Palīdzības dienesta programmatūra aģentūrām
Ieviešot klientu apkalpošanas programmatūru, Jūsu uzņēmums var veiksmīgi palielināt darbības apjomu un uzlabot klientu apmierinātību, izmantojot tiešsaistes tērzēšanu un daudzkanālu risinājumus. Uzziniet vairāk par LiveAgent!
Piemērotākais risinājumsikvienam biznesam
Ideāla uzņēmuma risinājuma piedāvājums - LiveAgent, kas pielāgojas dažādu uzņēmumu vajadzībām. Palieliniet klientu vērtību un uzlabojiet apmierinātību, radot neaizmirstamu klientu pieredzi. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu!
Esiet ciešā kontaktā ar saviem klientiem
LiveAgent piedāvā pilnīgu klientu apkalpošanas risinājumu, iekļaujot tiešsaistes čatu, zvanu centru, sociālos tīklus un klientu portālu. Tas ļauj uzlabot klientu pieredzi un efektivitāti. Uzziniet vairāk par šo paketi par $39 mēnesī.
Nodrošiniet izciluklientu apkalpošanu.
Lielākā daļa klientu atzīmē, ka LiveAgent ir lielisks instruments klientu atbalstam un palīdz ietaupīt laiku, ātri un efektīvi sniedzot atbalstu. Tas piedāvā daudzas funkcijas un integrācijas, kas padara to par lielisku risinājumu dinamiskajiem tiešsaistes biznesiem par saprātīgu cenu. Tāpat ir uzsvērta arī tā ērtība un lietojamība.
LiveAgent tiek atzīts par lielisku rīku klientu saziņai un atbalstam. Vairāki uzņēmumi ir atzinuši tā efektivitāti un pozitīvo ietekmi uz klientu apkalpošanu un pārdošanas apjomu. LiveAgent arī palīdz uzlabot atbilžu sniegšanas laiku un klientu apkalpošanas efektivitāti, kā arī sniedz profesionālu pieeju klientu atbalstam.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas un vairākas citu programmatūras. Tā nodrošina piedāvājumu datu migrācijai, uzņēmuma atbalstu, integrācijas un daudz ko citu. Tāpat tas piedāvā demonstrācijas, bezmaksas darbības izmēģinājumus un atjauninājumu ziņas. LiveAgent ir Quality Unit, LLC uzņēmuma produkts ar privātuma politiku un drošības noteikumiem.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.