Atskaites

Kas ir atskaites?

Atskaites, ko sauc arī par analīzi, sniedz pārskatu par to, kas un kādā apjomā notiek jūsu kontā. LiveAgent piedāvā visaptverošas atskaites, tostarp analītikas pārskatu, veiktspējas atskaiti, aģenta atskaiti, nodaļas atskaiti, birku atskaiti, laika atskaiti un audita žurnālu. Visas tās ir eksportējams uz csv failiem.

Uzziniet vairāk par LiveAgent Atskaitēm.

LiveAgent analīzes pārskats

Frequently asked questions

Ko nozīmē atskaite?

Atskaites ir datu apkopojumi, kas sniedz vispārīgu pārskatu par to, kas notiek jūsu klientu atbalsta programmatūras sistēmas kontā. Tās ļauj novērtēt, vai pakalpojums ir atbilstošā līmenī, vai arī ir nepieciešami kādi uzlabojumi.

& nbsp;

Kā izveidot atskaites LiveAgent?

Liveagent piedāvā plašas atskaites, kuras var meklēt sadaļā Atskaites. Ja vajadzīgs izveidot dokumentu, to var lejupielādēt ar CSV paplašinājumu.

& nbsp;

Kāda veida atskaites piedāvā LiveAgent?

Liveagent piedāvā visaptverošas atskaites, tostarp analīzes pārskatus, veiktspējas atskaiti, aģenta atskaiti, nodaļas atskaiti, darbības atskaiti pēc birkām, veiktspējas pret laiku atskaiti, veiktspējas atskaiti pa kanāliem un audita žurnālu, kas sadalīts pa dažādiem laika periodiem (no atsevišķa lietotāja līdz pilnam gadam).

& nbsp;

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Expert note

Atskaites nodrošina apkopoto informāciju par klientu atbalstu, kā arī palīdz uzlabot pakalpojumu. LiveAgent piedāvā izsmeļošas atskaites ar iespēju eksportēt informāciju uz CSV failiem.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Izmantojiet LiveAgent sistēmā esošās piezīmes. Atstājiet piezīmi, kas paredzēta tikai Jūsu aģentiem un ko var redzēt tikai viņi. Kopīgojiet progresu un atjauninājumus.

Piezīmes

LiveAgent piedāvā palīdzības pieteikumu sistēmu ar iepriekšsagatavotām ziņām un pieteikumu atkārtotu piešķiršanu. Reāllaika rakstīšanas skats arī ir pieejams. Uzņēmums piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas un citas programmatūras iespējas. Lieta darījumā, piedāvājot bezmaksas izmēģinājuma periodu.

Sagatavojiet atbildes uz tiešsaistes tērzēšanas jautājumiem ātrāk, izmantojot reāllaika rakstīšanas skatu. Reāllaika rakstīšanas skats ļauj Jums redzēt, ko klients raksta, pirms viņš nospiež "sūtīt".

Reāllaika rakstīšanas skats

Šajā tekstā ir aprakstīti dažādi klientu apkalpošanas rīki, kā uz prasmēm balstīta pārvirzīšana, atklāšanas zvana kontrolsaraksts un klientu atbalsta glosārijs. Šie rīki palīdz uzlabot klientu pieredzi, samazināt pieprasījumus pēc informācijas un nodrošināt vienotu klientu pieredzi visā saziņas laikā. LiveAgent piedāvā arī palīdzības dienesta piezīmes, kas ir privātas un redzamas tikai aģentiem, kas ļauj dalīties ar informāciju un saglabāt piezīmes par konkrētiem pieteikumiem vai klientiem.

Balstoties uz nosacījumiem, Jūs varat izpildīt vairākus uzdevumus tieši LiveAgent programmā, izpildot komandas vai arī trešo pušu lietojumprogrammās, izmantojot API.

Mērķis

LiveAgent ir palīdzības pieteikumu sistēma, kas piedāvā klientu apkalpošanas un citas programmēšanas sistēmas. Uzņēmums piedāvā bezmaksas demonstrācijas un atbalstu klientiem, integrējoties ar citām programmatūrām. Tiek aplūkotas dažādas tēmas, piemēram, vadības panelis, VoIP un zvanu centrs. LiveAgent ir vairāku balvu laureāts un plaši izmantots gan mazās uzņēmumos, gan lielos korporācijās.

Organizējiet savu palīdzības dienestu nodaļās un pārvirziet pieteikumus aģentiem, kas ir vispiemērotākie, lai tos atrisinātu.

Nodaļas

LiveAgent ir produktu risinājums, kas veic uzdevumus labāk nekā tā alternatīvas, kas iepriekš tika izmantotas. Daži klienti ir palielinājuši sava uzņēmuma klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus, izmantojot šo risinājumu. LiveAgent ir viegli lietojams un piedāvā noderīgus atskaites līdzekļus, kas uzlabo klientu pieredzi un produktivitāti. Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt apstrādāt lielu skaitu uzdevumu un uzlabot klientu atbalstu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju