Kas ir tālruņa numura sastādītājs?
Tālruņa numura sastādītājs ir programmatūras sistēma, kas vienkāršo izejošo zvanu procesu. Zvanu centru nozarē tālruņa numura sastādītājus var rupji iedalīt divās kategorijās – manuālie tālruņa numura sastādītāji un automatizētie tālruņa numura sastādītāji (piemēram, prognozējošais numura sastādītājs). Manuālie numura sastādītāji — visvienkāršākais zvanu centra sastādītāju veids — prasa aģentiem manuāli sastādīt klientu vai uzņēmumu tālruņu numurus. Tie galvenokārt tiek izmantoti klientu atbalstam vai vienkāršām izejošo zvanu kampaņām.
Automātiskie numura sastādītāji tiek plaši izmantoti zvanu centros, kur pārdošanas komandas tos izmanto izejošajam starptautiskajam un valsts mēroga telemārketingam, tirgus izpētei un klientu apkalpošanas uzturēšanai. Automātiskā numuru sastādīšana programmatūras sistēmās ļauj aģentiem veikt lielus izejošo tālruņa zvanu apjomus, neveicot manuālu katra numura sastādīšanu. Atšķirībā no manuālajiem tālruņu sastādītājiem, tie automātiski sastāda potenciālo pircēju numurus no sākotnēji ielādēto tālruņu numuru saraksta un pēc tam zvanu ar aģentu tikai tad, kad tiek sasniegts dzīvs cilvēks.
Izmantojot balss noteikšanas tehnoloģijas, automātiskie zvanītāji var noteikt balss pasta atbildi, automātiskos atbildētājus, atvienotus savienojumus, aizņemtos signālus un neatbildētus zvanus. Automātisko numura sastādīšanas programmu var arī konfigurēt, lai savienotu personu no otra gala ar IVR (Interaktīvā Balss Atbildi) un atskaņotu iepriekš ierakstītas ziņas. Dažādi automātisko numura sastādītāju veidi — prognozējošie numura sastādītāji, priekšapskates numura sastādītāji, jaudīgie numura sastādītāji un prognozējošās numura sastādīšanas sistēmas — var vēl vairāk optimizēt izejošo zvanu kampaņas, piedāvājot dažādas funkcijas un iespējas.
Automātiskās balss numuru sastādīšanas sistēmas palīdz aģentiem nodrošināt vispārējo zvanu centru produktivitāti. Tās palīdz samazināt dīkstāvi, palielināt efektivitāti un ļauj zvanu centru aģentiem sazināties ar lielāku potenciālo klientu un pircēju apjomu. Pētījumi liecina, ka automātiskais numura sastādītājs var palielināt aģenta produktivitāti līdz pat 300%, samazinot aģenta dīkstāvi un proporcionāli palielinot aģenta sarunas laiku stundā.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.
Frequently Asked Questions
Kas ir tālruņa numura sastādītāji?
Tālruņa numura sastādītāji ir programmatūras sistēmas, kas vienkāršo izejošo zvanu procesu zvanu centros. Tai laikā, kad manuālie tālruņa numura sastādītāji prasa aģentiem veikt izejošos zvanus manuāli, automātiskās numura sastādīšanas sistēmas ļauj aģentiem ērti un efektīvi veikt izejošos zvanus automātiski. Tie var ievērojami palielināt aģentu produktivitāti un veiktspēju, samazinot aģenta dīkstāvi un palielinot sarunas laiku.
Kā strādā tālruņa numura sastādītāji?
Izmantojot manuālos tālruņa numura sastādītājus, aģenti sāk izejošos zvanus, manuāli sastādot numurus no kontaktu saraksta. Automātisko numura sastādītāju gadījumā sistēma norāda datoram, kuri numuri no kontaktpersonu saraksta ir jāsastāda un kā reaģēt, ja kāds paceļ klausuli otrā galā vai ja ir aizņemts signāls, balss pasts vai automātiskais atbildētājs. Atkarībā no izmantotā numura sastādītāja tipa sistēmu var konfigurēt, lai tā savienotu zvanu ar dzīvu aģentu, tiklīdz kāds no adresātiem paceļ klausuli, atskaņotu iepriekš ierakstītu audioziņu, ja pašlaik nav pieejamu aģentu, vai arī atcelt zvanu, ja neviens neatbild ilgāk par 25 sekundēm vai tiek sadzirdēts aizņemts signāls.
Vai tālruņa numura sastādītāji ir iekļauti LiveAgent programmatūrā?
Lai gan LiveAgent kontaktu centra risinājums ietver gan ienākošās, gan izejošās zvanīšanas iespējas, tā izejošā zvanu centra funkcionalitāte pašlaik tiek realizēta ar 'noklikšķināt, lai zvanītu" mehānismu. Izmantojot numura sastādītāju “noklikšķināt, lai zvanītu”, zvanu centra aģenti var uzsākt izejošos zvanus klientiem vai potenciālajiem pircējiem izmantojot vien dažus klikšķus, pārlūkojot to mājaslapas tieši no LiveAgent informācijas paneļa.
Expert’s note
Tālruņa numura sastādītāji ir programmatūras sistēmas, kas vienkāršo izejošo zvanu procesu zvanu centros, nodrošinot veiksmīgākus zvanus ar pozitīviem biznesa rezultātiem un jaudīgākām saiknēm ar klientiem.
Satura pārvaldība un zināšanu pārvaldība
Satura pārvaldības mērķis ir digitālā satura izveide, kārtošana un publicēšana, nodrošinot saskaņotību dažādās platformās. Zināšanu pārvaldība koncentrējas uz zināšanu iegūšanu, kārtošanu un koplietošanu uzņēmumā, veicinot sadarbību un inovācijas.
Aicinājuma uz rīcību pogas ir svarīgas, lai piesaistītu klientus un veicinātu reklāmguvumu. Krāsas, izvietojums un teksts ir būtiski CTA pogu efektivitātei. Lai izceltu pogu, izmantojiet kontrastējošas krāsas un steidzamu tekstu. Vidējais klikšķu skaits ir atkarīgs no nozares, bet pētījumi liecina, ka CTA pogas ir būtiskas reklāmguvumam.
The article emphasizes the importance of providing customers with access to content that can help solve problems related to the company's products or services. LiveAgent's knowledge base allows for customization based on product categories and customer types. The article also mentions the process of creating a LiveAgent account and panel, with a reminder that the website uses cookies. Interested parties are invited to sign up for a demonstration of LiveAgent's services.