Kas ir atskaites?
Atskaites, ko sauc arī par analīzi, sniedz pārskatu par to, kas un kādā apjomā notiek jūsu kontā. LiveAgent piedāvā visaptverošas atskaites, tostarp analītikas pārskatu, veiktspējas atskaiti, aģenta atskaiti, nodaļas atskaiti, birku atskaiti, laika atskaiti un audita žurnālu. Visas tās ir eksportējams uz csv failiem.
Uzziniet vairāk par LiveAgent Atskaitēm.
Frequently Asked Questions
Ko nozīmē atskaite?
Atskaites ir datu apkopojumi, kas sniedz vispārīgu pārskatu par to, kas notiek jūsu klientu atbalsta programmatūras sistēmas kontā. Tās ļauj novērtēt, vai pakalpojums ir atbilstošā līmenī, vai arī ir nepieciešami kādi uzlabojumi. & nbsp;
Kā izveidot atskaites LiveAgent?
Liveagent piedāvā plašas atskaites, kuras var meklēt sadaļā Atskaites. Ja vajadzīgs izveidot dokumentu, to var lejupielādēt ar CSV paplašinājumu. & nbsp;
Kāda veida atskaites piedāvā LiveAgent?
Liveagent piedāvā visaptverošas atskaites, tostarp analīzes pārskatus, veiktspējas atskaiti, aģenta atskaiti, nodaļas atskaiti, darbības atskaiti pēc birkām, veiktspējas pret laiku atskaiti, veiktspējas atskaiti pa kanāliem un audita žurnālu, kas sadalīts pa dažādiem laika periodiem (no atsevišķa lietotāja līdz pilnam gadam). & nbsp;
Expert’s note
Atskaites nodrošina apkopoto informāciju par klientu atbalstu, kā arī palīdz uzlabot pakalpojumu. LiveAgent piedāvā izsmeļošas atskaites ar iespēju eksportēt informāciju uz CSV failiem.
Detalizēts Palīdzības Dienesta Funkciju Pārskats
LiveAgent piedāvā plašu līdzekļu un funkciju klāstu, kā arī centrālo platformu klientu pieprasījumu pārvaldīšanai un atbildēšanai. Šajā programmā ir iekļauti daudzi līdzekļi, tostarp automatizācijas nosacījumi, atskaišu informācijas panelis, gamifikācijas līdzekļi un tiešsaistes čata funkcija.
Palīdzības dienesta kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts
Lai izvairītos no tehnisko terminu pārmērīgas izmantošanas, runājot ar klientiem, izmantojiet tos tikai nepieciešamības gadījumā. Šādā veidā palīdzot klientam koncentrēties uz savu jautājumu. Aktīva klausīšanās ir svarīga un ietver attieksmi, pielāgošanos un uzmanību, kas palīdzēs aģentam uzklausīt un atrisināt klienta problēmas.
LiveAgent ir uzņēmuma IT atbalsta programmatūra Latvijā, kas palielina klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus, piedāvājot daudzvalodu klientu apkalpošanu un automatizētu konfigurācijas pārvaldību. Pielāgojot produktus un pakalpojumus, uzņēmumi var uzlabot klientu atbalstu un veicināt biznesa veiksmi.