Kas ir atbalsts tikai pa e-pastu?
Tikai e-pasta atbalsts ir paņēmiens, ko izmanto daži uzņēmumi. Vienīgais veids, kā klienti var ar viņiem sazināties, ir e-pasts, citu platformu nav.
Tikai e-pasta atbalstam ir trūkumi, jo klienti nevar sekot savu sūdzību statusam un nevar piekļūt palīdzības centram. Šādā veidā klientiem var veidoties negatīva atsauksme par uzņēmumu, un, bez iespējas to paust tieši, viņi var sākt sabojāt uzņēmuma reputāciju. Faktiski uzņēmums var pat zaudēt savus klientus.
Izmantojot e-pastu, klienti var arī nesaņemt atbildi tik ātri, cik tā nepieciešama.
Frequently asked questions
Kāda ir atbalsta tikai pa e-pastu definīcija?
Atbalsts tikai e-pastā nozīmē, ka atbalsts ir pieejams tikai pa vienu kanālu, kas ir e-pasts. Šim risinājumam ir gan priekšrocības, gan trūkumi. Kaut kādā ziņā ir vieglāk, jo mēs zinām, ka visas zināšanas par klientu apkalpošanu tiek uzkrātas vienuviet, bet, no otras puses, daudziem klientiem nepatīk rīkoties ar e-pastu, tāpēc ir vērts piedāvāt arī citu sakaru kanālu.
Kā tieši darbojas atbalsts tikai pa e-pastu?
Atbalsts tikai pa e-pastu nozīmē, ka klients gadījumā, ja rodas problēma iepirkšanās gaitā, vai ir vēlme saņemt atbildi uz jautājumu, kas viņus kaitina, var saņemt tikai, sazinoties ar uzņēmumu pa e-pastu. Tas nozīmē, ka šajā vienā kanālā tiek uzkrāta visa vai lielākā daļa klientu apkalpošanas vēsture.
Vai LiveAgent piedāvā atbalstu tikai pa e-pastu?
Protams, ar LiveAgent arī var lietot tikai e-pasta atbalstu. Tomēr papildus tam LiveAgent var izmantot daudzus citus kanālus, caur kuriem klientiem ir lielākas iespējas sazināties, un tas vairs nerada papildus darbu aģentam, jo to visu var pārvaldīt vienuviet.
Expert note
Atbalsts tikai pa e-pastu var radīt negatīvu iespaidu klientiem un uzņēmuma reputācijai. Lai uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti, ieteicams izmantot arī citus saziņas kanālus.

Rakstā ir minēts, ka pareizi adresēts, skaidrs un personisks e-pasts var būt izšķirošs, lai uzrunātu adresātu. Minēti dažādi profesionāli e-pasta sveicieni un padomi par e-pasta iesākumu. Ar obligāti izlasāmu ziņojumu sagatavēm var uzsākt efektīvu e-pasta mārketingu. Tiek apskatīts atbalsts tikai pa e-pastu un tā trūkumi, jo klientiem nav pieejams citu platformu atbalsts. LiveAgent piedāvā e-pasta atbalstu, taču arī citus kanālus, lai nodrošinātu klientu apkalpošanu.
Teksts piedāvā informāciju par LiveAgent programmu, tajā skaitā par tās e-pasta apstrādes spējām un integrācijām. Šajā tekstā tiek ieteikts uzlabot e-pasta adresātu sarakstu un veidot saturu, kas sniedz vērtību potenciālajiem abonentiem. LiveAgent programma piedāvā klientu apkalpošanas, pašapkalpošanās un sūdzību pārvaldības programmatūru, tālruņa sistēmas un e-pasta pārvaldības programmatūru. Tā integrējas ar citām sistēmām un piedāvā bezmaksas demonstrācijas un datu migrāciju. Ir arī svarīgi uzturēt aktīvo abonentu bāzi. E-pasta sagataves, kas aprakstītas tekstā, var palielināt reklāmguvumus un ieņēmumus no pārdošanas.
Pasūtījuma apstiprināšanas e-pasta sagataves
Teksta pamatideja ir par pareizu e-pasta nosūtīšanu un atbalstu klientiem. Ieteicams uzņēmuma nosaukumu, kontaktus un profesionālu noslēgumu frāzes ietvert e-pastā. Atbalstam tikai pa e-pastu var būt trūkumi, jo klienti nevar sekot sūdzību statusam. LiveAgent piedāvā vairākus kanālus klientu apkalpošanai. LiveAgent reklamē cenas, funkcijas, integrācijas un alternatīvas.
Adresātu iegūšanas e-pasta sagataves
Tekstā sniegti padomi, kā veiksmīgi izmantot e-pasta mārketingu, tostarp kā plānot adresātu ieguves kampaņu un iesākumi un sveicieni, kas var tikt izmantoti uzņēmuma sarakstē. Labs pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta ziņojums ir būtisks, lai informētu klientus un izmantotu e-pasta mārketingu. Dovecot ir e-pasta serveris, kas piedāvā dažādas funkcionalitātes, tostarp migrācijas iespējas. LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā integrācijas un daudz citas funkcijas.