Kā darbojas pieteikuma pārsūtīšana?
Pieteikumus var pārsūtīt starp nodaļām un/vai darbiniekiem. Jaunizveidotā tukšā LiveAgent kontā visi pieteikumi pēc noklusējuma nonāk Vispārējā nodaļā. Ja izveidojat vairāk nodaļu un pievienojat vairāk aģentu, varat nolaižamajā izvēlnē izvēlēties, kam nodot pieteikumu pārvaldību.
Visi pieteikumu pārsūtīšanas gadījumi ir apzīmogoti ar laika zīmogu, un pieteikuma pavedienā ir redzams precīzs laiks un par nodošanu atbildīgā persona.
Frequently Asked Questions
Ko nozīmē pieteikuma pārsūtīšana?
Pieteikuma pārsūtīšana ir darbība, kad pieteikums tiek pārsūtīts no vienas nodaļas uz citu vai no viena aģenta uz citu.
Kā varat lietot pieteikuma pārsūtīšanas iespēju?
Lai izmantotu pārsūtīšanas iespēju, ir jāizvēlas pieteikums, kuru vēlaties pārsūtīt, un pēc tam jāizvēlas aģents vai departaments, uz kuru vēlaties to nosūtīt.
Vai pakalpojumā LiveAgent ir pieejama pieteikuma pārsūtīšanas funkcija?
Pieteikuma pārsūtīšana ir pieejama pakalpojumā LiveAgent. Pēc noklusējuma visi pieteikumi pieder Vispārējai nodaļai. Ja Jums ir vairāk nodaļu un vairāk aģentu, Jums ir jāizdara izvēle nolaižamajā izvēlnē, kam nodot pieteikuma pārvaldību.
LiveAgent ir populāra zvanu centra programma ar daudzvalodu atbalstu un funkcijām, kas uzlabo klientu apkalpošanu un palielina pārdošanas apjomus, nodrošinot čatu, zvanu, videozvanu un citu saziņas veidu atbalstu. Tas ir rentabls risinājums ar plašu klāstu un iespēju ātri sniegt atbildes, un klienti var sazināties viegli un gandrīz tūlītēji saņemt atbildes.
Jaunuzņēmumu iesūtīšanas katalogu kontrolsaraksts
Tekstā tiek apskatīta klientu vērtība un kā var uzlabot klientu atbalstu, izmantojot LiveAgent programmatūru, kas piedāvā daudzas funkcijas, kā arī bezmaksas demonstrāciju. Lai sasniegtu labu klientservisu, ir jāizmanto aktīvas klausīšanās prasmes un empātijas demonstrēšana. Svarīgi ir arī pareizi novietot un saistīt Aicinājuma Uz Rīcību pogas. Tulkojumus tiešsaistes atsauksmēs vajadzētu veikt profesionāli.
LiveAgent ir uzņēmuma IT atbalsta programmatūra Latvijā, kas palielina klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus, piedāvājot daudzvalodu klientu apkalpošanu un automatizētu konfigurācijas pārvaldību. Pielāgojot produktus un pakalpojumus, uzņēmumi var uzlabot klientu atbalstu un veicināt biznesa veiksmi.