Kas ir automātiskā numura sastādīšana?
Automātiskais zvanītājs (vai automātiskais numura sastādītājs) ir programmatūra, kas automātiski sastāda numurus no zvanu sarakstiem un tādējādi atbrīvo izejošo zvanu centru aģentus no vajadzības manuāli zvanīt uz šiem numuriem. Automātiskās numuru sastādīšanas sistēmas var izmantot dažādi uzņēmumi dažādās nozarēs, tostarp e-komercijā, viesmīlībā, veselības aprūpā, izglītības iestādās, apdrošināšanā un finanšu pakalpojumu sniegšanā, nekustamā īpašuma, parādu piedziņas, politiskajās organizācijās (veicot politiskās kampaņas) un citās. Izmantojot šo automatizēto zvanu sistēmu, uzņēmumi īsā laika periodā var sasniegt simtiem vai pat tūkstošiem klientu, potenciālo pircēju vai interesentu.
Zvanu centru aģenti jau gadu desmitiem izmanto šo automātisko zvanu sistēmu izejošajās kampaņās. Izmantojot manuālos numura sastādītājus, aģenti sastāda numuru, nospiežot to uz tastatūras vai no iepriekš ielādēta kontaktu saraksta programmā CRM (Klientu attiecību pārvaldība), un pēc tam gaida, līdz tiek izveidots savienojums. Automātiskie numura sastādītāji tika izveidoti, lai atvieglotu izejošo numuru sastādīšanas procesu aģentiem un palielinātu aģenta produktivitāti.
Automātisko numura sastādītāju zvanu centra risinājumi ļauj palielināt numuru sastādīšanas ātrumu un pagarināt aģenta sarunu laiku, atšķirojot nost automātiskos atbildētājus un samazinot aģenta gaidīšanas laiku. Tā rezultātā uzlabojas produktivitāte un palielinās zvanu centra efektivitāte. Ja automātiskie zvanītāji tiek izmantoti kā tirdzniecības automāti, tie var vienkāršot potenciālo klientu piesaisti, maksimāli palielināt informatīvo aptvērumu un auksto zvanu efektivitāti, kā arī uzlabot jūsu pārdošanas komandas veiktspēju.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.
Frequently asked questions
Kas ir automātiskā numura sastādīšana?
Atšķirībā no manuālās zvanīšanas (manuālās numura sastādīšanas), kad zvanu centru aģenti sāk izejošos zvanus, manuāli sastādot katru numuru no kontaktu saraksta pa vienam, automātiskās zvanīšanas (automātiskās numuru sastādīšanas) sistēmas ļauj aģentiem automātiski sastādīt numurus no saraksta. Izmantojot automātisko zvanu, aģenti var nekavējoties veikt simtiem vai tūkstošiem automatizētu zvanu, lai sasniegtu klientus vai potenciālos pircējus. Izmantojot Realizējot mārketinga kampaņas, pārdošanas komandas var efektīvi izmantot automātisko zvanīšanu.
Kā darbojas automātiskā numura sastādīšana?
Automātiskie numura sastādītāji, kā to norāda nosaukums, automātiski sastāda numuru un atceļ manuālās numura sastādīšanas nepieciešamību. Tiklīdz numurs ir sastādīts, automātiskās numura sastādīšanas sistēmas var noteikt, vai uz zvanu atbild automātiskais atbildētājs, vai to pacēlusi reāla persona, vai līnija ir aizņemta. Tiklīdz balss detektors ir atpazinis, kurš ir atbildējis uz zvanu, tas vai nu nosūta zvanu pieejamajam aģentam, nodrošina iespēju izvēlni personai, kura atbild, atskaņo iepriekš ierakstītu ziņu vai atstāj balss pastu.
Kā uzstādīt automātisko numura sastādīšanu?
Automātiskās numura sastādīšanas iestatīšanai nepieciešams dators, tālruņa līnija (parastā vai VoIP), balss modems un automātiskā numura sastādīšanas programmatūra. Lai automātiskā numura sastādīšanas programmatūra darbotos, ir jāielādē kontaktpersonu datu bāze, jāiestata zvanu plūsmas un jāpiešķir aģenti. Atkarībā no izmantotā automātiskā numura sastādītāja tipa (prognozējošais numura sastādītājs, jaudīgais numura sastādītājs, priekšskatījuma numura sastādītājs, progresīvais numura sastādītājs) sistēmu var konfigurēt, kā tai reaģēt dažādos gadījumos (piemēram, ja ir aizņemts signāls, ja atbild cilvēks vai tiek detektēts automātiskais atbildētājs utt.).
Vai automātiskā numura sastādīšana ir iekļaut LiveAgent programmatūrā?
Visi mākoņdatošanas zvanu centra risinājumi nodrošina izejošās zvanīšanas iespējas, taču ne visās ir iekļauta automātiskās zvanīšanas funkcionalitāte. LiveAgent kontaktu centra risinājums pašlaik atbalsta 'noklikšķināt, lai zvanītu', kas ir viena no populārākajām tehnoloģijām, kas tiek izmantota mūsdienu zvanu centros līdztekus automātiskajai zvanīšanai. Tas ļauj pārdevējiem, pārlūkojot potenciālo pircēju vai klientu mājalspas, veikt izejošos zvanus vien ar dažiem klikšķiem.
Expert note
Automātiskais numura sastādītājs ir datorprogramma, kas automātiski sastāda zvanu numurus klientu sarakstā, atvieglojot izejošo zvanu procesu. Šī funkcija ir plaši izmantota zvanu centros dažādās nozarēs.

Prognozējošais numura sastādītājs
Uzņēmums LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas un zvanu centra programmatūru, piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju, demonstrāciju un atbalsta pakalpojumus. Uzņēmums arī piedāvā palīdzības dienesta nodaļas organizēšanu un dažādas integrācijas. Nodaļas var uzlabot darbplūsmu un samazināt atbildes laiku, to izveido pievienojot aģentus.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru ar dažādām integrācijām, kas ietver tālruņa numura sastādītāju un zvanu centra rīkus. Tiek piedāvāta bezmaksas izmēģinājuma versija un atbalsta pakalpojumi, kā arī ilgtermiņa partnerība. Savienojamība ar starptautiskiem klientiem ir iespējama. Uzņēmums uzsvēra drošības politiku svarīgumu.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzas funkcijas un integrācijas, tajā ir pieejamas dažādas zināšanu un apmācības iespējas. Uzņēmums piedāvā atbalstu un datu migrāciju, cenas, kā arī iespējas integrēt sistēmas. Tiek piedāvāta bezmaksas izmēģinājuma versija un atbalsta pakalpojumi. LiveAgent var būt alternatīva citām piedāvājumam.
Tekstā tiek apskatīta zvanu centra automatizācijas nozīme uzņēmuma efektivitātes uzlabošanā un izmaksu samazināšanā, kā arī klientu pieredzes uzlabošanā. Tiek minēts LiveAgent risinājums un zvanu centra programmatūra, kas palīdz izveidot virtuālu zvanu centru un automātiski maršrutēt tālruņa zvanus. Saistībā ar klientu apkalpošanu tiek uzsvērta arī efektīva saziņa un labāks apgrozījuma līmenis. ACD automatizācija ir arī apskatīta, izmantojot padziļinātus skaidrojumus no LiveAgent speciālistiem.