Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Uz klientu orientēta mārketinga stratēģija

Kas ir uz klientu orientēta mārketinga stratēģija?

Uz klientu orientētas mārketinga stratēģijas pamatā ir klientu gaidas. Uzņēmumiem šī stratēģija ir jāsagatavo pareizi, jo tajā ir ietverti vīzijas paziņojumi un nākotnes mērķi. Stratēģiju izstrādā augstākā vadība.

Stratēģijā minēto mārketinga darbību un instrumentu apvienojumam bieži ir ilgtermiņa ietekme. Darbības ir vērstas uz to, lai radītu lielu vērtību klientiem un veidotu efektīvas un lojālas klientu attiecības. Stratēģijai ir jārada apmierinātība un lojalitāte. Tad uzņēmumi var novērtēt klientu apmierinātību un stratēģijas ietekmi.

BUJ

Kāda ir uz klientu orientētas mārketinga stratēģijas definīcija?

Uz klientu orientēta mārketinga stratēģija ir konkrētā uzņēmuma mārketinga darbību stratēģija, kuras galvenais mērķis ir apmierināt klientu vēlmes un vajadzības. Šāda veida stratēģijā būtu jāiekļauj precīzas vadlīnijas un mērķi, kurus organizācija vēlas sasniegt, īstenojot pieņēmumus.

Kā izveidot uz klientu orientētu mārketinga stratēģiju?

Lai izveidotu uz klientu orientētu mārketinga stratēģiju, vispirms ir jādefinē precīzs mērķis, ko vēlamies sasniegt kā organizācija. Šajā gadījumā tas būs mērķis, kas saistīts ar klienta vajadzību un gaidu piepildīšanu. Nākamajos soļos nosakiet, kādas mārketinga aktivitātes jums jāveic, lai sasniegtu mērķi.

Vai jūsu uzņēmumam nepieciešama uz klientu orientēta mārketinga stratēģija?

Ikkatram uzņēmumam ir nepieciešama uz klientu orientēta mārketinga stratēģija. Pateicoties tai, ir zināms, kādi pasākumi uzņēmumam jāveic mārketinga jomā, lai apmierinātu klienta vajadzības un cerības. Stratēģija nosaka rīcības sistēmu un ļauj regulāri analizēt, vai mēs nokļūstam tuvāk vēlamajam mērķim.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju