Gudri mārketinga speciālisti zina par sociālo mediju aktivitāšu potenciālu biznesa mērķu sasniegšanā. Tā kā miljardiem cilvēku ikdienā izmanto sociālos medijus, visi tie ir esošie vai potenciālie produktu un pakalpojumu klienti. Nav nekāds pārsteigums, ka sociālo mediju reklāma ir otrs dominējošākais formāts digitālajā reklāmā (pirmajā vietā ir meklētāju reklāmas) un tas aizvien pieaug, norāda Statista pētījumu komanda.
Kas ir maksas sociālie mediji?
Tas ir reklāmas veids sociālo mediju platformās, par ko maksā uzņēmumi. Iespējamas ir maksas par klikšķi, ietekmju mārketings, videoreklāmas, kur maksājat par izvietojumu utt.
Maksas sociālie mediji nodrošina lielāku ekspozīciju, ātrumu un biežumu, sasniedzot plašāku vai specifiskāku mērķauditoriju.
Sociālo mediju budžets
Cenas reklāmai sociālajos medijos ir dažādas. Tās var sākties no dažiem centiem dienā, un uz augšu, bez ierobežojumiem. Tāpēc sava zīmola maksas sociālo mediju mārketinga stratēģijai ir nepieciešami biznesa lēmumi un mērķi. Labai sociālo mediju reklāmas kampaņai ir nepieciešams pārdomāts finanšu plāns, jo, ja sociālo mediju budžets izbeidzas kampaņas vidū, tas var negatīvi ietekmēt visu sākotnējo ieguldījumu.
Sociālo mediju platformas izvēle
Katra sociālo mediju platforma piesaista dažādas auditorijas. Tāpēc pareizās platformas izvēle jūsu vajadzībām ir būtiska. Facebook reklāmas var sasniegt gandrīz trīs miljardus lietotāju, tomēr, ja izvēlaties koncentrēties uz maksas par klikšķi reklāmu veidu, ņemiet vērā, ka LinkedIn ir augstākā MPK, bet Twitter — zemākā. (2021. gada novembris, Statista)
Jūsu sociālo mediju kampaņas vizuālajam saturam, protams, ir jābūt pievilcīgam, jo Facebook Ads atbalsta radošas reklāmas kampaņas ar izdevīgākām cenām.
Mērķauditorija sociālajos medijos
Lai sasniegtu savus mērķus, sociālo mediju reklāma ir jāpielāgo konkrētām mērķauditorijām. Plānojot savu sociālo mediju reklāmas kampaņu, visvairāk ir vērts domāt par auditorijas segmentiem, jo interese par produktiem un zīmoliem atšķiras atkarībā no profesijas, vecuma, ģeogrāfiskās atrašanās vietas utt. Piemēram, tuksnesī jūs nepārdosiet sniega lāpstas. Visideālākā auditorija ir tā, kas līdzīga esošajiem klientiem. Balstoties uz “ideālo” klientu, jūs varat izveidot savu līdzīgo mērķauditoriju, kad sākat apgūt jaunas teritorijas ar lielu skaitu sociālo mediju lietotāju.
Vienmēr ir jautājums: dabiskais pret maksas mārketingu, kurš ir labāks? Ar maksas sociālo mediju palīdzību jūs iegūstat ātrumu, mērķauditoriju un biežumu, tomēr vislabāk to ir apvienot ar dabiskajiem sociālajiem medijiem.
Pārliecinieties, ka kontrolējat savu sociālo mediju aktivitātes saistībā ar savu uzņēmumu un zīmolu, un atbilstoši reaģējiet.
Social media management under one roof
Social media support by LiveAgent is quick, efficient and cost-effective. Try it today.
Frequently Asked Questions
Kad ir īstais laiks sākt nodarboties ar maksas sociālajiem medijiem?
Tiklīdz esat izplānojis savu sociālo mediju reklāmas stratēģiju un izlēmis par budžetu. Ir arī noderīgi, ka jūtaties dabīgajos sociālajos medijos kā savās mājās.
Kā integrēt maksas sociālo mediju stratēģiju?
Pirmkārt, jābūt skaidrībai par saviem reklāmas mērķiem un par to, kāda loma tajā ir dabiskajai un maksas sociālo mediju reklāmai. Izmantojiet abas, lai iegūtu lielāku efektu.
Kura sociālo mediju platforma ir vislabāk piemērota maksas sociālajiem medijiem?
Tas atkarīgs no jūsu zīmola un biznesa. Facebook ir visvairāk lietotāju, Instagram vairāk orientējas uz vizuālizācijām, LinkedIn koncentrējas uz profesionālajām saitēm un Twitter turpina publicēt ziņas par jaunumiem un tendencēm.
Podkāsta uzsākšanas kontrolsaraksts
Tekstā ir runa par to, ka Podkāsti ir veids, kā dalīties idejās ar pasauli un to ir viegli radīt, veicot tikai dažus vienkāršus soļus. Podkāsti ir lielisks mārketinga rīks uzņēmumiem, un daudzi jau to izmanto, lai sasniegtu plašāku auditoriju un sazinātos ar potenciālajiem klientiem. Teksts arī piemin Podkāsta uzsākšanas kontrolsarakstu, kas ir svarīgs, lai veiksmīgi sāktu savu Podkāstu.
Atbilžu sagataves uz sociālo mediju jautājumiem par produktu/pakalpojumu
LiveAgent ir uzņēmuma IT atbalsta programmatūra Latvijā, kas palielina klientu apmierinātību, piedāvā daudzvalodu klientu apkalpošanu un automatizētu konfigurācijas pārvaldību. Tā arī piedāvā dažādas iespējas, kā arī atbalstu tiešsaistes klientu apkalpošanai, izmantojot čatbotus un WhatsApp.
Sociālo mediju pārvaldības kontrolsaraksts
Maksas sociālās mediju reklāmas var palīdzēt palielināt zīmola atpazīstamību un novērsties uz jūsu mājaslapu. Atjauninot savu stratēģiju, jums jāizmēģina daudzi iestatījumi, jo ir gandrīz neiespējami izveidot reklāmu, kas būs tūlītējs efekts. Jums ir jāveic ikmēneša sociālo mediju revīzija, lai kontrolētu savu progresu un noteiktu uzlabošanas jomas. Jums jānoteic nākotnes mērķi un regulāri jāuzrauga to gaita. Asana ir lielisks rīks uzdevumu piešķiršanai un mērķu uzraudzībai.