Kas ir atskaites?
Atskaites, ko sauc arī par analīzi, sniedz pārskatu par to, kas un kādā apjomā notiek jūsu kontā. LiveAgent piedāvā visaptverošas atskaites, tostarp analītikas pārskatu, veiktspējas atskaiti, aģenta atskaiti, nodaļas atskaiti, birku atskaiti, laika atskaiti un audita žurnālu. Visas tās ir eksportējams uz csv failiem.
Uzziniet vairāk par LiveAgent Atskaitēm.
Frequently Asked Questions
Ko nozīmē atskaite?
Atskaites ir datu apkopojumi, kas sniedz vispārīgu pārskatu par to, kas notiek jūsu klientu atbalsta programmatūras sistēmas kontā. Tās ļauj novērtēt, vai pakalpojums ir atbilstošā līmenī, vai arī ir nepieciešami kādi uzlabojumi. & nbsp;
Kā izveidot atskaites LiveAgent?
Liveagent piedāvā plašas atskaites, kuras var meklēt sadaļā Atskaites. Ja vajadzīgs izveidot dokumentu, to var lejupielādēt ar CSV paplašinājumu. & nbsp;
Kāda veida atskaites piedāvā LiveAgent?
Liveagent piedāvā visaptverošas atskaites, tostarp analīzes pārskatus, veiktspējas atskaiti, aģenta atskaiti, nodaļas atskaiti, darbības atskaiti pēc birkām, veiktspējas pret laiku atskaiti, veiktspējas atskaiti pa kanāliem un audita žurnālu, kas sadalīts pa dažādiem laika periodiem (no atsevišķa lietotāja līdz pilnam gadam). & nbsp;
Palīdzības dienesta kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts
Lai izvairītos no tehnisko terminu pārmērīgas izmantošanas, runājot ar klientiem, izmantojiet tos tikai nepieciešamības gadījumā. Šādā veidā palīdzot klientam koncentrēties uz savu jautājumu. Aktīva klausīšanās ir svarīga un ietver attieksmi, pielāgošanos un uzmanību, kas palīdzēs aģentam uzklausīt un atrisināt klienta problēmas.
LiveAgent ir uzņēmuma IT atbalsta programmatūra Latvijā, kas palielina klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus, piedāvājot daudzvalodu klientu apkalpošanu un automatizētu konfigurācijas pārvaldību. Pielāgojot produktus un pakalpojumus, uzņēmumi var uzlabot klientu atbalstu un veicināt biznesa veiksmi.
Salīdzinošie rādītāji un līderu tablo
LiveAgent piedāvā daudzkanālu klientu apkalpošanas risinājumu, kas uzlabo pieredzi un samazina neapmierinātību. Izvairieties no žargona un izmantojiet viegli lasāmu valodu, pievienojot vizuālus materiālus.
Zināšanu bāze- Atbildes sarežģītiem jautājumiem
Tekstā ir runāts par klientu vērtību, zināšanu bāzes nozīmi un risinājumiem klientu atbalstam. Tiek apgalvots, ka klientu vērtības piedāvājumi var uzņēmumam nodrošināt priekšrocības, bet tikai 17% saprot un apzinās to. Turklāt teksts sniedz informāciju par aptauju svarību, lai uzlabotu mārketinga stratēģijas un pārsniegtu klientu cerības, kā arī iesaka piedāvāt palīdzību vai atlaides kā stimulu un nodrošināt saīsinātu aptauju. Teksts arī piemin LiveAgent izveidi un reģistrācijas procesu.