Kas ir maksa par kontaktu?
Tas ir viens no svarīgākajiem veiktspējas rādītājiem (KPI) zvanu centra vidē. Tam ir būtiska nozīme izdevumu/ienākumu analīzē. Izmaksas par kontaktu norāda, cik maksā katra mijiedarbība ar klientu.
Visas zvanu centra darbības, piemēram, tālruņa pacelšana vai e-pasta sūtīšana, atspoguļojas kontaktu centra izmaksās. Tas ietver arī budžeta rezervēšanu jūsu darbinieku algām, uzņēmuma tehnoloģiju izmaksām, kā arī maksājumus par jebkuru nepieciešamo programmatūru.
Maksas par kontaktu KPI ir saistīts ar vidējo apstrādes laiku (AHT), atbildes laiku un maksu par zvanu metrikām. Tas ir saistīts arī ar klientu apmierinātības rādītāju un klientu apkalpošanas kvalitāti.
Kā aprēķināt maksu par kontaktu?
Ir diezgan vienkārši aprēķināt maksu par kontaktu jūsu zvanu centrā. Zvanu centra kopējās izmaksas ir jādala ar klientu kontaktu skaitu noteiktā laika periodā (nedēļā, mēnesī, ceturksnī utt.).
Izmaksu aprēķina pamatformula ir šāda:
Maksa par kontaktu = Kopējās zvanu centra izmaksas / Klientu kontaktu skaits
Klienta kontakts ietver dažādus veidus, kā sazināties ar klientiem. Tie varētu būt zvani klientiem, e-pasti, sociālo mediju pieminējumi utt., un to visu kombinācija. Noteikti definējiet šo mainīgo, izmantojot maksas par kontaktu formulu.
Ir svarīgi atcerēties arī to, ka citi faktori, piemēram, aģentu ražīgums, algu līmenis un pamatcēloņu likvidēšana, var būtiski ietekmēt jūsu maksu par kontaktu.
Kā samazināt maksu par kontaktu?
Ir dažas iespējas, kā samazināt maksu par kontaktu. Jums jāatceras, ka, lai gan varat samazināt savu rīcības budžetu, jūsu nodrošinātajai klientu apkalpošanas kvalitātei nekad nevajadzētu samazināties.
Tālāk ir sniegti daži padomi, kā samazināt maksu par kontaktu zvanu centrā
- interaktīvā balss atbilde (IVR) — tā var palīdzēt jūsu aģentiem veikt zvanītāja identifikācijas procesu, tikt galā ar bezatbildīgiem zvanītājiem utt.
- atzvana funkcija — tā ļauj klientiem izvēlēties, vai tie vēlas, lai jūsu aģenti tiem atzvanītu vēlāk, tiklīdz tie ir pieejami.
- ACD pārvirzīšana — varat konfigurēt, kā zvani tiek pārvirzīti centra aģentiem, pamatojoties uz iepriekš definētiem nosacījumiem.
- pašapkalpošanās iespēja — tādējādi klienti var paši atrisināt problēmas.
- zvanu centra programmatūra — pārliecinieties, ka izmantojat integrēto zvanu centra programmatūru. Tā ne tikai ļauj optimizēt mijiedarbību ar klientiem, bet ir arī budžetam draudzīgāka. Viens no šiem mākoņdatošanas pakalpojumiem ir, piemēram, LiveAgent zvanu centra programmatūra.
Reduce your costs
LiveAgent offers wide range of call center features that can improve quality of your call center services and also reduce costs. Curious to see for yourself?
Frequently Asked Questions
Kāpēc maksa par kontaktu ir svarīga?
Šī zvanu centra metrika ir svarīga, jo tā sniedz ieskatu zvanu centra darbības izmaksās un palīdz efektīvāk rezervēt jūsu kontaktu centra budžetu. Izmaksās par kontaktu tiek ņemti vērā tādi faktori kā maksa par zvanu, maksa par kontaktu centra tehnoloģiju, aģentu algas, čatu izmaksas, nodokļi, biroja telpas, galddatoru lietošana, programmatūras licencēšana un dažādi citi izdevumi.
Kā aprēķināt maksu par kontaktu?
Ir vienkārša formula, kuru varat izmantot: Maksa par kontaktu = Zvanu centra kopējās izmaksas / Klientu kontaktu skaits. Šo formulu varat izmantot, lai aprēķinātu maksu par kontaktu noteiktā laika periodā - nedēļā, mēnesī, gadā utt.
Kāda ir vidējā maksa par kontaktu?
Nozares vidējais rādītājs ir aptuveni $7,16, taču tas var atšķirties atkarībā no jūsu izmantotajiem saziņas kanāliem un biznesa sarežģītības. Sarežģītākiem produktiem vai pakalpojumiem, piemēram, IT risinājumiem būs lielākas izmaksas par vienu kontaktu, jo to klientiem parasti nepieciešams lielāks atbalsts.
Interesentu magnēta kontrolsaraksts
Vai vēlaties piesaistīt tūkstošiem interesentu? Mēs varam jums palīdzēt. Izmantojiet mūsu interesentu magnēta kontrolsarakstu, lai palielinātu jūsu potenciālo klientu bāzi.
Informācijas pārvaldība un zināšanu pārvaldība
Informācijas un zināšanu pārvaldība uzņēmumam nodrošina efektivitāti, inovācijas veicināšanu un konkurences priekšrocības. Zināšanu pārvaldība integrē datu un pieredzi, nodrošinot uzņēmuma izaugsmi. Galvenā atšķirība ir mērķis - informācijas pārvaldība uzskata datu skaidrību, bet zināšanu pārvaldība veicina praktisku pielietojumu.
LiveAgent ir populāra klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo pieredzi un samazina neapmierinātību, piedāvājot daudzkanālu klientu piesaisti un funkcijas virtuālajiem zvanu centriem. Tas ir alternatīva Customerly klientiem. Uzlabo klientu apkalpošanu, samazina izmaksas un nodrošina elastīgu darba vidi aģentiem.