Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Lielisks klientu serviss

Kas ir lielisks klientu serviss?

Lielisks klientu serviss ir kvalitatīvs pakalpojums, kas tiek sniegts klientiem. Tas ir vairāk nekā tikai problēmu risināšana un produktu un pakalpojumu pārdošana. Runa ir par klientu gaidu pārsniegšanu, prasībām un par maksimumu, ko uzņēmums spēj paveikt. Galvenais ir atrisināt katru problēmu vai vaicājumu pēc iespējas ātrāk un sniegt profesionālu un klientam vērtīgu atbildi.

Pastāv daudzas metodes, kā uzlabot klientu apkalpošanu, piemēram, klientu apkalpošanas apmācība.

BUJ

Kas ir lielisks klientu serviss?

Lielisks klientu serviss nozīmē klientu apkalpošanas aktivitātes augstākajā līmenī. Šajās aktivitātēs būtu jāietver klientu laika novērtēšana, pozitīva, empatiska attieksme, kompetentu resursu nodrošināšana un klientu gaidu pārsniegšana.

Kādi ir lieliska klientu servisa pamati?

Lieliska klientu servisa pamatā, protams, ir zināšanas par piedāvātajiem produktiem un pakalpojumiem. Aģentiem jābūt raksturīgai pozitīvai attieksmei, radošām idejām problēmu risināšanai, ātrai reaģēšanai uz klientu vajadzībām, kā arī personificētai komunikācijas metodei katram klientam. Turklāt jums nevajadzētu aizmirst uzklausīt klientu, jo tas ir ļoti izdevīgi gan aģentam, gan klientam.

Kā nodrošināt lielisku klientu servisu?

Pirmkārt, lielisku klientu servisu var sasniegt, izmantojot īsto personālu. Ja uzņēmums nodarbina cilvēkus ar atbilstošām kompetencēm un rūpējas par viņu attīstību, tas ir pirmais solis uz lielisku klientu apkalpošanu. Nākošais uzdevums ir nodrošināt profesionālu programmatūru un tehnoloģijas, kas uzlabos darbu, būs viegli lietojamas un palīdzēs automatizēt ikdienas aktivitātes. Pēdējais, bet vienlīdz svarīgais punkts ir klientu uzklausīšana. Atsauksmes ļaus jums pastāvīgi kontrolēt to, kas darbojas un kas ir jāuzlabo, lai apkalpošanu padarītu vēl labāku.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju