Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Čata programmatūra

Kas ir čata programmatūra?

Čata programmatūra ir vienkāršākais un ne-dārgākais saziņas veids uzņēmuma un tā klientu starpā, kā arī reāllaikā ar tīmekļa vietņu apmeklētājiem. To izmanto klientu apkalpošanas komanda, lai ātri atbildētu uz vaicājumiem.

Katra čata programmatūra piedāvā daudz funkciju un līdzekļu. Programmā LiveAgent varat savā vietnē iestatīt čata uzaicinājumus, pielāgot čata pogu, redzēt, ko klienti raksta tiešsaistes čatā reāllaikā un daudz ko citu. Tas jūsu organizācijai sniedz daudzas biznesa priekšrocības.

Čata programmatūra
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir čata programmatūra?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Čata programmatūra ir pakalpojums, kas nodrošina reāllaika klientu atbalstu. Tas darbojas kā tūlītējās ziņapmaiņas pakalpojums, ar kura palīdzību klienti var ar jums sazināties.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai LiveAgent piedāvā čata programmatūru?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Liveagent piedāvā čata programmatūru. Pateicoties šai funkcionalitātei un tās uzlabotajām funkcijām, jūs ietaupāt laiku un varat to veltīt attiecību veidošanai sarunājoties reālajā laikā.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādas ir čata programmatūras funkcijas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ir dažas būtiskākās funkcijas, kurām būtu jābūt čata programmatūrā. Pirmā no šīm funkcijām ir automātiskie ziņojumi, kas aktivizē proaktīvu klientu apkalpošanu. Gatavas atbildes uz bieži uzdotiem jautājumiem arī ir svarīgs atvieglojums. Pateicoties šai iespējai, klients iegūs ātru atbildi, un aģentam nav ilgi jādomā par to, ko rakstīt atpakaļ. Vēl cita funkcija ir manuālā ziņapmaiņa, arī tā dod iespēju veidot attiecības ar klientu. Svarīga ir arī čata forma, jo tā ļauj apkopot klienta kontaktinformāciju vēl pirms sarunas uzsākšanas. Gan servisa komandai, gan klientiem ir svarīgi, lai klients varētu novērtēt čatu. Tā komandai ir svarīga atpakaļsaite. ” } }] }

FAQ

Kas ir čata programmatūra?

Čata programmatūra ir pakalpojums, kas nodrošina reāllaika klientu atbalstu. Tas darbojas kā tūlītējās ziņapmaiņas pakalpojums, ar kura palīdzību klienti var ar jums sazināties.

Vai LiveAgent piedāvā čata programmatūru?

Liveagent piedāvā čata programmatūru. Pateicoties šai funkcionalitātei un tās uzlabotajām funkcijām, jūs ietaupāt laiku un varat to veltīt attiecību veidošanai sarunājoties reālajā laikā.

Kādas ir nepieciešamās čata programmatūras funkcijas?

Ir dažas būtiskākās funkcijas, kurām jābūt čata programmatūrā. Pirmā no šīm funkcijām ir automātiskie ziņojumi, kas aktivizē proaktīvu klientu apkalpošanu. Arī gatavas atbildes uz bieži uzdotiem jautājumiem ir svarīgs atvieglojums. Pateicoties šai iespējai, klients iegūst ātru atbildi, un aģentam nav ilgi jādomā par to, ko rakstīt atpakaļ. Trešā funkcija ir manuālā ziņapmaiņa, kas dod iespēju veidot attiecības ar klientu. Svarīga ir arī čata forma, jo tā ļauj apkopot klienta kontaktinformāciju pirms sarunas sākšanas. Gan servisa komandai, gan klientiem ir svarīgi, lai klients varētu novērtēt čatu. Tā ir svarīga atpakaļsaite komandai.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju