Firmao integration
Partner website
Kas ir Firmao?
Firmao ir klientu attiecību pārvaldības (Customer Relationship Management — CRM) platforma, kas vērsta uz mazo uzņēmumu izaugsmes veicināšanu. Tā piedāvā vairākus līdzekļus vienā pakotnē, piemēram, e-pastu, telefoniju papildus CRM līdzekļiem.
Kā jūs varat izmantot Firmao?
Firmao ir daudzfunkciju risinājums, ko var izmantot daudzu uzdevumu veikšanai. Izmantojiet klientu attiecību pārvaldības programmatūru, kas var palīdzēt jums izmantot pastu, zvanus vai Google Ads reklāmu pārvaldību, kā arī pastiprināt pārdošanas procesus un reklāmguvumu kontroli. Firmao var palīdzēt arī rēķinu izrakstīšanā, ar laika grafikiem un projektu vadībā, potenciālo klientu piesaistē, darbplūsmās un cenu noteikšanā.
Liveagent un Firmao var palīdzēt efektīvi pārvaldīt klientu attiecības. Kopīgojiet kontaktpersonas abās programmās vai atstājiet tajās uzdevumus un kopīgojiet piezīmes. Izmantojiet LiveAgent rīku priekšrocības, piemēram, mūsu īpaši ātro tiešsaistes čata logrīku, veidojiet savu zināšanu bāzi,klientu portālu vai iestatiet savu mākoņzvanu centru.
Kādas ir Firmao izmantošanas priekšrocības?
- Flexible, multi-purpose business solution
- Reliable CRM software
- Flexible and affordable pricing
Manage your relationships effectively
Start your free LiveAgent trial and build meaningful relationships with your customers
Kā integrēt Firmao ar LiveAgent caur Zapier?
Firmao un LiveAgent abi ir pieejami Zapier ērtas integrēšanas veikšanai. Zapier piedāvā dažādas integrācijas iespējas, tāpēc nākotnē integrāciju skaitam vajadzētu būtiski pieaugt. Lai uzzinātu, kā integrēt Firmao ar LiveAgent, izpildiet tālāk sniegtos norādījumus. Noklikšķiniet uz šīs saites, lai sāktu integrācijas procesu, izmantojot Zaier. Tiks atvērta pierakstīšanās/pieteikšanās lapa. Ja jums vēl nav Zaier konta, varat to izveidot bez maksas. Tad vienkārši piesakieties un dodieties uz Firmao integrāciju lapu.
Noklikšķiniet uz “Pieņemt uzaicinājumu un izveidot Zap” un pēc tam nākamajā sadaļā noklikšķiniet uz “Izveidot Zap”. Meklēšanas laukā atrodiet Firmao un noklikšķiniet uz tā.
Tagad jums ir jāizlemj, kādu integrācijas veidu vēlaties veidot. Šajā sadaļā ir vairākas iespējas. Atlasiet Notikumu, kuru vēlaties izmantot kā integrācijas trigeri. Noklikšķiniet uz Turpināt, un jums tiks lūgts pieteikties savā Firmao kontā. Kad tas ir izdarīts, dodieties uz nākošo soli.
Šajā pēdējā solī ir jāatlasa, kas notiks LiveAgent pēc sākotnējā trigera. Meklējiet un atrodiet LiveAgent laukā un izvēlieties, kam jānotiek integrācijā. Tad atliek tikai pieteikties LiveAgent. Pabeidziet integrāciju, un viss ir gatavs.
“Zapier” ļauj miksēt un saskaņot dažādas integrēšanas iespējas. Varat izveidot savienojumu starp vairākām lietotnēm, lai izveidotu unikālu integrāciju pareizajā kombinācijā, vai izveidotu vairākas integrācijas starp Firmao un LiveAgent.
Looking to improve your customer support experience?
With LiveAgent's integration with Firmao, you can manage your contacts, invoicing, and other important business functions all in one place.
Frequently Asked Questions
What is Firmao?
Firmao is a platform that focuses on helping small businesses grow through their Customer Relationship Management (CRM) platform. Along with the CRM, it offers multiple other features, such as email, telephony, and more.
How can you use Firmao?
Keep track of your sales processes and conversions with Customer Relationship Management software that can handle mailings, phone calls, and Google Ads management. In addition, Firmao is able to assist you in invoicing, timesheets, project management and lead generation.
What are the benefits of using Firmao?
Firmao users benefit from an all-in-one business solution with flexible and affordable pricing. It's a reliable Customer Relationship Management software that can handle many tasks and help small businesses grow.
How to integrate Firmao and LiveAgent via Zapier?
Firmao and LiveAgent can be integrated via Zapier. You have to log in to Zapier, select events and triggers for each app, and let the Zapier service connect them to create a unique workflow.