Kas ir atskaites?
Atskaites, ko sauc arī par analīzi, sniedz pārskatu par to, kas un kādā apjomā notiek jūsu kontā. LiveAgent piedāvā visaptverošas atskaites, tostarp analītikas pārskatu, veiktspējas atskaiti, aģenta atskaiti, nodaļas atskaiti, birku atskaiti, laika atskaiti un audita žurnālu. Visas tās ir eksportējams uz csv failiem.
Uzziniet vairāk par LiveAgent Atskaitēm.
Frequently asked questions
Ko nozīmē atskaite?
Atskaites ir datu apkopojumi, kas sniedz vispārīgu pārskatu par to, kas notiek jūsu klientu atbalsta programmatūras sistēmas kontā. Tās ļauj novērtēt, vai pakalpojums ir atbilstošā līmenī, vai arī ir nepieciešami kādi uzlabojumi.
& nbsp;
Kā izveidot atskaites LiveAgent?
Liveagent piedāvā plašas atskaites, kuras var meklēt sadaļā Atskaites. Ja vajadzīgs izveidot dokumentu, to var lejupielādēt ar CSV paplašinājumu.
& nbsp;
Kāda veida atskaites piedāvā LiveAgent?
Liveagent piedāvā visaptverošas atskaites, tostarp analīzes pārskatus, veiktspējas atskaiti, aģenta atskaiti, nodaļas atskaiti, darbības atskaiti pēc birkām, veiktspējas pret laiku atskaiti, veiktspējas atskaiti pa kanāliem un audita žurnālu, kas sadalīts pa dažādiem laika periodiem (no atsevišķa lietotāja līdz pilnam gadam).
& nbsp;
- Kas ir palīdzības dienesta piezīmes? (+ bezmaksas izmēģinājuma versija) | LiveAgent
- Kas ir reāllaika rakstīšanas skats? (+ Bezmaksas izmēģinājums) | LiveAgent
- Mērķis (Skaidrojums)
- Kas ir Palīdzības dienesta nodaļas? (+ Bezmaksas izmēģinājuma versija) | LiveAgent.
- Kas ir Aģentu Atskaite? (+Bezmaksas Izmēģinājums) | LiveAgent
- E-pasta paziņojumi [Skaidrojums]
- Uz Prasmēm Balstīta Pārvirzīšana (Skaidrojums)
- Palīdzības pieteikumu novirzīšana [Skaidrojums]