Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Neskaitāmi veidi, kā uzlabot, izmantojot
vienu rīku

Palieliniet reklāmguvumu līmeni, izmantojot LiveAgent.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Palieliniet reklāmguvumu līmeni, izmantojot LiveAgent

Katrs uzņēmums cenšas uzlabot savu reklāmguvumu līmeni, atrodot jaunus veidus, kā piesaistīt datplūsmu savai vietnei. Tomēr, runājot par potenciālo klientu pārveidošanu par esošajiem klientiem, šai metodei ir zems panākumu līmenis.

Labākais veids, kā uzlabot reklāmguvumu līmeni, ir koncentrēties uz klientu atbalsta stratēģijas uzlabošanu. Lielisks piemērs tam ir tiešsaistes tērzēšanas ieviešana un pircēju atbalsta sniegšana reāllaikā.

Šādi nelieli pielāgojumi var pilnībā pārveidot jūsu reklāmguvumu centienus. Faktiski uzņēmumi, kuri apgalvoja, ka koncentrējas uz klientu apkalpošanas uzlabošanu, ziņoja par 11 % augstāks reklāmguvumu līmenis nekā uzņēmumiem, kuriem tas nav.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Definition of conversion rates

Kas ir reklāmguvumu līmenis?

Jūsu reklāmguvumu līmenis ir to apmeklētāju procentuālā daļa jūsu vietnē, kuri sasniedz vēlamo mērķi (reģistrējas izmēģinājumam, reģistrējas abonementam, iegādājas produktu) no kopējā apmeklētāju skaita.

Augsts reklāmguvumu līmenis norāda, ka jūsu mārketinga stratēģijas ir veiksmīgas un ka jūsu produkts ir viegli sasniedzams jūsu vietnē.

Kāds ir labs reklāmguvumu līmenis?

Reklāmguvumu līmenis atšķiras atkarībā no nozares un uzņēmējdarbības modeļa, tāpēc jums, iespējams, būs jāveic daži pētījumi, lai noskaidrotu, kur atrodaties. Lielisks resurss tam ir Google Adwords Industry Benchmarks rīks. Tomēr parasti labs reklāmguvumu līmenis ir no 2% līdz 5%.

Good conversion rate
Ways to improve conversion rates

Kā uzlabot reklāmguvumu līmeni

Reklāmguvumu līmeņa paaugstināšana nozīmē, ka lielākā daļa jūsu vietnes datplūsmas tiek pārveidota par nozīmīgām darbībām, kas veicina jūsu uzņēmējdarbību, neatkarīgi no tā, vai tas nozīmē aizpildīt veidlapu, lai kļūtu par potenciālo pirkumu, vai veikt pirkumu.

Zems reklāmguvumu līmenis var norādīt uz kādu no šīm problēmām:

 nevilinošs piedāvājums Nevilinošs piedāvājums stiprs>

apstāšanās zīme Neefektīvs vietnes dizains

Laimīgi klienti ir vislabākie klienti

Mēs piedāvājam konsjerža migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populāro Helpdesk risinājumiem.

badges

Pirmie soļi, lai uzlabotu reklāmguvumu

Labākais veids, kā uzlabot reklāmguvumu līmeni, ir pārdomāt piedāvājumu. Ja jūsu klienti nepērk to, ko jūs piedāvājat, tas var nozīmēt, ka piedāvājums ir pārāk dārgs vai nesniedz pietiekami lielu vērtību jūsu auditorijai.

Otrais solis ir vietnes optimizēšana reklāmguvumiem.

Light bulb showcasing the power of utilization of great idea

Pārdomājiet savu piedāvājumu

– Zemāka cena

– Uzlabojiet funkcionalitāti

– Izveidojiet papildu stimulus, piemēram, bezmaksas piegādi

– Izveidojiet vienkārši neatvairāmu piedāvājumu, no kura jūsu klienti nevar atteikties

Growing trend of increased productivity

Optimizējiet savu vietni

– A/B pārbauda dažādus elementus

– Izmantojiet spēcīgus CTA

– Pārskatiet galvenes kopiju un pogu/veidlapu izvietojumu

– Pārliecinieties, vai jūsu saturs tiek pareizi parādīts mobilajās ierīcēs

Share knowledge with customers to battle bad conversion rates

Papildus: esiet zinoši katrā mijiedarbībā

Papildus ātru atbilžu sniegšanai klientiem ir ārkārtīgi svarīgi novērtēt klienta laiku. Ja vēlaties piesaistīt klientus, pārliecinieties, ka esat informēts par viņu iepriekšējiem pirkumiem un visu iepriekšējo mijiedarbību ar jūsu uzņēmumu neatkarīgi no izmantotā kanāla.

Esot sagatavotam un zinošam, jūs varēsiet pārsteigt savus klientus, kad viņi sazinās ar jums, lai saņemtu atbalstu.

Vai joprojām trūkst reklāmguvumu?

Vai jūs joprojām cīnāties ar zemu reklāmguvumu līmeni, augstu atlēcienu līmeni vai augstiem iepirkumu groza atmešanas rādītājiem? Ja atbildējāt “jā”, jūsu potenciālajiem klientiem, iespējams, rodas kāda no šīm problēmām:

 Reālā laika atbalsts Reālā laika atbalsta trūkums

Poga Zvaniet mums tiešsaistē nav atbalsta uz vietas

Iepirkumu grozs Sarežģīts izrakstīšanās process

Nenoteiktība neizlēmība

Still lacking good conversion rates

Galvenais mērķis - samazināt klientu piepūli

Jūsu klienti ir tikai viena Google meklēšanas attālumā, lai atrastu alternatīvas jūsu produktam. Nedodiet viņiem iemeslu klīst.

icon lightbulb

Vienkāršojiet izrakstīšanās procesu

Nepadara izrakstīšanās procesu sarežģītu. Neizveidojiet pārāk daudz soļu, neuzdodiet nevajadzīgus jautājumus un nepieprasiet reģistrāciju pirms izrakstīšanās.

Group 370 icon

Nodrošiniet daudzkanālu atbalstu

Dodiet saviem klientiem vairākus veidus, kā ar jums sazināties, un nekavējoties sniedziet atbalstu visos kanālos. Izmantojiet zināšanu bāzes, klientu portālus un bieži uzdotos jautājumus pašapkalpošanās iespējām.

Talker icon

Tērzējiet ar klientiem reāllaikā

Palīdziet saviem klientiem reāllaikā. Atbildiet uz visiem jautājumiem, kas viņiem varētu rasties saistībā ar jūsu produktiem, piegādi vai piegādi, lai pārietu caur reklāmguvumu piltuvi.

Increase conversion rates with chat button

Palieliniet reklāmguvumu, noklikšķinot uz pogas

Pētījumi rāda, ka tiešās tērzēšanas logrīka pievienošana vietnei var palielināt jūsu reklāmguvumu līmeni par 27%. Atkarībā no jūsu nozares šis skaitlis var būt daudz lielāks. Ar tiešraides tērzēšanas robežizmaksām tas ir vienkārši.

Tātad, kā tiešraides tērzēšana var tik viegli palielināt reklāmguvumu līmeni? Iepērkoties tiešsaistē, pircējiem parasti ir daudz jautājumu. Tomēr ir tikai ierobežots laika posms, kurā uz tiem var atbildēt. Ja viņi nesaņem tūlītēju atbalstu, viņi, visticamāk, meklēs alternatīvas un iegādāsies no konkurentiem.

Sniedziet pašapkalpošanās iespējas

Jūsu klientiem var rasties jautājumi, uz kuriem var atbildēt, veicot vienkāršu meklēšanu jūsu vietnē. Tomēr, ja viņi nevarēs atrast nepieciešamo informāciju, viņi būs neapmierināti un vīlušies.

Nodrošiniet viņiem noteiktu vietu, piemēram, klientu portālu, kur viņi var skatīt atbildes uz bieži uzdotajiem jautājumiem (FAQ) par piegādi, izmēru noteikšanu un daudz ko citu. Šāda veida atbalsts ir ļoti vērtīgs, jo tas neprasa aģentu pūles, un tas ir pieejams visu diennakti.

Create self service portal in LiveAgent
Be proactive

Esiet proaktīvs

Ja redzat potenciālos pircējus savā vietnē ilgāk par dažām minūtēm, viņi nepārprotami kaut ko meklē vai ir pretrunā par pirkumu no jums. Atvieglojiet klienta raizes, proaktīvi uzaicinot viņu tērzēt ar jums.

Jūs varat atbildēt uz visiem jautājumiem, kas viņiem var rasties par jūsu produktiem, vai norādīt tos pareizajā virzienā.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno lielisku tiešraides tērzēšanu, biļešu iegādi un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Jūsu sniegtais pakalpojumu līmenis atspoguļo jūsu produktu

Ar lielisku produktu vienkārši nepietiek. Bieži vien klienti atsakās no zīmoliem, jo saņemto pakalpojumu līmenis vienkārši nav pietiekami labs. Pircēji vēlas justies novērtēti par darījumiem ar jūsu uzņēmumu. Tāpēc, lai izvairītos no kļūmēm un palielinātu reklāmguvumu skaitu, ir svarīgi savā uzņēmumā izveidot uz klientu orientētu kultūru.

86% klienti ir gatavi maksāt vairāk par labāku pakalpojumu sniegšanu.

86% klienti ir gatavi maksāt vairāk par labāku pakalpojumu sniegšanu.

Jo vairāk klienti būs apmierināti ar jūsu pakalpojumu, jo vairāk viņi iegādāsies.

Klienti, kuriem ir slikta pakalpojumu pieredze, ir Par 50% lielāka iespēja to kopīgot tiešsaistē ar citiem.

E-pasta tiketings

Izmantojot LiveAgent, jūsu e -pasta ziņojumi, tērzēšana, zvani, sociālo mediju pieminēšana un ziņojumi no citiem kanāliem nonāks vienā universālā iesūtnē.

Email ticketing
Powerful knowledge base builder

Zināšanu bāzes veidotājs

LiveAgent ļauj izveidot vairākas iekšējās un ārējās zināšanu bāzes, kas papildināta ar bieži uzdotajiem jautājumiem, forumiem, rakstiem un & amp; ieteikumus.

Balss & amp; videozvanus

Izveidojiet virtuālu zvanu centru kā daļu no daudzkanālu palīdzības dienesta risinājuma. LiveAgent centralizē tālruņa zvanus no jūsu vietnes vai fiksētā tālruņa vienā vietā.

Voice and video calls supported

Iemesli, kāpēc uzņēmumi izvēlas LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Social medias integrated into the help desk software

Sociālo tīklu savienojumi

Integrējiet savus iecienītos sociālo mediju profilus LiveAgent un atbildiet uz publiskiem komentāriem par savām ziņām, privātajām ziņām vai tvītiem tieši no sava konta. Izslēdziet nepieciešamību sekot un rūpēties par vairākiem kontiem vairākos portālos un integrēt tos LiveAgent. Ir iekļauti Facebook, Twitter, Instagram un Viber , lai klientu apkalpošana būtu pēc iespējas vienmērīgāka, ātrāka un efektīvāka.

Analītika & amp; ziņošanas informācijas panelis

Iegūstiet pārskatu par savu klientu atbalsta nodaļu, jūsu sniegtajiem pakalpojumiem un klientu apmierinātību. Skatiet, kas mijiedarbojas ar jūsu uzņēmumu, un uzraugiet viņu saņemto laimi. Koncentrējieties uz datiem, uzziniet, kur uzlabot, un balstieties uz savām spējām. Sagādājiet savam uzņēmumam mazliet jautrības, iespējojot spēļu funkcijas .

Smart analytics and reports
Self-service customer portal

Klientu portāls

Izveidojiet klientu portālus, lai jūsu klientiem būtu centralizēta zona, kur rediģēt savu kontaktinformāciju, izveidot maksājumus un iesniegt biļetes. Izveidojot visaptverošu klientu portālu, var samazināt biļešu slodzi, kā arī palīdzēt jums nodrošināt klientu apkalpošanu 24 stundas diennaktī, pat ja jūsu aģenti ir bezsaistē. Sāciet ar zināšanu bāzes izveidi, iekļaujiet bieži uzdotos jautājumus, forumus un pievienojiet atsauksmes. ieteikumu logrīks beigās. Viss ir pilnībā pielāgojams , lai tas atbilstu jūsu zīmola vadlīnijām.

Kas mūsu Helpdesk programmatūru padara par atbilstošāko izvēli?

Visvairāk novērtetie un #1

LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un #1 novērtētā Helpdesk programmatūra mazajiem uzņēmumiem 2020.

Iemīļota vairāk kā 21K uzņēmumiem

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu dažādās nozarēs ir izvēlējušies LiveAgent klientu atbalsta vajadzībām.

Apveltīta ar vairāk nekā 180 funkcijām

Izmantojot vairāk nekā 180 funkcijas , vairāk nekā 40 integrācijas un bezgalīgas pielāgošanas, rīks viegli pielāgojas jūsu biznesa prasībām.

Mākoņbāzēta un droša

Pilnībā mākonis, droša, viegli uzstādāma un lietojama. Sāciet darbu ar LiveAgent dažu minūšu laikā.

Cenas un vērtības attiecība? Otrais līdz nevienam

LiveAgent ir uzlabota palīdzības dienesta sistēma, kas var palīdzēt vienlaikus uzlabot klientu apkalpošanu un reklāmguvumu līmeni. Mūsu programmatūra ir par konkurētspējīgām cenām un nozagta, ņemot vērā tās piedāvāto lielo funkcionalitāti. Izmēģiniet LiveAgent jau šodien.

Biļete+tērzēšana

Biļete+tērzēšana

Biļete+tērzēšana

$ 39/mo

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

Kā jūs varat palielināt reklāmguvumu līmeni?

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju