• Šabloni
  • B2B ieteikumu e-pasta sagataves

B2B ieteikumu e-pasta sagataves

Tā kļūst par vispārpieņemtām uzņēmējdarbības izpratni, ka esošo klientu noturēšana ir visu uzņēmumu pastāvēšanas un panākumu pamats. Tomēr jaunu klientu iegūšana joprojām ir svarīgākais uzņēmējdarbības izaugsmes virzītājspēks, jo īpaši B2B nozarē. Šis ir moments, kad priekšplānā izvirzās ieteikumu mārketings. Daudzi pētījumi ir pierādījuši, ka ieteikumi rada vienus no augstākajiem reklāmguvumu līmeņiem visos tirdzniecības kanālos. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu, kāpēc ieteikumu mārketings ir tik iedarbīgs un vērtīgs B2B uzņēmumiem un kā jūs varat lūgt saviem pašreizējiem klientiem, lai tie ieteiktu jūsu uzņēmumu (iekļautas 10 B2B klientu ieteikumu e-pasta sagataves).

E-pasta sagatavju pielāgošana
Ieteikumu e-pasta sagatavju pielāgošana programmā LiveAgent

Kāda ir B2B ieteikumu vērtība?

  • Saskaņā ar Hārvarda biznesa pārskatu 84% B2B pircēju sāk pirkšanas procesu ar ieteikumiem, un salīdzinošie ieteikumi ietekmē vairāk nekā 90% no visiem B2B pirkšanas lēmumiem.
  • Influitive apkopotā statistika liecina, ka 69% B2B uzņēmumu ar ieteikumu programmām ziņo par īsāku laiku līdz pārdošanas darījumam, 59% ziņo par augstāku klientu kopējo vērtību un 71% ziņo par augstākiem reklāmguvumu rādītājiem.
  • Pamatojoties uz Wharton School of Business pētījumu, ieteiktajam klientam izmaksas ir daudz mazākas, un viņam ir lielāks noturības un lojalitātes potenciāls, faktiski minētajam klientam ir par 16% lielāka kopējā mūža vērtība nekā neminētajam klientam.
  • Savā pētījumā CustomerGauge atklāja, ka ieteikumu darījumi veido vismaz 20% no jaunajiem pārdošanas darījumiem, savukārt darījumi pēc ieteikuma tika slēgti aptuveni 20 dienu laikā salīdzinājumā ar 100 dienām par darījumu bez ieteikuma.
  • IDC un LinkedIn ziņoja, ka 76,2% biznesa pircēju dod priekšroku darbam ar ieteiktajiem pārdevējiem un 73% izvēlas strādāt ar ieteiktajiem pārdevējiem.
Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj Jums sniegt lielisku atbalstu saviem klientiem.

Peter Komornik, izpilddirektors
logo slido black

10 B2B klientu ieteikumu e-pasta sagataves

Lūgums sniegt ieteikumu no uzticama klienta


Hi [Name],

Hope things are going well with you.

I’m so glad to hear that [Product/ Service name] has been working so well for you and your team. I knew that we’d be able to drive significant impact for [their Company].

Given the success you’ve seen, I wondered if you might know of any [friends/ colleagues/ other companies in the area] who are also looking to [achieve specific goals] and would benefit from our [product/ service]. I would love to help them achieve similar growth.

If so, could you facilitate an intro? I’d be happy to sit down with them afterward for a completely free 1-hour consultation to figure out their needs and what we could offer them.

If they want to know more about what we do, feel free to direct them to our website: www.yourwebsite.com.

Let me know if anyone comes to mind, or if there’s anything else I can do for you.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Lūgums sniegt ieteikumu jaunam klientam


Hi [Name],

I’m happy to hear you’ve had such a great experience with our team so far. I knew we could help, and I’m pleased you’re seeing results so quickly.

I trust our team will take care of you through the rest of the onboarding process, but you can always reach back out to me with any questions. In the meantime, since things are going well, do you know anyone else who might want similar results?

I’ll gladly meet up with them and discuss how we can work together.

Best Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Lūgums sniegt ieteikumu vienas reizes klientam


Hi [Name],

I hope you’re doing well.

As I mentioned during our last [meeting/ call], I have time on my hands now that our project is over. Once again, I’m happy that we managed to pull off such awesome results together! Do you by any chance know somebody who’d be interested in our services?

In case anyone comes to mind, just point them to our website www.yourwebsite.com, and I’ll take it from there.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Lūgums sniegt ieteikumu pēc klientu apmierinātības aptaujas


Hi [Name],

I just saw that you gave us a great score on the customer satisfaction survey you completed a few days ago. I’m so happy to hear we’ve met — and maybe even exceeded — your expectations with [Product/ Service name].

Can you please do me a favor? I’m trying to find others who would benefit from the same features you’ve enjoyed. Is there anyone you can think of who might also have a need for our [product/ service]?

Thanks in advance,
[YOUR SIGNATURE]

Sekojošs ieteikuma lūguma e-pasts


Hi [Name],

It’s been a few weeks since we wrapped up our work together — I hope everything is still going well with you and the team.

I know I’ve asked before, but is there anyone you can introduce me to that might also be interested in our [product/ service]? I’d hate for them to miss out if they’re [experiencing the same pain point you were].

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Klienta ieteikuma programmas uzaicinājuma e-pasts


Hi [Name],

Are you satisfied with [Product/ Service name]? Then share your positive experience with your peers so that they can [major benefit your product or service provides].

As a thank you, you will receive [perks for the customer]. Learn how our referral program works below:

[Brand’s Referral Program details]

Feel free to reach out if you have any questions or need assistance – we’re always here to help!

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Ieteikuma e-pasta sagatave, lai nosūtītu to klientam izmantošanai


Dear [Referral name],

I hope you’re doing well!

I’m not sure if I’ve mentioned it to you before, but I’ve been working with [Your name/ Company name] for [number] years now and I’ve had a really great experience. So I wanted to connect you two because I thought [his/ her/ their] [product/ service] might be of use to you, too, based on our previous conversations.

I’ve cc’ed [Your name] to put you directly in touch. I’ll let you folks take it from here and decide if [Your name/ Company name]’s [product/ service] is a good fit for you, too!

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Pateicība ilgstošam klientam par ieteikumu


Hi [Name],

I just wanted to drop you a line to thank you for referring your [colleague/ friend] [Referral name] to [Your company]!

I’m excited to share that we’re going to work together on [Project/ Service/ Initiative] over the next several months, and hopefully [Your product/service offering] will be as helpful for them as it has been for you.

As a thank you for making the connection, I’ve asked our accounting team to issue a $*** credit to you. You should see it appear on your next invoice, but please contact me if you have any issues.

Thanks again, and please let me know if you can think of anyone else I should reach out to.

I look forward to talking again soon.
[YOUR SIGNATURE]

Pateicība vienas reizes klientam par ieteikumu


Hi [Name],

I wanted to take a moment to thank you for referring [Referral name] to me.

It means so much to me that you were happy enough with the work that we did together to share my name with someone who you want to see succeed. Thank you for giving me the opportunity to help [him/her/them] [details on what you help with], too.

If I can be of service at any point in the future, please don’t hesitate to reach out – I’d be thrilled to work together again.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Sekojošs e-pasts, kad ieteikums nebija veiksmīgs


Hi [Name],

Thanks again for referring [Referral name] to me. Unfortunately, it doesn’t look like we’re a fit for each other right now. But if that changes and they sign up for a service plan in the future that qualifies you for our referral bonus, I’ll let you know right away.

As always, feel free to reach out, if there’s anything I can do for you.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Kad būtu jālūdz klientiem ieteikumi?

  • Klients ir bijis kopā ar jūsu uzņēmumu pietiekami ilgi, lai zinātu jūsu produkta/pakalpojuma vērtību.
  • Klients aktīvi izmanto jūsu produktu/pakalpojumu un pastāsta, cik viņš ir apmierināts.
  • Jūs zināt, ka esat pārsniedzis klientu cerības, pamatojoties uz viņu atsauksmēm.
  • Klients pozitīvi reaģēja uz jūsu NPS aptauju/atstāja pozitīvu atsauksmi.
  • Jūs esat veiksmīgi sasniedzis projekta atskaites punktu/pabeidzis projektu.
  • Klients jau iepriekš uz jums atsaucās bez prasīšanas (visticamāk, ka viņš to darīs vēlreiz, ja jautāsiet).
  • Esat uzsācis jaunu (vai veicis izmaiņas esošajā) klientu ieteikumu programmā.

Frequently asked questions

Kas ir ieteikumu mārketings?

Ieteikumu mārketings ir mārketinga metode, kas ar mutvārdu palīdzību rada potenciālos pirkumus. Ieteikumu mārketings ir paredzēts, lai palīdzētu uzņēmumiem iegūt jaunus klientus, mudinot esošos klientus ieteikt jūs.

Kā motivēt klientus veikt ieteikumus?

Ja jums ir laba reputācija, ir lielāka iespēja, ka klienti ieteiks jūs citiem uzņēmumiem. Liveagent, palīdzības dienesta programmatūra, ļauj sekot klientu apkalpošanas pieprasījumiem un laika gaitā uzlabot savu reputāciju.

Kādas ir ieteikumu e-pastu priekšrocības?

Ieteikumu e-pastu priekšrocības ir lielāka klientu noturība, labāka iesaiste un jauni klienti.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju