Kā darbojas pieteikuma pārsūtīšana?
Pieteikumus var pārsūtīt starp nodaļām un/vai darbiniekiem. Jaunizveidotā tukšā LiveAgent kontā visi pieteikumi pēc noklusējuma nonāk Vispārējā nodaļā. Ja izveidojat vairāk nodaļu un pievienojat vairāk aģentu, varat nolaižamajā izvēlnē izvēlēties, kam nodot pieteikumu pārvaldību.
Visi pieteikumu pārsūtīšanas gadījumi ir apzīmogoti ar laika zīmogu, un pieteikuma pavedienā ir redzams precīzs laiks un par nodošanu atbildīgā persona.

Frequently asked questions
Ko nozīmē pieteikuma pārsūtīšana?
Pieteikuma pārsūtīšana ir darbība, kad pieteikums tiek pārsūtīts no vienas nodaļas uz citu vai no viena aģenta uz citu.
Kā varat lietot pieteikuma pārsūtīšanas iespēju?
Lai izmantotu pārsūtīšanas iespēju, ir jāizvēlas pieteikums, kuru vēlaties pārsūtīt, un pēc tam jāizvēlas aģents vai departaments, uz kuru vēlaties to nosūtīt.
Vai pakalpojumā LiveAgent ir pieejama pieteikuma pārsūtīšanas funkcija?
Pieteikuma pārsūtīšana ir pieejama pakalpojumā LiveAgent. Pēc noklusējuma visi pieteikumi pieder Vispārējai nodaļai. Ja Jums ir vairāk nodaļu un vairāk aģentu, Jums ir jāizdara izvēle nolaižamajā izvēlnē, kam nodot pieteikuma pārvaldību.
Expert note
Izmantojot Pieteikuma pārsūtīšanas iespējas, uzņēmumi var uzlabot klientu apkalpošanas efektivitāti un samazināt laika tēriņus. Izmēģiniet LiveAgent bezmaksas 14 dienu laikā.

Labākā koplietotā pastkaste pilsētā
Saņemot profesionālus e-pastus, svarīgi padarīt pateicības ziņas personalizētas, lai aicinātu uz turpinājumu. LiveAgent piedāvā automatizēt tādus turpinājuma e-pastus, kuri var palīdzēt noslēgt vairāk darījumu. Lai iegūtu aktīvus e-pasta abonentus, ir jāplāno kampaņa un jāsniedz tiem vērtība. Pareiza e-pasta nosūtīšana un noslēgšana ir ļoti būtisks biznesa komunikācijas elements. E-pasta saraksts jāuzlabo un jātīra, lai uzlabotu marketinga metrikas. Pēcpārdošanas e-pasta sagataves var palīdzēt atgriezt klientus.
Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent
Pieprasījums pēc personalizētas pieredzes un mācību video saturu mobilo ierīču vietnēm pieaug. Vairāk nekā puse no viedtālruņu lietotājiem iepirksies no uzņēmumiem, kas nodrošina šādu saturu. Lai uzlabotu klientu iesaisti, LiveAgent piedāvā daudzkanālu atbalstu, automatizāciju un personalizētu pakalpojumu reāllaikā. Tāpat arī ir iespējams izveidot ārējas zināšanu bāzes, lai sniegtu atbalstu 24/7.