E-komercijas novirzīšanas e-pasta sagataves var palīdzēt uzņēmumiem piesaistīt jaunus klientus un paaugstināt to zīmolu atpazīstamību. Šajā tekstā apskatītas novirzīšanas mārketinga programmu priekšrocības, taktikas un to efektivitāte, kā arī dažādas e-pasta sagataves, kas var palīdzēt uzņēmumiem sasniegt savus mērķus. Text in Latvian.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Atrast pareizo metodi, kā piesaistīt uzņēmumam jaunus klientus, nav viegli. Turpmākajos gados e-komercijas nozare nonāks pie tā, ka tirgus līderi koncentrēsies uz pieredzes personalizēšanu un mašīnu apmācību un AI algoritmu iesaistīšanu, lai piesaistītu jaunus patērētājus. Tomēr tīmekļa gigantiem, piemēram, Amazon, Booking.com, Slack un Airbnb, ir vēl viena taktika, kas pastāvīgi piesaista klientus. Metodi, ko viņi izmanto, sauc par novirzīšanas mārketingu.
Novirzīšanas programmas ir palīdzējušas katram no šiem uzņēmumiem augt eksponenciāli, iesaistot un kapitalizējot savus svarīgākos aktīvus: klientus. Tas, kas aizsākās kā labas idejas šo uzņēmumu attīstībai, izraisīja to izaugsmi ar labi izpildītām programmām, kas pastiprināja novirzīšanas mārketingu.
Taču efektīvas un veiksmīgas novirzīšanas mārketinga programmas izveide ir tikai sākums. Patiesais uzdevums ir nodrošināt, lai jūsu mārketinga aktivitātes pastāvīgi stimulētu novirzīšanas procesu. Tā rezultātā jāveidojas uzticīgiem klientiem, kas iesaka jūsu produktus vai pakalpojumus saviem draugiem un ģimenei.
Kā e-komercijas veikala īpašnieks jūs varat izmantot novirzīšanas mārketingu dažādos veidos. Šajā rakstā mēs vēlamies parādīt novirzīšanas mārketinga priekšrocības un nodrošināt jums pareizos rīkus, kas palīdzēs saņemt novirzījumus no esošajiem klientiem. Pirms ķeramies pie pamatjautājumiem, skatiet Post Affiliate Pro, kas ir lielisks rīks, lai pārvaldītu jūsu filiāļu/novirzīšanas programmu.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
Novirzīšanas mārketings ir reklāmas veids, kas izmanto dažādas stratēģijas, lai veicinātu produktu ieteikšanu. Vienlaikus to var uztvert arī kā pārdošanu caur trešās personas ieteikumiem.
Vairāki pētījumi ir apstiprinājuši novirzīšanas mārketinga priekšrocības.
2019. gada Novirzīšanas Mārketinga Stāvokļa Pārskatā uzsvērts, ka 30% uzņēmumu jau ir izveidota novirzīšanas programma, un 75% no tiem apgalvo, ka tā ir vislētākā metode jaunu klientu iegūšanai. Turklāt saskaņā ar Nielsen pārskatu 92% patērētāju uzticas viņiem pazīstamo cilvēku ieteikumiem.
Vissvarīgākā novirzīšanas mārketinga priekšrocība ir tā, ka cilvēki mēdz uzticēties ieteikumiem no kāda, ko viņi pazīst, un tas ir daudz vairāk nekā informācija, ko sniedz pats zīmols, tiešsaistes atsauksmes, pārskati vai tirgus pētījumi.
Tālāk skatiet papildu priekšrocības, kas saistītas ar novirzīšanas mārketingu.
Tas ir gandrīz garantēts, ka jūs iegūsiet apmierinātākus klientus, jo viņi jau tagad vairāk zinās par jūsu produktiem vai pakalpojumiem un viņus stimulēs kāds, kam viņi uzticas. Bet ir tiesa, ka galīgie pārdošanas rezultāti joprojām būs atkarīgi no jūsu komerciālajām spējām, taču tas neapšaubāmi ieliek pamatu panākumiem.
Līdz ar novirzīšanas mārketinga iedarbināšanu un palaišanu, pārdošanas cikli kļūst īsāki, un tirdzniecības budžets tiek stingrāk kontrolēts, jo tas ir vērsts uz vienotas, vienkāršas darbības veicināšanu – novirzīšanu.
Novirzīšanas mārketinga stratēģija nemaina uzņēmuma pārdošanas procesus vai vispārējo mārketinga plānu. Tā arī neprasa pārāk daudz laika vai pūles no mārketinga komandas, jo jūsu klienti veic lielu daļu reklāmas darba jūsu vajadzībām, ņemot vērā viņu ieteikumus draugiem vai ģimenes locekļiem.
Ikviens potenciālais klients, ko jūsu tiešsaistes veikals piesaista ar novirzīšanas mārketinga aktivitātēm, netieši piekļūst informācijai par jūsu zīmolu, tādējādi viņam zīmola atpazīstamība palielinās automātiski.
Novirzīšanas programmas stimulus var izveidot un pielāgot, pamatojoties uz plašo informāciju, kas iegūta no klientiem, kuri interesējas par jūsu produktiem vai pakalpojumiem, un kas tiek papildināta ar zināšanām no uzticamiem klientiem, kuri aktīvi nodod jūsu zīmolu citiem.
LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj Jums sniegt lielisku atbalstu saviem klientiem.
You shop with us regularly, so we assume you like [product/service].
That’s why we have something to offer you:
Refer [product/service/company] to a friend and receive [incentive] as a reward.
It’s super easy. Just click on the button below, get your dedicated link, ask a friend or family member to visit our store through that link, and encourage them to make a purchase. That’s it!
Button: Click here to refer a friend
Thanks for being with us!
Your package with [product] is on its way! It should be delivered in the next [X] days.
While you’re waiting for [product], please have a look at our referral options. You can choose one that works best for you:
Earn $[X] for every friend who spends $[Y] at [name of the e-store] this month.
Encourage [X] friends to create an account at [name of the e-store] and get a [Y]% discount off your next purchase.
Receive [X] gift cards to share with your friends and earn [Y] loyalty points for every purchase made using each card.
Decide which option would be the most attractive for you and your friends then share the referral link with your close ones so that you can both enjoy [products/services] at the lowest prices!
If you have any questions or feedback for our referral program, don’t hesitate to contact us. You can either reply to this email or call us at [phone number].
Thanks for supporting our store!
It’s not click-bait, we promise you that! You can really receive free [products/services], or at least purchase them for considerably lower than normal prices.
All you need to do is refer our e-store to a friend. Share your referral code [code number] with everyone you care about and earn $[X} in credit for each purchase made by a friend that uses your code.
Again, here’s your referral code:
[code number]
See you around!
Gandrīz jebkas varētu būt jūsu novirzīšanas stimuls. Apmaiņā pret savu produktu, pakalpojumu vai tiešsaistes veikala reklamēšanu kopumā varat piedāvāt saviem klientiem atlaidi, naudu, ko tērēt veikalā, dāvanu karti, fizisku dāvanu vai produkta paraugu. Tas ir stipri atkarīgs no jūsu piedāvājuma un iekšējiem aprēķiniem.
Grūti sniegt noteiktu atbildi uz šo jautājumu. Ja jūsu produkti vai pakalpojumi netiek bieži pirkti, varat pēc katra pirkuma klientiem nosūtīt novirzīšanas e-pastu. Tomēr, ja pārdodat patēriņa preces, kurām ir liels apgrozījums, vai ja kopumā klienti bieži atgriežas, varat izveidot īpašas prasības, kas jāsasniedz jūsu klientiem, lai saņemtu novirzīšanas piedāvājumu.
Kā atbildēt uz klienta pieprasījumu
Efektīva klientu apkalpošana ir būtiska uzņēmuma reputācijai un izaugsmē. Sliktas apkalpošanas rezultātā ASV uzņēmumi zaudē aptuveni $41 miljardu gadā. Labāka apkalpošana var veicināt klientu apmierinātību un ieņēmumu pieaugumu.
Tiešsaistes tērzētava e-komercijai un pakalpojumu sniedzējiem
Tiešsaistes tērzētavas ir noderīgas pārdošanai un papildus pārdošanai, nodrošinot mārketinga rīku ar funkcijām, kā klientu pārskatus un formu pielāgošanu.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem