Telematica integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Telematica sniedz eksperta līmeņa risinājumus telekomunikāciju jomā, apzināti attālinoties no ekonomiskām alternatīvām tirgū. Akcentējot interneta un telefonijas pakalpojumus, Telematica paplašina savu ietekmi Austrijas tirgū un pāri tā robežām, it īpaši izceļoties fiksēto platjoslas interneta savienojumu jomā, tīmekļa hostingā un VoIP telefonijas risinājumos, kas piemēroti gan privātpersonām, gan korporatīvajiem klientiem.
Uzņēmums Telematica tika izveidots 1995. gadā, un 2010. gada vidū vadības to izpirka, kas izraisīja pilnīgu organizatorisku renesansi. Pārstrukturēšanas iniciatīva bija balstīta uz ievērojamiem ieguldījumiem modernā un efektīvā IT infrastruktūrā. 2015. gada sākumā uzņēmums ar paplašināšanās plāniem kļuva vērienīgāks, izvirzot jaunus mērķus. Tika veiktas izmaiņas, lai uzlabotu procesu plūsmas, kuru pozitīvie rezultāti parādījās drīz pēc izmaiņu ieviešanas.
Uzņēmums piešķir īpašu nozīmi tādiem apsektiem, kā, piemēram, pārredzamībai, drošībai un visaptverošai klientu apkalpošanai. Piedāvājot personalizētus produktus, papildinātus ar dažādām cenu iespējām un personalizētiem risinājumiem klientiem, mēs efektīvi atšķiramies no konkurentiem. Detalizētais pakalpojumu klāsts, ieskaitot visu diennakti pieejamo IT infrastruktūras uzraudzību un SLA uzņēmumu klientiem, ir vēl paplašinājis mūsu piedāvājumu klāstu. Ar tik izcilu veiktspēju mēs nodrošinām, ka mūsu klienti bauda neviltotu, eiforisku pieredzi pasaules tīmeklī, vienlaikus nodrošinot viņiem mierīgu naktsmieru.
Kā jūs to varat izmantot?
LiveAgent un Telematica ir apvienojuši spēkus, lai iekļautu Telematica numurus jūsu zvanu centra darbībā vienkāršāk par vienkāršu. Un ziniet, kas ir labākais? LiveAgent nodrošina, ka iestatīšana jums neprasīs papildus ne centu.
Telematica saistīšana ar jūsu LiveAgent zvanu centru ir vieglāka par vieglu. Vienkārši piesakieties savā LiveAgent kontā un sekojiet viegli izpildāmajām vadlīnijām.
1. Piesakieties savā LiveAgent kontā
2. Dodieties uz Numuri
3. Atrodiet Telematica
4. Noklikšķiniet uz Pievienot
5. Pievienojiet nepieciešamos datus
Telematica integrācijas izmaksas:
LiveAgent abonementā iekļauta integrācija bez papildu maksas, tomēr Telematica piedāvā savus pakalpojumus par noteiktu maksu, darbojoties kā neatkarīgs uzņēmums.
Telematica priekšrocības:
- Ietaupījums
- Viegla tiešsaistes pārvaldība
- Pieeja Austrijā un Vācijā
- Elastīgums
- Uzlabota uzticamība.
- Paplašinātas funkcijas
- Drošība
- Mērogojamība
Vai vēlaties papildināt savas zināšanas par zvanu centra programmatūras darbību? Jūs tiekat aicināti apskatīt tālāk norādīto video, lai iegūtu visaptverošu izpratni.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Telematica integration!
Quality Unit, LLC piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru LiveAgent ar daudzām funkcijām un integrācijām. Uzņēmumam ir arī partneru programma un bezmaksas izmēģinājuma iespēja. Tiek piedāvāti arī izglītības materiāli un rakstīšanas testi. Citas iespējas ietver Telsome Modulus IP telefonijas pakalpojumus un telemārketinga programmatūru ar personalizētu video atbalstu. LiveAgent ir viegli saprotama un populāra programmatūra.
Integrately ir automatizācijas programmatūra, kas savieno vairāk nekā 425 lietojumprogrammas un programmatūras risinājumus. To galvenokārt izmanto, lai izveidotu integrācijas un darba plūsmas starp divām vai vairākām lietotnēm. LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas atbalsta gandrīz 70 pielāgotus integrācijas spraudņus. Tajā pat laikā LiveAgent piedāvā ievērojamus API un e-pasta mārketinga integrācijas. Abas programmas ir izmantojamas dinamiskiem tiešsaistes biznesiem, kuri vēlas uzlabot klientu pieredzi. Integrately var izmantot, lai uzlabotu savas darba plūsmu, izveidotu automatizāciju un paplašinātu klientu piesaisti. LiveAgent ir paredzēts klientu apkalpošanas uzlabošanai, lai palielinātu komunikācijas ātrumu, pilnveidotu klientu apmierinātību un palielinātu pārdošanas apjomus.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām, piemēram, tiešsaistes tērzēšanu, kas var palīdzēt uzņēmumiem piesaistīt jaunus klientus. Programma nodrošina arī iekšējo sakaru un reāllaika klientu apkalpošanu, kā arī pārskatu programmatūru. LiveAgent var tikt izmantota ar dažādām ierīcēm un ir pieejams 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periods.