Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • B2C ieteikumu e-pasta sagataves

B2C ieteikumu e-pasta sagataves

Neskaitāmi pētījumi ir pierādījuši, ka, iegādājoties kaut ko, cilvēki paļaujas uz ieteikumiem. Vēl jo vairāk, 83% laimīgo un apmierinātāko klientu vēlas ieteikt to saviem draugiem un ģimenei (bet tikai 29% to dara, jo pārējiem nekad tas nav ticis prasīts vai dota iespēja).

Tādējādi ieteikumu mārketings kļūst par nenovērtējamu instrumentu uzņēmuma izaugsmei un ieņēmumu palielināšanai. Faktiski novirzīšanas mārketings (pazīstams arī kā mutvārdu mārketings) ir viena no vecākajām, bet joprojām efektīvākajām un rentablākajām mārketinga stratēģijām, ko izmanto gan B2C, gan B2B uzņēmumi. Lūk, kāpēc sniedzam ieteikumu mārketinga skaidrojumu kopā ar 10 ieteikuma e-pasta sagatavēm, ko varat izmantot savās ieteikuma mārketinga kampaņās.

Kāpēc uzņēmumu izaugsmei svarīgs ir ieteikumu mārketings?

  • 92% patērētāju visā pasaulē uzticas draugu un ģimenes locekļu ieteikumiem, vairāk nekā visiem citiem reklāmas veidiem. (Nielsen)
  • 82% amerikāņu apgalvo, ka, apsverot pirkumu, viņi lūdz ieteikumus no draugiem un ģimenes locekļiem, savukārt 67% apgalvo, ka viņi vismaz nedaudz vairāk sliecas iegādāties produktu pēc tam, kad draugs vai ģimenes loceklis ar to ir dalījies sociālajos medijos vai e-pastā. (National Harris Poll Survey)
  • Pozitīvie mutvārdu ieteikumi ir atbildīgi par 20-50% pirkuma lēmumu un rada vairāk nekā divkāršu maksas reklāmas pārdošanas apjomu dažās nozarēs. (McKinsey)
  • Ieteikuma mārketings rada 3–5 reizes augstāku reklāmguvumu līmeni nekā jebkurš cits mārketinga kanāls. (Invesp)
B2C ieteikumu e-pasta sagatave
B2C ieteikumu e-pasta sagatave no NordPass

B2C ieteikumu e-pasta temata rindiņu piemēri

  • Saņemiet $25 par katru personu, kurai iesakat
  • Saņemiet $10 par katru draugu, kas pierakstās
  • Nopelniet $20, vienkārši daloties savā pieredzē
  • Dāvini $50 draugam un saņem $50 sev
  • $50 jums, 50% ATLAIDE jūsu draugiem
  • Iesakiet draugam, un abi ietaupiet 10%
  • Uzaicini savus draugus un nopelni bezmaksas [produktu/pakalpojumu]
  • Pastāsti draugam. Saņem mēnesi bez maksas.
  • Nodod draugam un šodien nopelni $50!
  • Pastāstiet draugam par mums un jūs abi saņemsiet $20
  • Dod $25, Gūsti $25
  • Dalieties ar savu pirkumu, un mēs iekļausim bezmaksas dāvanu

10 B2C ieteikumu e-pasta sagataves

Ieteikumu programmas paziņojums

Ar trigeri saistītas ieteikumu programmas uzaicinājums

Ieteikumu programmas atjauninājums

Ielūgums būt par zīmola vēstnieku

Ieteikumu sacensības rīkošana

Ieteikumu veicināšana ar atlaidēm

Ieteikumu veicināšana ar bezmaksas produktiem/pakalpojumiem

Ieteikumu veicināšana, piedāvājot kredītu kompānijas produktiem

Ieteikumu veicināšana ar naudas atmaksu

Ieteikumu veicināšana ar ziedojumiem

Biežāk uzdotie jautājumi

Kas ir B2C e-pasts?

B2C nozīmē “starp uzņēmumu un patērētāju”. B2C e-pasts tiek izmantots, lai paziņotu informāciju par uzņēmuma produktiem, tai skaitā cenu jaunumus, pieejamību un piegādes informāciju.

Ko nozīmē B2C?

Saīsinājums B2C nozīmē “starp uzņēmumu un patērētāju”.

Kā uzrakstīt B2C ieteikumu e-pastu?

Rakstot klientam ieteikumu e-pastu, ņemiet vērā, ka jūsu sagatavotā prezentācija ir tikpat svarīga kā jūsu izvēlētie vārdi. Ieteikumu e-pasts ir iespēja piedāvāt produktus un pakalpojumus jaunam klientam.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir B2C e-pasts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “B2C nozīmē ‘starp uzņēmumu un patērētāju’. B2C e-pasts tiek izmantots, lai paziņotu informāciju par uzņēmuma produktiem, tai skaitā cenu jaunumus, pieejamību un piegādes informāciju.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ko nozīmē B2C?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Saīsinājums B2C nozīmē ‘starp uzņēmumu un patērētāju’.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā uzrakstīt B2C ieteikumu e-pastu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Rakstot klientam ieteikuma e-pastu, ņemiet vērā, ka jūsu sagatavotā prezentācija ir tikpat svarīga kā jūsu izvēlētie vārdi. Ieteikumu e-pasts ir iespēja piedāvāt produktus un pakalpojumus jaunam klientam.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju