Kas ir dabīgie sociālie mediji?
Sociālo mediju platformas veicina informācijas apmaiņu. Kad šī informācijas apmaiņa notiek spontāni vai dabiski, to uzskata par dabīgu procesu un dalībnieki ir dabīga auditorija. Izveidotais un koplietotais mijiedarbībā veido dabīgos sociālos medijus. Sociālo mediju mārketinga kontekstā dabīgais arī nozīmē – bez maksas.
Dabīgie sociālie mediji mārketingam
Lai gan bieži izmantotas privātām vajadzībām, sociālo mediju platformas ir noderīgas arī ar darbu saistītām un mārketinga aktivitātēm. Tā rezultātā daudzi zīmoli un uzņēmumi iekļauj sociālo mediju mārketinga stratēģijas savās mārketinga aktivitātēs, lai nodrošinātu un, iespējams, palielinātu izaugsmes tempu. Laba mērķauditorijas atlase un kvalitatīvs sociālo mediju saturs var arī paaugstināt reklāmguvumu līmeni.
Sociālo mediju klātbūtne
Neatkarīgi no tā, vai jums ir jauns zīmols vai esat bijuši klātesoši jau kādu laiku, ir nepieciešams uzturēt klātbūtni sociālajos medijos. Jūsu esošā auditorija un uzticamie sekotāji vēlas būt informēti par jūsu jaunumiem. Turklāt viņi var uzlabot jūsu zīmolu iesaistes rādītājus, organiski mijiedarbojoties sociālajos medijos, izsakoties par jūsu produktu vai zīmolu. Balstoties uz reklāmguvuma līmeņiem, varat analizēt un pielāgot savu sociālo mediju saturu. Sociālo mediju algoritmi var arī izveidot klientiem pielāgotas plūsmas.
Dabīgs saturs
Dabīgās publikācijas ir kvalitatīvi, ja tās nodrošina vērtīgu saturu.
Atbilstība
Garlaicīgas sociālo mediju ziņas par produktiem un pakalpojumiem diez ko neuzrunā. Kodolīgas emuāra publikācijas, kurās iekļauti attēli un video, ir daudz svaigākas, īpaši tad, ja esat iepriekš norādījis mērķauditoriju.
Īstais brīdis
Ja esat palaiduši jaunu produktu vai pakalpojumu, regulāri publicējiet publikācijas, lai auditorija gūtu pilnu kopskatu. Tā tā var nekavējoties reaģēt un radīsies patiesi dabīgs lietotāju radīts saturs.
Konsekvence
Uzticības veidošana burtiski nozīmē to, ka, izmantojot dabīgu saturu, jūs veidojat un uzturat attiecības ar savu mērķauditoriju un arī ar plašāku auditoriju. Jūs arī gribat uzzināt, ko viņi par jums saka sociālo mediju kanālos, un reaģēt uz to. Uzticamas attiecības balstās uz savstarpēju labumu, kur klienti var paļauties uz jūsu pastāvīgu atbalstu.
Dabīgie sociālie mediji un klientu aprūpe
Mēs izmantojam sociālo mediju platformas gan profesionāliem, gan personiskiem mērķiem. Un jā, darba un privātās dzīves līdzsvars ir izaicinājums. Tāpēc ir ļoti parocīgi, ja sociālo mediju ziņas tiek pārvērstas pieteikumos. Lai jūs varētu pievērsties darbam un nenovērst uzmanību.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the best-rated and most reviewed all-in-one help desk software.
Frequently Asked Questions
Vai dabīgie sociālie mediji ir miruši?
Nē. Taču tie neapšaubāmi ir stipri mainījušies. Lai izmantotu to potenciālu, ir svarīgi pielāgoties šīm pārmaiņām. Kamēr cilvēki mijiedarbojas sociālajos medijos, tajā būs dabīgais aspekts.
Kāpēc publicēt dabīgo sociālosaturu?
Lai uzturētu sava zīmola klātbūtni sociālajos medijos, sadarbotos ar pašreizējiem klientiem un sniegtu tiem atbalstu, informējiet viņus par jaunumiem un attīstiet savas attiecības, kā arī paplašiniet tāsplašākai mērķauditorijai. Ideālā gadījumā lietojiet dabīgos medijus kombinācijā ar maksas sociālajiem medijiem.
Kurš no sociālajiem medijiem ir labākais dabīgajām publikācijām?
Šie sociālie mediji ir vispiemērotākie dabīgajai sasniedzamībai, kas tiek apmeklēta visvairāk, piemēram, Facebook, Twitter, Instagram un Viber.
Expert’s note
Dabīgie sociālie mediji ir kvalitatīva un efektīva mārketinga stratēģijas sastāvdaļa bez maksas. Tā ļauj uzlabot klientu uzticēšanos un uzturēt ilglaicīgas attiecības.
Kā izveidot Kontaktformas LiveAgent sistēmā
Kontaktformas uzlabo klientu iesaisti un vienkāršo komunikāciju mājas lapā. LiveAgent sistēmā var izveidot pielāgotas kontaktformas, nodrošinot drošu un efektīvu klientu saziņu.
Kā iestatīt Tiešsaistes čatu Adobe Business Catalyst platformā
LiveAgent piedāvā dažādas klientu apkalpošanas programmatūras funkcijas, integrācijas un alternatīvas, kā arī bezmaksas demonstrāciju. Tas uzlabo klientu iesaisti un nodrošina augstāku apmierinātības līmeni.
LiveAgent Palīdzības Dienesta Programmatūra un Tiešsaistes čats
LiveAgent piedāvā visaptverošu palīdzības programmatūru uzņēmumiem, lai optimizētu klientu atbalstu visos komunikācijas kanālos, uzlabotu atbildes laiku un efektivitāti. Uzņēmumi var pielāgot programmatūru savām vajadzībām un veiktspēju, nodrošinot labāku klientu pieredzi.
ActiveCampaign Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
LiveAgent ir klientu attiecību pārvaldības un mārketinga automatizācijas platforma, kas piedāvā dažādus klientu atbalsta kanālus un risinājumus. Platforma ietver e-pasta mārketingu, kontaktu pārvaldību, segmentāciju, automatizāciju un pārdošanas CRM. Arī piedāvā 24/7 atbalstu un plašu zināšanu bāzi. Visu šo informāciju var atrast uz LiveAgent mājaslapas.