Kā darbojas pieteikuma pārsūtīšana?
Pieteikumus var pārsūtīt starp nodaļām un/vai darbiniekiem. Jaunizveidotā tukšā LiveAgent kontā visi pieteikumi pēc noklusējuma nonāk Vispārējā nodaļā. Ja izveidojat vairāk nodaļu un pievienojat vairāk aģentu, varat nolaižamajā izvēlnē izvēlēties, kam nodot pieteikumu pārvaldību.
Visi pieteikumu pārsūtīšanas gadījumi ir apzīmogoti ar laika zīmogu, un pieteikuma pavedienā ir redzams precīzs laiks un par nodošanu atbildīgā persona.

Frequently asked questions
Ko nozīmē pieteikuma pārsūtīšana?
Pieteikuma pārsūtīšana ir darbība, kad pieteikums tiek pārsūtīts no vienas nodaļas uz citu vai no viena aģenta uz citu.
Kā varat lietot pieteikuma pārsūtīšanas iespēju?
Lai izmantotu pārsūtīšanas iespēju, ir jāizvēlas pieteikums, kuru vēlaties pārsūtīt, un pēc tam jāizvēlas aģents vai departaments, uz kuru vēlaties to nosūtīt.
Vai pakalpojumā LiveAgent ir pieejama pieteikuma pārsūtīšanas funkcija?
Pieteikuma pārsūtīšana ir pieejama pakalpojumā LiveAgent. Pēc noklusējuma visi pieteikumi pieder Vispārējai nodaļai. Ja Jums ir vairāk nodaļu un vairāk aģentu, Jums ir jāizdara izvēle nolaižamajā izvēlnē, kam nodot pieteikuma pārvaldību.
- Kas ir palīdzības dienesta piezīmes? (+ bezmaksas izmēģinājuma versija) | LiveAgent
- Palīdzības dienesta programmatūra Fitnesa un Veselības aprūpes nozarei
- Palīdzības pieteikuma veidlapa [skaidrojums]
- Palīdzības dienesta programmatūra Modes Industrijai | LiveAgent
- Izsekotājs (skaidrojums)
- Palīdzības pieteikumu kopīgošana [Explained]
- Kas ir palīdzības pieteikumu lauki? (+ bezmaksas izmēģinājuma versija) | LiveAgent
- Pieteikumu atkārtota piešķiršana [Skaidrojums]