Maksas sociālie mediji

Gudri mārketinga speciālisti zina par sociālo mediju aktivitāšu potenciālu biznesa mērķu sasniegšanā. Tā kā miljardiem cilvēku ikdienā izmanto sociālos medijus, visi tie ir esošie vai potenciālie produktu un pakalpojumu klienti. Nav nekāds pārsteigums, ka sociālo mediju reklāma ir otrs dominējošākais formāts digitālajā reklāmā (pirmajā vietā ir meklētāju reklāmas) un tas aizvien pieaug, norāda Statista pētījumu komanda.

Kas ir maksas sociālie mediji?

Tas ir reklāmas veids sociālo mediju platformās, par ko maksā uzņēmumi. Iespējamas ir maksas par klikšķi, ietekmju mārketings, videoreklāmas, kur maksājat par izvietojumu utt.

Maksas sociālie mediji nodrošina lielāku ekspozīciju, ātrumu un biežumu, sasniedzot plašāku vai specifiskāku mērķauditoriju.

Kā itekmju mārketinga ieguldījumu atdeve ir salīdzināma ar citiem mārketinga kanāliem

Sociālo mediju budžets

Cenas reklāmai sociālajos medijos ir dažādas. Tās var sākties no dažiem centiem dienā, un uz augšu, bez ierobežojumiem. Tāpēc sava zīmola maksas sociālo mediju mārketinga stratēģijai ir nepieciešami biznesa lēmumi un mērķi. Labai sociālo mediju reklāmas kampaņai ir nepieciešams pārdomāts finanšu plāns, jo, ja sociālo mediju budžets izbeidzas kampaņas vidū, tas var negatīvi ietekmēt visu sākotnējo ieguldījumu.

Sociālo mediju platformas izvēle

Katra sociālo mediju platforma piesaista dažādas auditorijas. Tāpēc pareizās platformas izvēle jūsu vajadzībām ir būtiska. Facebook reklāmas var sasniegt gandrīz trīs miljardus lietotāju, tomēr, ja izvēlaties koncentrēties uz maksas par klikšķi reklāmu veidu, ņemiet vērā, ka LinkedIn ir augstākā MPK, bet Twitter — zemākā. (2021. gada novembris, Statista)

Facebook savienošana ar palīdzības dienesta programmatūru - LiveAgent

Jūsu sociālo mediju kampaņas vizuālajam saturam, protams, ir jābūt pievilcīgam, jo Facebook Ads atbalsta radošas reklāmas kampaņas ar izdevīgākām cenām.

Mērķauditorija sociālajos medijos

Lai sasniegtu savus mērķus, sociālo mediju reklāma ir jāpielāgo konkrētām mērķauditorijām. Plānojot savu sociālo mediju reklāmas kampaņu, visvairāk ir vērts domāt par auditorijas segmentiem, jo interese par produktiem un zīmoliem atšķiras atkarībā no profesijas, vecuma, ģeogrāfiskās atrašanās vietas utt. Piemēram, tuksnesī jūs nepārdosiet sniega lāpstas. Visideālākā auditorija ir tā, kas līdzīga esošajiem klientiem. Balstoties uz “ideālo” klientu, jūs varat izveidot savu līdzīgo mērķauditoriju, kad sākat apgūt jaunas teritorijas ar lielu skaitu sociālo mediju lietotāju.

Vienmēr ir jautājums: dabiskais pret maksas mārketingu, kurš ir labāks? Ar maksas sociālo mediju palīdzību jūs iegūstat ātrumu, mērķauditoriju un biežumu, tomēr vislabāk to ir apvienot ar dabiskajiem sociālajiem medijiem.

Sociālo mediju logotipi

Pārliecinieties, ka kontrolējat savu sociālo mediju aktivitātes saistībā ar savu uzņēmumu un zīmolu, un atbilstoši reaģējiet.

Social media management under one roof

Social media support by LiveAgent is quick, efficient and cost-effective. Try it today.

Frequently asked questions

Kad ir īstais laiks sākt nodarboties ar maksas sociālajiem medijiem?

Tiklīdz esat izplānojis savu sociālo mediju reklāmas stratēģiju un izlēmis par budžetu. Ir arī noderīgi, ka jūtaties dabīgajos sociālajos medijos kā savās mājās.

Kā integrēt maksas sociālo mediju stratēģiju?

Pirmkārt, jābūt skaidrībai par saviem reklāmas mērķiem un par to, kāda loma tajā ir dabiskajai un maksas sociālo mediju reklāmai. Izmantojiet abas, lai iegūtu lielāku efektu.

Kura sociālo mediju platforma ir vislabāk piemērota maksas sociālajiem medijiem?

Tas atkarīgs no jūsu zīmola un biznesa. Facebook ir visvairāk lietotāju, Instagram vairāk orientējas uz vizuālizācijām, LinkedIn koncentrējas uz profesionālajām saitēm un Twitter turpina publicēt ziņas par jaunumiem un tendencēm.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju