Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Atbalsts tikai pa e-pastu

Kas ir atbalsts tikai pa e-pastu?

Tikai e-pasta atbalsts ir paņēmiens, ko izmanto daži uzņēmumi. Vienīgais veids, kā klienti var ar viņiem sazināties, ir e-pasts, citu platformu nav.

Tikai e-pasta atbalstam ir trūkumi, jo klienti nevar sekot savu sūdzību statusam un nevar piekļūt palīdzības centram. Šādā veidā klientiem var veidoties negatīva atsauksme par uzņēmumu, un, bez iespējas to paust tieši, viņi var sākt sabojāt uzņēmuma reputāciju. Faktiski uzņēmums var pat zaudēt savus klientus.

Izmantojot e-pastu, klienti var arī nesaņemt atbildi tik ātri, cik tā nepieciešama.

BUJ

Kāda ir atbalsta tikai pa e-pastu definīcija?

Atbalsts tikai e-pastā nozīmē, ka atbalsts ir pieejams tikai pa vienu kanālu, kas ir e-pasts. Šim risinājumam ir gan priekšrocības, gan trūkumi. Kaut kādā ziņā ir vieglāk, jo mēs zinām, ka visas zināšanas par klientu apkalpošanu tiek uzkrātas vienuviet, bet, no otras puses, daudziem klientiem nepatīk rīkoties ar e-pastu, tāpēc ir vērts piedāvāt arī citu sakaru kanālu.

Kā tieši darbojas atbalsts tikai pa e-pastu?

Atbalsts tikai pa e-pastu nozīmē, ka klients gadījumā, ja rodas problēma iepirkšanās gaitā, vai ir vēlme saņemt atbildi uz jautājumu, kas viņus kaitina, var saņemt tikai, sazinoties ar uzņēmumu pa e-pastu. Tas nozīmē, ka šajā vienā kanālā tiek uzkrāta visa vai lielākā daļa klientu apkalpošanas vēsture.

Vai LiveAgent piedāvā atbalstu tikai pa e-pastu?

Protams, ar LiveAgent arī var lietot tikai e-pasta atbalstu. Tomēr papildus tam LiveAgent var izmantot daudzus citus kanālus, caur kuriem klientiem ir lielākas iespējas sazināties, un tas vairs nerada papildus darbu aģentam, jo to visu var pārvaldīt vienuviet.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju