Kas ir a-likuma algoritms?
A-likums ir standarta kompresijas algoritms, ko izmanto audio apstrādei digitālajā telekomunikācijā. Šis kompandēšanas algoritms tiek izmantots Eiropā, lai pirms digitalizācijas optimizētu analogā signāla dinamisko diapazonu.
A-likums ir viena no divām standarta G.711 versijām. Likuma kodeks ir līdzīgs u-likuma algoritmam, kas tiek izmantots digitālajai komunikācijai un telefonijai Dienvidamerikā un Japānā. Tomēr galvenā atšķirība starp šiem abiem, izņemot valstis, kas tās izmanto, ir tā, ka u-likumam ir nedaudz lielāks dinamiskais diapazons.
Vispārīgi runājot, dinamiskais diapazons ir skaļākās skaņas attiecība, bez fona trokšņa kropļojumiem. Konkrētajiem bitiem kodēšana ar a-likuma algoritmu samazina audio signāla dinamisko diapazonu, kas palielina kodēšanas efektivitāti un nodrošina lielāku signāla un kropļojuma attiecību nekā lineārais kodējums. A-likuma kompresija nodrošina vienādu trokšņa līmeni, vienlaikus nodrošinot skaidrāku skaņu bez kropļojumiem.
A-law izmanto telefonijā un telekomunikācijās gan jaunākām digitālajām, gan vecākām analogajām sistēmām. Kad digitālā datorsistēma saņem skaņu, analogā sistēma analogos signālus pārvērš digitālajos signālos. Saskaņā ar a-likuma algoritmu analogajam signālam nevienādā vietā ir jāiestata kvantifikācijas līmeņi. To veic, izmantojot nelineāru pastiprinātāju.
Ja audio signāls jau ir digitalizēts, tas nav jāsaspiež. Lielākās daļas datoriekārtu simbolu lielums ļauj viegli atpazīt 8 bitu digitālo datu failu.
Dažas audio apstrādes priekšrocības, izmantojot a-likuma algoritmu, ir šīs:
- Paaugstināta kodēšanas efektivitāte — audio signālu atšifrēšanai nepieciešams mazāk enerģijas
- Nodrošina dinamisko diapazonu, vienlaikus saglabājot izšķirtspēju zemas amplitūdas signāliem
- Labāka signāla un kropļojumu attiecība nekā lineārā kodēšana
Improve your call center customer service
LiveAgent has a built-in call center packed with features, that is easy to set up and handle.
The article emphasizes the importance of providing customers with access to content that can help solve problems related to the company's products or services. LiveAgent's knowledge base allows for customization based on product categories and customer types. The article also mentions the process of creating a LiveAgent account and panel, with a reminder that the website uses cookies. Interested parties are invited to sign up for a demonstration of LiveAgent's services.
Palīdzības pieteikuma veidlapa
LiveAgent piedāvā daudz integrāciju un tērzēšanas iespēju, samazina aģentu darba laiku un piedāvā vairāk funkciju, uzlabojot klientu apmierinātību. Palīdzības pieteikuma veidlapa ir efektīvs veids, kā vākt un sakārtot vajadzīgo informāciju no klientiem, un to var izvietot jebkurā tīmekļa vietnē.