Neskaitāmi veidi, kā uzlabot, izmantojot
vienu rīku

Palieliniet reklāmguvumu līmeni, izmantojot LiveAgent.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Palieliniet reklāmguvumu līmeni, izmantojot LiveAgent

Katrs uzņēmums cenšas uzlabot savu reklāmguvumu līmeni, atrodot jaunus veidus, kā piesaistīt datplūsmu savai vietnei. Tomēr, runājot par potenciālo klientu pārveidošanu par esošajiem klientiem, šai metodei ir zems panākumu līmenis.

Labākais veids, kā uzlabot reklāmguvumu līmeni, ir koncentrēties uz klientu atbalsta stratēģijas uzlabošanu. Lielisks piemērs tam ir tiešsaistes tērzēšanas ieviešana un pircēju atbalsta sniegšana reāllaikā.

Šādi nelieli pielāgojumi var pilnībā pārveidot jūsu reklāmguvumu centienus. Faktiski uzņēmumi, kuri apgalvoja, ka koncentrējas uz klientu apkalpošanas uzlabošanu, ziņoja par 11 % augstāks reklāmguvumu līmenis nekā uzņēmumiem, kuriem tas nav.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Definition of conversion rates

Kas ir reklāmguvumu līmenis?

Jūsu reklāmguvumu līmenis ir to apmeklētāju procentuālā daļa jūsu vietnē, kuri sasniedz vēlamo mērķi (reģistrējas izmēģinājumam, reģistrējas abonementam, iegādājas produktu) no kopējā apmeklētāju skaita.

Augsts reklāmguvumu līmenis norāda, ka jūsu mārketinga stratēģijas ir veiksmīgas un ka jūsu produkts ir viegli sasniedzams jūsu vietnē.

Kāds ir labs reklāmguvumu līmenis?

Reklāmguvumu līmenis atšķiras atkarībā no nozares un uzņēmējdarbības modeļa, tāpēc jums, iespējams, būs jāveic daži pētījumi, lai noskaidrotu, kur atrodaties. Lielisks resurss tam ir Google Adwords Industry Benchmarks rīks. Tomēr parasti labs reklāmguvumu līmenis ir no 2% līdz 5%.

Good conversion rate
Ways to improve conversion rates

Kā uzlabot reklāmguvumu līmeni

Reklāmguvumu līmeņa paaugstināšana nozīmē, ka lielākā daļa jūsu vietnes datplūsmas tiek pārveidota par nozīmīgām darbībām, kas veicina jūsu uzņēmējdarbību, neatkarīgi no tā, vai tas nozīmē aizpildīt veidlapu, lai kļūtu par potenciālo pirkumu, vai veikt pirkumu.

Zems reklāmguvumu līmenis var norādīt uz kādu no šīm problēmām:

Nevilinošs piedāvājums stiprs>

apstāšanās zīme Neefektīvs vietnes dizains

Laimīgi klienti ir vislabākie klienti

Mēs piedāvājam konsjerža migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populāro Helpdesk risinājumiem.

Pirmie soļi, lai uzlabotu reklāmguvumu

Labākais veids, kā uzlabot reklāmguvumu līmeni, ir pārdomāt piedāvājumu. Ja jūsu klienti nepērk to, ko jūs piedāvājat, tas var nozīmēt, ka piedāvājums ir pārāk dārgs vai nesniedz pietiekami lielu vērtību jūsu auditorijai.

Otrais solis ir vietnes optimizēšana reklāmguvumiem.

Light bulb showcasing the power of utilization of great idea

Pārdomājiet savu piedāvājumu

– Zemāka cena

– Uzlabojiet funkcionalitāti

– Izveidojiet papildu stimulus, piemēram, bezmaksas piegādi

– Izveidojiet vienkārši neatvairāmu piedāvājumu, no kura jūsu klienti nevar atteikties

Growing trend of increased productivity

Optimizējiet savu vietni

– A/B pārbauda dažādus elementus

– Izmantojiet spēcīgus CTA

– Pārskatiet galvenes kopiju un pogu/veidlapu izvietojumu

– Pārliecinieties, vai jūsu saturs tiek pareizi parādīts mobilajās ierīcēs

Share knowledge with customers to battle bad conversion rates

Papildus: esiet zinoši katrā mijiedarbībā

Papildus ātru atbilžu sniegšanai klientiem ir ārkārtīgi svarīgi novērtēt klienta laiku. Ja vēlaties piesaistīt klientus, pārliecinieties, ka esat informēts par viņu iepriekšējiem pirkumiem un visu iepriekšējo mijiedarbību ar jūsu uzņēmumu neatkarīgi no izmantotā kanāla.

Esot sagatavotam un zinošam, jūs varēsiet pārsteigt savus klientus, kad viņi sazinās ar jums, lai saņemtu atbalstu.

Vai joprojām trūkst reklāmguvumu?

Vai jūs joprojām cīnāties ar zemu reklāmguvumu līmeni, augstu atlēcienu līmeni vai augstiem iepirkumu groza atmešanas rādītājiem? Ja atbildējāt “jā”, jūsu potenciālajiem klientiem, iespējams, rodas kāda no šīm problēmām:

Reālā laika atbalsta trūkums

Poga Zvaniet mums tiešsaistē nav atbalsta uz vietas

Iepirkumu grozs Sarežģīts izrakstīšanās process

Nenoteiktība < spēcīgs> neizlēmība

Still lacking good conversion rates

Galvenais mērķis - samazināt klientu piepūli

Jūsu klienti ir tikai viena Google meklēšanas attālumā, lai atrastu alternatīvas jūsu produktam. Nedodiet viņiem iemeslu klīst.

Vienkāršojiet izrakstīšanās procesu

Nepadara izrakstīšanās procesu sarežģītu. Neizveidojiet pārāk daudz soļu, neuzdodiet nevajadzīgus jautājumus un nepieprasiet reģistrāciju pirms izrakstīšanās.

Nodrošiniet daudzkanālu atbalstu

Dodiet saviem klientiem vairākus veidus, kā ar jums sazināties, un nekavējoties sniedziet atbalstu visos kanālos. Izmantojiet zināšanu bāzes, klientu portālus un bieži uzdotos jautājumus pašapkalpošanās iespējām.

Tērzējiet ar klientiem reāllaikā

Palīdziet saviem klientiem reāllaikā. Atbildiet uz visiem jautājumiem, kas viņiem varētu rasties saistībā ar jūsu produktiem, piegādi vai piegādi, lai pārietu caur reklāmguvumu piltuvi.

Increase conversion rates with chat button

Palieliniet reklāmguvumu, noklikšķinot uz pogas

Pētījumi rāda, ka tiešās tērzēšanas logrīka pievienošana vietnei var palielināt jūsu reklāmguvumu līmeni par 27%. Atkarībā no jūsu nozares šis skaitlis var būt daudz lielāks. Ar tiešraides tērzēšanas robežizmaksām tas ir vienkārši.

Tātad, kā tiešraides tērzēšana var tik viegli palielināt reklāmguvumu līmeni? Iepērkoties tiešsaistē, pircējiem parasti ir daudz jautājumu. Tomēr ir tikai ierobežots laika posms, kurā uz tiem var atbildēt. Ja viņi nesaņem tūlītēju atbalstu, viņi, visticamāk, meklēs alternatīvas un iegādāsies no konkurentiem.

Sniedziet pašapkalpošanās iespējas

Jūsu klientiem var rasties jautājumi, uz kuriem var atbildēt, veicot vienkāršu meklēšanu jūsu vietnē. Tomēr, ja viņi nevarēs atrast nepieciešamo informāciju, viņi būs neapmierināti un vīlušies.

Nodrošiniet viņiem noteiktu vietu, piemēram, klientu portālu, kur viņi var skatīt atbildes uz bieži uzdotajiem jautājumiem (FAQ) par piegādi, izmēru noteikšanu un daudz ko citu. Šāda veida atbalsts ir ļoti vērtīgs, jo tas neprasa aģentu pūles, un tas ir pieejams visu diennakti.

Create self service portal in LiveAgent
Be proactive

Esiet proaktīvs

Ja redzat potenciālos pircējus savā vietnē ilgāk par dažām minūtēm, viņi nepārprotami kaut ko meklē vai ir pretrunā par pirkumu no jums. Atvieglojiet klienta raizes, proaktīvi uzaicinot viņu tērzēt ar jums.

Jūs varat atbildēt uz visiem jautājumiem, kas viņiem var rasties par jūsu produktiem, vai norādīt tos pareizajā virzienā.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno lielisku tiešraides tērzēšanu, biļešu iegādi un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo

Jūsu sniegtais pakalpojumu līmenis atspoguļo jūsu produktu

Ar lielisku produktu vienkārši nepietiek. Bieži vien klienti atsakās no zīmoliem, jo saņemto pakalpojumu līmenis vienkārši nav pietiekami labs. Pircēji vēlas justies novērtēti par darījumiem ar jūsu uzņēmumu. Tāpēc, lai izvairītos no kļūmēm un palielinātu reklāmguvumu skaitu, ir svarīgi savā uzņēmumā izveidot uz klientu orientētu kultūru.

Better customer service means more money

86% klienti ir gatavi maksāt vairāk par labāku pakalpojumu sniegšanu.

Ready to switch to LiveAgent

86% klienti ir gatavi maksāt vairāk par labāku pakalpojumu sniegšanu.

Higher customers LTV

Jo vairāk klienti būs apmierināti ar jūsu pakalpojumu, jo vairāk viņi iegādāsies.

Bad service spreads like a wildfire

Klienti, kuriem ir slikta pakalpojumu pieredze, ir Par 50% lielāka iespēja to kopīgot tiešsaistē ar citiem.

E-pasta tiketings

Izmantojot LiveAgent, jūsu e -pasta ziņojumi, tērzēšana, zvani, sociālo mediju pieminēšana un ziņojumi no citiem kanāliem nonāks vienā universālā iesūtnē.

Email ticketing
Powerful knowledge base builder

Zināšanu bāzes veidotājs

LiveAgent ļauj izveidot vairākas iekšējās un ārējās zināšanu bāzes, kas papildināta ar bieži uzdotajiem jautājumiem, forumiem, rakstiem un & amp; ieteikumus.

Balss & amp; videozvanus

Izveidojiet virtuālu zvanu centru kā daļu no daudzkanālu palīdzības dienesta risinājuma. LiveAgent centralizē tālruņa zvanus no jūsu vietnes vai fiksētā tālruņa vienā vietā.

Voice and video calls supported

Iemesli, kāpēc uzņēmumi izvēlas LiveAgent

Social medias integrated into the help desk software

Sociālo tīklu savienojumi

Integrējiet savus iecienītos sociālo mediju profilus LiveAgent un atbildiet uz publiskiem komentāriem par savām ziņām, privātajām ziņām vai tvītiem tieši no sava konta. Izslēdziet nepieciešamību sekot un rūpēties par vairākiem kontiem vairākos portālos un integrēt tos LiveAgent. Ir iekļauti Facebook, Twitter, Instagram un Viber , lai klientu apkalpošana būtu pēc iespējas vienmērīgāka, ātrāka un efektīvāka.

Analītika & amp; ziņošanas informācijas panelis

Iegūstiet pārskatu par savu klientu atbalsta nodaļu, jūsu sniegtajiem pakalpojumiem un klientu apmierinātību. Skatiet, kas mijiedarbojas ar jūsu uzņēmumu, un uzraugiet viņu saņemto laimi. Koncentrējieties uz datiem, uzziniet, kur uzlabot, un balstieties uz savām spējām. Sagādājiet savam uzņēmumam mazliet jautrības, iespējojot spēļu funkcijas .

Smart analytics and reports
Self-service customer portal

Klientu portāls

Izveidojiet klientu portālus, lai jūsu klientiem būtu centralizēta zona, kur rediģēt savu kontaktinformāciju, izveidot maksājumus un iesniegt biļetes. Izveidojot visaptverošu klientu portālu, var samazināt biļešu slodzi, kā arī palīdzēt jums nodrošināt klientu apkalpošanu 24 stundas diennaktī, pat ja jūsu aģenti ir bezsaistē. Sāciet ar zināšanu bāzes izveidi, iekļaujiet bieži uzdotos jautājumus, forumus un pievienojiet atsauksmes. ieteikumu logrīks beigās. Viss ir pilnībā pielāgojams , lai tas atbilstu jūsu zīmola vadlīnijām.

Kas mūsu Helpdesk programmatūru padara par atbilstošāko izvēli?

Most reviewed and number 1

Visvairāk novērtetie un #1

LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un #1 novērtētā Helpdesk programmatūra mazajiem uzņēmumiem 2020.

Preferred by 21k businesses

Iemīļota vairāk kā 21K uzņēmumiem

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu dažādās nozarēs ir izvēlējušies LiveAgent klientu atbalsta vajadzībām.

Packed with features

Apveltīta ar vairāk nekā 180 funkcijām

Izmantojot vairāk nekā 180 funkcijas , vairāk nekā 40 integrācijas un bezgalīgas pielāgošanas, rīks viegli pielāgojas jūsu biznesa prasībām.

Cloud based and secure help desk

Mākoņbāzēta un droša

Pilnībā mākonis, droša, viegli uzstādāma un lietojama. Sāciet darbu ar LiveAgent dažu minūšu laikā.

Cenas un vērtības attiecība? Otrais līdz nevienam

LiveAgent ir uzlabota palīdzības dienesta sistēma, kas var palīdzēt vienlaikus uzlabot klientu apkalpošanu un reklāmguvumu līmeni. Mūsu programmatūra ir par konkurētspējīgām cenām un nozagta, ņemot vērā tās piedāvāto lielo funkcionalitāti. Izmēģiniet LiveAgent jau šodien.

$9 mēnesis

Small uzņēmums

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 e-pasta adreses
  • 3 kontaktformas
  • 1 API atslēga
$29 mēnesis

Medium uzņēmums

  • Viss, kas iekļauts paketē Small
  • 10 e-pasta adreses
  • 3 tiešsaistes čata pogas
  • Nodaļu pārvaldība
0$ mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 kontaktforma
Saistītie Raksti arPalieliniet reklamguvumu limeni
Pievērsiet savu klientu uzmanību, ievērojami samazinot viņu operatīvos uzdevumus ar LiveAgent - programmatūru, kas ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2019. gadā.

Palīdzības dienesta programmatūra aģentūrām

Ieviešot klientu apkalpošanas programmatūru, Jūsu uzņēmums var veiksmīgi palielināt darbības apjomu un uzlabot klientu apmierinātību, izmantojot tiešsaistes tērzēšanu un daudzkanālu risinājumus. Uzziniet vairāk par LiveAgent!

Liveagent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas pielāgojas dažādu biznesa modeļu vajadzībām. Izpētiet, kā liveagent atbilst Jūsu nišas aģentūrai. Izglītības iestādes un nevalstiskās organizācijas paļaujas uz liveagent.

Piemērotākais risinājumsikvienam biznesam

Ideāla uzņēmuma risinājuma piedāvājums - LiveAgent, kas pielāgojas dažādu uzņēmumu vajadzībām. Palieliniet klientu vērtību un uzlabojiet apmierinātību, radot neaizmirstamu klientu pieredzi. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu!

Lieliska klientu apkalpošana sākas ar labāku palīdzības dienesta programmatūru. Iepazīstieties ar LiveAgent priekšrocībām un sāciet ar to strādāt piecu minūšu laikā.

Nodrošiniet izciluklientu apkalpošanu.

Lielākā daļa klientu atzīmē, ka LiveAgent ir lielisks instruments klientu atbalstam un palīdz ietaupīt laiku, ātri un efektīvi sniedzot atbalstu. Tas piedāvā daudzas funkcijas un integrācijas, kas padara to par lielisku risinājumu dinamiskajiem tiešsaistes biznesiem par saprātīgu cenu. Tāpat ir uzsvērta arī tā ērtība un lietojamība.

Vai vēlaties pāriet no Olarka uz LiveAgent? Pievienojieties tādiem uzņēmumiem kā Huawei, BMW, Yamaha un O2, nodrošinot pasaules līmeņa atbalstu.

Pārejat no Olark?

LiveAgent tiek atzīts par lielisku rīku klientu saziņai un atbalstam. Vairāki uzņēmumi ir atzinuši tā efektivitāti un pozitīvo ietekmi uz klientu apkalpošanu un pārdošanas apjomu. LiveAgent arī palīdz uzlabot atbilžu sniegšanas laiku un klientu apkalpošanas efektivitāti, kā arī sniedz profesionālu pieeju klientu atbalstam.

Streamline your workflow and complete any task efficiently. Choose from a variety of checklists and start improving immediately.

Kontrolsaraksti

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas un vairākas citu programmatūras. Tā nodrošina piedāvājumu datu migrācijai, uzņēmuma atbalstu, integrācijas un daudz ko citu. Tāpat tas piedāvā demonstrācijas, bezmaksas darbības izmēģinājumus un atjauninājumu ziņas. LiveAgent ir Quality Unit, LLC uzņēmuma produkts ar privātuma politiku un drošības noteikumiem.

LiveAgent apvieno lielisku tiešraides tērzēšanu, tiketingu un automatizāciju. Uzlabojiet savu mārketingu, izmantojot LiveAgent Helpdesk programmatūru.

Nepieciešams uzlabot savu mārketinga reputāciju?

Uzlabot marketingu ar LiveAgent. Labā pirmā iespaida radīšana tiešsaistē var uzlabot mārketinga centienus. Izmantojiet palīdzības dienesta programmatūru un uzlabosiet klientu apmierinātību. Bezmaksas izmēģinājums 7 vai 30 dienas. Izvēlieties savu LiveAgent subdomēnu nosaukumu. Piedāvā konsjerža migrācijas pakalpojumus no citiem Helpdesk risinājumiem. Uzlabosies produktivitāte un klientu apmierinātība ar LiveAgent.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x