Automatizētās zvanu sistēmas

Kas ir automatizētās zvanu sistēmas?

Automatizētās zvanu sistēmas ir biznesa programmatūras risinājumi, kas nodrošina mākoņpakalpojumu iespējas tālruņa zvanu automatizēšanai. Tās ļauj uzņēmumiem atbildēt uz ienākošajiem zvaniem un veikt izejošos zvanus bez kontaktcentra aģentu dalības.

Uzņēmumi var izmantot automātiskās zvanīšanas pakalpojumus, lai nosūtītu iepriekš ierakstītu balss ziņu tūkstošiem interesentu un perspektīvajiem pircējiem atbilstības noskaidrošanai vai pārdošanai. Viņi var pat nosūtīt notikumu atgādinājumu vai ārkārtas ziņu visam savam kontaktpersonu sarakstam, ieskaitot komandas locekļus.

Turklāt automatizētās tālruņu sistēmas palīdz uzņēmumiem nosūtīt attiecīgas automātiskā atbildētāja ziņas klientu atbalsta zvaniem.

Zvanu sadales iestatījumi kontaktu centra programmatūrā - LiveAgent

Kā darbojas automatizētās zvanu sistēmas?

Automatizētā zvanu sistēma darbojas gan kā ienākošo zvanu sistēma, gan kā automatizēta izejošo zvanu pārvaldības sistēma.

Ienākošo zvanu sistēmas ļauj ierakstīt unikālu audio ziņu dažādām klientiem svarīgām situācijām, lai katrs zvanītājs varētu izvēlēties no jūsu izvēlnes iespējām un atrisināt kādu konkrētu problēmu. Ja konkrētā ziņa neatrisina problēmu, sistēma var izvēlēties pārsūtīt zvanu pieejamajiem aģentiem.

Kā darbojas automatizētās zvanu sistēmas? - App - Uploads - 2020 - 11 - Call Recording.png

Turklāt šīs automātiskās zvanīšanas sistēmas var izmantot, lai nosūtītu iepriekš ierakstītu ziņu visiem kontaktpersonu sarakstā iekļautajiem lietotājiem, un aģentiem nav tiem jāzvana.

Šeit aprakstīts, kā darbojas automātiskās tālruņu izvēlņu sistēmas.

  • Tās atskaņo ierakstītu ziņu, kad klients zvana uz uzņēmuma vietējo vai bezmaksas numuru.
  • Klients var izvēlēties piemērotu izvēlnes iespēju, izvēloties atbilstošu numuru problēmas atrisināšanai vai saņemot dzīva aģenta atbalstu.
  • Dažas no tām ietver interaktīvas balss zvanu sistēmas, kas ļauj klientiem izteikties par šo jautājumu, nevis tikai nospiest pogu.
  • Izejošie zvani darbojas otrādi. Automatizētā ziņapmaiņas sistēma veic zvanu un vai nu atskaņo ierakstītu ziņu, vai arī savieno sazvanīto ar aģentu, tiklīdz sadzird balsi. Pretējā gadījumā tiek izmantots līdzeklis “Automātiski atstāt ziņu balss pastā”.

Šīs pielāgotās tālruņa izvēlnes sistēmas nodrošina dažādu trešo pušu integrāciju. Piemēram, varat integrēt savu CRM (Klientu Attiecību Pārvaldības) programmatūru, lai tos segmentētu, novērtētu un sekotu saviem potenciālajiem klientiem.

Trešo pušu integrācijas LiveAgent programmatūrā.

Kādas ir automātisko zvanu sistēmu funkcijas?

Visnozīmīgākās automātisko zvanu sistēmu funkcijas ir šādas:

  • Pielāgojams zvanītāja ID — pēc derīga tālruņa numura pārbaudes varat pielāgot savu zvanītāja ID, lai klienti zinātu, kas viņiem zvana.
  • Pielāgots uzņēmuma sveiciens — varat sveikt visus zvanītājus ar pielāgotu ziņu.
  • Lielapjoma balss ziņu apraide — šīs bez-aģentu numuru sastādīšanas sistēmas ļauj uzņēmuma īpašniekiem veikt vienlaicīgus zvanus visiem kontaktiem sarakstā.
  • Zvanu plānošana – Uzņēmumi var iestatīt noteiktu datumu un laiku katram izejošajam zvanam.
  • Balss pasta noteikšana — ja zvanam atbild automātiskais atbildētājs vai balss pasta pakalpojums, automātiskā zvanu sistēma pēc signāla atskaņo ziņu vēlreiz.
  • Balss pasta pārvēršana tekstā — sistēma var nosūtīt teksta ziņu, ja zvanāmajam nav balss pasta iespējas.
  • Automatizēti atbildēšanas pakalpojumi — varat ierakstīt ziņas, kas atrisina klientu sāpīgākos jautājumus.
  • Pielāgojami maršrutēšanas nosacījumi — varat veikt zvanu maršrutēšanu, pamatojoties uz CRM vai palīdzības dienesta datiem, lai nodrošinātu automatizētu interesentu sadalīšanu un netraucētu klientu atbalstu. Varat iestatīt uz prasmēm balstītu maršrutēšanu, kas ir balstīta uz aģentu rezultātiem vai laika maršrutēšanu atbilstoši viņu darba laikam.
  • Reāllaika analīze — Tiešsaistes informācijas panelis ar reāllaika uzraudzības un atskaišu funkcijām var sniegt ieskatu par vidējo atbildes laiku, aģenta veiktspēju un daudz ko citu.
  • Paplašinātas funkcijas — lielākā daļa sistēmu piedāvā uzlabotas funkcijas, piemēram, zvanu ierakstīšanu, videokonferences, sapulču ierakstīšanu un transkripciju, balss pasta transkripciju, zvanu pāradresācijas, aptaujas un balsojumus.

No kā izvairīties, izmantojot automātiskās zvanu sistēmas?

Neērta izvēlne ir viena no sliktākajām lietām, kas var būt automatizētajai zvanu sistēmai. Tas var pārvērst katru zvanītāju par dusmīgu klientu un pamudināt viņus pāriet uz citu pakalpojumu.

Jūsu izvēlnei jābūt lakoniskai un jāpiedāvā iespējas, kas atbilst dažādām situācijām. Izvairieties no gariem sveicieniem, neatbilstošām iespējām un pārāk daudzām izvēlēm, kas varētu mulsināt klientus.

Apslāpēta mūzika un neveikla lietotāja saskarne var arī sabojāt lietotāja pieredzi. Zvanītājiem nevajadzētu līst no ādas ārā, lai saņemtu nepieciešamo atbalstu, un viņiem nevajadzētu klausīties to pašu dziesmu atkal un atkal, kamēr tie gaida savienojumu. Ja nolemjat atskaņot mūziku, ļaujiet zvanītājiem izvēlēties savas iecienītākās melodijas, lai uzlabotu viņu apmierinātību.

No kā izvairīties, izmantojot automātiskās zvanu sistēmas? - App - Uploads - 2021 - 09 - Research 9 75 Percent.svg

Kādas ir priekšrocības, izmantojot automātiskās zvanu sistēmas?

Ja izmantosiet automatizētu zvanu sistēmu, jūs izbaudīsiet šādas priekšrocības:

  • Laika efektivitāte — automatizēti tālruņa zvani strādājot ar garu tālruņu numuru sarakstu var ietaupīt dārgo laiku, palielinot jūsu aģentu efektivitāti un produktivitāti.
  • Izmaksu ietaupījums — pateicoties neierobežotiem zvaniem un pieejamām cenām, jūs varat ietaupīt naudu par izejošajiem zvaniem, vienlaikus apkalpojot klientus visā pasaulē. Automatizēta atbildēšana samazina jūsu aģentu zvanu laiku, papildus samazinot izmaksas.
  • Saīsināts atbildes laiks — Atbilstoša, iepriekš ierakstīta ziņa var palīdzēt ātri atbildēt uz klientu pieprasījumiem.
  • Klientu apmierinātība — jebkurš klients var pārsūtīt zvanu dzīvam aģentam, lai atrisinātu sarežģītus jautājumus.
  • Potenciālo klientu apkalpošana — automātiskā zvanu sadale ļauj netraucēti sekot līdzi potenciālajiem klientiem un palielināt reklāmguvumu rādītājus un pārdošanas apjomus. Varat ģenerēt detalizētu atskaiti par katru zvanu un integrēt sistēmu trešās puses lietojumprogrammās, piemēram, CRM vai palīdzības dienesta programmatūrā.
  • Labāka komandas saziņa un sadarbība — daudzas sistēmas piedāvā komandas ziņapmaiņu un iekšējos zvanīšanas līdzekļus, lai uzlabotu saziņu un sadarbību. Lielākā daļa piedāvā neierobežotu datu krātuvi zvanu ierakstiem, ziņām un koplietojamiem dokumentiem.
Kādas ir priekšrocības, izmantojot automātiskās zvanu sistēmas? - App - Uploads - 2021 - 09 - Illustration.svg

Cik maksā automātiskās zvanu sistēmas?

Automatizētās zvanu sistēmas ir rentabli risinājumi, kuriem nav nepieciešama aparatūras vai programmatūras instalācija.

Atkarībā no pakalpojumu sniedzēja pamatpaketi varat iegūt, sākot ar aptuveni $20 vienam lietotājam mēnesī, bet tādai var būt ierobežotas iespējas. Daži pakalpojumu sniedzēji par uzlabotu paketi prasa turpat vai $200 par lietotāju mēnesī. Daži iekasē mēneša maksu par minūtēm, savukārt citi piedāvā neierobežotas minūtes un īsziņas.

Ja izvēlaties paketi ar gada maksu, varat saņemt gada cenu atlaidi. Ar daudziem papildu lietotāju kontiem iespējama lielapjoma atlaide.

Liveagent varētu būt vispieejamākā iespēja. Sākot ar $49/aģentam/mēnesī un piedāvājot vairāk nekā 180 līdzekļus, tā ir vispieejamākā pakete.

Tas ir premium, visaptveroša pakete, ko jūs maksājat, kamēr lietojat, tāpēc nav gada plāna iespējas. Tam nav nepieciešams ne līgums, ne uzstādīšanas maksa, un jūs to varat uzlabot vai atcelt jebkurā laikā un saņemt bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju (kredītkarte nav nepieciešama), lai izpētītu šīs funkcijas.

Find the right solution for you

LiveAgent offers software for call centers with numerous features and integrations that will make your life easier. Curious about all the opportunities?

Frequently asked questions

Kas ir automatizētās zvanu sistēmas?

Automatizētās zvanu sistēmas ir mākonī balstīti risinājumi, kas ļauj automatizēt zvanus interesentiem, perspektīvajiem pircējiem, klientiem un komandas locekļiem, kā arī atbildēt uz klientu atbalsta zvaniem, izmantojot iepriekš ierakstītas balss ziņas.

Kā darbojas automatizētās zvanu sistēmas?

Sistēma ļauj ierakstīt ziņas atbildēšanai uz klientu vaicājumiem, lai palīdzētu tiem atrisināt problēmas vai pārsūtīt tos pieejamiem aģentiem. Tā automatizē izejošos zvanus, nosūtot balss ziņojumus interesentiem un perspektīvajiem pircējiem, vienlaikus veicot simtiem vai tūkstošiem zvanu.

Kādas ir automatizēto zvanu sistēmu funkcijas?

Šīs sistēmas ļauj pielāgot zvanītāja ID, uzņēmuma sveiciena un pārsūtīšanas nosacījumus, lielapjoma apraides balss ziņas, ieplānot zvanus, ierakstīt zvanus, veidot reāllaika atskaites, veikt videokonferences zvanus un daudz ko citu.

No kā izvairīties lietojot automatizētās zvanu sistēmas?

Izvairieties no gariem sveicieniem, sarežģītas izvēlnes, kurā ir pārāk daudz izvēļu, nepiemērotas iespējas, apslāpēta mūzika un neveikla lietotāja saskarne, jo tas viss mēdz kaitināt klientus.

Kādas ir automatizēto zvanu sistēmu priekšrocības?

Automatizētās zvanu sistēmas ietaupa laiku un naudu, uzlabo aģentu efektivitāti un produktivitāti, kā arī veicina komandas saziņu un sadarbību. Tās samazina atbildes un atrisinājuma laiku, uzlabo klientu apmierinātību un palielina reklāmguvumu līmeni un pārdošanas apjomus.

Cik maksā automatizētās zvanu sistēmas?

Lielākā daļa automatizēto zvanu sistēmu ir pieejamas, taču tās piedāvā dažādas funkcijas. Dažas maksā tikai $20/lietotājam/mēnesī, bet piedāvā ierobežotas funkcijas, savukārt citas maksā desmit reizes vairāk, bet nav tik labas kā daži citi risinājumi. Liveagent piedāvā vairāk nekā 180 funkcijas tikai par $49/aģentam/mēnesī (nav maksas par reģistrēšanos), un jūs maksājat tikai par laiku, kad lietojat.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju