Kas ir robotizēts numura sastādītājs?
Robotizēts numura sastādītājs ir programmatūras sistēma, kas ļauj veikt vienlaicīgus zvanus un nosūtīt iepriekš ierakstītas ziņas lielam cilvēku skaitam vienlaikus. Robotizēts numura sastādīšanas rīks automātiski izsauc numuru no kontaktsaraksta datu bāzes un atskaņo balss ziņas, tiklīdz zvanu kāds saņem. Šī automātiskā numura sastādīšanas sistēma var arī noteikt, vai uz zvanu atbild balss pasta pakalpojums vai automātiskais atbildētājs, un atskaņot citu ziņu.
Robotizētus numura sastādītājus var konfigurēt, lai tie atskaņotu vai nu ierakstītu balss ziņu, vai arī teksta interpretācijas ziņu, ko sistēma atskaņo balsī, balstoties uz jūsu tekstu. Šīs ziņas varat arī personalizēt, pamatojoties uz pieejamo informāciju par klientu. Dažas citas šīs automātiskās numura sastādīšanas sistēmas funkcijas ir: reāllaika atskaites un detalizēti zvanu žurnāli, IVR integrācija, zvanu kampaņu plānošana un pielāgošana, numuru sastādīšanas biežuma maiņu utt.
Pēdējo gadu laikā robotizētos zvanus pikšķerētāji ir plaši izmantojuši nelikumīgos nolūkos. Piemēram, ASV mobilo tālruņu lietotājiem 2018. gadā tika veikti aptuveni 48 miljardi robotizēto zvanu un krāpnieki veica aptuveni 40 procentus no visiem robotizētajiem zvaniem. Šādu informāciju sniedza YouMail, robotizēto zavnu pārvaldes uzņēmums. Tieši tāpēc robotizētie zvani ir iemantojuši sliktu reputāciju un bieži vien tos saistam ar krāpšanos. Neraugoties uz to, 60% robocalls ir likumīgi un tos izmanto daudzas organizācijas un uzņēmumi, piemēram, telekomunikāciju, banku, farmācijas, izglītības, politikas, kā arī labdarības un bezpeļņas nozarēs.
Robotizētā zvana pakalpojums var optimizēt procesu, tiklīdz jums ir nepieciešams pārraidīt savu ziņu lielam cilvēku skaitam vai sniegt tiem būtiskas informācijas atjauninājumu saistībā ar jūsu pakalpojumu vai brīdināt viņus par ārkārtas situāciju. Ar robotizētajiem zvaniem to varat veikt ātri un rentabli. Pakalpojums spēj piegādāt jūsu ziņu dažās sekundēs, kas ir īpaši noderīgi gadījumos, kad ātrums ir kritisks faktors. Robotizētā zvana pakalpojumus parasti izmanto arī tālruņa aptauju veikšanai un klientu atsauksmju apkopošanai.
Frequently asked questions
Kāda ir atšķirība starp robotizētu zvanu un ierakstītu ziņu?
Robotizēti zvani ir automatizēti telefona zvani, ko iniciējusi robotizēta numuru sastādīšanas programmatūras sistēma, lai sasniegtu plašu auditoriju un sniegtu tai būtisku informāciju. Tiklīdz savienojums ir izveidots, sistēma pārraida ierakstītu ziņu adresātam, nevis savieno to ar dzīvu aģentu.
Kas ir robotizēts numura sastādītājs?
Robotizētā numuru sastādīšanas vai robotizēts zvanīšanas pakalpojums var automātiski piegādāt iepriekš ierakstītas ziņas tūkstošiem cilvēku vienlaicīgi. Tas tiek darīts, izmantojot robotizētus numura sastādītājus, programmatūras sistēmas, kas sastāda nepieciešamos numurus no sākotnēji ielādēta kontaktu saraksta, un atskaņo ierakstītās balss ziņas, nevis savieno ar reālu aģentu, kas runā ikreiz, kad adresāts atbild uz zvanu. Neraugoties uz pretrunīgu attieksmi par to, ka krāpnieki ļaunprātīgi izmanto robotizētus numura sastādītājus, robotizētus numuru sastādīšanas pakalpojumus likumīgi izmanto arī uzņēmumi un organizācijas dažādās nozarēs, piemēram, tikšanās atgādinājumiem, kritiskiem atjauninājumu brīdinājumiem, publiskiem paziņojumiem utt.
Vai robotizēts numura sastādītājs ir iekļauts arī LiveAgent?
Liveagent kontaktcentra programmatūras risinājums pašlaik neatbalsta robotizētu numura sastādīšanu. Tomēr tam ir dažādas citi līdzekļi, tostarp gan ienākošo zvanu centrs, gan izejošo zvanu centra iespējas, kas ļauj uzņēmumiem proaktīvi sazināties ar saviem klientiem un potenciālajiem pircējiem, izmantojot funkcionalitāti “noklikšķināt, lai zvanītu”.
Expert note
Robotizēts numura sastādītājs var palīdzēt uzlabot izejošo zvanu efektivitāti, taču svarīgi saglabāt cilvēka mijiedarbību, lai saglabātu klientu apmierinātību.

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā izcilas funkcijas, piemēram, pārdošanas automatizāciju, automatizētas zvanu sistēmas un automatizētu pieteikumu sadali. Tas uzlabo klientu pieredzi, paaugstina apmierinātību un palielina pārdošanas apjomus. Programma ir viegli lietojama un piedāvā dažādus integrācijas kanālus par saprātīgu cenu. Izmēģināt to var bez maksas.
Zvanītāja izsekošanas programmatūra
LiveAgent ir risinājums klientu apkalpošanai, kas nodrošina personalizētu apkalpošanu, ceļa kartēšanu, zvanītāja izsekošanas programmatūru un citus rīkus. To var iestatīt un pielāgot, lai uzlabotu klientu pieredzi. Zvanītāja izsekošanas programmatūra ļauj iegūt informāciju par zvanītājiem, kas var būt noderīga mārketinga kampaņu izstrādei. LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju, demonstrācijas un atbalsta pakalpojumus.
Prognozējošais numura sastādītājs
Prognozējošais numura sastādītājs ir izejošo zvanu centru populāra automatizētā numura sastādīšanas sistēma. Maksimalizējot aģentu efektivitāti un labāk izprastot kontekstu zvanītājam, šis risinājums samazina maksu par zvanu un palielina faktisko sarunu laiku. Prognozējošie numura sastādītāji ir likumīgi, bet ASV tālruņa patērētāju aizsardzības likums aizliedz uzņēmumiem izmantot automātiskos numura sastādītājus. Cena par prognozējošo numura sastādītāju var svārstīties no $3000 līdz pat $300’000. Prognozējošais numura sastādītājs un progresīvais numura sastādītājs ir divas populārākās numura sastādīšanas sistēmas izejošajiem zvanu centriem.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru ar dažādām integrācijām, kas ietver tālruņa numura sastādītāju un zvanu centra rīkus. Tiek piedāvāta bezmaksas izmēģinājuma versija un atbalsta pakalpojumi, kā arī ilgtermiņa partnerība. Savienojamība ar starptautiskiem klientiem ir iespējama. Uzņēmums uzsvēra drošības politiku svarīgumu.