Neskaitāmi veidi, kā uzlabot, izmantojot
vienu rīku

Palieliniet reklāmguvumu līmeni, izmantojot LiveAgent.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Palieliniet reklāmguvumu līmeni, izmantojot LiveAgent

Katrs uzņēmums cenšas uzlabot savu reklāmguvumu līmeni, atrodot jaunus veidus, kā piesaistīt datplūsmu savai vietnei. Tomēr, runājot par potenciālo klientu pārveidošanu par esošajiem klientiem, šai metodei ir zems panākumu līmenis.

Labākais veids, kā uzlabot reklāmguvumu līmeni, ir koncentrēties uz klientu atbalsta stratēģijas uzlabošanu. Lielisks piemērs tam ir tiešsaistes tērzēšanas ieviešana un pircēju atbalsta sniegšana reāllaikā.

Šādi nelieli pielāgojumi var pilnībā pārveidot jūsu reklāmguvumu centienus. Faktiski uzņēmumi, kuri apgalvoja, ka koncentrējas uz klientu apkalpošanas uzlabošanu, ziņoja par 11 % augstāks reklāmguvumu līmenis nekā uzņēmumiem, kuriem tas nav.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Definition of conversion rates

Kas ir reklāmguvumu līmenis?

Jūsu reklāmguvumu līmenis ir to apmeklētāju procentuālā daļa jūsu vietnē, kuri sasniedz vēlamo mērķi (reģistrējas izmēģinājumam, reģistrējas abonementam, iegādājas produktu) no kopējā apmeklētāju skaita.

Augsts reklāmguvumu līmenis norāda, ka jūsu mārketinga stratēģijas ir veiksmīgas un ka jūsu produkts ir viegli sasniedzams jūsu vietnē.

Kāds ir labs reklāmguvumu līmenis?

Reklāmguvumu līmenis atšķiras atkarībā no nozares un uzņēmējdarbības modeļa, tāpēc jums, iespējams, būs jāveic daži pētījumi, lai noskaidrotu, kur atrodaties. Lielisks resurss tam ir Google Adwords Industry Benchmarks rīks. Tomēr parasti labs reklāmguvumu līmenis ir no 2% līdz 5%.

Good conversion rate
Ways to improve conversion rates

Kā uzlabot reklāmguvumu līmeni

Reklāmguvumu līmeņa paaugstināšana nozīmē, ka lielākā daļa jūsu vietnes datplūsmas tiek pārveidota par nozīmīgām darbībām, kas veicina jūsu uzņēmējdarbību, neatkarīgi no tā, vai tas nozīmē aizpildīt veidlapu, lai kļūtu par potenciālo pirkumu, vai veikt pirkumu.

Zems reklāmguvumu līmenis var norādīt uz kādu no šīm problēmām:

Nevilinošs piedāvājums stiprs>

apstāšanās zīme Neefektīvs vietnes dizains

Laimīgi klienti ir vislabākie klienti

Mēs piedāvājam konsjerža migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populāro Helpdesk risinājumiem.

Pirmie soļi, lai uzlabotu reklāmguvumu

Labākais veids, kā uzlabot reklāmguvumu līmeni, ir pārdomāt piedāvājumu. Ja jūsu klienti nepērk to, ko jūs piedāvājat, tas var nozīmēt, ka piedāvājums ir pārāk dārgs vai nesniedz pietiekami lielu vērtību jūsu auditorijai.

Otrais solis ir vietnes optimizēšana reklāmguvumiem.

Light bulb showcasing the power of utilization of great idea

Pārdomājiet savu piedāvājumu

– Zemāka cena

– Uzlabojiet funkcionalitāti

– Izveidojiet papildu stimulus, piemēram, bezmaksas piegādi

– Izveidojiet vienkārši neatvairāmu piedāvājumu, no kura jūsu klienti nevar atteikties

Growing trend of increased productivity

Optimizējiet savu vietni

– A/B pārbauda dažādus elementus

– Izmantojiet spēcīgus CTA

– Pārskatiet galvenes kopiju un pogu/veidlapu izvietojumu

– Pārliecinieties, vai jūsu saturs tiek pareizi parādīts mobilajās ierīcēs

Share knowledge with customers to battle bad conversion rates

Papildus: esiet zinoši katrā mijiedarbībā

Papildus ātru atbilžu sniegšanai klientiem ir ārkārtīgi svarīgi novērtēt klienta laiku. Ja vēlaties piesaistīt klientus, pārliecinieties, ka esat informēts par viņu iepriekšējiem pirkumiem un visu iepriekšējo mijiedarbību ar jūsu uzņēmumu neatkarīgi no izmantotā kanāla.

Esot sagatavotam un zinošam, jūs varēsiet pārsteigt savus klientus, kad viņi sazinās ar jums, lai saņemtu atbalstu.

Vai joprojām trūkst reklāmguvumu?

Vai jūs joprojām cīnāties ar zemu reklāmguvumu līmeni, augstu atlēcienu līmeni vai augstiem iepirkumu groza atmešanas rādītājiem? Ja atbildējāt “jā”, jūsu potenciālajiem klientiem, iespējams, rodas kāda no šīm problēmām:

Reālā laika atbalsta trūkums

Poga Zvaniet mums tiešsaistē nav atbalsta uz vietas

Iepirkumu grozs Sarežģīts izrakstīšanās process

Nenoteiktība neizlēmība

Still lacking good conversion rates

Galvenais mērķis - samazināt klientu piepūli

Jūsu klienti ir tikai viena Google meklēšanas attālumā, lai atrastu alternatīvas jūsu produktam. Nedodiet viņiem iemeslu klīst.

Vienkāršojiet izrakstīšanās procesu

Nepadara izrakstīšanās procesu sarežģītu. Neizveidojiet pārāk daudz soļu, neuzdodiet nevajadzīgus jautājumus un nepieprasiet reģistrāciju pirms izrakstīšanās.

Nodrošiniet daudzkanālu atbalstu

Dodiet saviem klientiem vairākus veidus, kā ar jums sazināties, un nekavējoties sniedziet atbalstu visos kanālos. Izmantojiet zināšanu bāzes, klientu portālus un bieži uzdotos jautājumus pašapkalpošanās iespējām.

Tērzējiet ar klientiem reāllaikā

Palīdziet saviem klientiem reāllaikā. Atbildiet uz visiem jautājumiem, kas viņiem varētu rasties saistībā ar jūsu produktiem, piegādi vai piegādi, lai pārietu caur reklāmguvumu piltuvi.

Increase conversion rates with chat button

Palieliniet reklāmguvumu, noklikšķinot uz pogas

Pētījumi rāda, ka tiešās tērzēšanas logrīka pievienošana vietnei var palielināt jūsu reklāmguvumu līmeni par 27%. Atkarībā no jūsu nozares šis skaitlis var būt daudz lielāks. Ar tiešraides tērzēšanas robežizmaksām tas ir vienkārši.

Tātad, kā tiešraides tērzēšana var tik viegli palielināt reklāmguvumu līmeni? Iepērkoties tiešsaistē, pircējiem parasti ir daudz jautājumu. Tomēr ir tikai ierobežots laika posms, kurā uz tiem var atbildēt. Ja viņi nesaņem tūlītēju atbalstu, viņi, visticamāk, meklēs alternatīvas un iegādāsies no konkurentiem.

Sniedziet pašapkalpošanās iespējas

Jūsu klientiem var rasties jautājumi, uz kuriem var atbildēt, veicot vienkāršu meklēšanu jūsu vietnē. Tomēr, ja viņi nevarēs atrast nepieciešamo informāciju, viņi būs neapmierināti un vīlušies.

Nodrošiniet viņiem noteiktu vietu, piemēram, klientu portālu, kur viņi var skatīt atbildes uz bieži uzdotajiem jautājumiem (FAQ) par piegādi, izmēru noteikšanu un daudz ko citu. Šāda veida atbalsts ir ļoti vērtīgs, jo tas neprasa aģentu pūles, un tas ir pieejams visu diennakti.

Create self service portal in LiveAgent
Be proactive

Esiet proaktīvs

Ja redzat potenciālos pircējus savā vietnē ilgāk par dažām minūtēm, viņi nepārprotami kaut ko meklē vai ir pretrunā par pirkumu no jums. Atvieglojiet klienta raizes, proaktīvi uzaicinot viņu tērzēt ar jums.

Jūs varat atbildēt uz visiem jautājumiem, kas viņiem var rasties par jūsu produktiem, vai norādīt tos pareizajā virzienā.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno lielisku tiešraides tērzēšanu, biļešu iegādi un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo

Jūsu sniegtais pakalpojumu līmenis atspoguļo jūsu produktu

Ar lielisku produktu vienkārši nepietiek. Bieži vien klienti atsakās no zīmoliem, jo saņemto pakalpojumu līmenis vienkārši nav pietiekami labs. Pircēji vēlas justies novērtēti par darījumiem ar jūsu uzņēmumu. Tāpēc, lai izvairītos no kļūmēm un palielinātu reklāmguvumu skaitu, ir svarīgi savā uzņēmumā izveidot uz klientu orientētu kultūru.

86% klienti ir gatavi maksāt vairāk par labāku pakalpojumu sniegšanu.

86% klienti ir gatavi maksāt vairāk par labāku pakalpojumu sniegšanu.

Jo vairāk klienti būs apmierināti ar jūsu pakalpojumu, jo vairāk viņi iegādāsies.

Klienti, kuriem ir slikta pakalpojumu pieredze, ir Par 50% lielāka iespēja to kopīgot tiešsaistē ar citiem.

E-pasta tiketings

Izmantojot LiveAgent, jūsu e -pasta ziņojumi, tērzēšana, zvani, sociālo mediju pieminēšana un ziņojumi no citiem kanāliem nonāks vienā universālā iesūtnē.

Email ticketing
Powerful knowledge base builder

Zināšanu bāzes veidotājs

LiveAgent ļauj izveidot vairākas iekšējās un ārējās zināšanu bāzes, kas papildināta ar bieži uzdotajiem jautājumiem, forumiem, rakstiem un & amp; ieteikumus.

Balss & amp; videozvanus

Izveidojiet virtuālu zvanu centru kā daļu no daudzkanālu palīdzības dienesta risinājuma. LiveAgent centralizē tālruņa zvanus no jūsu vietnes vai fiksētā tālruņa vienā vietā.

Voice and video calls supported

Iemesli, kāpēc uzņēmumi izvēlas LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Social medias integrated into the help desk software

Sociālo tīklu savienojumi

Integrējiet savus iecienītos sociālo mediju profilus LiveAgent un atbildiet uz publiskiem komentāriem par savām ziņām, privātajām ziņām vai tvītiem tieši no sava konta. Izslēdziet nepieciešamību sekot un rūpēties par vairākiem kontiem vairākos portālos un integrēt tos LiveAgent. Ir iekļauti Facebook, Twitter, Instagram un Viber , lai klientu apkalpošana būtu pēc iespējas vienmērīgāka, ātrāka un efektīvāka.

Analītika & amp; ziņošanas informācijas panelis

Iegūstiet pārskatu par savu klientu atbalsta nodaļu, jūsu sniegtajiem pakalpojumiem un klientu apmierinātību. Skatiet, kas mijiedarbojas ar jūsu uzņēmumu, un uzraugiet viņu saņemto laimi. Koncentrējieties uz datiem, uzziniet, kur uzlabot, un balstieties uz savām spējām. Sagādājiet savam uzņēmumam mazliet jautrības, iespējojot spēļu funkcijas .

Smart analytics and reports
Self-service customer portal

Klientu portāls

Izveidojiet klientu portālus, lai jūsu klientiem būtu centralizēta zona, kur rediģēt savu kontaktinformāciju, izveidot maksājumus un iesniegt biļetes. Izveidojot visaptverošu klientu portālu, var samazināt biļešu slodzi, kā arī palīdzēt jums nodrošināt klientu apkalpošanu 24 stundas diennaktī, pat ja jūsu aģenti ir bezsaistē. Sāciet ar zināšanu bāzes izveidi, iekļaujiet bieži uzdotos jautājumus, forumus un pievienojiet atsauksmes. ieteikumu logrīks beigās. Viss ir pilnībā pielāgojams , lai tas atbilstu jūsu zīmola vadlīnijām.

Kas mūsu Helpdesk programmatūru padara par atbilstošāko izvēli?

Visvairāk novērtetie un #1

LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un #1 novērtētā Helpdesk programmatūra mazajiem uzņēmumiem 2020.

Iemīļota vairāk kā 21K uzņēmumiem

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu dažādās nozarēs ir izvēlējušies LiveAgent klientu atbalsta vajadzībām.

Apveltīta ar vairāk nekā 180 funkcijām

Izmantojot vairāk nekā 180 funkcijas , vairāk nekā 40 integrācijas un bezgalīgas pielāgošanas, rīks viegli pielāgojas jūsu biznesa prasībām.

Mākoņbāzēta un droša

Pilnībā mākonis, droša, viegli uzstādāma un lietojama. Sāciet darbu ar LiveAgent dažu minūšu laikā.

Cenas un vērtības attiecība? Otrais līdz nevienam

LiveAgent ir uzlabota palīdzības dienesta sistēma, kas var palīdzēt vienlaikus uzlabot klientu apkalpošanu un reklāmguvumu līmeni. Mūsu programmatūra ir par konkurētspējīgām cenām un nozagta, ņemot vērā tās piedāvāto lielo funkcionalitāti. Izmēģiniet LiveAgent jau šodien.

$9 mēnesis

Small business

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mēnesis

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 contact form

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

Related Articles to Palieliniet reklamguvumu limeni
LiveAgent apvieno lielisku tiešraides tērzēšanu, biļešu iegādi un automatizāciju, lai sniegtu izcilu atbalstu. Palieliniet pārdošanas apjomu, izmantojot LiveAgent jau šodien.

Stāvvietā? Palieliniet pārdošanas apjomu, izmantojot LiveAgent!

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas var uzlabot dažādu biznesu darbību. Tas nodrošina personalizētu, zinošu un ātru atbalstu visos kanālos. LiveAgent ir arī bezmaksas izmēģinājuma iespēja, atbalstu 24/7 un uzsvēra attiecību veidošanu ar klientiem. Tas palīdz uzlabot atbildes laiku, pieteikumu apjomu un radīt pozitīvu tēlu klientiem.

Izveidot satriecošus klientu portālus, zināšanu bāzes un kompleksus IVR kokus. Filtrējiet biļetes pēc tagiem, nodaļām, problēmām vai saziņas kanāliem. Piešķiriet un automātiski pārsūtiet biļetes pienākumus aģentiem vai nodaļām. Organizējiet, pārsūtiet un atrisiniet klientu vaicājumus no centralizēta informācijas paneļa. Viss ar LiveAgent.

Vienmēr esiet kopā ar saviem klientiem

LiveAgent ir populārs tiešsaistes biznesa risinājums, kas tiek augstu vērtēts un izmantots daudzos uzņēmumos, kuros tas palīdz uzlabot klientu atbalstu un palielināt pārdošanas apjomus. Lietotājiem tas sniedz plašas funkcionalitātes iespējas un efektīvas komunikācijas risinājumus, kas uzlabo klientu apkalpošanas kvalitāti. LiveAgent tiek uzskatīts par līdzīgu konkurentu, Kayako alternatīvu, bet ar vēl lielāku vērtību un labāku atbalstu. Lietotāji apsver, ka LiveAgent palīdz viņiem paātrināt atbildes sniegšanas laiku, reaģēt uz klientu vēlmēm un izprast viņu vajadzības, kas uztur pozitīvus klientu atsauksmes un nodrošina to uzticēšanās līmeni.

Izveidot satriecošus klientu portālus, zināšanu bāzes un kompleksus IVR kokus. Filtrējiet biļetes pēc tagiem, nodaļām, problēmām vai saziņas kanāliem. Piešķiriet un automātiski pārsūtiet biļetes pienākumus aģentiem vai nodaļām. Organizējiet, pārsūtiet un atrisiniet klientu vaicājumus no centralizēta informācijas paneļa. Viss ar LiveAgent.

Vienmēr esiet kopā ar saviem klientiem

LiveAgent tiek uzskatīts par lielisku rīku, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un paātrinātu komunikāciju ar tiem, atbalstot nozares līderu uzņēmumus, piemēram, XperienceHR un CSI Products. Tas palīdz palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus, un atvieglo aģentu darbu. Daži pat vēro, ka atbilstības laiks ir samazinājies par 60%. Tāpat LiveAgent tiek uzskatīts par profesionālu pieeju klientu atbalstam un labāko tiešsaistes čata risinājumu, kas uzlabo produktivitāti.

Gartner pētījumā konstatēts, ka lielākā daļa risinājumu sniedzēju pārāk lielu uzmanību pievērš produktu funkcijām un tehnoloģijām, aizmirstot par klienta vērtību.

Kas ir klienta vērtība?

Klienta vērtība ir salīdzinājums, cik produkts vai pakalpojums ir vērts klientam, salīdzinot ar iespējamām alternatīvām. Klienta vērtības piedāvājums apgalvo, kāpēc klienti ieguvēs, ja izmantos šo produktu vai pakalpojumu. Atslēgas vārds ir vēlamā un uztvertā vērtība, kad patērētāji novērtē ieguvumus salīdzinājumā ar piedāvātajām izmaksām. Augstākā kvalitāte ne vienmēr nozīmē augstāko vērtību. Klientu vērtības piedāvājumi var sniegt uzņēmumam milzīgu priekšrocību salīdzinājumā ar konkurentiem, bet tikai 17% saprot un apzinās to.

Autorūpniecības nozares LiveAgent piedāvā neskaitāmi daudz iespēju sazināties ar uzticamiem klientiem, izmantojot jaudīgus rīkus un funkcijas.

Palīdzības dienesta programmatūra autorūpniecībai

Šajā tekstā tiek uzsvērts, ka tiešais čats ir lielisks veids, kā uzlabot klientu apkalpošanu automašīnu tirdzniecības uzņēmumos. Tas ļauj klientiem sazināties ar uzņēmuma pārstāvjiem 24/7 un paātrina lēmumu pieņemšanas procesu. Ieteicams reģistrēties bezmaksas demonstrācijai, lai uzzinātu vairāk par LiveAgent sniegtajiem uzņēmējdarbības risinājumiem.

Klientu ieteikumu un atsauksmju sadaļas izmantošana dod biznesam iespēju veidot uz klientiem vērstus produktus, kas uzlabo viņu apkalpošanu un problēmu risināšanu.

Kā Izveidot Atsauksmju un Ieteikumu Sadaļu?

Klientu atsauksmju un ieteikumu sadaļas ir lielisks veids, kā saņemt noderīgu atgriezenisko saiti no klientiem. Dažādi veidi, kā to darīt, varētu nebūt tik efektīvi, piemēram, e-pasta mārketinga vai zvanu kampaņas. Atsauksmju un ieteikumu funkcija ir interkatīva un aizraujoša, un ļauj uzņēmumiem uzzināt, ko cilvēki domā par saviem produktiem un zīmolu. Pēc atsauksmju un ieteikumu pogas ieviešanas klienti varēs pēc vienas klikšķa atstāt atsauksmes un ieteikumus un nobalsot par esošajiem piedāvājumiem. Visas ziņas glabājas viena vietā, kas padara procesu vieglāku, un atsauksmju un ieteikumu sadaļu var pielāgot savam zīmolam.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju