Uz klientu orientēta mārketinga stratēģija

Kas ir uz klientu orientēta mārketinga stratēģija?

Uz klientu orientētas mārketinga stratēģijas pamatā ir klientu gaidas. Uzņēmumiem šī stratēģija ir jāsagatavo pareizi, jo tajā ir ietverti vīzijas paziņojumi un nākotnes mērķi. Stratēģiju izstrādā augstākā vadība.

Stratēģijā minēto mārketinga darbību un instrumentu apvienojumam bieži ir ilgtermiņa ietekme. Darbības ir vērstas uz to, lai radītu lielu vērtību klientiem un veidotu efektīvas un lojālas klientu attiecības. Stratēģijai ir jārada apmierinātība un lojalitāte. Tad uzņēmumi var novērtēt klientu apmierinātību un stratēģijas ietekmi.

Frequently asked questions

Kāda ir uz klientu orientētas mārketinga stratēģijas definīcija?

Uz klientu orientēta mārketinga stratēģija ir konkrētā uzņēmuma mārketinga darbību stratēģija, kuras galvenais mērķis ir apmierināt klientu vēlmes un vajadzības. Šāda veida stratēģijā būtu jāiekļauj precīzas vadlīnijas un mērķi, kurus organizācija vēlas sasniegt, īstenojot pieņēmumus.

Kā izveidot uz klientu orientētu mārketinga stratēģiju?

Lai izveidotu uz klientu orientētu mārketinga stratēģiju, vispirms ir jādefinē precīzs mērķis, ko vēlamies sasniegt kā organizācija. Šajā gadījumā tas būs mērķis, kas saistīts ar klienta vajadzību un gaidu piepildīšanu. Nākamajos soļos nosakiet, kādas mārketinga aktivitātes jums jāveic, lai sasniegtu mērķi.

Vai jūsu uzņēmumam nepieciešama uz klientu orientēta mārketinga stratēģija?

Ikkatram uzņēmumam ir nepieciešama uz klientu orientēta mārketinga stratēģija. Pateicoties tai, ir zināms, kādi pasākumi uzņēmumam jāveic mārketinga jomā, lai apmierinātu klienta vajadzības un cerības. Stratēģija nosaka rīcības sistēmu un ļauj regulāri analizēt, vai mēs nokļūstam tuvāk vēlamajam mērķim.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Expert note

Uz klientu orientētas mārketinga stratēģijas pamatā ir klientu gaidas, veidojot efektīvas un lojālas klientu attiecības. Pareiza izstrāde un izpilde ir jānodrošina ilgtermiņā.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Uzziniet vairāk par klientu piesaisti. Izprotiet to padziļināti izmantojot profesionāļu skaidrojumus.

Klientu piesaiste

Daudzkanālu saziņa un lieliska klientu pieredze var uzlabot klientu apmierinātību un piesaistīt vairāk potenciālo klientu. Klientu apkalpošanas komanda izmantojot daudzkanālu platformas var ietaupīt laiku un resursus. Klientu apkalpošanas aģentiem jābūt pārzinātājiem savā uzņēmumā un produktos, labiem komunikatoriem, empātiskiem un pacietīgiem. Klientu apkalpošanas apmācība un veicināšana ir svarīga uzņēmumiem. Lai panāktu uzņēmuma veiksmi, klientu apkalpošanas aģentiem būtu jābūt pārzinātājiem savā uzņēmumā un produktos, kā arī labiem komunikatoriem ar empātiju un pacietību. Aptaujas var palīdzēt noskaidrot klientu apmierinātību.

Vēlaties uzzināt vairāk par to, kā nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu zvanu centros? Uzziniet to, izlasot mūsu rakstu.

Klientu apkalpošanas zvanu centrs

Klientu apkalpošanas pārstāvja būtiskākās īpašības ir lieliskas klausīšanās, darbs komandā, spēcīgas saskarsmes un administratīvās prasmes. LiveAgent ir piemērots 24/7 klientu apkalpošanas dienests, kas nodrošina visus nepieciešamos rīkus. Klientu apkalpošanas apmācība ir svarīga un tās nodrošināšanai ir daudzas pieejamības iespējas. LiveAgent nodrošina pilnīgu klientu apkalpošanas rīku komplektu, kas ietver sociālos medijus, tiešsaistes čatus, videočatus, tālruņa sarunas, e-pastus un saziņu ar Slack.

Klientu ieteikumu un atsauksmju sadaļas izmantošana dod biznesam iespēju veidot uz klientiem vērstus produktus, kas uzlabo viņu apkalpošanu un problēmu risināšanu.

Kā Izveidot Atsauksmju un Ieteikumu Sadaļu?

Klientu atsauksmju un ieteikumu sadaļas ir lielisks veids, kā saņemt noderīgu atgriezenisko saiti no klientiem. Dažādi veidi, kā to darīt, varētu nebūt tik efektīvi, piemēram, e-pasta mārketinga vai zvanu kampaņas. Atsauksmju un ieteikumu funkcija ir interkatīva un aizraujoša, un ļauj uzņēmumiem uzzināt, ko cilvēki domā par saviem produktiem un zīmolu. Pēc atsauksmju un ieteikumu pogas ieviešanas klienti varēs pēc vienas klikšķa atstāt atsauksmes un ieteikumus un nobalsot par esošajiem piedāvājumiem. Visas ziņas glabājas viena vietā, kas padara procesu vieglāku, un atsauksmju un ieteikumu sadaļu var pielāgot savam zīmolam.

Uzziniet, kā informēt klientus ar zvanu centra kontaktu sagatavēm, ka tiek slēgta/apturēta pieteikumu apstrāde.

Zvanu centra slēgšanas/apturēšanas kontaktu sagataves

LiveAgent ir klientu apkalpošanas uzņēmums, kas piedāvā vairākas programmatūras, tai skaitā zvanu centra pārraugu darba un e-pasta pārvaldības programmas. LiveAgent arī piedāvā iespēju noturēt klientus un klientu apmierinātības programmatūru. Uzņēmums sniedz arī atbalstu un partneru programmu, kā arī piedāvā akadēmiju un dažādus seminārus. Sales kontakti arī ir sniegti.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju