Kas ir AJAX?
AJAX sauc arī par asinhrono JavaScript un XML. Tā ir JavaScript, paplašināmās marķēšanas valodas, dokumentu objektu modeļa, dinamiskā HTML un citu programmēšanas rīku kombinācija, ko izmanto asinhronu tīmekļa lietojumprogrammu izveidei. Katram programmēšanas rīkam ir sava nozīme. Šīs tīmekļa lietojumprogrammas var nosūtīt informāciju uz serveri un saņemt to atpakaļ fonā. Šis rīks ļauj atjaunināt tīmekļa lapu saturu, kad tiek veikta kāda darbība. Ajax sniedz daudzus ieguvumus un priekšrocības.
BUJ
Kas ir AJAX?
AJAX jeb asinhronais JavaScript un XML ir tīmekļa lietojumprogrammu veidošanas metode, kurā lietotāja mijiedarbība ar serveri notiek asinhroni, t. i., viss dokuments netiek ielādēts atkārtoti. Šīs programmēšanas metodes mērķis ir nodrošināt dinamiskāku mijiedarbību ar lietotāju salīdzinājumā ar tradicionālo modeli.
Kādas ir AJAX sniegtās priekšrocības?
AJAX sniedz šādas priekšrocības: palielina interneta lietojumprogrammu lietojamību un ergonomiku, samazina ekrānu un soļu skaitu, kas nepieciešami, lai iegūtu vēlamo efektu, lejupielādē tikai nepieciešamos datus, nav jāatjauno visa lapa, nodrošina ātrāku saskarni.
Kā AJAX darbojas LiveAgent sistēmā?
Pateicoties AJAX, cita starpā klientu atbalsta dienesti var strādāt efektīvi un dinamiski. Tīmekļa vietne netērē laiku, lai pilnībā ielādētos, un tiek atjaunināti tikai tie elementi, kuriem tas ir nepieciešams.
Expert note
AJAX ir tīmekļa lietojumprogrammu veidošanas metode, kurā lietotāja mijiedarbība ar serveri notiek asinhroni, nodrošina ātrāku saskarni un samazina nepieciešamo soļu skaitu.

Teksts stāsta par klientu atbalsta tehnoloģijām, tostarp priekšapskates numura sastādīšanas programmatūru, kas izejošajos zvanu centros nodrošina veiksmīgākus zvanus ar klientiem, samazina nomesto zvanu skaitu un uzlabo aģenta veiktspēju. Tiek apskatīts arī dinamiskais saturs un hiperteksta iezīmēšanas valoda, kas tiek izmantotas web lapu un tīmekļa lietojumprogrammu izveidei.
Sekošana Tīmekļa Vietnes Apmeklētājiem
LiveAgent ir viena no vadošajām klientu apkalpošanas programmām, kura piedāvā daudzus integrācijas risinājumus. Platforma sniedz atbalstu un migrācijas iespējas un ir pielāgota dažādām jomām, tostarp ienākošajiem zvaniem, sūdzību pārvaldībai un e-pasta pārvaldības programmatūrai. LiveAgent arī piedāvā demonstrāciju un bezmaksas izmēģinājuma periodu. Visas tiesības ir rezervētas, un ir pieejami Noteikumi un nosacījumi, privātuma politika un drošības noteikumi.
LiveAgent piedāvā sekošanas funkciju, kas ļauj uzņēmumiem sniegt labāku klientu atbalstu tiešsaistes čata sesijas laikā. Uzņēmumi arī var pielāgot čata funkcijas un pārvaldīt tīmekļa vietnes datplūsmu. "Apakšdomēns" ir domēna daļa un nepieciešams LiveAgent izmantošanai, bet savam kontam var piešķirt savu domēnu. Uzņēmumi var uzlabot savas vietnes, izmantojot LiveAgent integrāciju ar uKit. LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un atbalsta portālu klientiem.