Sociālie mediji ir kļuvuši par neatņemamu mūsu sabiedrības sastāvdaļu. Tā ir platforma, kur varat sazināties ar draugiem un ģimeni, iepirkties tiešsaistē, pelnīt naudu un arvien vairāk tā darbojas arī mārketinga nolūkos. Mārketings sociālajās platformās var būt bezmaksas vai maksas.
Kādas ir galvenās atšķirības starp maksas sociālajiem medijiem un dabīgajiem?
Tie abi…
… iesaista esošo un piesaista jaunu auditoriju sociālo mediju platformās, lai popularizētu, pārdotu un reklamētu jūsu produktu, uzņēmumu vai zīmolu. Tie abi gan izmanto esošās sociālās platformas, gan pieprasa sociālo mediju klātbūtni. Un, lai tos izmantotu efektīvi, to abu lietošanai ir vajadzīgas zināmas prasmes.
Bet…
… dabīgie sociālie mediji ir bez maksas.
Vai maksas ir labāks par dabīgo?
Tas ir atkarīgs no jūsu budžeta un biznesa mērķa. Daži saka, ka dabīgās sociālās publikācijas ir īstākas. No otras puses, maksas auditorija var būt labāka mērķauditorija, bet, ja tā tiek veikta nepareizi, tā var jums nodarīt vairāk slikta nekā palīdzēt, jo jūs zaudējat naudu un laiku. Labā ziņa ir tā, ka to efektīvu izmantošanu var apgūt. Patiesībā visprātīgāk ir apvienot abas stratēģijas.
Abas stratēģijas izgāžas, ja netiek pildīts solījums vai jūs neatbildat saviem sekotājiem sociālajos medijos.
Improve your social media customer service with LiveAgent
Social media support under one roof.
Frequently asked questions
Vai dabīgie sociālie mediji ir miruši?
Nē. Taču neapšaubāmi daudz kas ir mainījies. Lai izmantotu visu potenciālu, ir svarīgi pielāgoties šīm pārmaiņām. Kamēr cilvēki mijiedarbojas sociālajos medijos, tiem būs arī dabīgais aspekts.
Kāpēc publicēt dabīgo sociālo mediju saturu?
Lai uzturētu jūsu zīmola dabīgo sociālo klātbūtni, sadarbotos ar pašreizējiem klientiem un atbalstītu tos, informējiet viņus par jaunumiem un attīstiet savas attiecības.
Kā apvienot maksas un dabīgos sociālos medijus?
Apgūstiet prasmes, lai izmantotu tos abus pēc iespējas labāk. Piemēram, izmantojiet dabīgos medijus, lai uzturētu labas, atbalstošas attiecības ar pašreizējiem klientiem, un maksas medijus, lai sasniegtu jaunas mērķauditorijas.
Klientu pakalpojumi sociālajos medijos pievēršas galvenokārt B2C nozarēm, bet B2B uzņēmumi sasniedz plašāku iesaistīšanos tieši LinkedIn. FaceliftB2B un B2C sociālo mediju lietotāji. Uzņēmumi var izmantot dažādus kanālus, lai uzlabotu klientu apkalpošanu, ieskaitot zvanu centrus un tiešsaistes čatus. LiveAgent piedāvā integrācijas un alternatīvas iespējas klientu apkalpošanai.
Sociālo mediju palīdzības dienesta funkcijas
LiveAgent nodrošina sociālo mediju palīdzības dienestu. Uzlabojiet savu apkalpošanu ar Instagram, Facebook, Twitter un Viber integrāciju LiveAgent.
The text promotes LiveAgent, a customer service software that integrates with various social media platforms, such as Facebook, Twitter, Instagram, and Viber. The software allows for the efficient management of customer interactions and the monitoring of brand reputation. The article discusses the importance of social media marketing and the use of both natural and paid social media to reach target audiences. The key factors for successful social media campaigns include engaging content, audience targeting, and consistency in posting.
Sociālo mediju atbalsta kritēriji un statistika attiecībā uz tā pielietojumu atšķiras dažādās nozarēs, piemēram, mazumtirdzniecības un e-komercijas uzņēmumi saņem ievērojami vairāk sociālo mediju vaicājumu nekā citas nozares. Lai pilnībā izprastu sociālo mediju atbildes laikus, mums ir jāsadala mērījumi atsevišķos kanālos. Sociālo mediju atbildes laiks parasti ir divas reizes ātrāks nekā atbalsts klientu portālā, bet divas reizes lēnāks nekā atbalsts, izmantojot čatu vai tālruni. Uzņēmumi var izmantot sociālos medijus, lai piesaistītu interesentus, bet reklāmguvumu līmenis ir salīdzinoši zems. Vidējais klientu apmierinātības rādītājs ir 70%.