Sociālie mediji ir kļuvuši par neatņemamu mūsu sabiedrības sastāvdaļu. Tā ir platforma, kur varat sazināties ar draugiem un ģimeni, iepirkties tiešsaistē, pelnīt naudu un arvien vairāk tā darbojas arī mārketinga nolūkos. Mārketings sociālajās platformās var būt bezmaksas vai maksas.
Kādas ir galvenās atšķirības starp maksas sociālajiem medijiem un dabīgajiem?
Tie abi…
… iesaista esošo un piesaista jaunu auditoriju sociālo mediju platformās, lai popularizētu, pārdotu un reklamētu jūsu produktu, uzņēmumu vai zīmolu. Tie abi gan izmanto esošās sociālās platformas, gan pieprasa sociālo mediju klātbūtni. Un, lai tos izmantotu efektīvi, to abu lietošanai ir vajadzīgas zināmas prasmes.
Bet…
… dabīgie sociālie mediji ir bez maksas.
Vai maksas ir labāks par dabīgo?
Tas ir atkarīgs no jūsu budžeta un biznesa mērķa. Daži saka, ka dabīgās sociālās publikācijas ir īstākas. No otras puses, maksas auditorija var būt labāka mērķauditorija, bet, ja tā tiek veikta nepareizi, tā var jums nodarīt vairāk slikta nekā palīdzēt, jo jūs zaudējat naudu un laiku. Labā ziņa ir tā, ka to efektīvu izmantošanu var apgūt. Patiesībā visprātīgāk ir apvienot abas stratēģijas.
Abas stratēģijas izgāžas, ja netiek pildīts solījums vai jūs neatbildat saviem sekotājiem sociālajos medijos.
Improve your social media customer service with LiveAgent
Social media support under one roof.
Noskatieties videoklipu par dabisku vai maksas sociālo mediju
Dabiskie sociālie mediji ir saturs, ko veido, koplieto un reklamē fani vai sekotāji, reaģējot uz zīmola vai uzņēmuma ziņojumapmaiņu, savukārt maksas sociālie mediji ir saturs, ko zīmols vai uzņēmums maksā, lai laistu tirgū ar mērķi sasniegt vēlamo rezultātu. piemēram, vairāk sekotāju vai vairāk iesaistīšanās. Izmantojot LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru, uzņēmumi var efektīvi pārvaldīt savas dabiskās un apmaksātās sociālo mediju kampaņas. Integrējoties ar sociālo mediju kanāliem, LiveAgent nodrošina tādas funkcijas kā automatizētas atbildes, padziļinātu analīzi, FAQ, zināšanu bāzes un daudz ko citu. Tas ļauj komandām ātri un efektīvi atbildēt uz sociālo mediju jautājumiem jebkurā laikā un no jebkuras vietas.
Frequently Asked Questions
Vai dabīgie sociālie mediji ir miruši?
Nē. Taču neapšaubāmi daudz kas ir mainījies. Lai izmantotu visu potenciālu, ir svarīgi pielāgoties šīm pārmaiņām. Kamēr cilvēki mijiedarbojas sociālajos medijos, tiem būs arī dabīgais aspekts.
Kāpēc publicēt dabīgo sociālo mediju saturu?
Lai uzturētu jūsu zīmola dabīgo sociālo klātbūtni, sadarbotos ar pašreizējiem klientiem un atbalstītu tos, informējiet viņus par jaunumiem un attīstiet savas attiecības.
Kā apvienot maksas un dabīgos sociālos medijus?
Apgūstiet prasmes, lai izmantotu tos abus pēc iespējas labāk. Piemēram, izmantojiet dabīgos medijus, lai uzturētu labas, atbalstošas attiecības ar pašreizējiem klientiem, un maksas medijus, lai sasniegtu jaunas mērķauditorijas.
Podkāsta uzsākšanas kontrolsaraksts
Tekstā ir runa par to, ka Podkāsti ir veids, kā dalīties idejās ar pasauli un to ir viegli radīt, veicot tikai dažus vienkāršus soļus. Podkāsti ir lielisks mārketinga rīks uzņēmumiem, un daudzi jau to izmanto, lai sasniegtu plašāku auditoriju un sazinātos ar potenciālajiem klientiem. Teksts arī piemin Podkāsta uzsākšanas kontrolsarakstu, kas ir svarīgs, lai veiksmīgi sāktu savu Podkāstu.
Sociālo mediju iestatīšanas kontrolsaraksts
Teksts apraksta sociālo mediju uzņēmuma kontu izveides kontrolsarakstu un tā svarību. Sociālie mediji ir svarīgi biznesa īpašniekiem, jo tie palīdz izveidot attiecības ar klientiem. Kontroles saraksts palīdzēs veikt sociālo mediju profilu veidošanu viegli un efektīvi.
Atgādinājuma e-pasta sagataves
Tekstā tiek reklamēti dažādi e-pasta sagatavju risinājumi, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, veicināt apmierinātu klientu skaitu un palielināt pirkumu biežumu un summu, ko tērē klienti. LiveAgent platforma piedāvā klientu apkalpošanas un VoIP tālruņa sistēmu risinājumus, savukārt e-pasta sagataves var pielāgot klientu vēlmēm un uzsākt efektīvu e-pasta mārketingu. Kuponu un lojalitātes programmas e-pastu sagataves ir dažas no reklamētajām risinājumu iespējām.