Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • B2B ieteikumu e-pasta sagataves

B2B ieteikumu e-pasta sagataves

Tā kļūst par vispārpieņemtām uzņēmējdarbības izpratni, ka esošo klientu noturēšana ir visu uzņēmumu pastāvēšanas un panākumu pamats. Tomēr jaunu klientu iegūšana joprojām ir svarīgākais uzņēmējdarbības izaugsmes virzītājspēks, jo īpaši B2B nozarē. Šis ir moments, kad priekšplānā izvirzās ieteikumu mārketings. Daudzi pētījumi ir pierādījuši, ka ieteikumi rada vienus no augstākajiem reklāmguvumu līmeņiem visos tirdzniecības kanālos. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu, kāpēc ieteikumu mārketings ir tik iedarbīgs un vērtīgs B2B uzņēmumiem un kā jūs varat lūgt saviem pašreizējiem klientiem, lai tie ieteiktu jūsu uzņēmumu (iekļautas 10 B2B klientu ieteikumu e-pasta sagataves).

E-pasta sagatavju pielāgošana
Ieteikumu e-pasta sagatavju pielāgošana programmā LiveAgent

Kāda ir B2B ieteikumu vērtība?

  • Saskaņā ar Hārvarda biznesa pārskatu 84% B2B pircēju sāk pirkšanas procesu ar ieteikumiem, un salīdzinošie ieteikumi ietekmē vairāk nekā 90% no visiem B2B pirkšanas lēmumiem.
  • Influitive apkopotā statistika liecina, ka 69% B2B uzņēmumu ar ieteikumu programmām ziņo par īsāku laiku līdz pārdošanas darījumam, 59% ziņo par augstāku klientu kopējo vērtību un 71% ziņo par augstākiem reklāmguvumu rādītājiem.
  • Pamatojoties uz Wharton School of Business pētījumu, ieteiktajam klientam izmaksas ir daudz mazākas, un viņam ir lielāks noturības un lojalitātes potenciāls, faktiski minētajam klientam ir par 16% lielāka kopējā mūža vērtība nekā neminētajam klientam.
  • Savā pētījumā CustomerGauge atklāja, ka ieteikumu darījumi veido vismaz 20% no jaunajiem pārdošanas darījumiem, savukārt darījumi pēc ieteikuma tika slēgti aptuveni 20 dienu laikā salīdzinājumā ar 100 dienām par darījumu bez ieteikuma.
  • IDC un LinkedIn ziņoja, ka 76,2% biznesa pircēju dod priekšroku darbam ar ieteiktajiem pārdevējiem un 73% izvēlas strādāt ar ieteiktajiem pārdevējiem.
Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj Jums sniegt lielisku atbalstu saviem klientiem.

Peter Komornik, izpilddirektors
logo slido black

10 B2B klientu ieteikumu e-pasta sagataves

Lūgums sniegt ieteikumu no uzticama klienta

Lūgums sniegt ieteikumu jaunam klientam

Lūgums sniegt ieteikumu vienas reizes klientam

Lūgums sniegt ieteikumu pēc klientu apmierinātības aptaujas

Sekojošs ieteikuma lūguma e-pasts

Klienta ieteikuma programmas uzaicinājuma e-pasts

Ieteikuma e-pasta sagatave, lai nosūtītu to klientam izmantošanai

Pateicība ilgstošam klientam par ieteikumu

Pateicība vienas reizes klientam par ieteikumu

Sekojošs e-pasts, kad ieteikums nebija veiksmīgs

Kad būtu jālūdz klientiem ieteikumi?

  • Klients ir bijis kopā ar jūsu uzņēmumu pietiekami ilgi, lai zinātu jūsu produkta/pakalpojuma vērtību.
  • Klients aktīvi izmanto jūsu produktu/pakalpojumu un pastāsta, cik viņš ir apmierināts.
  • Jūs zināt, ka esat pārsniedzis klientu cerības, pamatojoties uz viņu atsauksmēm.
  • Klients pozitīvi reaģēja uz jūsu NPS aptauju/atstāja pozitīvu atsauksmi.
  • Jūs esat veiksmīgi sasniedzis projekta atskaites punktu/pabeidzis projektu.
  • Klients jau iepriekš uz jums atsaucās bez prasīšanas (visticamāk, ka viņš to darīs vēlreiz, ja jautāsiet).
  • Esat uzsācis jaunu (vai veicis izmaiņas esošajā) klientu ieteikumu programmā.

Biežāk uzdotie jautājumi

Kas ir ieteikumu mārketings?

Ieteikumu mārketings ir mārketinga metode, kas ar mutvārdu palīdzību rada potenciālos pirkumus. Ieteikumu mārketings ir paredzēts, lai palīdzētu uzņēmumiem iegūt jaunus klientus, mudinot esošos klientus ieteikt jūs.

Kā motivēt klientus veikt ieteikumus?

Ja jums ir laba reputācija, ir lielāka iespēja, ka klienti ieteiks jūs citiem uzņēmumiem. Liveagent, palīdzības dienesta programmatūra, ļauj sekot klientu apkalpošanas pieprasījumiem un laika gaitā uzlabot savu reputāciju.

Kādas ir ieteikumu e-pastu priekšrocības?

Ieteikumu e-pastu priekšrocības ir lielāka klientu noturība, labāka iesaiste un jauni klienti.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir ieteikumu mārketings?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ieteikumu mārketings ir mārketinga metode, kas ar mutvārdu palīdzību rada potenciālos pirkumus. Ieteikumu mārketings ir paredzēts, lai palīdzētu uzņēmumiem iegūt jaunus klientus, mudinot esošos klientus atsaukties uz tiem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā motivēt klientus ieteikumiem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ja jums ir laba reputācija, ir lielāka iespēja, ka klienti ieteiks jūs citiem uzņēmumiem. Liveagent, palīdzības dienesta programmatūra, ļauj sekot klientu apkalpošanas pieprasījumiem un laika gaitā uzlabot savu reputāciju.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādas ir ieteikumu e-pastu priekšrocības?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ieteikumu e-pastu priekšrocības ir lielāka klientu noturība, labāka iesaiste un jauni klienti.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju