Liveagent ir daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūra, kas apkopo visu Jūsu klientu mijiedarbību no vairākiem sociālajiem tīkliem un loģiski to organizē vienā vietā. Izmantojot LiveAgent klientu apkalpošanai, Jūs varat koncentrēties uz vissvarīgākajiem biznesa uzdevumiem, vienlaikus saglabājot augstu klientu apmierinātības līmeni.
LiveAgent sociālo tīklu atbalsts ir ātrs, efektīvs un rentabls. Izmēģiniet jau šodien.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Sociālo tīklu ziņas no Jūsu potenciālajiem klientiem un esošajiem klientiem bieži vien novērš Jūsu uzmanību? Savienojiet visus savus sociālo tīklu kanālus LiveAgent platformā un iegūstiet uzlaboto automatizāciju. Ar neierobežotu un vienotu ziņu vēsturi, iegūstiet pilnu ainu par katru cilvēku ar kuru Jūs esat sazinājušies.
Mūsu Facebook savienojums novērš vajadzību uzraudzīt vairākas ierīces, kontus un konta datu kopīgošanu. Visi aģenti var atbildēt uz jautājumu biļetēm no Jūsu universālās iesūtnes, tādēļ nav nepieciešams būt Facebook lapas adminstratoram.
Facebook savienojuma izmantošana ir vienkārša. Vienkārši savienojiet savu Facebook biznesa lapu (vai lapas!) ar savu LiveAgent paneli un sāciet. Jebkādi komentāri uz Jūsu publikācijām, vai Jūsu lapas atzīmēšanas būs automātiski pārvērstas biļetēs, uz kurām Jūs varat atbildēt un tad arhivēt.
LiveAgent Facebook Messenger savienojums ļauj Jums reāllaikā sazināties ar saviem klientiem. Kad Jūsu Facebook lapa saņem vēstuli, tā uzreiz tiek pārvērsta biļetē un ievietota LiveAgent panelī. Jūs varat viegli atbildēt, nosūtīt pielikumus, var pat uzspiest “Like” pogu.
LiveAgent Twitter savienojums lauj Jums uzraudzīt visus Jūsu lapas @atzīmējumus vai jebkādus #heštegus pēc Jūsu izvēles.
Vienkārši savienojiet savu Twitter kontu ar savu LiveAgent paneli un izvēlaties, kurus heštegus un atzīmēšanas Jūs vēlaties uzraudzīt. Visi uzraugāmie heštegi un atzīmējumi automātiski tiks pārveioti biļetēs un var būt automātiski piešķirti jebkurai nodaļai pēc Jūsu izvēles. LiveAgent automātiski saņems visus Tvītus ar Jūsu uzraugāmiem atslēgas vārdiem, un Jūs varēsiet sākt atbildēt uz tiem no sava paneļa.
LiveAgent Instagram savienojums ļauj Jums skatīties un atbildēt uz jebkādām publikācijām, kurās esat atzīmēti, kā arī atbildēt uz jebkuriem Jūsu publikāciju komentāriem. Ar LiveAgent universālo iesūtni Jums būs visas Jūsu biļetes zem viena jumta, tādēļ nevajadzēs uzraudzīt vairākas ierīces vai kontus. LiveAgent ietaupa Jūsu aģentu laiku, uzlabo viņu atbildes laiku uz jautājumiem un paaugtina aģentu efektivitāti – tas viss vienlaicīgi. Izmēģiniet jau šodien.
LiveAgent Viber savienojums ļauj Jums saņemt un atbildēt uz Viber vēstulēm Jūsu universālajā iesūtnē. Apskatieties, kā tas darbojas mūsu demo video!
Jums nav jāvelta stundas sociālajos tīklos, lai savlaicīgi atbildētu klientiem.
Katra ziņa no sociālo tīklu kanāla nonāks vienā vietā ar e-pastiem, tērzētavām un zvaniem.
Izvēlieties no simtiem trigeriem un noteikumiem, lai automatizētu savu darba plūsmu un procesus.
Izmantojiet īpašus tagus vai sadaliet nodaļas, lai pārvaldītu savus sociālo tīklu kanālus.
Uzlabojiet savu efektivitāti izmantojot šablona atbildes, pievienojot pielikumus un piezīmes.
LiveAgent apvienoizcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt ārkārtīgi labu atbalstu mūsu klientiem.
Peter Komornik, CEO
Mums ir cita pieeja nekā citām programmatūrām tirgū. Mēs piedāvājam dažādus kanālus kā papildinājumu, kas ietaupa Jūsu naudu, īpaši, ja Jums ir liels aģentu skaits. Ar mūsu caurspīdīgo izcenojumu maksājiet tikai par to, ko Jūs izmantojat.
Maksājiet par sociālo tīklu kanāliem tikai, ja tas Jums ir nepieciešams.
Iekļaujot savu sociālo tīklu klientu servisu palīdzības dienesta programmatūrā, Jūs iegūstat priekšrocību par saviem konkurentiem. Klienti vēlas viegli sazināties ar Jums, bez domāšanas, kurš kanāls ir ātrākais un visticamāk saņems atbildi.
Paturiet prātā, ka labais un parastais e-pasts pakāpeniski tiek aizvietots ar reāllaika tiešsaistes tērzētavu, zvanu centra programmatūru un sociālo tīklu vēstulēm. Ar LiveAgent Jūs varat sniegt tūlītējas atbildes. Investējot klientu servissa programmatūrā Jūs varat sev palīdzēt sniegt ātru un ērtu klientu atbalstu.
Skatiet mūsu veiksmes stāstus un atsauksmes, lai uzzinātu kā LiveAgent var uzlabot Jūsu klientu atbalstu un palielināt Jūsu biznesa patneru apmierinātību.
LiveAgent pielāgojas Jūsu uzņēmuma izmēram un nozarei. Mēs esam palīdzējuši dažādu veidu un izmēru organizācijām. Apskatiet, ko viņi saka par mūsu programmatūras izmantošanu.
E-komercija n Pakalpojumi
Ceļojumi un Izmitināšana
Mārketings un Telekomunikācijas
Izklaide
Kādreiz brīnijās, kāpēc uzņēmumi sāk sazināties ar viņu klientiem caur sociālo tīklu klientu atbalsta programmatūru, nevis tieši caur sociālajiem tīkliem? Tāpēc, ka viņi ir noguruši uzraudzīt dažādas ierīces, kopīgot konta datus un pārslēgt cilnes! Vai atrodat tajā sevi?
Neziniet, par ko bija iepriekšējā saruna ar klientu, jo tā bija citā kanālā? LiveAgent seko arī tam.
Pārāk bieži jāpārslēdzas starp dažādām programmatūrām un sistēmām? Ļaujiet LiveAgent darīt to Jūsu vietā.
Pārvaldat vairākus profilus dažādos sociālajos tīklos? Ar LiveAgent Jūs varat pārvaldīt visus no viena paneļa.
Sociālo tīklu klientu serviss ir diezgan jauna programmatūra nozarē. Tās galvenais mērķis ir saņemt katru ziņu un Jūsu zīmola atzīmējumu dažādos sociālajos tīklos vienā sistēmā, no kuras Jūs varat sazināties ar savu auditoriju.
Galvanais ieguvums, ka tā, esot kā daļa no daudzkanālu palīdzības dienesta sistēmas, ļauj Jums redzēt visas darbības ar klientu no cītiem kanāliem vienā vietā. Papildu tam, katra ziņa tiek glabāta universālā iesūtnē un tad pārveidota vienotā biļetē ar hibrīda biļešu attēlošanu.
Ja esat nolēmis sākt sociālo tīklu auditorijas atbalstu ārpus attiecīgā tīkla, Jūs iespējams vēlaties uzrakstīt visas sistēmas prasības. Pirmajā solī, Jums ir jāpārbauda, vai vēlaties pārvietot savu e-pastu saziņu tajā pašā vietā, kur saņemsiet sociālo tīklu vēstules.
Pēc tam Jums jāizlemj par tiešsaistes tērzētavas atbalsta piedāvāšanu, pievienojot ienākošo zvanu centra un pašapkalpošanās ar zināšanu bāzi atbalstu. Pēdējais, taču ne mazsvarīgais, Jūs iespējams vēlēsieties izveidot platformu kā klientu portāls, kur lietotāji varēs atrast visus viņu pieprasījumus, iesniegt jautājumu forumā vai piedāvāt uzlabojumus un sniegt atsauksmes.
LiveAgent ir visskatītākā un nr. 1 novērtētā palīdzības dienesta programmatūra maziem uzņēmumiem 2020. Tam nav iemesla. Mēs sniedzam pasaules klases palīdzības dienesta programmatūru, kas veido vienmērīgu pieredzi Jūsu komandai un klientiem. Izmēģiniet LiveAgent jau šodien ar mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu, vari izmēģiniet mūsu bezmaksas LiveAgent versiju. Būsim priecīgi sadarboties ar Jums.
Ja Jūs mēklējat labāko palīdzības dienesta sistēma sociālo tīklu atbalstam, salīdziniet dažādas alternatīvas. Daudzkanālu palīdzības dienests ietver ir daudz vairāk nekā sociālo tīklu savienojums. Ja pat Jums nav nepieciešamas visas funkcijas, ir svarīgi, kad ir iespēja pievienot nepieciešamo kanālu, kad Jūsu bizness attīstās.
65% cilvēku 18-34 gadu vecumā tic, ka sociālie tīkli ir efektīvs klientu servisa kanāls. Microsoft
48% klientu gaida atbildi uz jautājumiem un sūdzībām sociālajos tīklos 24 stundu laikā. Statista
Vairāk nekā 50% uzņēmumu ziņo par kritiskākām klientu pieredzes problēmām, jo tie “sniedz nevainojamu pieredzi vairākos kanālos.” Incite Group
57% klientu labāk sazināsies ar uzņēmumu caur difitālo mēdiju, piemēram, e-pastu vai sociālajiem tīkliem, nekā izmantot balss klientu atbalstu. Ameyo
73% klientiem, draudzīgi darbinieki vai klientu servisa atbildīgie ir tie, kas veido atmiņā paliekošu pieredzi, kas liek patērētājiem tūrēties ar zīmolu.
Sniegt šādu pieredzi ir viegli, ja Jūs ziniet, kā tas saistās. Saskaņā ar Shep Hyken, eksperts klientu servisā, klientu atbalsta atbildīgajiem jāatbild savlaicīgi, ar individuālu pieeju un nekad nav jāaizmirst jautāt papildu jautājumus. Piemēram, ja klients prasa Jūs ātri atrisināt viņu problēmu, pajautājiet viņiem, cik ātri viņi gaida risinājumu.
Atcerieties, lojāli klienti palielina ROI, jo viņi ir koncentrēti pirkt vairāk.
LiveAgent sociālo tīklu atbalsta servisa programmatūra savieno ar vairākiem saziņas kanāliem un piedāvā gandrīz 200 funkcijas.
Sociālo tīklu klientu serviss sniedz klientu servisu klientiem vai potenciālajiem klientiem caur sociālo tīklu platformām, piemēram, Facebook, Instagram vai Twitter. Sociālo tīklu klientu serviss ietver atbildes uz vēstulēm, komentāriem un atzīmēšanām 24 stundu periodā.
Labākais ceļš kā izmantot sociālos tīklus kā rīku klientu servisam ir izturēties pret sociālo tīklu kanāliem tā, kā Jūs izturaties pret oficiālajām biļetēm no klientiem. Sniedziet ātras, godīgas, saldas un zinošas atbildes uz jebkurām vēstulēm, komentāriem vai atzīmēšanām.
Sociālo Tīklu klientu servisa programmatūra ir daļa no palīdzības dienesta risinājuma. Tas ļauj Jūsu atbalsta atbildīgajiem atbildēt klientu pieprasījumiem no vienas saskarnes. Kā rezultātā, viņiem nevajag pārslēgties starp platformām, lai atbildētu. Programmatūra var novērst klientu gaidīšanas laiku un neapmierinātību, tādēļ Jūs nekad nezaudēsiet klientu pieprasījumu ceļu. Lai veidotu attiecības ar klientiem Sociālo Tīklu platformās ir svarīgi būt klāt un ātri atbildēt. Ar šo sociālo tīklu klientu servisa risinājumu Jūs varat efektīvi veidot klientu lojalitāti.
LiveAgent savieno ar vairākas sociālo tīklu platformas. connects with multiple social media platforms. Piemēram, katru reizi, saņemot komentāru vai tiekot atzīmētam Instagram publikācijā, Jūs saņemsiet biļeti LiveAgent platformā. Tas pats ar Twitter. Turklāt, Jūs varat savienot Viber un Facebook.
Sociālie tīkli ir svarīgi klientu atbalstam, jo tas ļauj uzņēmumam sadarboties ar savu auditoriju. Uzņēmumi var viegli apziņot savus klientus par notikumiem, pārdošanu vai izmaiņām. Tā pat klienti var sazināties ar uzņēmumu ar saviem jautājumiem, komentāriem vai atteikumus. Ja klienta atbilde paliek neatbildēta, klienti negaida, lai izmantotu cita uzņēmuma pakalpojumus.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Kā dizainēt biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) lapu
Biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) lapa ir visbiežāk izmantotā pašapkalpojošā servisa iespēja šodien. Kad tā tiek pielietota stratēģiski, BUJ lapa var dot patiesu ieguvumu klientiem.
Adresātu iegūšanas e-pasta sagataves
Izmantojiet mūsu bezmaksas klientu iegūšanas e-pasta sagataves visiem dzīves gadījumiem! Uzlabojiet klientu piesaisti, samaziniet e-pastu atlēcienu līmeni un vēl daudz ko citu!
Grafiskā dizaina kontrolsaraksts
Neatkarīgi no tā, vai jūs esat grafikas dizainers vai tālu no tā stāvošs, mūsu grafiskā dizaina kontrolsaraksts nodrošinās, ka jūsu dizaini ir nevainojami.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem