Bezmaksas Izmēģinājums
  • Šabloni
  • E-komercijas novirzīšanas e-pasta sagataves

E-komercijas novirzīšanas e-pasta sagataves

Atrast pareizo metodi, kā piesaistīt uzņēmumam jaunus klientus, nav viegli. Turpmākajos gados e-komercijas nozare nonāks pie tā, ka tirgus līderi koncentrēsies uz pieredzes personalizēšanu un mašīnu apmācību un AI algoritmu iesaistīšanu, lai piesaistītu jaunus patērētājus. Tomēr tīmekļa gigantiem, piemēram, Amazon, Booking.com, Slack un Airbnb, ir vēl viena taktika, kas pastāvīgi piesaista klientus. Metodi, ko viņi izmanto, sauc par novirzīšanas mārketingu.

E-komercijas novirzīšanas e-pasta sagataves

Novirzīšanas programmas ir palīdzējušas katram no šiem uzņēmumiem augt eksponenciāli, iesaistot un kapitalizējot savus svarīgākos aktīvus: klientus. Tas, kas aizsākās kā labas idejas šo uzņēmumu attīstībai, izraisīja to izaugsmi ar labi izpildītām programmām, kas pastiprināja novirzīšanas mārketingu.

Taču efektīvas un veiksmīgas novirzīšanas mārketinga programmas izveide ir tikai sākums. Patiesais uzdevums ir nodrošināt, lai jūsu mārketinga aktivitātes pastāvīgi stimulētu novirzīšanas procesu. Tā rezultātā jāveidojas uzticīgiem klientiem, kas iesaka jūsu produktus vai pakalpojumus saviem draugiem un ģimenei.

E-komercijas novirzīšanas e-pasta sagataves

e-komercijas veikala īpašnieks jūs varat izmantot novirzīšanas mārketingu dažādos veidos. Šajā rakstā mēs vēlamies parādīt novirzīšanas mārketinga priekšrocības un nodrošināt jums pareizos rīkus, kas palīdzēs saņemt novirzījumus no esošajiem klientiem. Pirms ķeramies pie pamatjautājumiem, skatiet Post Affiliate Pro, kas ir lielisks rīks, lai pārvaldītu jūsu filiāļu/novirzīšanas programmu.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Kas ir novirzīšanas mārketings?

Novirzīšanas mārketings ir reklāmas veids, kas izmanto dažādas stratēģijas, lai veicinātu produktu ieteikšanu. Vienlaikus to var uztvert arī kā pārdošanu caur trešās personas ieteikumiem.

Novirzīšanas mārketinga priekšrocības

Vairāki pētījumi ir apstiprinājuši novirzīšanas mārketinga priekšrocības.

2019. gada Novirzīšanas Mārketinga Stāvokļa Pārskatā uzsvērts, ka 30% uzņēmumu jau ir izveidota novirzīšanas programma, un 75% no tiem apgalvo, ka tā ir vislētākā metode jaunu klientu iegūšanai. Turklāt saskaņā ar Nielsen pārskatu 92% patērētāju uzticas viņiem pazīstamo cilvēku ieteikumiem.

Vissvarīgākā novirzīšanas mārketinga priekšrocība ir tā, ka cilvēki mēdz uzticēties ieteikumiem no kāda, ko viņi pazīst, un tas ir daudz vairāk nekā informācija, ko sniedz pats zīmols, tiešsaistes atsauksmes, pārskati vai tirgus pētījumi.

Tālāk skatiet papildu priekšrocības, kas saistītas ar novirzīšanas mārketingu.

Vērtīgi klienti jūsu tiešsaistes veikalam

Tas ir gandrīz garantēts, ka jūs iegūsiet apmierinātākus klientus, jo viņi jau tagad vairāk zinās par jūsu produktiem vai pakalpojumiem un viņus stimulēs kāds, kam viņi uzticas. Bet ir tiesa, ka galīgie pārdošanas rezultāti joprojām būs atkarīgi no jūsu komerciālajām spējām, taču tas neapšaubāmi ieliek pamatu panākumiem.

E-komercijas novirzīšanas e-pasta sagataves
Liveagent savā tīmekļa vietnes apmeklētāja uzraudzības funkcijā parāda vietnes pārlūkus

Palielināta ieguldījumu atdeve

Līdz ar novirzīšanas mārketinga iedarbināšanu un palaišanu, pārdošanas cikli kļūst īsāki, un tirdzniecības budžets tiek stingrāk kontrolēts, jo tas ir vērsts uz vienotas, vienkāršas darbības veicināšanu – novirzīšanu.

Novirzīšanas mārketings e-komercijā ir viegli īstenojams

Novirzīšanas mārketinga stratēģija nemaina uzņēmuma pārdošanas procesus vai vispārējo mārketinga plānu. Tā arī neprasa pārāk daudz laika vai pūles no mārketinga komandas, jo jūsu klienti veic lielu daļu reklāmas darba jūsu vajadzībām, ņemot vērā viņu ieteikumus draugiem vai ģimenes locekļiem.

E-pasta sagatavju pielāgošana
Kad esat izveidojis novirzīšanas e-pasta sagataves programmā LiveAgent, varat atlaisties un atpūsties

Palielina e-komercijas zīmola atpazīstamību

Ikviens potenciālais klients, ko jūsu tiešsaistes veikals piesaista ar novirzīšanas mārketinga aktivitātēm, netieši piekļūst informācijai par jūsu zīmolu, tādējādi viņam zīmola atpazīstamība palielinās automātiski.

Jūsu vajadzībām pielāgota sistēma

Novirzīšanas programmas stimulus var izveidot un pielāgot, pamatojoties uz plašo informāciju, kas iegūta no klientiem, kuri interesējas par jūsu produktiem vai pakalpojumiem, un kas tiek papildināta ar zināšanām no uzticamiem klientiem, kuri aktīvi nodod jūsu zīmolu citiem.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj Jums sniegt lielisku atbalstu saviem klientiem.

Peter Komornik, izpilddirektors
logo slido black

E-komercijas novirzīšanas e-pasta sagataves temata rindiņa

  • Atsaucieties uz draugu – mūsu jaunā programma ar daudz priekšrocībām
  • Iesaki saviem draugiem un saņem atlīdzību
  • Mums ir kaut kas tev un taviem draugiem
  • Atsaucies uz [produkts/pakalpojums] un saņem [stimuls]
  • Dalīšanās ir rūpes – iesakiet saviem draugiem [produkts/pakalpojums]
  • Atvediet līdzi draugus vai ģimeni!

E-komercijas novirzīšanas e-pasta sagataves

E-komercijas novirzīšanas e-pasta sagatave Nr.1

E-komercijas novirzīšanas e-pasta sagatave Nr.2

E-komercijas novirzīšanas e-pasta sagatave Nr.3

Biežāk uzdotie jautājumi

Kas man būtu jāpiedāvā kā novirzīšanas stimuls?

Gandrīz jebkas varētu būt jūsu novirzīšanas stimuls. Apmaiņā pret savu produktu, pakalpojumu vai tiešsaistes veikala reklamēšanu kopumā varat piedāvāt saviem klientiem atlaidi, naudu, ko tērēt veikalā, dāvanu karti, fizisku dāvanu vai produkta paraugu. Tas ir stipri atkarīgs no jūsu piedāvājuma un iekšējiem aprēķiniem.

Cik bieži sūtīt novirzīšanas e-pastus un piedāvāt stimulus?

Grūti sniegt noteiktu atbildi uz šo jautājumu. Ja jūsu produkti vai pakalpojumi netiek bieži pirkti, varat pēc katra pirkuma klientiem nosūtīt novirzīšanas e-pastu. Tomēr, ja pārdodat patēriņa preces, kurām ir liels apgrozījums, vai ja kopumā klienti bieži atgriežas, varat izveidot īpašas prasības, kas jāsasniedz jūsu klientiem, lai saņemtu novirzīšanas piedāvājumu.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir novirzīšanas mārketings?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Novirzīšanas mārketings ir reklāmas veids, kas izmanto dažādas stratēģijas, lai veicinātu produktu ieteikumus. Vienlaikus to var uztvert arī kā pārdošanas veikšanu caur trešās personas ieteikumiem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas man būtu jāpiedāvā kā novirzīšanas stimuls?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Apmaiņā pret savu produktu, pakalpojumu vai tiešsaistes veikala reklamēšanu kopumā varat piedāvāt saviem klientiem atlaidi, naudu, ko tērēt veikalā, dāvanu karti, fizisku dāvanu vai produkta paraugu. Tas ir stipri atkarīgs no jūsu piedāvājuma un iekšējiem aprēķiniem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cik bieži sūtīt novirzīšanas e-pastus un piedāvāt stimulus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Grūti sniegt noteiktu atbildi uz šo jautājumu. Ja jūsu produkti vai pakalpojumi netiek bieži pirkti, tad pēc katra pirkuma varat klientiem nosūtīt novirzīšanas e-pastus. Tomēr, ja pārdodat strauja apgrozījuma patēriņa preces vai vispār ir daudz pastāvīgo klientu, varat noteikt īpašas prasības, kas jāsasniedz jūsu klientiem, lai saņemtu novirzīšanas piedāvājumu.” } }] }

Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju