Sociālie mediji ir kļuvuši par neatņemamu mūsu sabiedrības sastāvdaļu. Tā ir platforma, kur varat sazināties ar draugiem un ģimeni, iepirkties tiešsaistē, pelnīt naudu un arvien vairāk tā darbojas arī mārketinga nolūkos. Mārketings sociālajās platformās var būt bezmaksas vai maksas.
Kādas ir galvenās atšķirības starp maksas sociālajiem medijiem un dabīgajiem?
Tie abi…
… iesaista esošo un piesaista jaunu auditoriju sociālo mediju platformās, lai popularizētu, pārdotu un reklamētu jūsu produktu, uzņēmumu vai zīmolu. Tie abi gan izmanto esošās sociālās platformas, gan pieprasa sociālo mediju klātbūtni. Un, lai tos izmantotu efektīvi, to abu lietošanai ir vajadzīgas zināmas prasmes.
Bet…
… dabīgie sociālie mediji ir bez maksas.
Vai maksas ir labāks par dabīgo?
Tas ir atkarīgs no jūsu budžeta un biznesa mērķa. Daži saka, ka dabīgās sociālās publikācijas ir īstākas. No otras puses, maksas auditorija var būt labāka mērķauditorija, bet, ja tā tiek veikta nepareizi, tā var jums nodarīt vairāk slikta nekā palīdzēt, jo jūs zaudējat naudu un laiku. Labā ziņa ir tā, ka to efektīvu izmantošanu var apgūt. Patiesībā visprātīgāk ir apvienot abas stratēģijas.
Abas stratēģijas izgāžas, ja netiek pildīts solījums vai jūs neatbildat saviem sekotājiem sociālajos medijos.
Improve your social media customer service with LiveAgent
Social media support under one roof.
Frequently Asked Questions
Vai dabīgie sociālie mediji ir miruši?
Nē. Taču neapšaubāmi daudz kas ir mainījies. Lai izmantotu visu potenciālu, ir svarīgi pielāgoties šīm pārmaiņām. Kamēr cilvēki mijiedarbojas sociālajos medijos, tiem būs arī dabīgais aspekts.
Kāpēc publicēt dabīgo sociālo mediju saturu?
Lai uzturētu jūsu zīmola dabīgo sociālo klātbūtni, sadarbotos ar pašreizējiem klientiem un atbalstītu tos, informējiet viņus par jaunumiem un attīstiet savas attiecības.
Kā apvienot maksas un dabīgos sociālos medijus?
Apgūstiet prasmes, lai izmantotu tos abus pēc iespējas labāk. Piemēram, izmantojiet dabīgos medijus, lai uzturētu labas, atbalstošas attiecības ar pašreizējiem klientiem, un maksas medijus, lai sasniegtu jaunas mērķauditorijas.
LiveAgent Tiešsaistes Seminārs 3: Tiešsaistes Čats un Čata Uzaicinājumi
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un VoIP sistēmas, kas uzlabo komunikāciju un samazina atbildes laiku. Palieliniet iesaistīšanos klientos.
Inovācijas un stratēģija, kas aptver klientu pieredzi
LiveAgent ir uzņēmuma IT atbalsta programmatūra Latvijā, kas palielina klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus. Tas piedāvā daudzvalodu klientu apkalpošanu un automatizētu konfigurācijas pārvaldību. Nav jāmaksā vairāk par pasūtīto funkcionalitāti. Izvēlieties bezmaksas kontu un uzlabojiet klientu atbalstu.
Bezmaksas tērzēšanas programmatūra Jūsu vietnei
Izšķiroša nozīme komerciālās tīmekļa vietnes saiknes stiprināšanā ar apmeklētājiem. Tērzēšana tiešsaistē ļauj sākt sarunas ar klientiem un sniegt atbalstu visā pirkuma procesā. LiveAgent piedāvā daudzvalodu klientu apkalpošanas programmu ar integrētu tērzēšanas rīku vietnēm.