papildu testus. Vairumā gadījumu pietiek ar 14 dienu izmēģinājuma periodu.
Frequently Asked Questions
Kāda ir Sandbox definīcija?
Sandbox ir iekšējai lietošanai paredzēts konts. Tas ļauj veikt darbības testus un pārbaudīt jaunas funkcijas pirms to publiskas ieviešanas. Šis risinājums palīdz identificēt iespējamās problēmas, kā arī demonstrēt darbību citiem komandas darbiniekiem.
Vai LiveAgent piedāvā Sandbox?
LiveAgent piedāvā Sandbox. Parasti tā tiek instalēta kā 14 dienu izmēģinājuma versija. Tā ļauj precīzi pārbaudīt, vai viss darbojas tā, kā vēlaties.
Vai programmā LiveAgent var pagarināt Sandbox izmantošanu?
Ja ar 14 dienu izmēģinājuma versiju nepietiek, varat pieprasīt pagarinājumu un turpināt veikt nepieciešamos testus. Tomēr vairumā gadījumu 14 dienu periods ir pietiekams.
Expert’s note
Sandbox ir iekšējai lietošanai paredzēts konts, kas ļauj veikt darbības testus un pārbaudīt jaunas funkcijas pirms to publiskas ieviešanas. Tas palīdz identificēt problēmas un demonstrēt citiem komandas locekļiem.
Kā aktivizēt savu Instagram spraudni LiveAgent programmā
LiveAgent integrē Instagram klientu apkalpošanu, ļaujot uzņēmumiem pārvaldīt visus klientu pieprasījumus no Instagram tieši LiveAgent panelī. Lai aktivizētu integrāciju, jāveic daži vienkārši soļi. Uzziniet, kā to darīt un sazinieties ar LiveAgent atbalstu.
Kā izveidot un pievienot birkas LiveAgent
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un citas saziņas risinājumus. Izmantojot birkas, var sakārtot un prioritizēt klientu pieteikumus, uzlabojot komandas sadarbību un klientu pieredzi. Uzziniet, kā izveidot un pievienot birkas, lai optimizētu pieteikumu pārvaldību.
Detalizēts Palīdzības Dienesta Funkciju Pārskats
LiveAgent piedāvā plašu līdzekļu un funkciju klāstu, kā arī centrālo platformu klientu pieprasījumu pārvaldīšanai un atbildēšanai. Šajā programmā ir iekļauti daudzi līdzekļi, tostarp automatizācijas nosacījumi, atskaišu informācijas panelis, gamifikācijas līdzekļi un tiešsaistes čata funkcija.
Iepriekšsagatavotas ziņas (makrosi) LiveAgent sistēmā
Pašapkalpošanās programmatūra, klientu apkalpošanas programmatūra, VoIP tālruņa sistēmas un citas lietderīgas programmatūras, kas piedāvātas LiveAgent sistēmā. Izmēģiniet visus saziņas kanālus, kamēr jūsu LiveAgent ir gatavs.