Kas ir CRM pakalpojumi?
Klientu attiecību pārvaldība (CRM) nodarbojas ar visu to attiecību apstrādi, kas ir saistītas ar uzņēmuma komunikāciju ar klientu. CRM ieviešanai tiek izmantotas informācijas sistēmas, kas aptver visu pārdošanas procesu no pirmās sazināšanās ar klientu līdz preču un pakalpojumu rēķinu izrakstīšanai.`

CRM galvenokārt tika veidots tā, lai palielinātu klientu apmierinātību. Tas galvenokārt ir veltīts noslogotiem biznesiem, kur klientu apmierinātība ir pirmajā vietā.
Frequently asked questions
Kas ir CRM pakalpojumi?
CRM pakalpojums ir tehnoloģija, kas atbalsta attiecību un mijiedarbības pārvaldību starp uzņēmumu un klientiem un potenciālajiem klientiem. Tās mērķis ir atbalstīt biznesa attiecības, lai uzņēmējdarbība attīstītos. CRM ir ne tikai sistēma, kas palīdz pārvaldīt kontaktus, bet arī visi rīki, kas ietekmē klientu.
Vai CRM pakalpojumi ir svarīgi?
CRM ir svarīgs, jo tas atbalsta uzņēmumus klientu attiecību attīstīšanā. Pateicoties tam, zīmolam ir labākas izredzes noturēt klientu un palielināt ieņēmumus un peļņu. CRM jāuzskata par pārvaldības stratēģiju.
Vai visiem uzņēmumiem nepieciešami CRM pakalpojumi?
Neatkarīgi no uzņēmuma lieluma - vai tā ir liela korporācija vai mazs uzņēmums, CRM pakalpojumi ir ārkārtīgi noderīgi. Tā kā klientu dati un uzņēmējdarbības dati vienuviet ievērojami atvieglo visa uzņēmuma darbību, tas padara atsevišķu grupu darbu dinamiskāku, kas izpaužas to efektivitātē un peļņā.
Salesforce ir klientu attiecību pārvaldības (CRM) programmatūra, kas palīdz uzlabot biznesa attiecības un rentabilitāti. Salesforce var tikt integrēts ar LiveAgent, lai uzlabotu produktivitāti un paplašinātu iespējas. Integrācija var palīdzēt pievienot jaunas kontaktpersonas un kampaņas no LiveAgent un uzlabot kopsavilkumu un komunikāciju ar klientiem. Salesforce var arī tikt integrēts izmantojot Zapier.
Klientu apkalpošanas pieredze ir svarīga, un to var uzlabot, piedāvājot draudzīgu un skaidru saziņu, ērtus kontaktus un ātru atbildes reakciju. Lai uzlabotu pieredzi, jāpievērš uzmanība klienta viedoklim un jāsaprot, kādi principi ir būtiski, piemēram, katra klienta uztveršana kā atsevišķas vienības un uzmanība pret savu darbinieku attīstību.
Palīdzības dienesta programmatūra
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa, pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju un atbalstu. LiveAgent ir uzņēmuma klients var izmantot arī Pircēju portāla programmatūru. Uzņēmumā pieejamas daudzas zināšanas, tīmekļa semināri un rakstīšanas testi.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā visus nepieciešamos rīkus, tostarp 24/7 klientu apkalpošanas dienestu. Uzņēmums ir zinošs un empātisks, spējīgs strādāt ar klientiem un izprast produktus. Teksts arī piedāvā informāciju par atbalsta pakalpojumiem un kontaktinformāciju. LiveAgent ir izveidojis Quality Unit, LLC un ir apvienojams ar citām programmatūrām, kā arī piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un atbalstu portālu.