Stāvvietā? Palieliniet pārdošanas apjomu, izmantojot LiveAgent!
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas var uzlabot dažādu biznesu darbību. Tas nodrošina personalizētu, zinošu un ātru atbalstu visos kanālos. LiveAgent ir arī bezmaksas izmēģinājuma iespēja, atbalstu 24/7 un uzsvēra attiecību veidošanu ar klientiem. Tas palīdz uzlabot atbildes laiku, pieteikumu apjomu un radīt pozitīvu tēlu klientiem.
Vienmēr esiet kopā ar saviem klientiem
LiveAgent ir populārs tiešsaistes biznesa risinājums, kas tiek augstu vērtēts un izmantots daudzos uzņēmumos, kuros tas palīdz uzlabot klientu atbalstu un palielināt pārdošanas apjomus. Lietotājiem tas sniedz plašas funkcionalitātes iespējas un efektīvas komunikācijas risinājumus, kas uzlabo klientu apkalpošanas kvalitāti. LiveAgent tiek uzskatīts par līdzīgu konkurentu, Kayako alternatīvu, bet ar vēl lielāku vērtību un labāku atbalstu. Lietotāji apsver, ka LiveAgent palīdz viņiem paātrināt atbildes sniegšanas laiku, reaģēt uz klientu vēlmēm un izprast viņu vajadzības, kas uztur pozitīvus klientu atsauksmes un nodrošina to uzticēšanās līmeni.
Vienmēr esiet kopā ar saviem klientiem
LiveAgent tiek uzskatīts par lielisku rīku, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un paātrinātu komunikāciju ar tiem, atbalstot nozares līderu uzņēmumus, piemēram, XperienceHR un CSI Products. Tas palīdz palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus, un atvieglo aģentu darbu. Daži pat vēro, ka atbilstības laiks ir samazinājies par 60%. Tāpat LiveAgent tiek uzskatīts par profesionālu pieeju klientu atbalstam un labāko tiešsaistes čata risinājumu, kas uzlabo produktivitāti.
Klienta vērtība ir salīdzinājums, cik produkts vai pakalpojums ir vērts klientam, salīdzinot ar iespējamām alternatīvām. Klienta vērtības piedāvājums apgalvo, kāpēc klienti ieguvēs, ja izmantos šo produktu vai pakalpojumu. Atslēgas vārds ir vēlamā un uztvertā vērtība, kad patērētāji novērtē ieguvumus salīdzinājumā ar piedāvātajām izmaksām. Augstākā kvalitāte ne vienmēr nozīmē augstāko vērtību. Klientu vērtības piedāvājumi var sniegt uzņēmumam milzīgu priekšrocību salīdzinājumā ar konkurentiem, bet tikai 17% saprot un apzinās to.
Palīdzības dienesta programmatūra autorūpniecībai
Šajā tekstā tiek uzsvērts, ka tiešais čats ir lielisks veids, kā uzlabot klientu apkalpošanu automašīnu tirdzniecības uzņēmumos. Tas ļauj klientiem sazināties ar uzņēmuma pārstāvjiem 24/7 un paātrina lēmumu pieņemšanas procesu. Ieteicams reģistrēties bezmaksas demonstrācijai, lai uzzinātu vairāk par LiveAgent sniegtajiem uzņēmējdarbības risinājumiem.
Kā Izveidot Atsauksmju un Ieteikumu Sadaļu?
Klientu atsauksmju un ieteikumu sadaļas ir lielisks veids, kā saņemt noderīgu atgriezenisko saiti no klientiem. Dažādi veidi, kā to darīt, varētu nebūt tik efektīvi, piemēram, e-pasta mārketinga vai zvanu kampaņas. Atsauksmju un ieteikumu funkcija ir interkatīva un aizraujoša, un ļauj uzņēmumiem uzzināt, ko cilvēki domā par saviem produktiem un zīmolu. Pēc atsauksmju un ieteikumu pogas ieviešanas klienti varēs pēc vienas klikšķa atstāt atsauksmes un ieteikumus un nobalsot par esošajiem piedāvājumiem. Visas ziņas glabājas viena vietā, kas padara procesu vieglāku, un atsauksmju un ieteikumu sadaļu var pielāgot savam zīmolam.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem