Kas ir a-likuma algoritms?
A-likums ir standarta kompresijas algoritms, ko izmanto audio apstrādei digitālajā telekomunikācijā. Šis kompandēšanas algoritms tiek izmantots Eiropā, lai pirms digitalizācijas optimizētu analogā signāla dinamisko diapazonu.
A-likums ir viena no divām standarta G.711 versijām. Likuma kodeks ir līdzīgs u-likuma algoritmam, kas tiek izmantots digitālajai komunikācijai un telefonijai Dienvidamerikā un Japānā. Tomēr galvenā atšķirība starp šiem abiem, izņemot valstis, kas tās izmanto, ir tā, ka u-likumam ir nedaudz lielāks dinamiskais diapazons.
Vispārīgi runājot, dinamiskais diapazons ir skaļākās skaņas attiecība, bez fona trokšņa kropļojumiem. Konkrētajiem bitiem kodēšana ar a-likuma algoritmu samazina audio signāla dinamisko diapazonu, kas palielina kodēšanas efektivitāti un nodrošina lielāku signāla un kropļojuma attiecību nekā lineārais kodējums. A-likuma kompresija nodrošina vienādu trokšņa līmeni, vienlaikus nodrošinot skaidrāku skaņu bez kropļojumiem.
A-law izmanto telefonijā un telekomunikācijās gan jaunākām digitālajām, gan vecākām analogajām sistēmām. Kad digitālā datorsistēma saņem skaņu, analogā sistēma analogos signālus pārvērš digitālajos signālos. Saskaņā ar a-likuma algoritmu analogajam signālam nevienādā vietā ir jāiestata kvantifikācijas līmeņi. To veic, izmantojot nelineāru pastiprinātāju.
Ja audio signāls jau ir digitalizēts, tas nav jāsaspiež. Lielākās daļas datoriekārtu simbolu lielums ļauj viegli atpazīt 8 bitu digitālo datu failu.
Dažas audio apstrādes priekšrocības, izmantojot a-likuma algoritmu, ir šīs:
- Palielināta kodēšanas efektivitāte – nepieciešama mazāka jauda, lai dekodētu audio signālus
- Dinamiskā diapazona nodrošināšana, saglabājot izšķirtspēju zemas amplitūdas signāliem
- Labāka signāla un kropļojuma attiecība nekā lineārā kodējumā iegūtā
Improve your call center customer service
LiveAgent has a built-in call center packed with features, that is easy to set up and handle.
Palīdzības dienesta pielietojums
Palīdzības dienesta programmatūra var tikt izmantota klientu atbalsta līgumu pārvaldībai, palīdzības portālu izveidei un klientu datu glabāšanai. Pašapkalpošanās portāli ir viena no visvairāk izmantotajām palīdzības dienesta funkcijām un 91% klientu izmantotu tiešsaistes zināšanu bāzi, ja tā būtu pielāgota viņu vajadzībām. Klienti dod priekšroku pašapkalpošanās risinājumiem un 81% mēģina atrisināt problēmas patstāvīgi. 40% klientu sazinās ar zvanu centru pēc tam, kad nav atrisinājuši problēmas ar pašapkalpošanās palīdzību, un 77% atbalsta dienestiem ir oficiāli servisa līmeņa līgumi.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas platforma, kas piedāvā dažādas programmatūras programmas, piemēram, voip tālruņa sistēmas un ienākošo zvanu centru programmatūru. LiveAgent arī piedāvā seminārus un palīdzības centru, un jūs varat sazināties ar sākotnējo kontaktu ar uzņēmumu, lai saņemtu vairāk informācijas par to, kā izmantot platformu.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas un pārvaldības programmatūru, kas var būt noderīga uzņēmumiem. Programma piedāvā dažādas funkcijas, kā arī uzlabo klientu attiecības un aģentu veiktspēju. Stonly ir novatoriska zināšanu bāze un pārvaldības programmatūra ar dažādām sagatavēm, tomēr cena ir diezgan augsta. Reklāmguvuma līmeni var saprast padziļināti, izmantojot skaidrojumu no speciālistiem. LiveAgent ir partneru programmas un demonstrācija mājaslapā, kā arī pieejama atbalsta un datu migrācijas iespēja.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas nodrošina saziņu un palīdzību reklamāciju un pirkumu pārvaldīšanā. Tā piedāvā klientu pārvaldības sistēmas un konsultācijas. LiveAgent nodrošina saites un kontaktus uz tīmekļa semināriem. Šajā tekstā ir arī informācija par drošības politikas prasībām, kas ietver PCI-DSS standartus un aģenta segvārdu, lai samazinātu reālās identitātes atklāšanas riskus. Axigen piegādā programmas funkciju, bet LiveAgent nodrošina savienojumus ar citām platformām un aģentu uzraudzību.